|
|
|
|
|
|
|
Policja zaczęła ochraniać obiekty TVP
Niektóre budynki Telewizji Polskiej ochraniane są od kilkunastu dni przez policjantów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Publiczny nadawca potwierdza: wprowadzono dodatkowe środki bezpieczeństwa, a ta w związku z próbami wtargnięcia "postronnych osób" do obiektów. - Nie czujemy się bezpieczni - mówi nam anonimowo jedna z osób z Woronicza.
więcej
|
Jeden z kanałów TVP wyłączony z MUX-6
Kanał TVP World opuścił MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej, bo zgodnie z decyzją rezerwacyjną Urzędu Komunikacji Elektronicznej na tym multipleksie Telewizja Polska nadawała o jedną stację za dużo. Rzecznik UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że nadawca publiczny dostosował się do jego wciąż obowiązującej decyzji. Trwa postępowanie w sprawie jej zmiany.
więcej
|
Skyshowtime nie przedłuży promocji cenowej. Wiosną premiera ,,Warszawianki"?
Serwis streamingowy SkyShowtime, który w połowie lutego wszedł do Polski, nie planuje przedłużać promocji cenowej, dającej dostęp do platformy za połowę ceny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Możliwe, że już późną wiosną pokaże „Warszawiankę” z Borysem Szycem w roli głównej.
więcej
|
Awaria systemów platformy Canal+ z powodu ataku hakerów
Wchodząca w skład Grupy Canal+ platforma cyfrowa Skylink poinformowała o poważnej awarii systemów informatycznych w Czechach i na Słowacji. Dostawca płatnej telewizji wyjaśnił, że przyczyną jest atak hakerów.
więcej
|
Oglądalność serialu ,,Rodzina na Maxa" spada z odcinka na odcinek
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Rodzina na Maxa” obejrzało średnio 544 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w ,,M jak miłość" i ,,Pytaniu na śniadanie"
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w odpowiedzi na interpelację poselską podało, że w ub.r. przeznaczyło 5,7 mln zł na kampanie w mediach publicznych. 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.
więcej
|
Orange ze zgodą na przejęcie operatora kablowego
Operator telekomunikacyjny Orange otrzymał zgodę Komisji Europejskiej na przejęcie belgijskiej sieci kablowej Voo. Firma posiada ponad 450 tys. abonentów. Z kolei Orange w Belgii i Luksemburgu ma ich ponad 3,3 mln, ale tylko blisko 400 tys. klientów korzysta z szerokopasmowego internetu.
więcej
|
267 tys. osób ogląda nowy codzienny program ,,Zakup w ciemno", cykl podnosi wyniki TTV
Nowy codzienny cykl „Zakup w ciemno” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 267 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały BBC migrują do jakości HD
Od środy regionalne pasma kanału BBC One w Anglii będą nadawane w wysokiej rozdzielczości, a nie jedynie w standardowej. Po zmianach odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej w Wielkiej Brytanii będą mogli oglądać całą ramówkę głównej anteny nadawcy publicznego w jakości HD.
więcej
|
Platforma cyfrowa zaoferowała przystawkę z Google TV jako alternatywę dla dekoderów
Działająca w krajach nordyckich platforma cyfrowa Allente wprowadziła do sprzedaży przystawkę streamingu 4K z systemem operacyjnym Google TV. Urządzenie stworzone przez firmy 3SS i SEI Robotics można podłączyć do internetu nie tylko przez Wi-Fi, ale także za pomocą złącza Ethernet.
więcej
|
MŚ w łyżwiarstwie figurowym na żywo w Eurosporcie 1 i Playerze
Od 22 do 25 marca Eurosport 1 i Player.pl będą transmitować na żywo MŚ w łyżwiarstwie figurowym, które odbywają się w Saitamie.
więcej
|
MotoGP od nowego sezonu przeniesione do Polsat Sport Premium 2
Grupa Polsat od tego sezonu będzie transmitować motocyklowe mistrzostwa świata w Polsat Sport Premium 2. W ostatnich sezonach sportową imprezę pokazywały Polsat Sport Extra i Polsat Sport News.
więcej
|
Stacje Red Carpet TV i RedTop TV rozpoczęły nadawanie w USA i Kanadzie
Spółka Red Carpet Media w zeszłym tygodniu rozpoczęła nadawanie kanałów Red Carpet TV i RedTop TV w USA i Kanadzie. Stacje są dostępne platformach Fast, Free Movies Plus oraz Stremium.
więcej
|
Julia Ogińska przeszła z Telewizji Polskiej do Endemol Shine Polska
Do Endemol Shine Polska dołączyła Julia Ogińska, która objęła stanowisko dyrektora sprzedaży formatów non scripted.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nadawca TOK FM jeszcze poczeka na decyzję KRRiT ws przedłużenia koncesji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie podjęła decyzji ws wniosku nadawcy o przedłużenie koncesji o kolejne 10 lat dla Radia TOK FM. Wciąż trwa monitoring programowy stacji. - W przypadku rozgłośni o takim charakterze, jaki ma TOK FM, to może jeszcze zająć nawet dwa miesiące - mówi nam prof. Tadeusz Kowalski, członek KRRiT.
więcej
|
|
Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w ,,M jak miłość" i ,,Pytaniu na śniadanie"
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w odpowiedzi na interpelację poselską podało, że w ub.r. przeznaczyło 5,7 mln zł na kampanie w mediach publicznych. 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.
więcej
|
|
Rośnie przewaga RMF FM nad TOK FM w Krakowie
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio 357 z akcją sadzenia lasu. Do obsadzenia ponad 7 hektarów
Tylko do najbliższego czwartku mogą zgłaszać się patroni Radia 357, którzy chcieliby posadzić las wraz z dziennikarzami tej rozgłośni. W ramach rozpoczętej w październiku 2022 roku akcji zostało do obsadzenia jeszcze ponad siedem hektarów powierzchni w trzech różnych lokalizacjach. Koniec przedsięwzięcia zaplanowano na połowę kwietnia.
więcej
|
|
Pogrzeb Janusza Weissa w czwartek. Rodzina prosi o uszanowanie prywatności
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie podał informację, że dziennikarz Janusz Weiss spocznie na warszawskich Powązkach Wojskowych. Weiss zmarł 10 marca w wieku 74 lat.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Ekipa Holding wyszła na plus. Sprzedano 48 mln sztuk produktów z jej logo
Po trzech stratnych kwartałach influencerska Ekipa Holding w czwartym osiągnęła 2,9 mln zł zysku netto. Całoroczne przychody sięgnęły 26,84 mln zł, złożyły się na nie głównie reklamy w social media oraz sprzedaż odzieży i produktów FMCG z logo Ekipy.
więcej
|
Paweł Modzelewski na czele nowej agencji - Havas Play
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która debiutuje właśnie na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce. Jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych. Na czele jednostki w Polsce staje Paweł Modzelewski.
więcej
|
FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
więcej
|
Mateusz Mikos: z Carlsberg Polska do Coca-Cola
Do zespołu Coca-Cola HBC Polska dołączył Mateusz Mikos, który ostatnio pracował w Carlsberg Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
GPD Agency pracuje dla Frugo Energy
Agencja reklamowa GPD Agency rozpoczęła współpracę z firmą FoodCare w zakresie obsługi reklamowej marki napoju energetycznego Frugo Energy Drink.
więcej
|
Kuba Margol po 10 latach odszedł z Initiative
Kuba Margol, od dwóch lat pełniący funkcję account directora odchodzi z agencji mediowej Initiative (Mediabrands) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracował tam 10 lat.
więcej
|
Provident przedstawia "plan na spokój" w wiosennej kampanii
Ruszyła wiosenna odsłona kampanii firmy pożyczkowej Provident pod hasłem „Mam plan”. Kreację przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
więcej
|
Orlen Oil sponsorem tytularnym Motoru Lublin
Spółka Orlen Oil (Grupa Orlen) została sponsorem tytularnym aktualnego żużlowego mistrza Polski, który w najlepszej lidze świata będzie występował od nowego sezonu jako Platinum Motor Lublin.
więcej
|
STS sponsorem reprezentacji Polski do 2026 roku
Firma bukmacherska STS przedłużyła o kolejne trzy lata umowę z PZPN i pozostanie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 roku. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.
więcej
|
Filip Gapiński dołącza do zespołu Fantasyexpo
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko lead creative strategist.
więcej
|
Perla Polska ruszyła z kampanią nowego hummusu ,,Pełna Dobra"
Producent hummusu, Perla Polska wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand ,,Pełna Dobra”. Kampania, rozpoczęta na początku marca, obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.
więcej
|
Lego pokazało figurkę Wisławy Szymborskiej
Producent klocków Lego uhonorował polską noblistkę i poetkę Wisławę Szymborską. Wizerunek artystki trafił na figurki znanej marki zabawek.
więcej
|
Kenwood powierza LoveBrands Group działania influencer marketingowe
Producent robotów kuchennych Kenwood powierzył agencji LoveBrands Group realizację działań z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu. Firmy współpracują od ubiegłego roku.
więcej
|
Media Ready autorem spotu do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
więcej
|
Bezalkoholowe piwa Żywiec w czterech nowych smakach
Marka Żywiec wprowadza cztery nowości smakowe 0,0%. Stanowią one połączenie piwa 0,0% z zaskakującymi nutami smakowymi – imbiru, jagód acai czy orzechów kola. Dodatkowo, wszystkie produkty z rodziny Lekkiego Żywca, będą od teraz dostępne w butelkach zwrotnych z papierową etykietą.
więcej
|
PGE Baltica dalej z Polskim Stowarzyszeniem Windsurfingu
PGE Baltica, spółka z Grupy PGE, kontynuuje współpracę z Polskim Stowarzyszeniem Windsurfingu. Na mocy kolejnej umowy będzie wspierać związek jako sponsor główny.
więcej
|
Podstawowe zakupy droższe o 50 zł. Auchan najtańszy, Biedronka poza czołówką
Dynamika wzrostu cen żywności nie hamuje. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w lutym bieżącego roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 50 zł względem lutego 2022 r. Na szczycie rankingu drożejących artykułów znalazły się produkty tłuszczowe. Najtańszą siecią znów okazał się Auchan, drugi był Lidl, a Biedronka była dopiero ósma.
więcej
|
IKEA wycofuje popularną zabawkę ze względu na "ryzyko zadławienia"
Sieć IKEA wycofuje z rynku grę łowienie rybek BLÅVINGAD ze względu na ryzyko zadławienia - podano w komunikacie firmy.
więcej
|
Euvic Digital dla Grupy CSV
Euvic Digtal (Euvic Performance) została wybrana do współpracy przez Grupę CSV. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu internetowego klienta.
więcej
|
Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nikt nie chce kupić tytułów Motor-Presse Polska. Serwisy przestaną działać pod koniec marca
Dziesięć podmiotów było wstępnie zainteresowanych kupnem tytułów Motor-Presse Polska, ale nikt nie złożył oferty na zakup całości portfolio spółki. Nie złożono także ofert w minimalnej cenie na serwisy internetowe wydawcy, nikt nie był zainteresowany tytułami papierowymi - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Syndyk Łukasz Welcer informuje, że serwisy internetowe spółki będą działać do końca marca, a postępowanie upadłościowe spółki ma zakończyć się w ciągu kilku miesięcy.
więcej
|
Tomasz Lis wyda książkę o seksie współczesnych Polaków. ,,To będzie Wisłocka 2.0"
Jedną z książek, jakie ukażą się w najbliższym czasie w wydawnictwie Tomasza Lisa, będzie pozycja opisująca seksualne preferencje Polaków - zapowiada były naczelny „Newsweeka”. Lis przyznaje, że nie chodzi „o instruktaż, ale o to jak Polacy podchodzą do seksu”. Prace nad książką trwają, choć na razie nie wiadomo, kto ją przygotowuje dla wydawnictwa. - Wydaje mi się, że to byłoby ciekawe, taka Wisłocka 2.0 - komentuje Tomasz Lis.
więcej
|
Droższy papier i słabsza reklama prasowa zaszkodziły wydawcy ,,Rzeczpospolitej"
W 2022 roku Gremi Media, wydający m.in. „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i „Sport”, zanotował spadek skonsolidowanych przychodów o 3,2 proc. do 97,39 mln zł, a zysk netto zmalał z 8,58 do 6,03 mln zł. Wydawca tłumaczy to m.in. wyższymi kosztami papieru i druku oraz słabszą koniunkturą w reklamie prasowej.
więcej
|
CMWP popiera usunięcie ,,Nie" przez Orlen i Pocztę Polską. W 2019 r. zarzucało Empikowi cenzurę ws. ,,Gazety Polskiej"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wsparło decyzję Poczty Polskiej i PKN Orlen o wycofaniu z dystrybucji wydania tygodnika „Nie” (Urma) z Janem Pawłem II na okładce. W 2019 roku CMWP SDP zarzuciło Empikowi cenzurę, gdy nie chciał sprzedawać „Gazety Polskiej” z naklejkami „Strefa wolna od LGBT”.
więcej
|
|
|
Skyshowtime nie przedłuży promocji cenowej. Wiosną premiera ,,Warszawianki"?
Serwis streamingowy SkyShowtime, który w połowie lutego wszedł do Polski, nie planuje przedłużać promocji cenowej, dającej dostęp do platformy za połowę ceny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Możliwe, że już późną wiosną pokaże „Warszawiankę” z Borysem Szycem w roli głównej.
więcej
|
Stworzone przez AI zdjęcia jak prawdziwe. ,,Trzeba to uregulować"
Sztuczna inteligencja jest już tak sprawna w tworzeniu obrazów bliskich rzeczywistości, że coraz trudniej jest odróżnić prawdziwe fotografie od tych wytworzonych przez narzędzia typu Midjourney. Wojtek Kardyś apeluje o nacisk na big techy, by uregulowały tę kwestię. Choćby przez oznaczanie wytworów AI. - To może być wykorzystane przeciw władzy obecnej czy kolejnej, przeciwko instytucjom państwa czy każdemu z nas. Chodzi tu o bezpieczeństwo, także narodowe – podkreśla.
więcej
|
Google udostępnia chatbot Bard
Ruszają otwarte testy opracowanego przez Google chatbota Bard, na razie do udziału mogą zapisywać się internauci z USA i Wielkiej Brytanii. - Ludzie nas zaskoczą, coś pójdzie źle, ale opinie użytkowników są kluczowe - stwierdził szef koncernu Sundar Pichai.
więcej
|
Oszuści wyłudzają dane wykorzystując fake newsa o śmierci Andrzeja Grabowskiego. CERT Orange ostrzega
Informacja o rzekomej śmierci Andrzeja Grabowskiego, zamieszczona na stronie łudząco podobnej do strony Wirtualnej Polski, ma za zadanie wyłudzić nasze dane do logowania na Facebooka – ostrzegają specjaliści z CERT Orange. I doradzają, by uruchomić uwierzytelnienie dwuskładnikowe „wszędzie, gdzie się da”.
więcej
|
Allegro będzie pokazywać polskie oferty za granicą. Zmiany w ocenach i Smarcie!
Allegro wprowadza do regulaminu zapis pozwalający wyświetlać oferty także na jego zagranicznych platformach. W ofertach z Allegro Smart! będzie wymaganych więcej wariantów dostawy, a oceny sprzedawców będą mogli zamieszczać nie tylko kupujący z całkowicie aktywowanym kontem.
więcej
|
Gadu-Gadu ma zarabiać na płatnościach. Właściciel sprzedaje akcje internautom
Fintecom, od kilku lat właściciel GG (Gadu-Gadu), zapowiada społecznościową emisję akcji, z której chce pozyskać środki m.in. na rozwój usług finansowych w komunikatorze. Docelowo z opłat i prowizji ma on zarabiać dużo więcej niż z reklam.
więcej
|
TikTok wymaga od użytkowników oznaczania deepfake'ów
Platforma TikTok dodała nową klauzulę do swoich wytycznych dla korzystających z niej użytkowników. Wymaga od teraz oznaczania filmów deepfake.
więcej
|
TikTok ma w USA 150 mln użytkowników
Dyrektor generalny TikToka Shou Zi Chew ma powiedzieć na waszyngtońskim Kapitolu, że ta mobilna aplikacja internetowa ma już w Ameryce 150 milionów użytkowników.
więcej
|
Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej |
|
|