|
|
|
|
|
|
|
Związkowcy w TVP chcą ważnej zmiany w regulaminie: ,,praca zdalna" zamiast ,,telepracy"
Przedstawiciele rady zakładowej Telewizji Polskiej wraz ze związkowcami skupionymi w ZZ PTiT „Wizja” złożyli w sekretariacie prezesa Mateusza Matyszkowicza wniosek o zmianę w regulaminie pracy nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wnioskują, by zapisaną tam „telepracę” zmienić na „pracę zdalną”. - Taka zmiana przyniesie znaczące korzyści zatrudnionym - przekonuje w rozmowie z nami Andrzej Szenk, szef rady zakładowej.
więcej
|
UKE: MUX-8 może nadawać w DVB-T do końca trwania decyzji rezerwacyjnej
Choć do końca roku MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej przejdzie na DVB-T2/HEVC, to MUX-8 może nadawać w starym standardzie jeszcze nawet przez 7 lat. - Zgodnie z decyzją rezerwacyjną dla MUX-8, multipleks ten może nadawać w DVB-T do końca jej trwania - informuje Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Dostawcy internetu mają blokować piracki streaming w ciągu 30 minut. ,,Cyfrowe mafie"
Włoski parlament jednogłośnie zatwierdził nowe przepisy, które ułatwią zwalczanie piractwa IPTV. Komisarz Urzędu ds Komunikacji (AgCom) Massimiliano Capitanio stwierdził, że „Włochy są pierwszym krajem w Europie, który rzucił wyzwanie cyfrowym mafiom”.
więcej
|
Serwis VOD.pl z pozycjami z wiosennej ramówki TVN. ,,Nie jest to zagrożenie dla Playera"
W darmowym serwisie VOD.pl pojawiła się kolekcja "Przegapiłeś w TV? Zobacz teraz”, w której znaleźć można wybrane pozycje z wiosennej ramówki TVN i TTV, obecne także w płatnym serwisie Player.pl. Przedstawiciele platformy podkreślają, że nowa oferta nie jest to zagrożeniem dla drugiego serwisu.
więcej
|
Poseł PO Piotr Borys pozwał TVP
Poseł PO Piotr Borys złożył pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko Telewizji Polskiej. Chodzi o rozpowszechniane przez nadawcę informacje, jakoby to on ujawnił jako pierwszy, że syn posłanki Magdaleny Filiks był ofiarą pedofila.
więcej
|
Fightime wchodzi do kablówek. KRRiT udzieliła stacji 10-letniej koncesji
Sportowy kanał Fightime uzyskał koncesję kablową od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. To oznacza, że może podpisywać umowy z telewizjami kablowymi. Od stycznia kanał testowo dostępny jest w sieci Avios.
więcej
|
Operator multipleksów naziemnej telewizji stawia na inteligentne miasta
Emitel to już nie tylko operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. Kiedy w kolejnych krajach trwa dyskusja o przeniesieniu tradycyjnych stacji do streamingu, spółka coraz więcej inwestuje w usługi dla inteligentnych miast w oparciu o technologię internetu rzeczy. Wiceprezes Emitela Maciej Staszek informuje Wirtualnemedia.pl, że przychody w tym obszarze rosną.
więcej
|
HBO i Warner Bros. Discovery deklarują udaną współpracę jako ,,jeden zespół"
Dyrektor generalny HBO, Casey Bloys, opisał współpracę z Warner Bros. Discovery jako „bardzo skoordynowaną”, ponieważ obydwa podmioty zajmują się „planowaniem inwestycji na całym świecie jako jeden zespół”.
więcej
|
Waystar Royco w nowych rękach? Recenzja ostatniego sezonu ,,Sukcesji" HBO
Finałowy sezon „Sukcesji” HBO zadebiutuje 27 marca. Czy Logan Roy w końcu przekaże swoim dzieciom firmę, a może będzie się z nimi pojedynkował do upadłego? Nowy odcinek podpowiada nam kierunek, w którym ruszy opowieść o wpływowej rodzinie medialnych potentatów.
więcej
|
531 tys. widzów programu ,,Minęła 20-ta" w TVP Info
W sezonie 2022/2023 magazyn „Minęła 20-ta” śledzi średnio 531 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej cykl minimalnie stracił widzów, ale wzrosły jego rynkowe udziały - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finałowy ,,Fear the Walking Dead" od 15 maja w AMC (zwiastun)
W poniedziałek, 15 maja AMC rozpocznie emisję pierwszej części ósmego - ostatniego - sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. Stacja właśnie udostępniła oficjalny zwiastun produkcji.
więcej
|
,,Rycerze Gotham" eksperymentują w uniwersum Mrocznego Rycerza. Recenzja serialu HBO Max
Na HBO Max zadebiutowali „Rycerze Gotham”, czyli nowa produkcja ze świata Batmana. Do kogo skierowany jest serial i czy warto poświęcić mu czas?
więcej
|
,,MasterChef Junior 8" zyskał widzów, TVN wiceliderem w 16-49
Ósmy sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,18 mln osób. W porównaniu do początku siódmego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 30 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i drugi w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
881 tys. widzów ,,Postaw na milion 26", teleturniej zmienia pasmo emisji
Wiosenne odcinki „Postaw na milion” nadawane w niedzielne wieczory ogląda średnio 881 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od 31 marca teleturniej będzie emitowany w piątki.
więcej
|
TVP ignoruje apel ws. kontrowersji wokół Eurowizji. ,,Wskazówka dla opinii publicznej"
Prezes TVP Mateusz Matyszkowicz nie odpowiedział na list mediów eurowizyjnych, w którym domagały się one wyjaśnienia kontrowersji wokół tegorocznych polskich preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji. - TVP postanowiła nie odpowiadać, co też może być wskazówką dla opinii publicznej - ocenia Konrad Szczęsny, prezes OGAE Polska.
więcej
|
Zginął aktor Piotr Wysocki. Zagrał w ,,Karierze Nikodema Dyzmy" i ,,Czterej pancerni i pies"
Nie żyje aktor teatralny, filmowy i serialowy Piotr Wysocki, w wieku 87 lat zginął w pożarze swojego domu. W dorobku miał role m.in. w serialach „Czterej pancerni i pies” i „Kariera Nikodema Dyzmy” oraz filmach „Popioły” i „Przekładaniec”.
więcej
|
Ponad 1 mln użytkowników VOD.pl w pierwszych dwóch tygodniach po debiucie
Nowy serwis VOD.pl w ciągu pierwszego miesiąca od uruchomienia odwiedziło ponad 1 mln realnych użytkowników - wynika z danych Mediapanel Gemius, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
,,Agent Elvis" czy ,,BoJack Horseman"? Animacje dla dorosłych od Netfliksa
Netflix wyprodukował następny serial animowany dla dorosłych, który może zachwycić widownię. Tym razem jest to „Agent Elvis”, przewrotna i bezkompromisowa opowieść o tym, co by było, gdyby Elvis Presley w czasie wolnym ratował świat przed zagładą. Platforma streamingowa po raz kolejny bawi się animacją, żeby pokazać, jaki wielki potencjał tkwi w tym gatunku. Czy to przyszłość streamingu? Zapytaliśmy badaczkę popkultury, dr Magdalenę Bałagę.
więcej
|
Donald Tusk o pozwaniu TVP: chcą z was zrobić armatnie mięso wyborcze
Lider PO Donald Tusk zapewnił, że skierował pozew przeciw Telewizji Polskiej nie dlatego, że zależy mu na przeprosinach od jej dziennikarzy, tylko w imieniu osób narażonych na propagandę publicznego nadawcy. - Oni niszczą porządek medialny, wolność słowa, robią łajdactwa nie tylko mnie, ale całej polskiej opinii publicznej - podkreślił.
więcej
|
1,34 mln widzów ogląda ,,Milionerów" w TVN
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce ogląda średnio 1,34 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości" w Czwórce wygrywa z ,,True love" w Siódemce
Po niemal trzech tygodniach emisji nowy randkowy show Siódemki „True love” ogląda średnio 281 tys. widzów. Lepszą widownię - 411 tys. osób - notuje konkurencyjny program „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP zapowiada drugi film o Donaldzie Tusku. ,,Ich człowiek w Brukseli"
Telewizja Polska zaczęła emitować zwiastun drugiego filmu dokumentalnego Marcina Tulickiego o Donaldzie Tusku, zatytułowanego „Ich człowiek w Brukseli”. Nie ujawnia jeszcze daty jego premiery.
więcej
|
Magda Gessler przeprasza biznesmena. W tle spór o 310 tys. zł
Restauratorka Magda Gessler zamieściła na Facebooku przeprosiny skierowane do biznesmena Wojciecha Ziemskiego. Przez kilka lat Ziemski i Gessler spierali się w sądzie o 310 tys. zł.
więcej
|
Szef rady nadzorczej Telewizji Polskiej nie kieruje już nadzorem w PKO BP
Maciej Łopiński rezygnował z funkcji przewodniczącego rady nadzorczej PKO Banku Polskiego. Od 7 lat Łopiński jest na czele rady nadzorczej Telewizji Polskiej.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polskim Radiu ma powstać "narodowa biblioteka literacka". Nowy pomysł Marka Suskiego
Szef rady programowej Polskiego Radia Marek Suski chciałby, aby publiczny nadawca uruchomił w sieci „narodową bibliotekę Polskiego Radia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miałaby to być bezpłatna platforma internetowa z dziełami literackimi, pochodzącymi z zasobów nadawcy. Dyrektor biura programowego PR Paweł Kwieciński poinformował, że gotowe są już “promocyjne pomysły na taką platformę”. Data startu projektu nie jest jeszcze znana.
więcej
|
|
Odbiorniki DAB+ stanowiły w 2022 roku 6,3 proc. wszystkich sprzedanych tunerów
W zeszłym roku w Polsce sprzedano 950 tys. tunerów obsługujących FM, DAB+ oraz do odbioru internetowego radia. Z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez GfK wynika, że to spadek o 2 proc. w porównaniu do 2021 roku. Jedynie 6,3 proc. stanowiły odbiorniki do cyfrowego radia DAB+.
więcej
|
|
Polskie Radio traci na rynku reklamowym. "Mniej atrakcyjny partner handlowy"
Przychody Polskiego Radia ze sprzedaży czasu reklamowego zmalały w 2022 roku o ponad 47 proc., do 19,2 mln zł. Władze spółki nie ukrywają, że trudniej sprzedawać reklamy przy spadkach wskaźników stacji, a przez ograniczone możliwości rozliczania z domami mediowymi Polskie Radio jest mniej atrakcyjnym partnerem handlowym. - Nawet jeśli słuchalność Polskiego Radia nieznacznie rośnie, to odbija się od najniższych w historii poziomów i nie spowoduje to powrotu reklamodawców do stacji o tak słabych wynikach - uważa Krzysztof Kulesz z Publicis Groupe.
więcej
|
|
Szef policji przeprasza byłą dziennikarkę Trójki. Jej dom porównano do meliny
Na mocy prawomocnego orzeczenia sądowego na portalu policji ukazały się przeprosiny skierowane do dziennikarki Anny Rokicińskiej. Pięć lat temu funkcjonariusze omyłkowo zatrzymali reporterkę w jej domu, a na Twitterze policja tłumacząc się, porównała jej dom do meliny.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu, Antyradio wypadło z podium
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od września ub.r. do lutego br. zostało RMF FM, które wyprzedziło TOK FM. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Szef KRRiT: przestrzeganie standardów dziennikarskich w polskich mediach zaowocuje brakiem dezinformacji
Swoją rolę i misję odbieram tak, że należy przywrócić normalność. To oznacza przestrzeganie standardów dziennikarskich w polskich mediach, bo wtedy nie będzie dezinformacji - powiedział przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski podczas piątkowego panelu o bezpieczeństwie informacyjnym.
więcej
|
|
Zmarł Stanisław Popiołek, były prezes Polskiego Radia
Nie żyje Stanisław Popiołek, w przeszłości m.in. prezes Polskiego Radia i wiceprezes Telekomunikacji Polskiej. Przez lata pracował też administracji państwowej, specjalizował się w branży telekomunikacyjnej.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Robert Lewandowski nie wystąpi w reklamie InPostu. "Zawodnik powoli schodzący z rynku"
InPost, który od ub.r. jest strategicznym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski pracuje właśnie nad kampanią reklamową z tym związaną. Wystąpi w niej 4 piłkarzy, ale nie będzie wśród nich Roberta Lewandowskiego, kapitana polskiej drużyny. - Możliwe jest, że InPost nie chce inwestować w zawodnika po prostu powoli już schodzącego z rynku albo uważa, że przełożenie Lewandowskiego na sprzedaż czy wizerunek ich marki nie będzie skuteczne w formule reklamy zbiorowej - komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok, nie wyklucza możliwości przedłużenia umowy o 12 kolejne miesięcy.
więcej
|
Public Dialog, Maurent PR, Hill+Knowlton Strategies, Icon Strategies z nagrodami na Sabre Awads EMEA. MSL Agencją Roku w regionie CEE
Trzy projekty z Polski wygrały w swoich kategoriach w międzynarodowym konkursie Sabre Awads EMEA. Statuetki trafiły do Public Dialog, Maurent PR, Icon Strategies oraz Hill+Knowlton Strategies Poland. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA w tegorocznej edycji otrzymał aż 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2200 zgłoszeń.
więcej
|
Polskie Radio traci na rynku reklamowym. "Mniej atrakcyjny partner handlowy"
Przychody Polskiego Radia ze sprzedaży czasu reklamowego zmalały w 2022 roku o ponad 47 proc., do 19,2 mln zł. Władze spółki nie ukrywają, że trudniej sprzedawać reklamy przy spadkach wskaźników stacji, a przez ograniczone możliwości rozliczania z domami mediowymi Polskie Radio jest mniej atrakcyjnym partnerem handlowym. - Nawet jeśli słuchalność Polskiego Radia nieznacznie rośnie, to odbija się od najniższych w historii poziomów i nie spowoduje to powrotu reklamodawców do stacji o tak słabych wynikach - uważa Krzysztof Kulesz z Publicis Groupe.
więcej
|
Fogiel zapytał na TikToku "za co nienawidzicie PiS", film usunięto. "Prowokacja dla mobilizacji elektoratu"
Ponad 10 tysięcy komentarzy ukazało się pod tiktokowym filmem Prawa i Sprawiedliwości. Tak licznie internauci odpowiedzieli na pytanie Radosława Fogla "za co tak naprawdę nienawidzicie PiS?". Zdaniem rozmówców Wirtualnemedia.pl specjalizujących się w komunikacji politycznej, PiS chce tylko zmobilizować własną bazę wyborczą. Krytykę może zaś ograć narracyjnie tak samo, jak to robi do tej pory - przykleić łatkę "zła opozycja" i zaciekle atakować. W sobotę filmik zniknął z TikToka.
więcej
|
Agata Wojtania przeszła z Meta do Allegro
Do zespołu platformy zakupowej Allegro dołączyła Agata Wojtania, która objęła stanowisko business product managerki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Beyoncé i adidas kończą współpracę
Piosenkarka Beyoncé i marka adidas zdecydowali się zakończyć współpracę. Artystka stworzyła z marką odzież sportową pod marką Ivy Park.
więcej
|
Ewa Swoboda ucieka przed inflacją w reklamie kredytu od Credit Agricole
W nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska razem z Dawidem Podsiadło występuje sprinterka Ewa Swoboda. Akcja promuje oferowany przez bank kredyt gotówkowy.
więcej
|
Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę w reklamie PlayStation 5
Sony Interactive Entertainment rozpoczęło współpracę reklamową z prezenterem pogody Tomaszem Zubilewiczem. Objaśnia on wyjątkowe zjawiska pogodowe w światach PlayStation 5.
więcej
|
Gem Souleyman: z Untold Studios do Papaya Films London
Gem Souleyman objął stanowisko executive producer w londyńskim biurze Papaya Films. Przeszedł z konkurencyjnego Untold Studios.
więcej
|
Kamil Wójcik w zespole McDonald's Polska
Do działu marketingu McDonald's Polska dołączył Kamil Wójcik. Przeszedł z Carlsberg Polska.
więcej
|
Lidl oficjalnym partnerem Euro 2024
Sieć sklepów Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.
więcej
|
Wersow zerwała współpracę z Dr Smile. ,,Zbyt dużo wątpliwości"
Influencerka Weronika Sowa „Wersow” zakończyła współpracę reklamową z marką prostujących zęby nakładek Dr Smile. - Temat wywołuje zbyt dużo wątpliwości - wyjaśniła. Nie promuje ich już także piosenkarka Magda Bereda. - Przeszłam całkowite leczenie. Jestem zadowolona z efektów - zapewnia.
więcej
|
Historia Adidasa: granatniki przeciwpancerne w imperium sportowego obuwia
Założyciele firm Adidas i Puma, bracia Adi i Rudolf Dasslerowie, stworzyli obuwie sportowe, w których złoto podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Berlinie w 1936 roku zdobył legendarny czarnoskóry sprinter Jesse Owens. Tuż po przejęciu w Niemczech władzy przez nazistów w 1933 roku bracia wstąpili do NSDAP, a podczas wojny w ich fabrykach powstawała broń – granatniki przeciwpancerne Panzerschreck – opisuje historię firmy portal tygodnika „Spiegel”.
więcej
|
Sklepy Dino zarobiły ponad miliard zł. Sprzedaż wzrosła mocniej niż w Biedronce
Sieć sklepów Dino w ub.r. przy wzroście przychodów o 48,2 proc. do 19,8 mld zł osiągnęła 1,13 mld zł zysku netto. Na koniec roku liczyła 2 156 placówek o 344 więcej niż przed rokiem. Sprzedaż porównywalna zwiększyła się o 28,2 proc., znacznie mocniej niż w Biedronce.
więcej
|
Leroy Merlin przekaże kontrolę nad biznesem w Rosji
Francuska sieć marketów budowlanych Leroy Merlin, krytykowana za działalność w Rosji po wybuchu wojny w Ukrainie, zapowiedziała przekazanie kontroli nad rosyjskim biznesem lokalnemu zarządowi. - Proces ten jest efektem rozpoczętych kilka miesięcy temu prac zgodnie z międzynarodowymi regulacjami - podaje firma.
więcej
|
Biedronka chce wejść na Słowację, szuka miejsc na sklepy
Jeronimo Martins przygotowuje się do ekspansji sieci Biedronka za granicą. Na początek jej sklepy mają pojawić się na Słowacji, rozważane jest też wejście do Rumunii. Za granicę wyjdzie też sieć drogerii Hebe.
więcej
|
Czy można dokupić AC do OC?
Jedynym komunikacyjnym ubezpieczeniem obowiązkowym jest OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Czy można dokupić do niego dodatkowe ubezpieczenia, m.in. AC czy ubezpieczenie assistance?
więcej
|
Tyskie reklamuje się jako partner reprezentacji Polski, w spocie Dorociński i Fronczewski
Kolejna reklama piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) z udziałem aktorów Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego nawiązuje do tego, że marka jest oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen twierdzi, że na okładce ,,Nie" z Janem Pawłem II były treści karalne. Sprzedaż tygodnika 15 proc. w górę
Pełnomocnik PKN Orlen w odpowiedzi na wezwanie wydawcy tygodnika „Nie” do zaprzestania naruszeń (koncern wycofał ze sprzedaży jedno z wydań tytułu) stwierdził w piśmie, że okładka z papieżem zawierała „treści sprzeczne z prawem, a także karalne”. Zdaniem prawników spółki, okładka miała obrażać uczucia religijne. Jak informuje wydawca, numer miał sprzedaż o 15 proc. lepszą niż przeciętna.
więcej
|
Agora bez 50 mln zł z reklam w internecie. Skurczył się zysk Yieldbirda, Gazeta.pl ze wzrostem
W ub.r. przychody pionu internetowego Agory zmalały o 22 proc., a tylko w czwartym kwartale spadek sięgnął 33 proc. Co prawda wzrosły wpływy reklamowe Gazeta.pl, ale Yieldbird zmienia model biznesowy, przez co jego całoroczne przychody skurczyły się o 53 mln zł, a zysk netto z 8 mln do 343 tys. zł.
więcej
|
Agora wydała 17 proc. więcej na pracowników. Kobiety zarabiają 7 proc. mniej, 6 mln zł dla zarządu
Koszty pracownicze grupy Agora w ub.r. zwiększyły się o 17,4 proc. do 370,69 mln zł, mimo że ubyło 330 współpracowników. Firma zatrudnia na etacie 2,4 tys. osób, kobiety zarabiają średnio 6,8 proc. mniej od mężczyzn. Wynagrodzenia 7 członków zarządu wyniosły 6,01 mln zł.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: teksty o sex workingu nie naruszają zasad Karty Etycznej Mediów
Rada Etyki Mediów wzięła w obronę teksty dziennikarzy z portalu Gazeta.pl, opisujące sex working w Polsce. Poważne zastrzeżenia do nich miał podsekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości, Marcin Romanowski, który poskarżył się na autorów. Zdaniem REM – miał prawo czuć się oburzony tym, co czyta, ale teksty - wbrew jego sugestiom - nie naruszają zasad Karty Etycznej Mediów.
więcej
|
Czeska Agencja Prasowa CTK będzie miała nowego prezesa
Jaroslav Kabele będzie nowym dyrektorem generalnym Czeskiej Agencji Prasowej CTK - postanowili członkowie Rady Agencji. Jego wybór spośród trzech kandydatów poprzedziły publiczne przesłuchania. Kabele kieruje aktualnie strategią i rozwojem agencji.
więcej
|
|
|
Dostawcy internetu mają blokować piracki streaming w ciągu 30 minut. ,,Cyfrowe mafie"
Włoski parlament jednogłośnie zatwierdził nowe przepisy, które ułatwią zwalczanie piractwa IPTV. Komisarz Urzędu ds Komunikacji (AgCom) Massimiliano Capitanio stwierdził, że „Włochy są pierwszym krajem w Europie, który rzucił wyzwanie cyfrowym mafiom”.
więcej
|
UOKiK szykuje rekomendacje dla sklepów o oznaczaniu cen. Skontrolowane ponad 60 sklepów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pracuje nad wytycznymi dla sprzedawców prowadzących handel tradycyjny i internetowy, w kwestii tego jak oznaczać prawidłowo ceny produktów zgodnie z dyrektywą Omnibus. Od początku roku kontrolę Inspekcji Handlowej pod kątem przestrzegania nowych przepisów przeprowadzono już w 50 sklepach online i 12 stacjonarnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon od dwóch lat w Polsce. ,,Jesteśmy maratończykami, a nie sprinterami"
Przez dwa lata oferta Amazona w Polsce zwiększyła się czterokrotnie, a już połowę obrotów generują zewnętrzni sprzedawcy. Platformie nadal daleko od Allegro, nie promowała się tak agresywnie jak Shopee. - W Amazonie jesteśmy maratończykami - to jedna z kluczowych zasad. Dwa lata to wciąż sprint, a my patrzymy w perspektywie kolejnych dekad - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Borycka, head of marketplace platformy na naszym rynku.
więcej
|
Ponad 2,5 tysiąca publikacji o "robakach Trzaskowskiego" w mediach, większość negatywna
Temat raportu C40 Cities o przyszłości miast, z których część mediów wyciągnęło wniosek, że prezydent Warszawy "każde jeść robaki i wprowadzi zakaz mięsa" wygenerowała 2543 publikacji medialnych. Ponad połowa (56 proc.) miała wydźwięk negatywny - wynika z analizy PSMM Monitoring & More dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fogiel zapytał na TikToku "za co nienawidzicie PiS", film usunięto. "Prowokacja dla mobilizacji elektoratu"
Ponad 10 tysięcy komentarzy ukazało się pod tiktokowym filmem Prawa i Sprawiedliwości. Tak licznie internauci odpowiedzieli na pytanie Radosława Fogla "za co tak naprawdę nienawidzicie PiS?". Zdaniem rozmówców Wirtualnemedia.pl specjalizujących się w komunikacji politycznej, PiS chce tylko zmobilizować własną bazę wyborczą. Krytykę może zaś ograć narracyjnie tak samo, jak to robi do tej pory - przykleić łatkę "zła opozycja" i zaciekle atakować. W sobotę filmik zniknął z TikToka.
więcej
|
Agora bez 50 mln zł z reklam w internecie. Skurczył się zysk Yieldbirda, Gazeta.pl ze wzrostem
W ub.r. przychody pionu internetowego Agory zmalały o 22 proc., a tylko w czwartym kwartale spadek sięgnął 33 proc. Co prawda wzrosły wpływy reklamowe Gazeta.pl, ale Yieldbird zmienia model biznesowy, przez co jego całoroczne przychody skurczyły się o 53 mln zł, a zysk netto z 8 mln do 343 tys. zł.
więcej
|
Morele.net wdraża ChatGPT
Morele.net wykorzystał sztuczną inteligencję w praktyce i wdrożył ChatGPT do swojego panelu „Zapytaj eksperta”. Sklep chce być liderem w wdrażaniu rewolucyjnych rozwiązań opartych na AI.
więcej
|
Wielka sieć handlowa ogłasza zwolnienia
Amerykańska sieć supermarketów Walmart ogłosiła plan zwolnienia setek pracowników zajmujących się obsługą zamówień z e-commerce. Gigant przewiduje bowiem słabszą koniunkturę w handlu internetowym.
więcej
|
Francuski rząd zakazuje korzystania z TikToka i Netflixa na telefonach urzędników państwowych
Rząd Francji zakazał w piątek ze skutkiem natychmiastowym instalowania i używania tzw. aplikacji rozrywkowych, w tym TikToka i Netflixa, na telefonach służbowych urzędników państwowej służby cywilnej.
więcej
|
Twitter żąda 1000 dolarów miesięcznie od zweryfikowanych kont
Twitter ogłosił, że od 1 kwietnia odbierze części zweryfikowanych kont niebieskie znaczki potwierdzające ich autentyczność. Ci, którzy dotychczas nie zaczęli płacić za subskrypcję, będą musieli liczyć się z kosztami rzędu tysiąca dolarów miesięcznie.
więcej
|
Polscy politycy i urzędnicy z blokadą TikToka? Chcą tego rządowi doradcy
Rządowa rada ds. cyfryzacji w projekcie stanowiska ocenia, że TikTok powinien zostać zablokowany na służbowych urządzeniach członków i pracowników parlamentu, rządu, instytucji rządowych i administracji publicznej. Chce też szybszego wykluczenia z infrastruktury telekomunikacyjnej sprzętu chińskich producentów.
więcej
|
Trzy czwarte polskich internautów na Messengerze. Teams popularniejszy od Zooma
Z Messengera korzysta ponad 70 proc. polskich internautów, każdy spędza na platformie prawie 8 godzin. Spory spadek zanotowały komunikatory Google'a, a wzrosły zasięgi Discorda, Zooma i Clickmeeting. więcej
|
Rada Etyki Mediów: teksty o sex workingu nie naruszają zasad Karty Etycznej Mediów
Rada Etyki Mediów wzięła w obronę teksty dziennikarzy z portalu Gazeta.pl, opisujące sex working w Polsce. Poważne zastrzeżenia do nich miał podsekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości, Marcin Romanowski, który poskarżył się na autorów. Zdaniem REM – miał prawo czuć się oburzony tym, co czyta, ale teksty - wbrew jego sugestiom - nie naruszają zasad Karty Etycznej Mediów.
więcej
|
Student kalifornijskiej uczelni ogłosił z partnerami utworzenie aplikacji mogącej zastąpić TikToka
Student Uniwersytetu Stanford Ian Gunther i jego partnerzy ogłosili w czwartek utworzenie aplikacji, która ich zdaniem mogłaby zastąpić słuchaczom college'u TikTok. W tym czasie przed komisją ds. energii i handlu Izby Reprezentantów zeznawał szef TikToka, Shou Zi Chew.
więcej
|
Czas na letnie opony. Sprawdź, jak w razie awarii z kołem pomoże Ci ubezpieczyciel w ramach Pakietu OC Kiedy tylko robi się cieplej, kierowcy zadają sobie to pytanie: Czy to już czas na letnie opony? Pod rozwagę warto wziąć nie tylko kalendarz, ale przede wszystkim prognozę pogody, a zwłaszcza zapowiadaną temperaturę. Tak samo warto też zadbać o odpowiednie ubezpieczenie. Pamiętaj – jeśli masz Pakiet OC w LINK4, możesz liczyć na pomoc w przypadku awarii ogumienia! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Public Dialog, Maurent PR, Hill+Knowlton Strategies, Icon Strategies z nagrodami na Sabre Awads EMEA. MSL Agencją Roku w regionie CEE
Trzy projekty z Polski wygrały w swoich kategoriach w międzynarodowym konkursie Sabre Awads EMEA. Statuetki trafiły do Public Dialog, Maurent PR, Icon Strategies oraz Hill+Knowlton Strategies Poland. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA w tegorocznej edycji otrzymał aż 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2200 zgłoszeń.
więcej
|
Fogiel zapytał na TikToku "za co nienawidzicie PiS", film usunięto. "Prowokacja dla mobilizacji elektoratu"
Ponad 10 tysięcy komentarzy ukazało się pod tiktokowym filmem Prawa i Sprawiedliwości. Tak licznie internauci odpowiedzieli na pytanie Radosława Fogla "za co tak naprawdę nienawidzicie PiS?". Zdaniem rozmówców Wirtualnemedia.pl specjalizujących się w komunikacji politycznej, PiS chce tylko zmobilizować własną bazę wyborczą. Krytykę może zaś ograć narracyjnie tak samo, jak to robi do tej pory - przykleić łatkę "zła opozycja" i zaciekle atakować. W sobotę filmik zniknął z TikToka.
więcej
|
Marka Bizuu klientem agencji Lepont
Polska marka fashion Bizuu powierzyła agencji Lepont kompleksową obsługę komunikacyjną.
więcej
|
PiS skarży się na TikToka. Usunięto hitowy filmik
Z profilu Prawa i Sprawiedliwości na TikToku zniknęło nagranie, w którym poseł Radosław Fogiel pytał internautów, za co nienawidzą partię. - Mam nadzieję, że uda się to odwrócić - skomentował. Odniósł się też do jednego z zarzutów, które wyrazili młodzi użytkownicy TikToka.
więcej
|
|
|