|
|
|
|
|
|
|
UKE: Nie mamy wolnych częstotliwości do stałych multipleksów lokalnych
Na razie nie przybędzie multipleksów lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej. Przynajmniej do zakończenia listopadowej konferencji WRC-23 w Dubaju. - W tej chwili nie mamy w siatce radiowej wolnych częstotliwości przeznaczonych dla stałych multipleksów lokalnych, nie trwają także prace nad ich wyznaczeniem - informuje Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE.
więcej
|
Cyfrowy Polsat stracił 110 tys. abonentów indywidualnych. Wyższe odsetki zjadły część zysku
Według wstępnych danych w czwartym kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody sprzedażowe o 5 proc. do 3,43 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 333,7 do 174,5 mln zł. Firma straciła przez rok 110 tys. abonentów indywidualnych, głównie tych korzystających z płatnej telewizji.
więcej
|
Kanał TVP wrócił do naziemnej telewizji cyfrowej, ale jako stacja wirtualna
Blisko tydzień po usunięciu z MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej, kanał TVP World znów wyświetla się na liście kanałów dekoderów i telewizorów. Stacja jest dostępna na pozycji 91 LCN, ale mogą ją oglądać jedynie odbiorcy z urządzeniami HbbTV, podłączonymi do internetu.
więcej
|
Stacja Polsatu usunięta z transpondera Polsat Box
Radio Muzo.FM, które jesienią 2022 roku Telewizja Polsat zdecydowała się sprzedać spółce ZPR Media, nie prowadzi już niekodowanej emisji z transpondera Polsat Box na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Stacja jest teraz dostępna wyłącznie z pasma wynajmowanego przez platformę cyfrową Canal+. Emisja jest kodowana.
więcej
|
TVP1 i TV Trwam pokażą koncert w rocznicę śmierci Jana Pawła II. Wśród gwiazd Edyta Górniak
Telewizja Polska i Polskie Radio organizują koncert „Nie Zastąpi Ciebie Nikt”, który odbędzie się w niedzielę 2 kwietnia. Na scenie wystąpią m.in. Edyta Górniak, Halina Mlynkova, Alicja Węgorzewska czy Łukasz Zagrobelny. Transmisja w TVP1, PR1, a także w Telewizji Trwam.
więcej
|
TVP1 liderem w DVB-T, TVP2 wyprzedziła TVP Info i Polsat. 0,49 proc. udziału TVP Nauka
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. w grupie 4+ była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP Info i Polsat. W grupie 16-49 na czele znalazł się Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał History z odświeżoną identyfikacją wizualną od środy
W środę, 29 marca na antenie kanału History zadebiutuje odświeżony logotyp oraz identyfikacja wizualna - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiana obejmie wszystkie rynki w regionie EMEA, w tym Polskę.
więcej
|
Trwają testy jednego z satelitów, który przejmie m.in. obsługę Polsat Box i Canal+
Wystrzelony w październiku 2022 roku satelita Hot Bird 13F, należący do francuskiej firmy Eutelsat, trafił na właściwą orbitę roboczą. Razem z Hot Birdem 13G zastąpi on Hot Birdy 13B, 13C i 13E, które na pozycji orbitalnej 13E obsługują m.in. polskie platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+.
więcej
|
Stabilne wyniki ,,Komisarza Alexa 19", serial ogląda 1,21 mln widzów
19. sezon „Komisarza Alexa” po czterech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,21 mln widzów, mniej więcej tyle samo ile gromadziła pokazywana rok temu 17. odsłona produkcji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe centrum operacyjne ma rozwiązać problemy ze sportem w streamingu
Serwis streamingowy DAZN uruchomił we Włoszech centrum operacyjne, którego zadaniem będzie m.in. przeciwdziałanie problemom technicznym w trakcie transmisji sportowych. Firma zobowiązała się do takiego ruchu w styczniu, kiedy wielu użytkowników narzekało na kłopoty z odtworzeniem meczów Serie A.
więcej
|
5,1 mln widzów dwóch pierwszych meczów Polaków w eliminacjach do Euro 2024
Pierwsze dwa eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2024 oglądało średnio 5,1 mln widzów w TVP1 lub TVP2 oraz TVP Sport. Mecz z Albanią miał o milion oglądających więcej niż spotkanie z Czechami. Cennikowe wpływy z reklam wyniosły 72,69 mln zł z reklam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Członkowie Rady Programowej TVP chcą przyjąć uchwałę w sprawie Mikołaja Filiksa
Podczas środowego posiedzenia Rady Programowej Telewizji Polskiej, jej opozycyjni członkowie po raz drugi podejmą próbę przyjęcia uchwały w sprawie Mikołaja Filiksa. Nastolatek popełnił samobójstwo. Wcześniej m.in. Radio Szczecin i TVP Info podały informacje o pedofilu, które mogły doprowadzić do namierzenia jego ofiar.
więcej
|
Szef sportu w Viaplay zrezygnował ze stanowiska
Peter Nørrelund, dyrektor sportowy Viaplay złożył rezygnację. Ze skandynawską firmą, która stworzyła obecny m.in. w Polsce serwis streamingowy był związany ponad 20 lat.
więcej
|
TVP Polonia kończy 30 lat. ,,Jesteśmy tam, gdzie słychać język polski"
W piątek, 31 marca kanał TVP Polonia obchodzić będzie jubileusz 30-lecia nadawania. - Jesteśmy nie tylko w telewizji tradycyjnej, ale także w internecie. Tam, gdzie słychać język polski, tam docieramy również i my - do najdalszych zakątków globu - mówi Magdalena Tadeusiak, dyrektor TVP Polonia.
więcej
|
The Walt Disney Company zwolni 7 tys. osób
Gigant medialny The Walt Disney Company ogłosił plan redukcji zatrudnienia, obejmujący siedem tysięcy pracowników Jak pisze do zespołu szef firmy Bog Iger, zwolnienia mają na celu redukcję kosztów oraz usprawnienie biznesu.
więcej
|
TVN24 przegrał w sądzie z Ministerstwem Sprawiedliwości. Ma zamieścić sprostowanie ws. KPO
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał naczelnemu portalu TVN24.pl publikację sprostowania materiału Pawła Płuski sprzed ponad roku z tezą, że wypłata dla Polski środków z Krajowego Planu Odbudowy zależy od cofnięcia przygotowanej przez Zbigniewa Ziobro reformy wymiaru sprawiedliwości. Sprawę do sądu skierowało Ministerstwo Sprawiedliwości, wydane orzeczenie jest nieprawomocne.
więcej
|
Firma Zygmunta Solorza sprzeda Rybnikowi autobusy wodorowe
Spółka zależna holdingu ZE PAK, którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, po wygranym przetargu podpisała umowę z Urzędem Miasta Rybnik na dostarczenie 20 autobusów elektrycznych zasilanych wodorem. Miasto zapłaci za nie 66,1 mln zł brutto. więcej
|
Innowacje w branży narzędziowej Innowacje w branży narzędziowej, w elektronarzędziach oraz osprzęcie do profesjonalnych prac obejmują rozwój nowych oraz ulepszanie istniejących rozwiązań poprzez wykorzystywanie nowych funkcji, nowych technologii produkcyjnych oraz jakości materiałów z których są wykonywane. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 udostępni część podcastów na zewnętrznych platformach
Od 5 kwietnia Radio 357 będzie szerzej udostępniało swoje podcasty. 14 serii podcastowych trafi na zewnętrzne platformy, aby mogli z nimi zapoznawać się ci, którzy jeszcze nie są słuchaczami bądź patronami rozgłośni. - Chcemy wyjść im naprzeciw - mówiła we wtorek podczas spotkania z patronami Olga Mickiewicz z zarządu Radia 357.
więcej
|
|
Radio Łódź chce, by prokuratura zbadała sprawę systemu emisyjnego. W tle - decyzje byłego prezesa i spór ze związkami
Prezes Radia Łódź, Arkadiusz Paluszkiewicz, kilka dni temu złożył w łódzkiej prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez poprzedni zarząd radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiemy, że chodzi o sprawę systemu emisyjnego, zamówionego i zainstalowanego za czasów poprzedniego prezesa, Dariusza Szewczyka. Rozgłośnia potwierdza fakt złożenia doniesienia, lecz nie wypowiada się czego ono dotyczy.
więcej
|
|
Stacja Polsatu usunięta z transpondera Polsat Box
Radio Muzo.FM, które jesienią 2022 roku Telewizja Polsat zdecydowała się sprzedać spółce ZPR Media, nie prowadzi już niekodowanej emisji z transpondera Polsat Box na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Stacja jest teraz dostępna wyłącznie z pasma wynajmowanego przez platformę cyfrową Canal+. Emisja jest kodowana.
więcej
|
|
Joanna Lichocka przegrała proces z Borysem Budką. Poszło o gest po przyznaniu 2 mld zł na TVP i Polskie Radio
Gliwicki sąd okręgowy oddalił we wtorek powództwo posłanki Joanny Lichockiej (PiS), która wytoczyła proces o ochronę dóbr osobistych szefowi klubu KO Borysowi Budce. Domagała się sprostowania publikacji na jej temat i wpłaty 20 tys. zł.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Lublinie, Eska wyprzedziła Radio ZET
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Pepsi zyska nowe logo
Marka napojów Pepsi tuż przed 125. rocznicą swojego istnienia zmieni logo. Nowy logotyp, które zastąpi logo używane od 2008 roku, ma pogrubiony napis Pepsi, który znajduje się na środku czarnego okręgu nad czerwonymi, białymi i niebieskimi paskami.
więcej
|
Sigma Bis zajmie się obsługą kampanii kancelarii premiera w prasie
Sigma Bis, agencja mediowa należąca do PKN Orlen i PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w prasie do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 1 milion złotych.
więcej
|
Chapter1 zajmie się obsługą marki York
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki York, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
więcej
|
Plus musi zapłacić 20 mln zł kary. Za utrudnianie klientom na kartę zwrotu pieniędzy
Sąd Apelacyjny podtrzymał 20,43 mln zł grzywny, którą prezes UOKiK nałożył na operatora sieci Plus trzy lata temu. Według regulatora telekom utrudniał użytkownikom ofert prepaidowych uzyskiwanie zwrotu niewykorzystanych środków.
więcej
|
Tymbark wprowadza do oferty napoje roślinne
Tymbark (Grupa Maspex) wchodzi w kategorię produktów roślinnych z marką napojów Just Plants w kilku smakach.
więcej
|
Już niedługo ostrzeżenie o szkodliwości na butelkach alkoholu
Komisja Europejska wyraziła zgodę na wprowadzenie w Irlandii nakazu umieszczania na etykietach napojów z alkoholem informacji o ich szkodliwości dla zdrowia. Niedługo podobne przepisy mogą wejść w życie w pozostałych krajach Unii Europejskiej.
więcej
|
Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds
Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko digital director w agencji Great Minds.
więcej
|
Urszula Matej-Bil odpowiada w zarządzie EPP za marketing i komunikację
Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, zarządzającą centrami handlowymi. Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji.
więcej
|
Wioleta Sokołowska awansowała w Żabka Polska
Wioleta Sokołowska awansowała na stanowisko senior media projects managerki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje blisko 10 lat.
więcej
|
Change Serviceplan i Media Republic z kolejną reklamą dla Mlekpolu
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
więcej
|
FoodCare reklamuje Black Spritz
Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black Energy Drink rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.
więcej
|
Arcydzieło sztuki wykorzystane w reklamie Coca-Coli
Słynny siedemnastowieczny obraz Johannesa Vermeera "Dziewczyna z perłą" został wykorzystany w nowej niestandardowej reklamie marki Coca-Cola w Brazylii.
więcej
|
Publicon Sport dla Polskiego Związku Karate Tradycyjnego
Polski Związek Karate Tradycyjnego podpisał umowę z agencją marketingu sportowego Publicon Sport.
więcej
|
Szymon Marciniak będzie reklamował odzież Lancerto
Sędzia piłkarski Szymon Marciniak dołączył do ambasadorów reklamowych marki odzieżowej Lancerto. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
Clovin w gronie klientów dentsu X
Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w telewizji i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsza kampania w ramach tej współpracy ruszy w kwietniu.
więcej
|
Niemiecki gigant zamknie 47 domów towarowych. 4 tys. ludzi do zwolnienia
Wierzyciele dużej niemieckiej sieci domów towarowych Galeria Karstadt Kaufhof (GKK) zatwierdzili w plan upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstwa. Zlikwidowanych zostanie 47 sklepów, a pracę straci ponad jedna czwarta zatrudnionych, czyli ponad 4 tys. osób.
więcej
|
Kopalnia Soli "Wieliczka" potrzebuje agencji
Kopalnia Soli "Wieliczka" ruszyła z przetargiem, w którym wybierze agencję do kampanii ją promującej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Chodzi o wiosenne działania reklamowe.
więcej
|
WPP przejmuje Obviously. Kolejna inwestycja w influencer marketing
Koncern marketingowy WPP kupił za nieujawnioną kwotę Obviously, nowojorską agencję social i influencer marketingu. To kolejna w ostatnich tygodniach inwestycja brytyjskiej grupy w tym sektorze.
więcej
|
Magdalena Fedyna w dziale obsługi klienta 19 Południka
Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Fedyna, która wzmocniła dział client service obejmując stanowisko senior account managerki.
więcej
|
Program MultiSport zaprasza do wspólnego "zaprojektowania formy"
Wystartowała kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników.
więcej
|
Stowarzyszenie "My, Rodzice" i fundacja Równik Praw rusza z kampanią społeczną o transpłciowości
Pod hasłem "My, Rodzice dzieci trans" startuje kampania społeczna, mająca na celu szeroką edukację społeczeństwa na temat transpłciowości. Inicjatywa stowarzyszenia "My, Rodzice" i fundacji Równik Praw ma pokazać, że przyzwolenie na nienawistne wypowiedzi polityków i innych osób publicznych odbiera godność osobom transpłciowym i bezpośrednio zagraża ich życiu, dotykając też całe ich rodziny.
więcej
|
Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D. materiał partnerskiwięcej |
|
|
"Fakt" poszerza zasięg o Biedronkę i Lidla
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) od tego miesiąca jest sprzedawany jest w sklepach sieci dyskontów Biedronka i Lidl. Tytuł można nabyć łącznie w ponad 40 tys. punktów sprzedaży prasy w Polsce.
więcej
|
Trzaskowski grozi ,,Gazecie Polskiej" pozwem. Chce pół miliona na WOŚP
Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski chce od „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) przeprosin za tekst Piotra Nisztora o tzw. aferze śmieciowej oraz pół miliona złotych na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jeśli żądania nie zostaną spełnione w ciągu pięciu dni od doręczenia wezwania, Trzaskowski pozwie naczelnego tytułu i Nisztora o naruszenie dóbr osobistych.
więcej
|
|
|
Na Frisco sprzedaż już nie rośnie tak szybko. Mocniej w górę wpływy Inmedio
W ub.r. przychody internetowego dyskontu Frisco zwiększyły się o 8,3 proc., dużo słabiej niż w poprzednich latach. Należąca też do Eurocashu sieć saloników prasowych Inmedio zwiększyła przychody nieco bardziej, na koniec roku liczyła 422 placówki.
więcej
|
Wyciekły fragmenty kodu źródłowego Twittera
Ktoś anonimowo zamieścił na popularnym serwisie Github fragmentu kodu źródłowego platformy społecznościowej Twitter. Choć na prośbę Elona Muska administracja serwisu usunęła dane, to nie oznacza koniec kłopotów dla miliardera.
więcej
|
Musk rzuca kolejną kłodę pod nogi niezweryfikowanym użytkownikom Twittera
Elon Musk ogłosił, że od 15 kwietnia tylko konta z wykupionym Twitter Blue będą pojawiały się w zakładce "dla Ciebie", czyli de facto feedzie Twittera.
więcej
|
Dziennie spędzamy średnio 4 godziny, by się upiększać
Ludzie spędzają średnio prawie 4 godziny dziennie poprawiając swoją urodę - wynika z badań na niemal 100 tys. osób z 93 krajów. Wśród grup, które poświęcają na to mniej czasu są, między innymi: mężczyźni, ludzie w wieku średnim, osoby w stałych związkach, ludzie unikający mediów społecznościowych i ci, którzy uważają się za średnio atrakcyjnych.
więcej
|
Twórca Alibaby znów w Chinach. Ma zachęcić zagranicznych inwestorów
Jack Ma, założyciel koncernu technologicznego Alibaba, po ponad rocznej przerwie pojawił się w Chinach. Według komentatorów władze Państwa Środka pozwoliły na to, żeby pokazać się jako atrakcyjny rynek dla zagranicznych inwestorów. więcej
|
Czas na letnie opony. Sprawdź, jak w razie awarii z kołem pomoże Ci ubezpieczyciel w ramach Pakietu OC Kiedy tylko robi się cieplej, kierowcy zadają sobie to pytanie: Czy to już czas na letnie opony? Pod rozwagę warto wziąć nie tylko kalendarz, ale przede wszystkim prognozę pogody, a zwłaszcza zapowiadaną temperaturę. Tak samo warto też zadbać o odpowiednie ubezpieczenie. Pamiętaj – jeśli masz Pakiet OC w LINK4, możesz liczyć na pomoc w przypadku awarii ogumienia! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennie spędzamy średnio 4 godziny, by się upiększać
Ludzie spędzają średnio prawie 4 godziny dziennie poprawiając swoją urodę - wynika z badań na niemal 100 tys. osób z 93 krajów. Wśród grup, które poświęcają na to mniej czasu są, między innymi: mężczyźni, ludzie w wieku średnim, osoby w stałych związkach, ludzie unikający mediów społecznościowych i ci, którzy uważają się za średnio atrakcyjnych.
więcej
|
67 proc. Polaków nie planuje w tym roku większych wydatków
Dużych wydatków nie planuje w tym roku 67 proc. rodaków – wynika z badania „Polaków Portfel Własny: czas oszczędzania”. Co trzecia osoba, która chce przeznaczyć w najbliższym czasie "istotną sumę" na jakiś cel, wskazuje na podróże.
więcej
|
|
|
Rusza społecznie finansowana ,,Kampania prawdy #antyPiS"
Po tym, jak Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników TikToka, za co nienawidzą PiS, ruszyła w sieci zbiórka na przygotowanie społecznej kampanii, mającej na celu wyliczenie 101 powodów do krytykowania partii rządzącej. Zbiórka na akcję ruszyła kilka dni temu, z zakładanych 100 tys. zł zebrano już ponad 78 tys. - To przekracza moje najśmielsze oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dagmara Adamiak, która stoi za pomysłem.
więcej
|
Izabela Pieńkowska na czele komunikacji w Banku Ochrony Środowiska
Izabela Pieńkowska rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektorki biura komunikacji w Banku Ochrony Środowiska.
więcej
|
Urszula Matej-Bil odpowiada w zarządzie EPP za marketing i komunikację
Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, zarządzającą centrami handlowymi. Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji.
więcej
|
Publicon Sport dla Polskiego Związku Karate Tradycyjnego
Polski Związek Karate Tradycyjnego podpisał umowę z agencją marketingu sportowego Publicon Sport.
więcej
|
|
|