Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 5 Kwietnia 2023
 
 
 
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play
 
Od roku właścicielem sieci kablowej UPC Polska jest P4, do której należy operator sieci telekomunikacyjnej Play. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że firma zamierza postawić na jedną markę. W planach jest rebranding UPC Polska na Play, ale nie nastąpi on szybko. więcej
 
 
Adrian Klarenbach wróci na antenę TVP Info, dzisiaj debiutuje w TVP3
 
W środę o godz. 10 swój pierwszy dyżur na antenie TVP3 zaczyna Adrian Klarenbach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednak wbrew wcześniejszym zapowiedziom, nie zniknie on zupełnie z anteny TVP Info. Jak informuje nas biuro prasowe Telewizji Polskiej, Klarenbach nadal będzie w TVP Info gospodarzem niektórych programów. więcej
 
 
Canal+ podnosi ceny za usługę multiroom i dekoder
 
Od wtorku Canal+ wprowadził nowy cennik dla abonentów, którzy chcą korzystać z usług platformy cyfrowej w dodatkowych pomieszczeniach. Usługa multiroom zdrożeje od 2 do 5 zł w zależności od wybranego urządzenia. Więcej trzeba też zapłacić za dekoder Canal+ Box 4K - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Radio 357 wróciło na Twittera. Nie odzyska poprzedniego konta, zaczyna od zera
 
„Przegraliśmy z 'Czarnym lustrem', nadzieja się wyczerpała, zaczynamy od początku” - napisali w mediach społecznościowych dziennikarze Radia 357. Dwumiesięczne starania o przywrócenie twitterowego konta stacji zakończyła się ich porażką. Dobra informacja: radio wróciło do starego adresu na Twitterze, choć administracja wyzerowała na nim i wpisy, i licznik obserwujących. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 560 tys. widzów
 
Pozycję nowego lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 liderem, traci Polsat, zyskała Czwórka. Stacje newsowe z dużymi spadkami więcej
 
TVP ma do spłaty 850 mln zł obligacji więcej
 
TVP prawdopodobnie bez Ekstraklasy. ,,Za Kurskiego sport miał zwiększać poparcie dla PiS" więcej
 
Kanał Tomasza Lisa dla bańki podzielającej jego poglądy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Komunikacji Polska Izba Przemysłu Chemicznego
TV Technology Engineer Kino Polska TV SA
Fotoedytor/ka (Fakt) Ringier Axel Springer
dziennikarka / dziennikarz 300POLITYKA
Dokumentalista Fakty TVN Warner Bros. Discovery
Technik emisji / Broadcast technician Kino Polska TV SA
Producent Filmowy / Serwisy Zagraniczne Under Ski Tower
Redaktor - news Portal PolskieRadio24.pl
Kierownik Produkcji Rochstar
Reżyser Rochstar
Producent Rochstar
Specjalista / Specjalistka ds. programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play

Od roku właścicielem sieci kablowej UPC Polska jest P4, do której należy operator sieci telekomunikacyjnej Play. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że firma zamierza postawić na jedną markę. W planach jest rebranding UPC Polska na Play, ale nie nastąpi on szybko. więcej

Adrian Klarenbach wróci na antenę TVP Info, dzisiaj debiutuje w TVP3

W środę o godz. 10 swój pierwszy dyżur na antenie TVP3 zaczyna Adrian Klarenbach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednak wbrew wcześniejszym zapowiedziom, nie zniknie on zupełnie z anteny TVP Info. Jak informuje nas biuro prasowe Telewizji Polskiej, Klarenbach nadal będzie w TVP Info gospodarzem niektórych programów. więcej

Canal+ podnosi ceny za usługę multiroom i dekoder

Od wtorku Canal+ wprowadził nowy cennik dla abonentów, którzy chcą korzystać z usług platformy cyfrowej w dodatkowych pomieszczeniach. Usługa multiroom zdrożeje od 2 do 5 zł w zależności od wybranego urządzenia. Więcej trzeba też zapłacić za dekoder Canal+ Box 4K - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 560 tys. widzów

Pozycję nowego lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN otworzył kino w swojej siedzibie

W siedzibie TVN Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej w Warszawie ruszyła sala kinowa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej otwarcie odbyło się w 100. rocznicę powstania wytwórni filmowej Warner Bros. To istotna inwestycja dla biznesu nadawcy w Polsce - wiele zespołów w firmie skorzysta z możliwości wspólnego oglądania filmów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji w ramach codziennej pracy. więcej

Canal+ online dołączył do oferty 15 kanałów TVP

Serwis streamingowy Canal+ online dołączył do oferty 15 wersji kanału TVP3. Wcześniej udostępniał tylko TVP3 Warszawa. O szeroki zasięg wszystkich oddziałów regionalnych zabiega od wielu miesięcy Telewizja Polska. więcej

1,76 mln widzów PŚ w skokach w TVN i 800 tys. w Eurosporcie 1

44. sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich na antenie TVN oglądało średnio 1,76 mln osób. Transmisje z zawodów pokazanych w Eurosporcie 1 miały 800 tys. oglądających. Konkursy nadane w TVP1 śledziło 2,03 mln widzów, w TVP Sport - 548 tys., a w kanale Metro - 99 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Pół miliona widzów serialu ,,Wotum nieufności" w Polsacie

Premierowe odcinki nowego serialu Polsatu „Wotum nieufności”, emitowanego w poniedziałki wieczory, obejrzało średnio 502 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ostatni sezon ,,Chyłki" oglądąło w TVN 580 tys. widzów

Ostatni sezon „Chyłki” - zatytułowany „Oskarżenie” oglądało w TVN 580 tys. widzów, o 247 tys. oglądających mniej niż miała czwarta odsłona cyklu emitowana jesienią 2021 roku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Style wprowadza kolejne nowości. Marzena Rogalska z nowym cyklem

Kanał TVN Style w kwietniu rozpocznie emisję kolejnych nowych programów. Nowością będą m.in. cykle “Szybka zmiana” i „Wakacje z teściową” czy program “Małe światy według Marzeny Rogalskiej”. więcej

Anna Popek po siedmiu latach wraca do ,,Pytania na śniadania"

Anna Popek od środy znów będzie współprowadzić „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Dziennikarka wraca do porannego programu po siedmiu latach. Na razie będzie mieć w nim kilka dyżurów prezenterskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

W TVP Info znów cykl ,,Rodzina i praca". Marlena Maląg prawie w każdym odcinku

Na antenę TVP Info wrócił cykl „Rodzina i praca” poświęcony głównie inicjatywom Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej oraz podlegających mu instytucji. Resort nie ujawnia, czy płaci nadawcy za emisję programu. więcej

BBC Player dostępny w Play Now i Play Now TV

W ramach usług Play Now i Play Now TV pojawiła się platforma streamingowa BBC Player, dostępna na polskim rynku od czerwca ub.r. więcej

Daria Kabała-Malarz znów w programie żużlowym Canal+ Sport

Dziennikarka Daria Kabała-Malarz po kilku latach przerwy będzie zajmowała się w Canal+ Sport tematyką żużlową. Nadal będzie reporterką podczas transmisji z PKO BP Ekstraklasy i jednym z prowadzących „Wysoki pressing”. więcej

Powstanie ,,Shrek 5". Wytwórnia chce oryginalnej obsady dubbingowej

Chris Meledandri, partner kreatywny w DreamWorks, potwierdził, że trwają wstępne prace nad piątym filmem z serii „Shrek”. Jego zdaniem warto też zrealizować spin-off opowiadający o Ośle. więcej

HBO coraz bliżej serialu o Harrym Potterze

Właściciel platformy streamingowej HBO Max prowadzi rozmowy z J.K. Rowling o realizacji serialu o Harrym Potterze. Warner Bros Discovery chce, by autorka dołączyła do projektu jako producentka. więcej

Robert Lewandowski gościem ,,Rozmów Dzień Dobry TVN", Damian Michałowski gospodarzem

W sobotę, 8 kwietnia TVN pokaże czwarty odcinek cyklu „Rozmowy Dzień Dobry TVN”, którego gościem będzie piłkarz Robert Lewandowski. Rozmowę przeprowadzi Damian Michałowski. więcej

Dwie trzecie Polaków nie wierzy ,,Wiadomościom". Inaczej jest wśród wyborców PiS

Według 69 proc. Polaków „Wiadomości” TVP nie pokazują prawdy o wydarzeniach w kraju. Program najbardziej wiarygodny jest dla zwolenników PiS, osób w wieku ponad 60 lat i z wykształceniem zawodowym. więcej

Połączenie pracy z pasją - czy jest to możliwe?

Żyjemy w czasach, w których mamy coraz mniej prywatnego czasu. Natłok pracy, obowiązków i problemów życia codziennego sprawia, że dużą część swojego życia poświęcamy na wykonywaniu czynności, które niekoniecznie sprawiają nam przyjemność. A co w przypadku, kiedy Twoja praca jest związana z Twoim zainteresowaniami lub hobby? materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio 357 wróciło na Twittera. Nie odzyska poprzedniego konta, zaczyna od zera

„Przegraliśmy z 'Czarnym lustrem', nadzieja się wyczerpała, zaczynamy od początku” - napisali w mediach społecznościowych dziennikarze Radia 357. Dwumiesięczne starania o przywrócenie twitterowego konta stacji zakończyła się ich porażką. Dobra informacja: radio wróciło do starego adresu na Twitterze, choć administracja wyzerowała na nim i wpisy, i licznik obserwujących. więcej

 
Polskie Radio pozywa za okładkę ,,Newsweeka". Chce milliona zł i usunięcia tekstu

Polskie Radio pozwało wydawcę i redaktora naczelnego "Newsweek Polska" za niedawną okładkę, na której nadawcę symbolizuje jeden z agresywnych psów i napis "Szczujnia zabija". Domaga się m.in. przeprosin i przekazania 1 mln zł na cele charytatywne. więcej

 
Krajowy Instytut Mediów szuka firmy do realizacji badania założycielskiego

Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia. Z wybraną firmą będzie pracować do grudnia tego roku. Warunkiem udziału jest wpłata 54 tys. zł wadium. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
McCann Poland tworzy lokalny oddział dla Mastercard. Na czele Małgorzata Tereszczenko

McCann Poland powołało McCann XBC (ExtraBoldCondensed) wyłącznie do obsługi jednego z jej kluczowych klientów – firmy Mastercard. Rozwiązanie to ma pomóc w integracji międzynarodowych zespoły i projektów realizowanych na rzecz klienta. Na czele nowej spółki stanęła Małgorzata Tereszczenko, dotychczasowa co-managing director w McCann Poland. więcej

Karol Wieteska na czele marketingu i sprzedaży Grupy OEX

Karol Wieteska objął nowo utworzone stanowisko group sales and marketing director w Grupie OEX. więcej

Škoda wybrała FCB do globalnej obsługi reklamowej

Marka motoryzacyjna Škoda, należąca do Volkswagen Group, rozstrzygnęła trwający od ub.r. przetarg na globalną obsługę reklamową. Do współpracy wybrała agencję FCB. więcej

BETC-Havas globalną agencją kreatywną Danone

Agencja BETC-Havas wygrała trwający dziewięć miesięcy przetarg koncernu Danone (właściciel takich marek, jak Actimel, Danio, Actimel, Evian) na globalną obsługę kreatywną. więcej

Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe

Z początkiem maja Marta Życińska obejmie stanowisko dyrektorki generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe. Zastąpi Bartosza Ciołkowskiego, który został dyrektorem generalnym firmy na Europę Środkowo-Południową. więcej

Patrycja Kościołowska digital strategy & innovation director w dentsu Polska

Patrycja Kościołowska objęła nowoutworzone stanowisko digital strategy & innovation director w grupie dentsu Polska. Ostatnio pracowała w agencji SalesTube. więcej

Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce

Marka żelków Haribo rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji do realizacji. więcej

Ostatnie dni "Biedronkoloterii". Do kiedy Biedronka wydaje zdrapki i nagrody?

13 marca ruszyła "Biedronkoloteria", w której do wygrania jest aż 10 milionów nagród o łącznej wartości 40 mln złotych. Niebawem jednak zabawa się kończy. Do kiedy wydawane są zdrapki i nagrody rzeczowe? Jak wziąć udział w zabawie? więcej

Startuje nowa kampania oferty MagentaBiznes od T-Mobile. W spocie przedsiębiocy

T-Mobile rozpoczął kampanię promocyjną oferty dla klientów biznesowych MagentaBiznes z internetem bez limitu danych i prędkości oraz z nielimitowanymi rozmowami w Polsce i Unii Europejskiej. To kolejna kreacja autorstwa agencji PZL. więcej

Ile twórcy internetowi zarabiają na filmach z YouTube Shorts?

YouTube postawił na krótkie formy wideo, które od początku lutego 2023 roku dołączyły do programu monetyzacji treści. Sieć partnerska LifeTube sprawdziła jak radzi sobie YouTube Shorts oraz czy publikowanie krótkich materiałów jest opłacalne dla twórców. Stawki dla polskich twórców są raczej niewielkie. więcej

Orange w promocji dla przenoszących numer daje do 6 miesięcy gratis

Operator Orange Polska przygotował promocję dla osób przenoszących numer. Nowi użytkownicy tej sieci, przechodzący od innych operatorów, zyskują teraz do sześciu miesięcy abonamentu gratis, a dodatkowo mogą też nie płacić za jeden pakietów filmowych. więcej

Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich

Koncern Coca-Cola rozpoczął nową, globalną kampanię reklamową pod hasłem "A Recipe for Magic" z modelką Gigi Hadid w roli głównej. W działaniach tych marka skupia się na relacjach międzyludzkich. więcej

Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

Agencja Cut The Mustard kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz). więcej

Durex uczy bezpiecznego seksu za pomocą znanych dzieł sztuki

Firma Reckitt z marką Durex oraz Grupą Ponton chce zwiększać dostęp do rzetelnej edukacji seksualnej. Marka w nowym projekcie „Sztuka bez wstydu” poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpiecznego i odpowiedzialnego seksu. Tym razem dociera do młodych ludzi za pomocą popularnych obrazów z polskich muzeów. więcej

Powstanie ,,Shrek 5". Wytwórnia chce oryginalnej obsady dubbingowej

Chris Meledandri, partner kreatywny w DreamWorks, potwierdził, że trwają wstępne prace nad piątym filmem z serii „Shrek”. Jego zdaniem warto też zrealizować spin-off opowiadający o Ośle. więcej

Nałęczowianka przedstawia nowe opakowania z recyklingu

Nałęczowianka (Nestlé Waters) wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1 litra, w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPETu. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki. więcej

Bartosz Osica awansował w Mediahub

Bartosz Osica awansował na stanowisko digital strategy managera i wzmocnił dział strategii domu mediowego Mediahub (MullenLowe Group). W nowej roli jest odpowiedzialny za rozwój cyfrowych kompetencji agencji. więcej

Energia dużego miasta w kampanii Freenow

Platforma Freenow rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową, obejmującą też Polskę. Realizuje ją - po wygranym przetargu - agencja BMB. więcej

Firma Izabeli Janachowskiej po rebrandingu działa jako Wedding & Party Dream

Firma Wedding Dream Group prezenterki telewizyjnej Izabeli Janachowskiej-Jabłońskiej i jej męża Krzysztofa Jabłońskiego przeszła proces rebrandingu, wynikający z poszerzenia zakresu działalności. Od 4 kwietnia działa jako Wedding & Party Dream. więcej

AGRO Ubezpieczenia ruszają z kampanią

Rozpoczęła się kampania AGRO Ubezpieczeń, promująca dotowane ubezpieczenia upraw rolnych i zwierząt gospodarskich z możliwością pokrycia z budżetu państwa nawet 65 proc. składki. więcej

Katarzyna Cichopek stworzyła markę kosmetyków

Katarzyna Cichopek wprowadziła na rynek naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Produkty można kupić w drogeriach stacjonarnych i internecie. Działania promocyjne realizowane są w sklepach oraz online, przygotowano je we współpracy z agencją SMI Europe.  więcej

Meet at Rift powraca w letniej odsłonie

Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie zostali Alior Bank Polska wraz z Mastercard. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Tygodnik ,,Nie" notuje wzrost sprzedaży. Wydawca dziękuje Danielowi Obajtkowi

Od kiedy prezes PKN Orlen Daniel Obajtek ogłosił, że stacje koncernu nie będą sprzedawały wydania tygodnika „Nie” (Urma) z papieżem na okładce, tytuł notuje wzrost sprzedaży - mówi Wirtualnemedia.pl prezeska wydawcy „Nie”. Kolejny po „papieskim” numer miał sprzedaż lepszą o 25 proc. od przeciętnej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Sąd: Chomikuj.pl naruszał prawa autorskie

Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, że w serwisie Chomikuj.pl dochodziło do wielokrotnych naruszeń praw autorskich poprzez udostępnienie pirackich plików z książkami. Jednocześnie jego właściciele nie zostaną pociągnięci do odpowiedzialności. więcej

Google zaciska pasa w biurach: rzadziej wymiana komputerów, zszywacze na recepcji

Dyrektor finansowa Google’a zapowiedziała, że w biurach koncernu wprowadzane są kolejne oszczędności. Pracownicy będą mogli rzadziej wymieniać sprzęt służbowy i korzystać z firmowych stołówek i kafejek, cięcia dotyczą nawet akcesoriów biurowych. więcej

Dużo mniej oszustów na Amazonie. Usunięto 6 mln podróbek

W ub.r. Amazon pomógł w wykryciu, przejęciu i zutylizowaniu ponad 6 mln podrobionych produktów. Prób utworzenia na platformie profili przez podejrzanych sprzedawców było kilka razy mniej niż w poprzednich latach. więcej

Zadyszka Grupy Pracuj: sprzedaż i zysk poniżej oczekiwań, mniej ofert na Pracuj.pl

W ub.r. przychody Grupy Pracuj wzrosły o 28 proc. do 608,5 mln zł, z czego 74 mln zł zapewnił przejęty w połowie roku niemiecki softgarden. Natomiast w Ukrainie sprzedaż skurczyła się o połowę i przyniosła stratę. W czwartym kwartale wyniki firmy były dużo niższe od prognoz analityków, w serwisie Pracuj.pl liczba projektów rekrutacyjnych zmalała o 15,3 proc. więcej

Ile twórcy internetowi zarabiają na filmach z YouTube Shorts?

YouTube postawił na krótkie formy wideo, które od początku lutego 2023 roku dołączyły do programu monetyzacji treści. Sieć partnerska LifeTube sprawdziła jak radzi sobie YouTube Shorts oraz czy publikowanie krótkich materiałów jest opłacalne dla twórców. Stawki dla polskich twórców są raczej niewielkie. więcej

"Pieseł" z memów na stronie głównej Twittera. Wystrzelil kurs kryptowaluty, z której kpił Musk

Choć Prima Aprilis już za nami, nastrój do żartów zdaje się nie opuszczać Elona Muska. Na Twitterze właśnie doszło do zmiany wywołującej u wielu uśmiech - strona główna wita użytkowników wizerunkiem słynnego "pieseła", bohatera tysięcy memów. Sprawa może mieć drugie dno, związane z kryptowalutą Dogecoin. więcej

Uwaga, kamień leci spod kół! Sprawdź zalety ubezpieczenia szyb

Trzask i na przedniej szybie pojawia się ślad. Taki odprysk od kamienia jest jednym z częstszych zagrożeń, z którymi stykasz się podczas jazdy samochodem. Trudno winić kierowcę innego pojazdu albo drogowców, którzy nie zdążyli zamieść jezdni po zimie. Zazwyczaj zostajesz z problem sam i niemałymi kosztami naprawy. Chyba że masz ubezpieczenie Szyby24 w LINK4. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Krajowy Instytut Mediów szuka firmy do realizacji badania założycielskiego

Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia. Z wybraną firmą będzie pracować do grudnia tego roku. Warunkiem udziału jest wpłata 54 tys. zł wadium. więcej

Słodycze zmieniają mózg

Spożywanie pokarmów o wysokiej zawartości cukru i tłuszczu zmienia nasz mózg, a konkretnie układ nagrody, w sposób, który powoduje, że w przyszłości mamy jeszcze większą skłonność do sięgania po tego typu pokarmy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Kosałka zarządza agencją Intro PR

Katarzyna Kosałka dołączyła do zespołu agencji public relations Intro PR, gdzie objęła funkcję dyrektora zarządzającego. Wcześniej związana była z T-Mobile i BNI Polska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play
Orange w promocji dla przenoszących numer daje do 6 miesięcy gratis
Słodycze zmieniają mózg
Tidal wprowadził funkcję Live
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj