|
|
|
|
|
|
|
Sieć kablowa UPC Polska zmieni nazwę na Play
Od roku właścicielem sieci kablowej UPC Polska jest P4, do której należy operator sieci telekomunikacyjnej Play. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że firma zamierza postawić na jedną markę. W planach jest rebranding UPC Polska na Play, ale nie nastąpi on szybko.
więcej
|
Adrian Klarenbach wróci na antenę TVP Info, dzisiaj debiutuje w TVP3
W środę o godz. 10 swój pierwszy dyżur na antenie TVP3 zaczyna Adrian Klarenbach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednak wbrew wcześniejszym zapowiedziom, nie zniknie on zupełnie z anteny TVP Info. Jak informuje nas biuro prasowe Telewizji Polskiej, Klarenbach nadal będzie w TVP Info gospodarzem niektórych programów.
więcej
|
Canal+ podnosi ceny za usługę multiroom i dekoder
Od wtorku Canal+ wprowadził nowy cennik dla abonentów, którzy chcą korzystać z usług platformy cyfrowej w dodatkowych pomieszczeniach. Usługa multiroom zdrożeje od 2 do 5 zł w zależności od wybranego urządzenia. Więcej trzeba też zapłacić za dekoder Canal+ Box 4K - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 560 tys. widzów
Pozycję nowego lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN otworzył kino w swojej siedzibie
W siedzibie TVN Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej w Warszawie ruszyła sala kinowa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej otwarcie odbyło się w 100. rocznicę powstania wytwórni filmowej Warner Bros. To istotna inwestycja dla biznesu nadawcy w Polsce - wiele zespołów w firmie skorzysta z możliwości wspólnego oglądania filmów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji w ramach codziennej pracy.
więcej
|
Canal+ online dołączył do oferty 15 kanałów TVP
Serwis streamingowy Canal+ online dołączył do oferty 15 wersji kanału TVP3. Wcześniej udostępniał tylko TVP3 Warszawa. O szeroki zasięg wszystkich oddziałów regionalnych zabiega od wielu miesięcy Telewizja Polska.
więcej
|
1,76 mln widzów PŚ w skokach w TVN i 800 tys. w Eurosporcie 1
44. sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich na antenie TVN oglądało średnio 1,76 mln osób. Transmisje z zawodów pokazanych w Eurosporcie 1 miały 800 tys. oglądających. Konkursy nadane w TVP1 śledziło 2,03 mln widzów, w TVP Sport - 548 tys., a w kanale Metro - 99 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pół miliona widzów serialu ,,Wotum nieufności" w Polsacie
Premierowe odcinki nowego serialu Polsatu „Wotum nieufności”, emitowanego w poniedziałki wieczory, obejrzało średnio 502 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ostatni sezon ,,Chyłki" oglądąło w TVN 580 tys. widzów
Ostatni sezon „Chyłki” - zatytułowany „Oskarżenie” oglądało w TVN 580 tys. widzów, o 247 tys. oglądających mniej niż miała czwarta odsłona cyklu emitowana jesienią 2021 roku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style wprowadza kolejne nowości. Marzena Rogalska z nowym cyklem
Kanał TVN Style w kwietniu rozpocznie emisję kolejnych nowych programów. Nowością będą m.in. cykle “Szybka zmiana” i „Wakacje z teściową” czy program “Małe światy według Marzeny Rogalskiej”.
więcej
|
Anna Popek po siedmiu latach wraca do ,,Pytania na śniadania"
Anna Popek od środy znów będzie współprowadzić „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Dziennikarka wraca do porannego programu po siedmiu latach. Na razie będzie mieć w nim kilka dyżurów prezenterskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVP Info znów cykl ,,Rodzina i praca". Marlena Maląg prawie w każdym odcinku
Na antenę TVP Info wrócił cykl „Rodzina i praca” poświęcony głównie inicjatywom Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej oraz podlegających mu instytucji. Resort nie ujawnia, czy płaci nadawcy za emisję programu.
więcej
|
BBC Player dostępny w Play Now i Play Now TV
W ramach usług Play Now i Play Now TV pojawiła się platforma streamingowa BBC Player, dostępna na polskim rynku od czerwca ub.r.
więcej
|
Daria Kabała-Malarz znów w programie żużlowym Canal+ Sport
Dziennikarka Daria Kabała-Malarz po kilku latach przerwy będzie zajmowała się w Canal+ Sport tematyką żużlową. Nadal będzie reporterką podczas transmisji z PKO BP Ekstraklasy i jednym z prowadzących „Wysoki pressing”.
więcej
|
Powstanie ,,Shrek 5". Wytwórnia chce oryginalnej obsady dubbingowej
Chris Meledandri, partner kreatywny w DreamWorks, potwierdził, że trwają wstępne prace nad piątym filmem z serii „Shrek”. Jego zdaniem warto też zrealizować spin-off opowiadający o Ośle.
więcej
|
HBO coraz bliżej serialu o Harrym Potterze
Właściciel platformy streamingowej HBO Max prowadzi rozmowy z J.K. Rowling o realizacji serialu o Harrym Potterze. Warner Bros Discovery chce, by autorka dołączyła do projektu jako producentka.
więcej
|
Robert Lewandowski gościem ,,Rozmów Dzień Dobry TVN", Damian Michałowski gospodarzem
W sobotę, 8 kwietnia TVN pokaże czwarty odcinek cyklu „Rozmowy Dzień Dobry TVN”, którego gościem będzie piłkarz Robert Lewandowski. Rozmowę przeprowadzi Damian Michałowski.
więcej
|
Dwie trzecie Polaków nie wierzy ,,Wiadomościom". Inaczej jest wśród wyborców PiS
Według 69 proc. Polaków „Wiadomości” TVP nie pokazują prawdy o wydarzeniach w kraju. Program najbardziej wiarygodny jest dla zwolenników PiS, osób w wieku ponad 60 lat i z wykształceniem zawodowym.
więcej
|
Połączenie pracy z pasją - czy jest to możliwe? Żyjemy w czasach, w których mamy coraz mniej prywatnego czasu. Natłok pracy, obowiązków i problemów życia codziennego sprawia, że dużą część swojego życia poświęcamy na wykonywaniu czynności, które niekoniecznie sprawiają nam przyjemność. A co w przypadku, kiedy Twoja praca jest związana z Twoim zainteresowaniami lub hobby? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 wróciło na Twittera. Nie odzyska poprzedniego konta, zaczyna od zera
„Przegraliśmy z 'Czarnym lustrem', nadzieja się wyczerpała, zaczynamy od początku” - napisali w mediach społecznościowych dziennikarze Radia 357. Dwumiesięczne starania o przywrócenie twitterowego konta stacji zakończyła się ich porażką. Dobra informacja: radio wróciło do starego adresu na Twitterze, choć administracja wyzerowała na nim i wpisy, i licznik obserwujących.
więcej
|
|
Polskie Radio pozywa za okładkę ,,Newsweeka". Chce milliona zł i usunięcia tekstu
Polskie Radio pozwało wydawcę i redaktora naczelnego "Newsweek Polska" za niedawną okładkę, na której nadawcę symbolizuje jeden z agresywnych psów i napis "Szczujnia zabija". Domaga się m.in. przeprosin i przekazania 1 mln zł na cele charytatywne.
więcej
|
|
Krajowy Instytut Mediów szuka firmy do realizacji badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia. Z wybraną firmą będzie pracować do grudnia tego roku. Warunkiem udziału jest wpłata 54 tys. zł wadium.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
McCann Poland tworzy lokalny oddział dla Mastercard. Na czele Małgorzata Tereszczenko
McCann Poland powołało McCann XBC (ExtraBoldCondensed) wyłącznie do obsługi jednego z jej kluczowych klientów – firmy Mastercard. Rozwiązanie to ma pomóc w integracji międzynarodowych zespoły i projektów realizowanych na rzecz klienta. Na czele nowej spółki stanęła Małgorzata Tereszczenko, dotychczasowa co-managing director w McCann Poland.
więcej
|
Karol Wieteska na czele marketingu i sprzedaży Grupy OEX
Karol Wieteska objął nowo utworzone stanowisko group sales and marketing director w Grupie OEX.
więcej
|
Škoda wybrała FCB do globalnej obsługi reklamowej
Marka motoryzacyjna Škoda, należąca do Volkswagen Group, rozstrzygnęła trwający od ub.r. przetarg na globalną obsługę reklamową. Do współpracy wybrała agencję FCB.
więcej
|
BETC-Havas globalną agencją kreatywną Danone
Agencja BETC-Havas wygrała trwający dziewięć miesięcy przetarg koncernu Danone (właściciel takich marek, jak Actimel, Danio, Actimel, Evian) na globalną obsługę kreatywną.
więcej
|
Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe
Z początkiem maja Marta Życińska obejmie stanowisko dyrektorki generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe. Zastąpi Bartosza Ciołkowskiego, który został dyrektorem generalnym firmy na Europę Środkowo-Południową.
więcej
|
Patrycja Kościołowska digital strategy & innovation director w dentsu Polska
Patrycja Kościołowska objęła nowoutworzone stanowisko digital strategy & innovation director w grupie dentsu Polska. Ostatnio pracowała w agencji SalesTube.
więcej
|
Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce
Marka żelków Haribo rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji do realizacji.
więcej
|
Ostatnie dni "Biedronkoloterii". Do kiedy Biedronka wydaje zdrapki i nagrody?
13 marca ruszyła "Biedronkoloteria", w której do wygrania jest aż 10 milionów nagród o łącznej wartości 40 mln złotych. Niebawem jednak zabawa się kończy. Do kiedy wydawane są zdrapki i nagrody rzeczowe? Jak wziąć udział w zabawie?
więcej
|
Startuje nowa kampania oferty MagentaBiznes od T-Mobile. W spocie przedsiębiocy
T-Mobile rozpoczął kampanię promocyjną oferty dla klientów biznesowych MagentaBiznes z internetem bez limitu danych i prędkości oraz z nielimitowanymi rozmowami w Polsce i Unii Europejskiej. To kolejna kreacja autorstwa agencji PZL.
więcej
|
Ile twórcy internetowi zarabiają na filmach z YouTube Shorts?
YouTube postawił na krótkie formy wideo, które od początku lutego 2023 roku dołączyły do programu monetyzacji treści. Sieć partnerska LifeTube sprawdziła jak radzi sobie YouTube Shorts oraz czy publikowanie krótkich materiałów jest opłacalne dla twórców. Stawki dla polskich twórców są raczej niewielkie.
więcej
|
Orange w promocji dla przenoszących numer daje do 6 miesięcy gratis
Operator Orange Polska przygotował promocję dla osób przenoszących numer. Nowi użytkownicy tej sieci, przechodzący od innych operatorów, zyskują teraz do sześciu miesięcy abonamentu gratis, a dodatkowo mogą też nie płacić za jeden pakietów filmowych.
więcej
|
Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich
Koncern Coca-Cola rozpoczął nową, globalną kampanię reklamową pod hasłem "A Recipe for Magic" z modelką Gigi Hadid w roli głównej. W działaniach tych marka skupia się na relacjach międzyludzkich.
więcej
|
Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M
Agencja Cut The Mustard kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz).
więcej
|
Durex uczy bezpiecznego seksu za pomocą znanych dzieł sztuki
Firma Reckitt z marką Durex oraz Grupą Ponton chce zwiększać dostęp do rzetelnej edukacji seksualnej. Marka w nowym projekcie „Sztuka bez wstydu” poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpiecznego i odpowiedzialnego seksu. Tym razem dociera do młodych ludzi za pomocą popularnych obrazów z polskich muzeów.
więcej
|
Powstanie ,,Shrek 5". Wytwórnia chce oryginalnej obsady dubbingowej
Chris Meledandri, partner kreatywny w DreamWorks, potwierdził, że trwają wstępne prace nad piątym filmem z serii „Shrek”. Jego zdaniem warto też zrealizować spin-off opowiadający o Ośle.
więcej
|
Nałęczowianka przedstawia nowe opakowania z recyklingu
Nałęczowianka (Nestlé Waters) wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1 litra, w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPETu. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki.
więcej
|
Bartosz Osica awansował w Mediahub
Bartosz Osica awansował na stanowisko digital strategy managera i wzmocnił dział strategii domu mediowego Mediahub (MullenLowe Group). W nowej roli jest odpowiedzialny za rozwój cyfrowych kompetencji agencji.
więcej
|
Energia dużego miasta w kampanii Freenow
Platforma Freenow rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową, obejmującą też Polskę. Realizuje ją - po wygranym przetargu - agencja BMB.
więcej
|
Firma Izabeli Janachowskiej po rebrandingu działa jako Wedding & Party Dream
Firma Wedding Dream Group prezenterki telewizyjnej Izabeli Janachowskiej-Jabłońskiej i jej męża Krzysztofa Jabłońskiego przeszła proces rebrandingu, wynikający z poszerzenia zakresu działalności. Od 4 kwietnia działa jako Wedding & Party Dream.
więcej
|
AGRO Ubezpieczenia ruszają z kampanią
Rozpoczęła się kampania AGRO Ubezpieczeń, promująca dotowane ubezpieczenia upraw rolnych i zwierząt gospodarskich z możliwością pokrycia z budżetu państwa nawet 65 proc. składki.
więcej
|
Katarzyna Cichopek stworzyła markę kosmetyków
Katarzyna Cichopek wprowadziła na rynek naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Produkty można kupić w drogeriach stacjonarnych i internecie. Działania promocyjne realizowane są w sklepach oraz online, przygotowano je we współpracy z agencją SMI Europe.
więcej
|
Meet at Rift powraca w letniej odsłonie Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie zostali Alior Bank Polska wraz z Mastercard. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sąd: Chomikuj.pl naruszał prawa autorskie
Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, że w serwisie Chomikuj.pl dochodziło do wielokrotnych naruszeń praw autorskich poprzez udostępnienie pirackich plików z książkami. Jednocześnie jego właściciele nie zostaną pociągnięci do odpowiedzialności.
więcej
|
Google zaciska pasa w biurach: rzadziej wymiana komputerów, zszywacze na recepcji
Dyrektor finansowa Google’a zapowiedziała, że w biurach koncernu wprowadzane są kolejne oszczędności. Pracownicy będą mogli rzadziej wymieniać sprzęt służbowy i korzystać z firmowych stołówek i kafejek, cięcia dotyczą nawet akcesoriów biurowych.
więcej
|
Dużo mniej oszustów na Amazonie. Usunięto 6 mln podróbek
W ub.r. Amazon pomógł w wykryciu, przejęciu i zutylizowaniu ponad 6 mln podrobionych produktów. Prób utworzenia na platformie profili przez podejrzanych sprzedawców było kilka razy mniej niż w poprzednich latach.
więcej
|
Zadyszka Grupy Pracuj: sprzedaż i zysk poniżej oczekiwań, mniej ofert na Pracuj.pl
W ub.r. przychody Grupy Pracuj wzrosły o 28 proc. do 608,5 mln zł, z czego 74 mln zł zapewnił przejęty w połowie roku niemiecki softgarden. Natomiast w Ukrainie sprzedaż skurczyła się o połowę i przyniosła stratę. W czwartym kwartale wyniki firmy były dużo niższe od prognoz analityków, w serwisie Pracuj.pl liczba projektów rekrutacyjnych zmalała o 15,3 proc.
więcej
|
Ile twórcy internetowi zarabiają na filmach z YouTube Shorts?
YouTube postawił na krótkie formy wideo, które od początku lutego 2023 roku dołączyły do programu monetyzacji treści. Sieć partnerska LifeTube sprawdziła jak radzi sobie YouTube Shorts oraz czy publikowanie krótkich materiałów jest opłacalne dla twórców. Stawki dla polskich twórców są raczej niewielkie.
więcej
|
"Pieseł" z memów na stronie głównej Twittera. Wystrzelil kurs kryptowaluty, z której kpił Musk
Choć Prima Aprilis już za nami, nastrój do żartów zdaje się nie opuszczać Elona Muska. Na Twitterze właśnie doszło do zmiany wywołującej u wielu uśmiech - strona główna wita użytkowników wizerunkiem słynnego "pieseła", bohatera tysięcy memów. Sprawa może mieć drugie dno, związane z kryptowalutą Dogecoin.
więcej
|
Uwaga, kamień leci spod kół! Sprawdź zalety ubezpieczenia szyb Trzask i na przedniej szybie pojawia się ślad. Taki odprysk od kamienia jest jednym z częstszych zagrożeń, z którymi stykasz się podczas jazdy samochodem. Trudno winić kierowcę innego pojazdu albo drogowców, którzy nie zdążyli zamieść jezdni po zimie. Zazwyczaj zostajesz z problem sam i niemałymi kosztami naprawy. Chyba że masz ubezpieczenie Szyby24 w LINK4. materiał reklamowywięcej |
|
|
Krajowy Instytut Mediów szuka firmy do realizacji badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia. Z wybraną firmą będzie pracować do grudnia tego roku. Warunkiem udziału jest wpłata 54 tys. zł wadium.
więcej
|
Słodycze zmieniają mózg
Spożywanie pokarmów o wysokiej zawartości cukru i tłuszczu zmienia nasz mózg, a konkretnie układ nagrody, w sposób, który powoduje, że w przyszłości mamy jeszcze większą skłonność do sięgania po tego typu pokarmy.
więcej
|
|
|