|
|
|
|
|
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" w Polsacie jak w TVN. Program zmieni dzień emisji
Kolejna edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” pojawi się w Polsacie jesienią i ma być nadawana już nie w poniedziałki, a w niedziele. To właśnie w ten dzień tygodnia format był emitowany kiedyś w TVN. Stacja rozpoczęła już rozmowy ze znanymi osobami, która mają wystąpić w programie.
więcej
|
TVP znalazła zastępstwo za Magdalenę Wolińską-Riedi. Jej tweetem nie zajęla sie Komisja Etyki
Magdalena Wolińska-Riedi nie wróci w najbliższym czasie do pracy jako włoska korespondentka Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od kilkunastu tygodni zastępuje ją w Rzymie Anna Ołdakowska-Somaini, która nie jest tam jednak na stałe. Natomiast Komisja Etyki TVP w ogóle nie zajęła sę sprawą wpisu twitterowego, który był przyczyną odsunięcia Wolińskiej-Riedi.
więcej
|
TV Republika wycofała program z melodią z hymnu Niemiec
Z kanału youtube’owego Telewizji Republika usunięto fragment sobotniego wydania porannego pasma „Polska na dzień dobry”, w którego wielkanocnej oprawie znalazła się kompozycja Haydna kojarząca się z melodią z hymnu Niemiec. Niektórzy internauci skrytykowali za to stację.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości" hitem Czwórki, oglądalność rosła niemal z tygodnia na tydzień
Nadawany w Czwórce siódmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” oglądało średnio 472 tys. widzów. Oglądalność randkowego show rosła niemal z tygodnia na tydzień - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Powstanie ósma odsłona produkcji, właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników.
więcej
|
Canal+ za darmo po zakupie 5 piw Warka
Wystarczy podać 5 kodów spod kapsli, zawleczek lub zdrapek promocyjnych piw Warka, aby zyskać miesięczny dostęp do pakietu Canal+ w ramach serwisu streamingowego Canal+ online. Promocja potrwa do 31 sierpnia 2023 roku lub do wyczerpania zapasów.
więcej
|
342 tys. widzów ,,Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka" w TTV
Nowy program „Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka” oglądało średnio 342 tys. widzów, o 49 tys. oglądających więcej niż nadawany rok temu cykl „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
506 tys. widzów serialu ,,Mój agent" w TVN. Rusza drugi sezon
Pierwszy sezon serialu „Mój agent” oglądało na antenie TVN średnio 506 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od najbliższej niedzieli stacja nadawać będzie drugą serię produkcji.
więcej
|
492 tys. widzów ,,99 - gra o wszystko. VIP 3", teleturniej TTV zwiększył oglądalność
Wiosenny sezon „99 - gra o wszystko. VIP” oglądało średnio 492 tys. widzów, o 123 tys. oglądających więcej niż poprzednia odsłona projektu emitowana wczesną jesienią ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Hotel Paradise All Stars" od maja w TVN7 i Player.pl, zdjęcia w Kolumbii (wideo)
Telewizyjna Siódemka w maju rozpocznie emisję programu „Hotel Paradise All Stars” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W show wystąpią wybrani uczestnicy dotychczasowych sześciu edycji, zdjęcia realizowane będą w Kolumbii.
więcej
|
Bielskie Studio Filmów Rysunkowych przygotowało serial ,,Bystre oczka" dla dzieci z deficytem wzroku. Powstaje także ,,Warzywne biuro śledcze
Trzy własne projekty filmowe rozwija bielskie Studio Filmów Rysunkowych: dwa seriale i pełnometrażową animację. Jego dyrektor Maciej Chmiel powiedział PAP, że są pierwsze efekty: powstał pilotażowy odcinek serialu „Bystre oczka” dla dzieci z deficytem wzroku.
więcej
|
Serwis sportowy w TVN Turbo
Od niedzieli 9 kwietnia w adresowanym do mężczyzn kanale TVN Turbo powtarzany jest serwis sportowy. Jego premierowe wydanie można oglądać po „Faktach”, o godz. 19.35, na głównej na antenie TVN.
więcej
|
Maja Rojek producentką w MWE Networks i p.o. dyrektora oddziału spółki w Warszawie
Od kwietnia do MWE Networks dołączyła Maja Rojek, która obejmuje stanowisko producentki oraz p.o. dyrektora oddziału MWE Networks w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie związana była z Grupą Polsat.
więcej
|
TVP z kolejnym filmem dokumentalnym o Lechu Kaczyńskim. Pokaże go w trzech stacjach
W najbliższą niedzielę Telewizja Polska w trzech kanałach wyemituje premierowo film dokumentalny Marii Stepan o polityce zagranicznej, którą Lech Kaczyński prowadził jako prezydent Polski. Poprzedni dokument o Kaczyńskim TVP pokazała w listopadzie ub.r.
więcej
|
Trzy czwarte gospodarstw domowych z telewizorami Smart TV
W amerykańskich gospodarstwach domowych jest 204 mln telewizorów Smart TV. Z piątej fali badania Connected Home firmy Hub Entertainment Research wynika, że prawie osiem na dziesięć domostw (77 proc.) posiada takowe urządzenie. Trzy lata temu było to 66 proc.
więcej
|
Sir David Attenborough bada prehistoryczne drapieżniki w specjalnym programie BBC
Stacja BBC, czyli brytyjski nadawca publiczny, zamówiła specjalny program opowiadający o prehistorycznej historii naturalnej. Dokument wyprodukuje David Attenborough dla flagowego kanału BBC One i platformy streamingowej BBC iPlayer.
więcej
|
TVP Sport pokaże mecz Lecha Poznań w ćwierćfinale Ligi Konferencji Europy UEFA
W czwartek, 13 kwietnia TVP Sport zrelacjonuje ćwierćfinałowy mecz Lecha Poznań w Lidze Konferencji Europy UEFA.
więcej
|
HBO zaczyna kręcić drugi sezon "Rodu smoka"
W Leavesden Studio w Wielkiej Brytanii rozpoczęły się prace nad produkcją drugiego sezonu serialu HBO Original - "Ród smoka". Produkcja powstaje na podstawie powieści George’a R.R. Martina “Ogień i krew”.
więcej
|
Polka spełnia swój amerykański sen. Karolina Baran w ,,Idolu"
Polka Karolina Baran, znana jako Kaeyra, bierze udział w amerykańskiej edycji „Idola”, występując przed jury, w którym zasiadają Luke Bryan, Lionel Richie i Katy Perry. Wokalistka doszła do etapu, gdzie o zwycięstwo konkuruje dwudziestu czterech uczestników.
więcej
|
Dokument "Diana. The Princess" Eda Perkinsa na HBO Max. Inne spojrzenie na Lady Di
Filmy, które analizują psychikę księżnej Diany, opierają się w dużej mierze na spekulacjach. Dla mnie najbardziej interesujące było to, co ta historia mówi o nas samych – podkreślił Ed Perkins. Z okazji środowej premiery jego dokumentu "Diana. The Princess" na platofrmie HBO Max przypominamy tekst z sierpnia 2022 r., gdy film pokazywano w kinach na pokazach przedpremierowych.
więcej
|
"Sukcesja" z kolejnym rekordem oglądalności
Najnowszy, trzeci odcinek "Sukcesji" w HBO obejrzało w czasie premiery w Stanach Zjednoczonych 2,5 mln widzów. To nowy rekord tego tytułu.
więcej
|
TVP z kolejnym przetargiem na dane o widowni z dekoderów. Poprzedni unieważniła
Telewizja Polska ogłosiła nowy przetarg na dostarczanie danych o oglądalności z dekoderów płatnej telewizji. Poprzedni przetarg, w którym oferty złożyły Netia i Gemius, został przez nadawcę unieważniony.
więcej
|
Połączenie pracy z pasją - czy jest to możliwe? Żyjemy w czasach, w których mamy coraz mniej prywatnego czasu. Natłok pracy, obowiązków i problemów życia codziennego sprawia, że dużą część swojego życia poświęcamy na wykonywaniu czynności, które niekoniecznie sprawiają nam przyjemność. A co w przypadku, kiedy Twoja praca jest związana z Twoim zainteresowaniami lub hobby? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciej Dymalski head of marketing communication Netto Polska
Do zespołu sieci sklepów Netto Polska dołączył Maciej Dymalski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Objął stanowisko szefa komunikacji marketingowej.
więcej
|
Żubr w nowej reklamie ,,przegania żywiec"
Nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) jest prowadzona pod hasłem „Żubr przegania żywiec”. Odpowiadają za nią firmy marketingowe PZL, Moon Films, Juice, Platige Image, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Zenith.
więcej
|
Adriana Szczeniowska partnerką zarządzającą Spokój Film
Adriana Szczeniowska została partnerką zarządzającą domu produkcyjnego Spokój Film. Wcześniej związana była z Rent Design, wypożyczalnią mebli eventowych, gdzie pełniła funkcję dyrektor zarządzającej.
więcej
|
"Avatar: Istota wody" i animacje kinowymi hitami pierwszego kwartału roku
Według danych BoxOffice.pl oraz analiz Multikino Media w pierwszych trzech miesiącach 2023 roku największą widownię zgromadziły filmy; „Avatar: Istota Wody”, „Kot w butach. Ostatnie życzenie” oraz „Asteriks i Obeliks: Imperium smoka”.
więcej
|
Resort rolnictwa chce zatrudnić na rok agencję reklamową
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zamierza wybrać w przetargu agencję do realizacji kampanii w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę zawrze na rok.
więcej
|
Wpływy reklamowe Twittera w dołku. Wysiłki Muska nie pomagają
Firma analityczna Insider Intelligence aż o 37 proc. obniżyła prognozę globalnych wpływów reklamowych Twittera za 2023 rok. To już druga tak pesymistyczna analiza spodziewanych wyników za 2023 rok - w pierwszej, zaprezentowanej w kwietniu 2022 roku, a więc jeszcze przed oficjalnym przejęciem platformy, analitycy spodziewali się spadku przychodów z reklam n poziomie 30 procent.
więcej
|
Nowe zasady reklamacji. "Wynikają z dyrektywy towarowej"
Jeżeli dostarczony przez sprzedawcę towar nie będzie spełniał choćby jednego z kryteriów umowy, kupujący będzie mógł skorzystać z rękojmi konsumenckiej - zakłada dyrektywa towarowa, wprowadzająca nowe zasady reklamacji - wskazuje Anna Lach z kancelarii prawnej "Chałas i Wspólnicy".
więcej
|
Pracownicy w rymowanej reklamie Biedronki
Sieć sklepów Biedronka w kolejnej kampanii reklamuje się jako pracodawca. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe DDB Warszawa, OTO Film i Wavemaker, przebiega pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”.
więcej
|
Lic, Jastrzębska, Słowikowska i Wysocka w zespole Ancymony
Do agencji Ancymony dołączyły 4 nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach business development, digital i client service: Fabian Lic, Joanna Jastrzębska, Izabela Wysocka i Justyna Słowikowska.
więcej
|
Sonia Bohosiewicz twarzą sklepów Aldi
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Aldi, której główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz. Kampania, będąca kontynuacją strategii zawartej w haśle “Raz Aldi zawsze Coś z Aldi” podkreśla prostotę zakupów.
więcej
|
"Widzimy Cię w tej roli" - Lidl reklamami szuka pracowników
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną pod hasłem „Widzimy Cię w tej roli!”, skierowaną do mieszkańców Warszawy i okolic. Sieć szuka ok. 200 pracowników do nowego centrum dystrybucyjnego w Piorunowie koło Błonia.
więcej
|
Niemiecka sieć Woolworth chce mieć w Polsce 1000 sklepów
W maju ruszą pierwsze sklepy niemieckiej sieci dyskontów Woolworth Polska, która będzie konkurentem dla sieci Pepco, Action czy Tedi. Firma, która w Niemczech ma obecnie ponad 550 placówek, chce mieć w średnioterminowej perspektywie aż 5 tys. sklepów w Europie. Tysiąc z nich ma działać na Wisłą.
więcej
|
Allegro promuje "Gwarancję najniższej ceny"
Serwis Allegro w najnowszej kampanii reklamowej promuje "Gwarancję najniższej ceny" - akcję, w ramach której na platformie setki tysięcy ofert mają zapewnioną cenę niższą niż w innych, wybranych sklepach internetowych.
więcej
|
SalesTube rozpoczyna współpracę z Flashscore
Agencja SalesTube (Group One) w ramach współpracy z Flashscore (dostawca wyników sportowych w czasie rzeczywistym) będzie odpowiedzialna za dostarczenie, wdrożenie technologii i bieżące wsparcie techniczne dla tego klienta.
więcej
|
Nowe piwo owocowe Okocim
Kolejny wariant piwa alkoholowego Okocim (Carlsberg Polska) dołącza do linii piw smakowych. W tym sezonie debiutuje smak Kwaśne Jabłko.
więcej
|
Vision Express zachęca do "wyjścia poza razy" w nowej kampanii reklamowej
Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez agencję Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. Akcja prowadzona jest pod hasłem "wyjdź poza ramy".
więcej
|
Karolina Pilarczyk ambasadorką Navitel
Firma Navitel, dostawca rozwiązań na rynku elektroniki użytkowej nawiązała trzyletnią współpracę ambasadorską z Karoliną Pilarczyk, dwukrotną mistrzynią europy w driftingu w klasie kobiet.
więcej
|
Znana sieć zamknie 400 sklepów w słabszych centrach handlowych
Foot Locker, amerykańska sieć z obuwiem sportowym, planuje zamknąć w ciągu kolejnych trzech lat prawie 400 sklepów w lokalizacjach przynoszących najsłabsze wyniki. "Pod nóż" pójdą sklepy w najsłabiej odwiedzanych centrach handlowych, na początek w USA.
więcej
|
Happymess klientem More Bananas
More Bananas obsługuje Happymess - markę odzieży dla dzieci. Agencja odpowiada za działania na TikToku oraz Meta Ads.
więcej
|
Meet at Rift powraca w letniej odsłonie Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie zostali Alior Bank Polska wraz z Mastercard. materiał reklamowywięcej |
|
|
Dyskonty coraz chętniej sprzedają prasę. ,,Lekki oddech dla drukowanej prasy"
Sieci dyskontów wprowadzają do swojej oferty coraz więcej tytułów prasowych – Lidl chce mieć ich ok. setki, niedawno do sklepów tej sieci, a także Biedronki, zaczęły trafiać wydania „Faktu”. - Dyskonty dobiją kioski - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Myśliwiec.
więcej
|
Ruszyła przedsprzedaż książki Tomasza Lisa. Nie obyło się bez wpadek
We wtorek w południe ruszyła strona internetowa wydawnictwa Tomasza Lisa, na której można już zamawiać jego najnowszą książkę, wydaną własnym nakładem autora i sprzedawaną tylko poprzez internet. Ceny wynoszą od 34,90 zł za audiobooka do 80 zł za audiobooka wraz z papierową książką, plus 15 zł za wysyłkę. Pierwsze egzemplarze mają trafić do zamawiających tuż po 17 kwietnia.
więcej
|
|
|
Twitter nie jest już spółką. Wchłonęła go inna firma Elona Muska
Firma Twitter Inc. przestała istnieć, po tym jak wchłonęła ją jedna ze spółek Elona Muska - X Corp. To pierwszy krok do stworzenia aplikacji do wszystkiego, co jest aspiracją miliardera.
więcej
|
Wpływy reklamowe Twittera w dołku. Wysiłki Muska nie pomagają
Firma analityczna Insider Intelligence aż o 37 proc. obniżyła prognozę globalnych wpływów reklamowych Twittera za 2023 rok. To już druga tak pesymistyczna analiza spodziewanych wyników za 2023 rok - w pierwszej, zaprezentowanej w kwietniu 2022 roku, a więc jeszcze przed oficjalnym przejęciem platformy, analitycy spodziewali się spadku przychodów z reklam n poziomie 30 procent.
więcej
|
Chińczycy szykują własną odpowiedź na ChatGPT
Chińska platforma technologiczna Alibaba, właściciel m.in. popularnego e-commerce'u Aleexpress pracuje nad własnym rozwiązaniem, będącym odpowiedzią na czatbota ChatGPT.
więcej
|
Karolina Opolska w naTemat.pl, będzie tworzyła podcast o przestępstwach
W maju do grona współpracowników portalu naTemat.pl dołączy Karolina Opolska. Dziennikarka i wydawczyni będzie autorką nowego wideopodcastu „Przestępstwo (nie)doskonałe". Opolska w marcu ogłosiła, że po trzech latach współpracy rozstaje się z Onetem.
więcej
|
Powstanie animowany spin-off ,,Stranger Things" dla Netfliksa
To już pewne, że na Netfliksie zobaczymy co najmniej jeden spin-off popularnego serialu „Stranger Things”. Będzie to animacja, za którą odpowiada jeden z producentów kultowego serialu o tajemnicach Hawkins.
więcej
|
WhatsApp z nową funkcją w obszarze płatności
Brazylijczycy mogą już płacić sprzedawcom za produkty kupowane w komunikatorze WhatsApp. Funkcja ma szansę na wprowadzenie na kolejne rynki.
więcej
|
Allegro promuje "Gwarancję najniższej ceny"
Serwis Allegro w najnowszej kampanii reklamowej promuje "Gwarancję najniższej ceny" - akcję, w ramach której na platformie setki tysięcy ofert mają zapewnioną cenę niższą niż w innych, wybranych sklepach internetowych.
więcej
|
Jak nauczyć sztuczną inteligencję wrażliwości użytkownika
Ludzie nie są identyczni, jeśli chodzi o ich wrażliwość na treści. Różne treści ich oburzają, smucą, rozśmieszają. Polski zespół pokazuje, jak nauczyć sztuczną inteligencję (SI) wrażliwości konkretnego użytkownika.
więcej
|
Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce Kampanie reklamowe na powierzchniach Wirtualnej Polski pozwalają reklamodawcom na obniżenie ich śladu węglowego, czyli emisji gazów cieplarnianych. WP jako pierwszy wydawca internetowy w Polsce zasila serwerownie wyłącznie energią odnawialną, z gwarancjami pochodzenia. Dodatkowo spółka jest właścicielem dwóch farm fotowoltaicznych, których produkcja w niemal 80% pokrywa zużycie energii wykorzystywanej przez serwerownie. materiał reklamowywięcej |
|
|