|
|
|
|
|
|
|
Polska Press i TVP zaczynają współpracę
Wydawnictwo Polska Press podpisało umowę o współpracy z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca będzie kupował od Polska Press licencję do treści wideo przygotowywanych przez wybranych dziennikarzy i pokazywał je w TVP3.
więcej
|
Urszula Rzepczak odchodzi z Polsatu. Zaczyna współpracę z TVP
Urszula Rzepczak przestanie być korespondentką Telewizji Polsat w Rzymie. Dziennikarka przechodzi do Telewizji Polskiej, gdzie na włoskiej placówce zastąpi odsuniętą w styczniu od pracy Magdalenę Wolińską-Riedi - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe kanały naziemne później? UKE zwleka z ważną decyzją
UKE nie spieszy się z wydaniem decyzji, która umożliwi KRRiT przeprowadzenie konkursu dotyczącego wolnych miejsc w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Emitel wystąpił o to już jesienią. - Jak decyzja zostanie wydana, to zostanie opublikowana na BIP. Ze stroną postępowania jesteśmy w stałym kontakcie - mówi tylko Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE.
więcej
|
Player katalogiem na nowej platformie Max? ,,Bardzo odważne rozwiązanie"
W 2024 roku na polskim rynku serwis streamingowy HBO Max zostanie zastąpiony przez platformę Max. Nad Wisłą do Warner Bros. Discovery należą jeszcze Player i VOD.pl. Znawcy streamingu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważają, że ten pierwszy serwis wyrobił sobie już pozycję i markę, dlatego powątpiewają w jego całkowitą likwidację.
więcej
|
Canal+ kupuje Kino Polska TV. Chce zmienić zarząd
Grupa Canal+ skorzystała z opcji nabycia pozostałych 30 proc. udziałów spółki Digital SPI International, do której należy 66 proc. akcji Kino Polska TV. Zapowiedziała, że zamierza zmienić zarząd i radę nadzorczą Kino Polska TV i jej spółki zależnej Stopklatka.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" nie zniknie z anteny Polsatu. Ma być nadawany w soboty
Program „Kabaret na żywo”, który dotąd emitowany był w Polsacie w niedziele, jesienią ma pojawiać na antenie w sobotnie wieczory - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Natomiast w niedziele zamiast niego widzowie zobaczą kolejną edycję show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.
więcej
|
Brak EPG TVP3 Kielce. ,,Przyczyny techniczne"
Od początku kwietnia Telewizja Polska nie publikuje ramówki TVP3 Kielce w dziale dla prasy. Nie działa także EPG tego oddziału. Nadawca publiczny zapewnia Wirtualnemedia.pl, że utrudnienia nie są związane z niedawną zmianą szefa kanału, tylko mają podłoże techniczne.
więcej
|
Powstaje serial ,,Harry Potter" dla wytwórni Warner Bros. Wszystko, co wiemy o obsadzie, dacie premiery, opiniach J.K. Rowling i jeszcze więcej
Warner Bros. Discovery potwierdziło, że dla fanów Harry’ego Pottera nadchodzi nowa epoka. Powstaje bowiem serial oparty na wszystkich siedmiu książkach o chłopcu czarodzieju, napisanych przez J.K. Rowling.
więcej
|
Czym są szczęśliwe zakończenia? Recenzja ,,#BringBackAlice" HBO Max
Długo oczekiwana polska nowość w końcu zadebiutowała na HBO Max. „#BringBackAlice” Dawida Nickela z główną rolą Heleny Englert składa sporo obietnic, ale czy się z nich wywiązuje?
więcej
|
Dokumentalny serial ,,Viki Gabor: Mój świat" od 17 kwietnia w TVP VOD (wideo)
W poniedziałek, 17 kwietnia w TVP VOD odbędzie się premiera serialu dokumentalnego „Viki Gabor: Mój świat”.
więcej
|
Producent "Googleboxa" obciął koszty o 17 proc. Zysk jak przed rokiem
Firma Well Well Productions, realizująca dla stacji TTV takie programy, jak „Gogglebox”, „Damy i wieśniaczki” czy "Pałacowe love" w ub.r. przy 8,29 mln zł przychodów zanotowała 244,3 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Kanał Stopklatka z kampanią ,,Lecimy z hitami", Rafał Zawierucha twarzą
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania kanału Stopklatka, który tydzień temu przeszedł rebranding. Jej twarzą jest aktor Rafał Zawierucha.
więcej
|
Cyfrowy Polsat znów ukarany przez UOKiK. Ma zwrócić opłaty za usługi, które włączał bez zgody klientów
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nieprawomocnie nakazał Cyfrowemu Polsatowi zwrot opłat od klientów, którym bez ich zgody aktywował dwie dodatkowe usługi.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w I kwartale wzrosły o 6 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2023 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrosły o 5,83 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Na dobre i na złe" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1, a Polsat wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecze NBA w Canal+ przez kolejne dwa sezony
Canal+ Polska przedłużył o dwa sezony umowę obejmującą wyłączne prawa do transmisji meczów amerykańskiej ligi koszykarzy NBA. Tak jak obecnie będzie je pokazywać w swoich stacjach sportowych i na platformie Canal+ online.
więcej
|
Wirtualna prezenterka zadebiutowała w Kuwait News
Serwis informacyjny Kuwait News ma pierwszą wirtualną prezenterkę wiadomości, wykorzystującą sztuczną inteligencję. Fedha, bo tak ją nazwano, ma w przyszłości przedstawiać informacje w serwisie.
więcej
|
Drużynowe Mistrzostwa Europy na żużlu na żywo w TVP Sport
W sobotę, 15 kwietnia w Gdańsku odbędzie się Finał A drużynowych mistrzostw Europy na żużlu, a tydzień później w Stralsund zaplanowano Wielki Finał European Team Speedway Championship. Oba wydarzenia na żywo relacjonować będzie TVP Sport.
więcej
|
Obchody 80. rocznicy powstania w getcie warszawskim w TVN24
Stacja TVN24 będzie obszernie relacjonować 80. rocznicę powstania w getcie warszawskim, która przypada na 19 kwietnia 2023 roku. Widzowie zobaczą debaty, relacje z uroczystości, dokumenty oraz reportaże. Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery i kanał TVN24 zostały partnerami wystawy „Wokół nas morze ognia” w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
więcej
|
Wiceprezes Cyfrowego Polsatu w zarządzie atomowej spółki Solorza i PGE
PGE i kontrolowany przez Zygmunta Solorza holding ZE PAK ogłosiły w czwartek powołanie spółki o nazwie PGE PAK Energia Jądrowa, która zajmie się, wraz z partnerem koreańskim, budową elektrowni jądrowej w rejonie Konina. W radzie nadzorczej spółki będą m.in. Solorz i jego dwaj synowie, a jednym z wiceprezesów będzie Maciej Stec, menedżer od lat związany z grupą Cyfrowy Polsat.
więcej
|
Fox News ukarana za zatajenie dowodów w procesie o zniesławienie
Sędzia sądu w Delaware Eric Davis podjął decyzję o ukaraniu stacji telewizyjnej Fox News oraz jej spółki-matki Fox Corp. za zatajenie dowodów w sprawie zniesławienia firmy Dominion Voting Systems, produkującej maszyny wyborcze. Sędzia rozważa także dalsze dochodzenie i sankcje wobec stacji za ukrywani dowodów w procesie.
więcej
|
Kupujesz auto? Sprawdź historię pojazdu i zapewnij sobie ochronę ubezpieczeniową Wiosna to najlepszy moment na zakup samochodu? Wielu tak myśli, planując już wakacje i wycieczki nowym autem. Decyzji nie należy jednak podejmować pochopnie. Wiąże się ona przecież często z niemałym wydatkiem. Przed zawarciem transakcji, warto sprawdzić historię pojazdu, a potem go mądrze ubezpieczyć. LINK4 oferuje ochronę Autocasco idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb i budżetu. Dowiedz się, jaki wariant wybrać dla siebie. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert Stęclik, który odszedł z agencji Dziadek do orzechów prowadzi własną agencję pod identyczną nazwą
Albert Stęclik, założyciel i prezes agencji Dziadek do orzechów odszedł z niej i kontynuuje działalność w branży reklamowej w ramach agencji Dziadek do orzechów Albert Stęclik. Oznacza to, że na rynku mamy dwie oddzielne agencje o identycznych nazwach. Wspólnicy Stęclika rozważają podjęcie kroków prawnych w związku z tą sytuacją.
więcej
|
Ogłoszono skład Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2023
Effie Poland przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu Effie 2023.
więcej
|
Value Media zajmie się obsługą Wittchen na dwóch rynkach zagranicznych
Dom mediowy Value Media (Group One), która współpracuje z marką Wittchen od 2019 roku rozszerza współpracę o kolejne rynki. Od teraz będzie się zajmować jej obsługą mediową także na rynkach węgierskim i rumuńskim.
więcej
|
Kanał Stopklatka z kampanią ,,Lecimy z hitami", Rafał Zawierucha twarzą
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania kanału Stopklatka, który tydzień temu przeszedł rebranding. Jej twarzą jest aktor Rafał Zawierucha.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w I kwartale wzrosły o 6 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2023 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrosły o 5,83 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sean Penn traci sponsorów, w tle oskarżenia o niegospodarność i molestowanie
Aktor Sean Penn ma kłopoty po ustaleniach dziennikarskiego śledztwa "Bloomberg Businessweek". Stawiane mu są zarzuty dotyczące nieprawidłowości finansowych i molestowania w jego organizacji non-profit CORE. Współpracę z aktorem zerwała już platforma turystyczna Airbnb, podobny krok rozważa Amazon.
więcej
|
Reklamy hazardu znikną z koszulek piłkarzy
Kluby angielskiej Premier League uzgodniły, że na koszulkach meczowych piłkarzy nie będzie można zamieszczać logotypów firm związanych z hazardem ani gier hazardowych. Zmiany mają wejść w życie do końca sezonu 2025-26.
więcej
|
Reklama Etihad Airways uznana za greenwashing i zakazana
Brytyjski Urząd ds. Standardów Reklamy (Advertising Standards Authority, ASA) wydał zakaz wykorzystywania jednej z reklam liniom lotniczym Etihad. Stwierdzono, że hasło „zrównoważone lotnictwo” wprowadza konsumentów w błąd w aspekcie ochrony środowiska i jest przykładem greenwashingu.
więcej
|
,,Wszystko co najlepsze z mleka" - Lidl reklamuje nabiał marki Pilos
Sieć sklepów Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Ruszyła właśnie kampania promująca markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka.
więcej
|
PZL z pierwszą kampanią nowego jogurtu Zott Finezja
Ruszyła pierwsza kampania przygotowana przez agencję PZL dla Zott Polska. Jest to jednocześnie pierwsza kampania promująca nowy produkt, który trafił do sprzedaż - jogurt kremowy Zott Finezja.
więcej
|
Pazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w nowej kampanii Scrabble
Mistrz kuchni Robert Makłowicz, aktor Cezary Pazura i komik Łukasz Lotek Lodkowski wspólnie biorą udział w w kampanii marki Scrabble, która świętuje w tym roku 75. urodziny. 13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble, ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej Scrabble.
więcej
|
Mieszko Guć Brainly client partnerem w Httpool
Platforma Httpool (partner reklamowy m.in. Facebooka, Instagrama) tworzy nową funkcję w firmowych strukturach w Polsce - Brainly client partner. Objął je Mieszko Guć, który dotychczas zajmował się on obsługą platformy TikTok. Raportować będzie do Adama Puchalskiego, strategic sales lead.
więcej
|
Żabka rozszerza współpracę z Lotto. Kolektury w większości sklepów
Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi Lotto stają się dostępne w ponad 81 proc. sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości.
więcej
|
Bojan Stoevski na czele sprzedaży Imperial Tobacco Polska
Bojan Stoevski objął stanowisko dyrektora sprzedaży rynku polskiego w Imperial Tobacco Polska, firmie produkującej wyroby tytoniowe.
więcej
|
Federa z nową identyfikacją wizualną i strategią komunikacji autorstwa agencji Lotna
Agencja kreatywno-brandingowa Lotna stworzyła dla Federy nowy system identyfikacji wizualnej oraz strategię komunikacji marki w ramach jej codziennej działalności.
więcej
|
Tymbark w kampanii promuje nową przekąskę Musly
Marka Tymabrk (Maspex) wystartowała z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli nowej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.
więcej
|
Piątnica wprowadza nowy wariant napojów roślinnych i wspiera je kampanią
OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet i social media.
więcej
|
Accenture Song i Think Eco dołączają do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje - Accenture Song oraz Think Eco.
więcej
|
Kupujesz auto? Sprawdź historię pojazdu i zapewnij sobie ochronę ubezpieczeniową Wiosna to najlepszy moment na zakup samochodu? Wielu tak myśli, planując już wakacje i wycieczki nowym autem. Decyzji nie należy jednak podejmować pochopnie. Wiąże się ona przecież często z niemałym wydatkiem. Przed zawarciem transakcji, warto sprawdzić historię pojazdu, a potem go mądrze ubezpieczyć. LINK4 oferuje ochronę Autocasco idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb i budżetu. Dowiedz się, jaki wariant wybrać dla siebie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska Press i TVP zaczynają współpracę
Wydawnictwo Polska Press podpisało umowę o współpracy z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca będzie kupował od Polska Press licencję do treści wideo przygotowywanych przez wybranych dziennikarzy i pokazywał je w TVP3.
więcej
|
Po 27 latach z wydawnictwa Story House Egmont odchodzi Tomasz Kołodziejczak
Tomasz Kołodziejczak po 27 latach opuszcza Story House Egmont (wcześniej: Egmont Polska), gdzie przez ostatnią dekadę pełnił funkcję dyrektora Działu Komiksów i Gier. Na stanowisku zastąpi go Martyna Chrzanowska.
więcej
|
Bracia Collins zapowiadają pozwanie ,,Polityki"
Bracia Collins, którzy pomogli niesłusznie skazanemu Tomaszowi Komendzie, zapowiadają pozew o naruszenie dóbr osobistych wobec wydawcy tygodnika „Polityka” (Polityka). Powodem jest artykuł na ich temat. Jak podkreśla fundacja braci w oświadczeniu, w tekście Katarzyny Kaczorowskiej znalazły się „kłamstwa, których weryfikacja zajęłaby nie dłużej niż kilka minut”.
więcej
|
Iga Świątek wśród najbardziej wpływowych ludzi na świecie wg ,,Time'a"
Tenisistka Iga Świątek znalazła się na liście 100 najbardziej wpływowych osób na świecie, sporządzonej przez magazyn „Time”. Pojawili się na niej także inni sportowcy, m.in. amerykańska narciarka alpejska Mikaela Shiffrin, która przedstawiła sylwetkę Polki.
więcej
|
Sąd umorzył sprawę o zniesławienie. Siostra premiera przegrała z dziennikarzami
Sąd Okręgowy we Wrocławiu prawomocnym wyrokiem umorzył postępowanie z prywatnego aktu oskarżenia Anny Morawieckiej przeciw dziennikarzom Marcinowi Rybakowi („Gazeta Wyborcza”) i Danielowi Długoszowi („Nowa Gazeta Trzebnicka”). Reporterzy opisali w tekście związki Morawieckiej z trzebnickim ratuszem, co mogło mieć wpływ na śledztwo w sprawie nieprawidłowości w urzędzie miasta.
więcej
|
Kazimierz Kujda w radzie nadzorczej BGK. Przez kilka lat zarządzał Niezalezna.pl
Premier Mateusz Morawiecki do rady nadzorczej Banku Gospodarstwa Krajowego powołał Kazimierza Kujdę. W ostatnich latach Kujda pracował w dwóch ministerstwach i Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a wcześniej przez sześć lat był w zarządzie spółki wydającej portal Niezalezna.pl i miesięcznik „Nowe Państwo”.
więcej
|
,,Vogue" znowu w Ukrainie
W Ukrainie pierwszy raz od początku rosyjskiej inwazji ukazało się papierowe wydanie magazynu „Vogue”. Poświęcone zostało bohaterom wojny.
więcej
|
Władimir Putin osobiście zatwierdził aresztowanie dziennikarza Evana Gershkovicha
Prezydent Rosji osobiście podjął decyzję o aresztowaniu dziennikarza "Wall Street Journal" Evana Gershkovicha - podał w środę Bloomberg, powołując się na swoje źródła. Według agencji inicjatywa wyszła od "jastrzębi" w rosyjskich służbach.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska rośnie na turystyce i subskrypcjach, w e-reklamie dopiero przebiśniegi
Holding Wirtualna Polska spodziewa się, że w zeszłym kwartale jego wpływy pro forma zwiększyły o ok. 20 proc., a z uwzględnieniem zeszłorocznych przejęć o ok. 40 proc. Mocna koniunktura panuje w turystyce i usługach subskrypcyjnych, natomiast reklama internetowa pozostaje pod presją niskiej dynamiki PKB. - Dostrzegamy pewne przebiśniegi - zaznaczył prezes spółki Jacek Świderski.
więcej
|
Gemius wdraża pomiar cross-mediowy w Niemczech
Jeszcze w tym roku Gemius uruchomi w Niemczech cross-mediowe badanie gemiusAudience. W Polsce badanie to realizowane jest we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu, pod nazwą Mediapanel.
więcej
|
Alicja Resich z cyklem podcastów wideo w Interii
Alicja Resich, od kilku lat związana z Telewizją Polsat, zacznie od niedzieli prowadzić podcasty wideo w portalu Interia.pl. W cyklu “Zbliżenia” będzie rozmawiać z osobowościami ze świata kultury i show-biznesu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix uruchomił centrum inżynieryjne w Warszawie. Szef przeszedł z Amazona
Centrum inżynieryjne Netfliksa w Warszawie rozpoczęło działalność operacyjną. Jego szefem został Łukasz Romaniuk, wcześniej związany m.in. z Amazonem.
więcej
|
Sebastian Białach wraca do Onetu
Sebastian Białach 14 kwietnia ponownie obejmie stanowisko korespondenta Onetu (Ringier Axel Springer Polska) w Lublinie. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i publikowanie informacji z regionu lubelskiego oraz raportowanie o ważnych wydarzeniach w kraju. Białach przez miesiąc był naczelnym „Dziennika Wschodniego” (Corner Media).
więcej
|
Kupujesz auto? Sprawdź historię pojazdu i zapewnij sobie ochronę ubezpieczeniową Wiosna to najlepszy moment na zakup samochodu? Wielu tak myśli, planując już wakacje i wycieczki nowym autem. Decyzji nie należy jednak podejmować pochopnie. Wiąże się ona przecież często z niemałym wydatkiem. Przed zawarciem transakcji, warto sprawdzić historię pojazdu, a potem go mądrze ubezpieczyć. LINK4 oferuje ochronę Autocasco idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb i budżetu. Dowiedz się, jaki wariant wybrać dla siebie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Gemius wdraża pomiar cross-mediowy w Niemczech
Jeszcze w tym roku Gemius uruchomi w Niemczech cross-mediowe badanie gemiusAudience. W Polsce badanie to realizowane jest we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu, pod nazwą Mediapanel.
więcej
|
48 proc. Polaków za hybrydowym modelem pracy
Co trzeci Polak wykonujący pracę biurową jest zwolennikiem pracy wyłącznie w siedzibie firmy. 48 proc. badanych jako optymalny wskazuje model hybrydowy, a 17 proc. chce pracować tylko zdalnie - wynika z badania firmy Skanska i Business Link.
więcej
|
|
|