|
|
|
|
|
|
|
Sebastian Wątroba walczy z TVN o tantiemy. "Nie daliśmy się zastraszyć"
Już od 10 lat trwa proces Sebastiana Wątroby i siedmiu innych osób grających w dwóch serialach paradokumentalnych TVN ze Związkiem Artystów Scen Polskich o zaległe tantiemy. - Nie daliśmy się zastraszyć. Sprawa jest nadal w Sądzie Okręgowym w Warszawie, chociaż trochę posunęła się do przodu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl były policjant z serialu "W11- Wydział Śledczy". Wątroba niedługo zaczyna zdjęcia do filmu fabularnego.
więcej
|
W TVP urlop nie obniży już premii, Matyszkowicz zgodził się na postulat ,,Solidarność"
Prezes Telewizji Polskiej zgodził się na postulat działającej w firmie „Solidarności”, żeby premia motywacyjna dla pracowników nie była już pomniejszana w związku z przysługującym im dniom urlopu.
więcej
|
Dotychczasowe salony UPC Polska z szyldem Play. W nich m.in. warsztaty dla seniorów
Play po przejęciu UPC Polska likwiduje kolejne salony znanej sieci kablowej. Placówki, które nie są zamykane, przechodzą przebudowę. Po niej eksponowane są głównie usługi kojarzone z telekomem. Po remoncie w takich miejscach są organizowane m.in. warsztaty dla seniorów w zakresie technologii.
więcej
|
TVP może nadawać więcej kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej
Urząd Komunikacji Elektronicznej zmienił decyzję rezerwacyjną MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Zgodnie z wnioskiem Telewizji Polskiej, w ramach szóstego multipleksu możliwe będzie nadawanie dziewięciu kanałów telewizyjnych, a nie jak dotychczas ośmiu.
więcej
|
Kanał informacyjny stworzył reporterkę opartą na sztucznej inteligencji
Brytyjski kanał Sky News przeprowadził eksperyment z reporterką newsową, która była wytworem sztucznej inteligencji. „Dziennikarka” w ciągu 20 minut przedstawiła aktualny, dokładny i bezstronny scenariusz zamówionego materiału. Pochwaliła poważny wypadek i cytowała nieistniejącą wypowiedź eksperta.
więcej
|
19. sezon ,,Gogglebox" w TTV. Program wraca do starego pasma
Od 28 sierpnia stacja TTV emitować będzie 19. sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem”. Program zmieni pasmo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurosport 1 liderem w I półroczu, Motowizja z największym wzrostem
W pierwszym półroczu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Motowizja, a najwięcej stracił Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aktor z relacji ,,Wiadomości" zmienia zdanie. TVP: nie było żadnej ustawki
Amatorski aktor Krzysztof Rydzelewski wbrew swoim stwierdzeniom z soboty zapewnia, że jego wypowiedź w materiale „Wiadomości” nie została wcześniej zaaranżowana. - Nie było żadnej ustawki, w sondzie ulicznej wypowiadały się przypadkowe osoby - podkreśla Telewizja Polska.
więcej
|
Specjalne odcinki serialu ,,Korona królów. Jagiellonowie" z okazji rocznicy Bitwy pod Grunwaldem w TVP1
Telewizyjna Jedynka z okazji rocznicy Bitwy pod Grunwaldem emituje specjalne odcinki serialu „Korona królów. Jagiellonowie”, w których wydarzenie zostało zekranizowane. Stacja pokaże także dokument „Grunwald 1410”.
więcej
|
Nadawca stacji Metro: wpływy 42 proc. w górę, strata zmalała o 6,5 mln zł
Spółka Green Content nadająca kanał Metro (należy do Discovery Polska) w ub.r. zwiększyła przychody o 42,5 proc. do 16,37 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych jej strata netto skurczyła się z 7,79 do 1,34 mln zł.
więcej
|
Vectra ze stratą: ciążą kary, podatek i odsetki od kredytów
Grupa kapitałowa Vectra w ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 1,61 mld zł, natomiast jej wynik netto poszedł w dół ze 196,3 mln zł zysku do 131,8 mln zł straty. Firma ma 2,5 mld zł zadłużenia kredytowego, a liczba jej pracowników zmalała o ponad 250 - wynika z z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezenter BBC płacił nastolatkowi za zdjęcia natury seksualnej
Brytyjska publiczna stacja BBC znowu znalazła się w poważnym kryzysie wizerunkowym – tym razem z powodu jednego ze swoich najbardziej znanych prezenterów, który przez trzy lata miał zapłacić nastolatce lub nastolatkowi ponad 35 tys. funtów za zdjęcia natury seksualnej.
więcej
|
Besim Fashion&Media przejmuje udziały w serwisach FashionBiznes, Miumag i Lamode Nowo powstałe wydawnictwo Besim Fashion&Media rozpoczęło proces zakupu serwisów internetowych skupionych wokół tematyki dóbr luksusowych, inicjując w ten sposób proces konsolidacji tego segmentu rynku. Inwestorem strategicznym jest Besim Group, który posiada obecnie większościowy pakiet udziałów w Spółce. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 multipleksów eksperymentalnych w eterze przez kolejny rok
W czerwcu Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzje pozwalające na dalszą emisję 10 multipleksów eksperymentalnych DAB+ w różnych częściach Polski. Cyfrowe stacje radiowe będą mogły dalej oferować takie firmy jak DABCOM, BCAST, PSN Infrastruktura czy Radio Bielsko.
więcej
|
|
Kiedy ruszy Radio Rekord w Sandomierzu? "Jesteśmy bliżej niż dalej"
Po ponad piętnastu miesiącach od przyznania koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji właściciel Radia Rekord nadal nie może uruchomić stacji w Sandomierzu. - Technologicznie jesteśmy gotowi do startu, ale nadal czekamy na dokumenty z Urzędu Komunikacji Elektronicznej - mówi nam Krzysztof Domagała, dyrektor wykonawczy Rekord Grupy Mediowej, do której należy rozgłośnia.
więcej
|
|
Więcej stacji w multipleksie DAB+ Radia Bielsko. "To nie tak, że nikt tego nie słucha"
Eksperymentalny multipleks DAB+, który należy do Radia Bielsko, ma kolejne pozwolenie od Urzędu Komunikacji Elektronicznej na testową emisję. Tym razem słychać tam jedenaście rozgłośni. - Jak tylko mamy awarię albo przestaje grać któraś ze stacji, ludzie od razu do nas dzwonią i piszą - mówi nam Mirosław Mrzygłód z Radia Bielsko.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska wyprzedziła Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Katarzyna Nosowska krytykowana za parodiowanie Caroline Derpienski. Danone: piosenkarka posty tworzy sama
Katarzyna Nosowska w opublikowanym na Instagramie wideo, w którym reklamuje marką napojów roślinnych Alpro sparodiowała 22-letnią modelkę i influencerkę Caroline Derpienski. Nie wszystkim się to jednak spodobało. Piosenkarce zarzucono m.in. że w niewybredny sposób drwi z młodszej koleżanki i wpisuje się w jarmarczną stylistykę zawoalowanego hejtu. - Każda marka, która liczy na tak zwany efekt viralowy, musi być otwarta na wyjście ze strefy komunikacyjnego komfortu. Nie zdobędziemy uwagi odbiorców współpracą influencerską, która sprowadza się wyłącznie do lokowania produktu - komentuje Jakub Polakowski z Havas Media.
więcej
|
Wavemaker bez kilku klientów ograniczył stratę. Ubyło 15 pracowników
Agencja mediowa Wavemaker (należy do koncernu WPP) z powodu straty części klientów w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 9,2 proc. do 602 mln zł, a jej strata netto zmniejszyła się z 6,76 do 2,2 mln zł.
więcej
|
Cityboard Media z mniejszym zyskiem, wpływy 11 proc. w górę
Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media zamknęła 2022 rok przychodami ze sprzedaży w kwocie 58,44 mln zł i 5,05 mln zł zysku netto. Duży wpływ na działalność spółki mają m.in. wprowadzone w wielu miastach uchwały krajobrazowe.
więcej
|
Amelia Chwałek dyrektorką artystyczną w Feeders Agency
Amelia Chwałek objęła stanowisko dyrektorki artystycznej w Feeders Agency, do której przeszła z agencji Artegence - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wstrząsający deep fake z dzieckiem w roli głównej. Mocna kampania właściciela T-Mobile
Niemiecki właściciel działającej w Polsce sieci T-Mobile, firma Deutsche Telekom, przygotowała szokującą kampanię społeczną dotycząca ochrony prywatności dzieci w internecie. W materiale filmowym posłużono się technologią deep fake.
więcej
|
Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo z zarzutami od UOKiK ws. promocji
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty firmom Zalando, Media Markt, Sephora i Glovo dotyczące błędnego przedstawiania klientom danych o promocjach cenowych. Chodzi o przepisy obowiązujące od początku br.
więcej
|
Agencja M&CC wygrała przetarg Organizacji Producentów Polski Karp
Agencja M&CC wygrała przetarg na kompleksową obsługę Organizacji Producentów Polski Karp. To kontynuacja współpracy, rozpoczętej w 2020 roku przy okazji ogólnopolskiej kampanii "Karp Zdrowy z Natury".
więcej
|
Piotr Łysak w saudyjskim oddziale McCann
Piotr Łysak objął stanowisko managing directora w FP7 McCann w Rijadze, stolicy Arabii Saudyjskiej
więcej
|
Brown-Forman Polska: awansowały Anita Jankowska, Katarzyna Bielawska, Agnieszka Wisełka
Awanse w dziale sprzedaży oraz Brown-Forman Polska, producenta alkoholi marek Jack Daniel’s, czy Finlandia. Anita Jankowska objęła stanowisko nowego channel managera rynku tradycyjnego, a Katarzyna Bielawska (po 7 latach pracy w firmie) objęła stanowisko channel managera rynku nowoczesnego. Nowym marketing managerem ds. marek super premium została Agnieszka Wisełka, wcześniej wspierająca dział sprzedaży jako trade marketing manager.
więcej
|
Familijne z loterią ,,Mus je odkrywać, żeby wygrywać"
Marka Familijne (Colian) rusza z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.
więcej
|
Nowa identyfikacja Orki powstała z wykorzystaniem AI
Studio Orka ma nową identyfikację wizualną, która została opracowana we współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
więcej
|
STS oficjalnym bukmacherem Rakowa Częstochowa
STS zawarł roczną umowę, w ramach której został oficjalnym bukmacherem klubu piłkarskiego Raków Częstochowa.
więcej
|
PIH: projekt ustawy o zakazie sprzedaży energetyków powinien zostać odrzucony
- Poselski projekt ustawy wprowadzający zakaz sprzedaży napojów energetycznych z kofeiną i (lub) tauryną osobom małoletnim oraz radykalnie ograniczający reklamę tych produktów zbyt drastycznie próbuje wpłynąć na regulacje rynku - zaznacza Polska Izba Handlu, i dlatego jej zdaniem projekt ten powinien być w całości odrzucony przez ustawodawcę.
więcej
|
Julia Żugaj z Teamu X z własną marką lodów. Kupić je można tylko w jednej sieci sklepów
Influencerka Julia Żugaj z Teamu X jest twarzą limitowanej edycji lodów firmy Wedel, którą można kupić tylko w sklepach sieci Carrefour. Są to lody na patyku o smaku kwiatu pomarańczy i wedlowskiej czekolady.
więcej
|
Łukasz Tabaszewski: z Ancymony do Opus B
Do zespołu agencji Opus B dołączył Łukasz Tabaszewski obejmując stanowisko business growth manager - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w agencji Ancymony.
więcej
|
Tomasz Fajfer dyrektorem zarządzającym Tchibo
Tomasz Fajfer awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego Tchibo Warszawa. W firmie pracuje od wiosny 2022 roku.
więcej
|
PKO Leasing sponsorem żużlowego Motoru Lublin
PKO Leasing jest głównym sponsorem drużyny żużlowej Motor Lublin – umowa obowiązuje do końca obecnego, wchodzącego niebawem w fazę play-off sezonu PGE Ekstraligi.
więcej
|
MODIVO.PL - rośnie sprzedaż marek modowych premium Branża modowa ulega nieustannym zmianom. Wynika to z podnoszenia się wymagań klientów odnośnie do produktów. Kobiety i mężczyźni coraz częściej stawiają zarówno na modne fasony, jak i wysoką jakość produktów, dlatego są w stanie zapłacić więcej, aby przez długi czas cieszyć się swoim produktem w niezmienionej formie. Na MODIVO.PL zauważalny jest wzrost zainteresowania markami premium. Nie bez powodu - MODIVO oferuje jakość i niebanalny styl, który przyciąga i inspiruje. materiał reklamowywięcej |
|
|
Trwa śledztwo ws. nieprawidłowości w ,,Newsweeku"
Niedługo minie rok odkąd prokuratura wszczęła postępowanie ws. nieprawidłowości, do jakich miało dochodzić w redakcji tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) za czasów, gdy kierował nim Tomasz Lis. Śledczy wciąż przesłuchują świadków, ale w dalszym ciągu nie rozmawiali z samym Lisem.
więcej
|
Mariusz Zielke planuje wydać książkę i nakręcić drugą część filmu ,,Bagno". ,,Pokażę, co ukrywa elita"
Niedawno odbyła się premiera reportażu "Bagno", w którym Mariusz Zielke pokazał wyniki swojego śledztwa ws. pedofilii znanego muzyka Krzysztofa S. Teraz dziennikarz śledczy zapowiada wydanie książki na ten temat, planuje również nakręcić drugą część "Bagna" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To będzie wstrząsająca książka - zapowiada autor.
więcej
|
Wydawca ,,Przekroju" miał 4 mln zł zysku. Ile dopłacił Niewiadomski?
Fundacja wydająca magazyn „Przekrój” osiągnęła w ub.r. 3,99 mln zł zysku netto, ale głównie dlatego że suma dotacji (pochodzących przede wszystkim od Tomasza Niewiadomskiego) poszła w górę z 7,5 do 12,51 mln zł. „Przekrój” niebawem zacznie ukazywać się tylko raz rocznie.
więcej
|
Sąd Najwyższy: sprawa Ziemkiewicza nazwanego ,,tchórzliwym brutalem" wraca do drugiej instancji
Sąd Najwyższy orzekł, że na wokandę wróci sprawa Cezarego Michalskiego, który na łamach tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) nazwał Rafała Ziemkiewicza „tchórzliwym brutalem”. Sprawą ponownie zajmie się Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
Wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" znów na plusie, dywidenda dla Pieńkowskiego
W ub.r. przychody grupy kapitałowej Infor PL, wydającej m.in. „Dziennik Gazeta Prawna”, wzrosły o 7,5 proc. do 103,5 mln zł, a wynik netto poszedł w górę z 4,55 mln zł straty do 11,07 mln zł zysku. Właściciel wydawnictwa Ryszard Pieńkowski z zysku dostanie 1 mln zł dywidendy.
więcej
|
Mniej ze sprzedaży papierowego ,,Pisma", wydawca z 0,5 mln zł straty
Fundacja wydająca miesięcznik „Pismo. Magazyn Opinii” w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 21,83 proc. do 2,92 mln zł, a przy wzroście kosztów jej strata netto pogłębiła się o 82,4 proc.
więcej
|
PAP z 13 proc. wpływów więcej, strata zmalała o połowę
Polska Agencja Prasowa w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 12,9 proc. do 66,5 mln zł, a jej strata netto zmalała z 1,06 mln do 552,9 tys. zł.
więcej
|
Policja znalazła ciało zamordowanego dziennikarza jednej z czołowych gazet
Ciało Luisa Sancheza, korespondenta jednej z czołowych gazet Meksyku, zostało znalezione w sobotę w stanie Nayarit w środkowo-zachodniej części kraju. Prokuratura stwierdziła, że dziennikarz został zamordowany w związku z wykonywaną pracą.
więcej
|
|
|