|
|
|
|
|
|
|
KRRiT nie ukarze TVP za tęczowe opaski na ,,Sylwestrze Marzeń". Znamy powody
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie ukarze Telewizji Polskiej za wyemitowanie występu zespołu Black Eyed Peas z tęczowymi opaskami na ramionach podczas „Sylwestra Marzeń” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca wyjaśnił regulatorowi, iż nie ma możliwości cenzurowania treści zgodnych z prawem, będących wyrazem twórczej ekspresji. - Rada nie ma również uprawnień, które dotyczyłyby jakiegokolwiek wpływania na kształt oferty programowej, w tym na dobór zaproszonych do udziału gości - informuje nas Teresa Brykczyńska, rzeczniczka prasowa KRRiT.
więcej
|
Nowy cennik UPC Polska. Dwa tańsze pakiety, ale jest pewien ,,haczyk"
UPC Polska wprowadziła dla nowych klientów pakiet telewizyjny za 60 zł i łączący telewizję oraz internet za 95 zł. To 5 zł taniej niż wcześniej. Biuro prasowe Play, który przejął sieć kablową informuje Wirtualnemedia.pl, że osoby decydujące się na te opcje otrzymają inny dekoder niż klienci z droższymi pakietami.
więcej
|
Przygotowania do zmiany standardu MUX-3. ,,Krótkie okna na prace techniczne"
Do końca roku MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej musi zmienić standard. - Od strony technicznej jesteśmy przygotowani do przeprowadzenia zmiany emisji MUX-3 na standard DVB-T2/HEVC - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sobucka, p.o. dyrektora biura marketingu i komunikacji, rzecznik prasowy Emitela.
więcej
|
TVN szykuje codzienne wydania ,,Dzień dobry wakacje"
Już od 21 sierpnia br. widzowie TVN będą mogli oglądać ponownie codzienne wydania jej programu śniadaniowego. W trakcie Top of The Top Sopot Festivalu stacja emitować będzie „Dzień doby wakacje” w dni powszednie, a w kolejnym tygodniu wrócą już na antenę codzienne wydania „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
Grupy TVP na czele oglądalności w I półroczu. Grupy 16-49 i 16-59 należały do TVN
W pierwszym półroczu 2023 roku najwyższy łączny udział w rynku telewizyjnym wśród grup głównych nadawców miała Telewizja Polska. Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 na czele znalazło się TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
Gwiazdy jako draq queen w nowym show TVN. Andrzej Seweryn w jury
TVN pracuje nad nowym show, w którym gwiazdy będą występować w roli draq queen. W jury znajdzie się m.in. Andrzej Seweryn, który wcielił się w draq queen w serialu Netfliksa. Premiera programu w stacji najprawdopodobniej odbędzie się wiosną 2024 roku.
więcej
|
Ruszają zdjęcia do ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19". Oto pełna lista uczestników
W 19. edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo”, którą Polsat pokaże jesienią, nie będzie roić się od wielkich gwiazd. Produkcja postawiła tym razem mocniej na utalentowane osoby, które są mniej znane publiczności. Nagrania do programu startują już w najbliższy poniedziałek.
więcej
|
YouTube powiększył przewagę nad Netfliksem w streamingu na ekranie telewizora w czerwcu
W czerwcu 2023 roku 6,4 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,1 pkt. proc. niższy niż w maju br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 1,8 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,5 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge.
więcej
|
Apple może kupić prawa telewizyjne do Bundesligi
Kanał World Soccer Talk poinformował, że koncern Apple prowadzi negocjacje z DFL (Deutsche Fußball Liga) w sprawie nabycia licencji do transmisji Bundesligi w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W późniejszym terminie właściciel serwisu streamingowego Apple TV+ może powalczyć o prawa dotyczącego niemieckiego rynku.
więcej
|
182 tys. widzów ,,Punktu widzenia" Grzegorza Jankowskiego w Polsat News
Codzienny cykl „Punkt widzenia” od początku tego roku ogląda średnio 182 tys. widzów, o 28 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakimowicz żegna się z TVP. Krytykuje władze TAI, wytyka występ Black Eyed Peas
Jarosław Jakimowicz w liście do wydawcy programu „Jedziemy” przekonuje, że odkąd zaczął współpracować z TVP mierzy się ze środowiskowym ostracyzmem, a obecne władze TAI nie wspierają go. Zdaniem aktora „od występu na koncercie Sylwestrowym zespołu Black Eyed Peas w tęczowych opaskach zmieniła się polityka Telewizji Polskiej”, a „na antenie i poza nią promuje się osoby o odmiennej orientacji seksualnej”. Powodem rozwiązania umowy z Jakimowiczem były skargi na jego „nieprzyzwoite zachowania” wobec kobiet, jak informuje TVP.
więcej
|
DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 stawia na FAST TV Dobra wiadomość dla tych, którzy narzekają na zmianę lokalizacji Forum Ekonomicznego. DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 to odpowiedź na transfer kultowego networku do Karpacza, gdzie impreza powoli się wygasa. Burmistrz Krynicy Zdroju zaprosił do realizacji nowego przedsięwzięcia agencję GAMA International czyli pierwszy globalny hub polskich „Fastów” . materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 podsumowało finanse w pierwszym półroczu. Jest lepiej niż zakładano
W I półroczu 2023 roku Radio 357 zanotowało ponad 6,8 mln zł przychodów, wobec zakładanych 6,3 mln - poinformował w środę patronów prezes spółki Radio 357, Paweł Sołtys. Wpływy z tytułu wpłat od patronów wyniosły 5,3 mln zł.
więcej
|
|
Michał Jędrkowiak latem częściej prezentuje "Serwisy Trójki"
Od kilku dni słuchacze Programu Trzeciego Polskiego Radia mogą częściej w serwisach informacyjnych usłyszeć Michała Jędrkowiaka. Dziennikarz związany jest z publicznym nadawcą od kilku lat. - Jego częstsza obecność na antenie to wynik okresu urlopowego - mówi nam Monika Kuś, rzeczniczka Polskiego Radia.
więcej
|
|
Były rzecznik Episkopatu Polski na czele sekcji polskiej Radia Watykańskiego
Ks. dr Paweł Rytel-Andrianik po kilku latach żegna się ze stanowiskiem dyrektora biura ds. komunikacji zagranicznej Sekretariatu Konferencji Episkopatu Polski. Stolica Apostolska mianowała go na szefa Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego i portalu Vatican News, w miejsce jezuity o. Krzysztofa Ołdakowskiego.
więcej
|
|
Maksymilian Maszenda w stałym składzie prowadzących ,,Salon polityczny Trójki"
Reporter „Wiadomości” TVP1, Maksymilian Maszenda, został jednym ze stałych prowadzących publicystyczną audycję „Salon polityczny Trójki” na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia. Główną gospodynią programu pozostaje Beata Michniewicz.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście w I półroczu, ale dużo traci
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w pierwszym półroczu br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Magdalena Cielecka w reklamie alkoholu. Jan Śpiewak zapowiada kroki prawne
Aktorka Magdalena Cielecka od tygodnia pojawia się w reklamie wysokoprocentowego alkoholu emitowanej przez oficjalny profil Żołądkowej na Facebooku. Na reklamę zwrócił uwagę aktywista Jan Śpiewak. Jego oburzenie wywołał fakt, że alkohol reklamuje aktorka, która w wywiadach wspominała o swoim traumatycznym dzieciństwie z ojcem alkoholikiem. Aktywista podkreśla, że reklama wysokoprocentowych alkoholi jest nielegalna i zapowiada, że złoży doniesienie do prokuratury.
więcej
|
Starcom w Polsce mniej zyskowny, ma ponad 130 więcej pracowników
Agencja mediowa Starcom (należy do koncernu Publicis Goupe) w ub.r. dzięki pozyskaniu nowych klientów zwiększyła przychody o 6 proc. do 1,21 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o prawie 9 proc. jej zysk netto zmalał z 25,67 do 10,77 mln zł.
więcej
|
W TVN w sierpniu najwięcej trzeba zapłacić za spot przy "Faktach"
Biuro Reklamy TVN Media podało ceny reklam na sierpień br. Najwyżej, bo na ponad 50 tys. zł wyceniono w nim reklamę emitowaną w dni powszednie przy serwisie informacyjnym "Fakty".
więcej
|
Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej wygrały przetarg Centrum e-Zdrowia
Konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej i Euvic Media wygrało przetarg Centrum e-Zdrowia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zajmie się kampanią edukacyjną na temat usług e-zdrowia w internecie.
więcej
|
Chromatique nową agencją obsługującą Żubrówkę
Agencja Chromatique wygrała przetarg na całościową obsługę marki wódki Żubrówka, należącej do grupy CEDC / Maspex.
więcej
|
Agencja DDOB bez ponad połowy zysku i dywidendy
Zajmująca się influencer marketingiem agencja DDOB (Daily Dose of Beauty) w ub.r. przy minimalnym spadku przychodów zanotowała spadek zysku netto z 1,33 mln do 512,6 tys. zł.
więcej
|
Bartłomiej Jasński: z Media Group do Sigma Bis
Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, utworzonej przez PZU i Orlen dołączył Bartłomiej Jasiński - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w domu mediowym Media Group.
więcej
|
Magdalena Wachowicz i Gabriela Muzyka awansowały w S4
Magdalena Wachowicz i Gabriela Muzyka awansowały w dziale client service agencji reklamowej S4.
więcej
|
,,Miłość zawsze jest" - piosenka Sokoła w spocie na rocznicę Powstania Warszawskiego
Z okazji 79. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego przygotowano 3-minutowy klip muzyczny „Miłość zawsze jest”. Słowa do piosenki, w której ani razu nie padają słowa „Warszawa” i „Powstanie”, napisał raper Wojciech Sokół.
więcej
|
Tauron sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Spółka energetyczna Tauron została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski.
więcej
|
PZPN chwali się nowym sponsorem. Nie reprezentacji, tylko Fortuna 1. Ligi
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że oficjalnym sponsorem Fortuna 1. Ligi został operator kablowy Inea.
więcej
|
Energa sponsorem Polskiego Związku Bobslei i Skeletonu
Energa z Grupy Orlen rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Bobslei i Skeletonu. Spółka została sponsorem głównym Związku i sponsorem głównym reprezentacji.
więcej
|
Wawel wprowadza Żelki Travelki, promuje je kampanią
Marka Fresh&Fruity (Wawel SA) wprowadziła do sprzedaży Żelki Travelki, których smaki inspirowane są Azją, Afryką i Ameryką. Nowa linia produktów otrzymała silne wsparcie marketingowe. Główną osią kampanii promocyjnej jest rymowany spot.
więcej
|
PaszaBiceps ambasadorem bukmachera Betclic
Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski, e-sportowiec i gracz Counter Strike: Global Offensive, został ambasadorem marki Betclic. Były zawodnik słynnego, polskiego składu organizacji Virtus.pro związał się z marką roczną umową.
więcej
|
Prawie połowa mikrofirm tnie koszty działalności. Głównie reklamowe
Blisko połowa mikrofirm zredukowała koszty działalności, np. firmy budowlane i usługowe ograniczyły reklamy w ostatnim roku - wynika z badania „Barometr wydatków firmowych”. Wydatków nie tnie co czwarty mikroprzedsiębiorca - dodano.
więcej
|
Małgorzata Figat dołącza do zespołu Preglife
Preglife, aplikacja dla kobiet w ciąży i mam dzieci do 2. roku, powiększa zespół o nową osobę - Małgorzatę Figat. Za rozbudowę struktur na rynkach polskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim odpowiedzialny jest Bartłomiej Foszer.
więcej
|
Miesięcznik ,,Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą w pierwszym kwartale 2023 r. W pierwszym kwartale 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 77 623 egzemplarzy okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych, znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wydawca ,,Do Rzeczy" ze stratą, zwiększył wpływy o 22 proc.
Spółka Orle Pióro wydająca tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy” w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 21,9 proc. do 14,77 mln zł, a jej rentowność netto pogorszyła się z 385,8 tys. zł zysku do 229,3 tys. zł straty.
więcej
|
Zmarł Janusz Ludwikowski, współzałożyciel ,,Solidarności" w Agorze
We wtorek umarł Janusz Ludwikowski – związany od kilku dekad z Agorą, w której zajmował się drukiem. Ludwikowski był także jednym z założycieli i członkiem działającego w spółce związku - NSZZ Solidarność Pracowników Agory i Inforadia. O jego śmierci poinformowali w mediach społecznościowych właśnie związkowcy.
więcej
|
|
|
Netflix wprowadza blokadę współdzielenia kont na całym świecie. ,,Squid Games", ,,Wednesday" i ,,Czerwona nota" hitami wszech czasów
W drugim kwartale liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.
więcej
|
Rekord streamingu w czerwcu. Pokonał telewizję naziemną i kablową
W czerwcu streaming miał 37,7 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Stanach Zjednoczonych. To nowy rekord. Dla porównania, z polskiej edycji badania The Gauge Nielsena wynika, że odsetek streamingu wyniósł tylko 6,4 proc. Udział Netfliksa po rozpoczęciu walki ze współdzieleniem kont, spadł tylko nieznacznie.
więcej
|
E-sklep wymagał zwrotu zakupu wraz z reklamacją. Przegrał w sądzie z UOKiK
Sklep internetowy Bonprix po rozpoczęciu postępowania przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wycofał z regulaminu wymóg, żeby klient wraz z reklamacją zwracał od razu kupiony produkt. Teraz, po wyroku sądu drugiej instancji, platforma musi przez trzy miesiące informować o decyzji regulatora na swojej stronie głównej.
więcej
|
YouTube powiększył przewagę nad Netfliksem w streamingu na ekranie telewizora w czerwcu
W czerwcu 2023 roku 6,4 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,1 pkt. proc. niższy niż w maju br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 1,8 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,5 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge.
więcej
|
InPost inwestuje w brytyjskiego operatora logistycznego
Grupa InPost za 49,3 mln funtów kupiła 30 proc. udziałów brytyjskiej firmy logistycznej Menzies Distribution Group, ma też opcję przejęcia pozostałych walorów. - Ta transakcja to kamień milowy dla rozwoju naszej działalności na rynku brytyjskim - podkreśla Rafał Brzoska.
więcej
|
Jak zapłacić mniej, a zyskać więcej przy ubezpieczeniu samochodu? Z LINK4 to możliwe. A dodatkowo do wygrania samochód i bony na paliwo! Na ubezpieczeniu samochodu nie warto oszczędzać, bo poniesiony wydatek zwróci się z nawiązką, kiedy na drodze dojdzie do awarii czy wypadku. Można jednak skomponować sobie tak zakres ubezpieczenia, aby nie był zbytnim obciążeniem dla domowego budżetu, jednocześnie nie rezygnując z rozszerzonej ochrony. Sprawdź, co możesz zyskać z LINK4. materiał reklamowywięcej |
|
|