|
|
|
|
|
|
|
Reality-show TVP ,,Kamper Polska" bez drugiej edycji
Telewizja Polska nie zrealizuje w tym roku kolejnej edycji reality-show „Kamper Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program nie cieszył się bowiem aż taką popularnością w TVP VOD, jak zakładał nadawca. Obecnie pierwszy sezon oglądać można w telewizji - na kanale TVP HD.
więcej
|
Kuba Wojewódzki skończył 60 lat. "Ekstremalnie utalentowany, zawsze spadnie na cztery łapy"
Showman, skandalista i jeden z najbardziej rozpoznawalnych celebrytów. Patrząc na zdjęcia Kuby Wojewódzkiego, trudno uwierzyć, że gwiazda TVN kończy dzisiaj 60 lat. Od 21 lat nieprzerwanie prowadzi swój talk-show, niemal nie tracąc widzów. Chociaż ostatnio nie miał dobrej passy w biznesie, wydaje się, że nic nie jest w stanie zagrozić niekwestionowanej pozycji giganta telewizyjnej rozrywki. - Nie ma drugiej takiej osoby jak Kuba Wojewódzki. Wszyscy którzy chcą pretendować do takiej roli, odpadają w przedbiegach. Taki człowiek jest w dzisiejszych czasach bardzo potrzebny, bo wokół mamy samych celebrytów, którzy chcą być adorowani - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prof. Wiesław Godzic, medioznawca.
więcej
|
Lipiec w telewizji: TVP1 i TVN liderami. Rekordowy wzrost Polsatu Sport
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w lipcu 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1, a TVP2 wyprzedziła Polsat. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polski nadawca chce szybkiej koncesji zagranicą. ,,Wynajęliśmy doradcę"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie przedłużyła koncesji Power TV. Właściciel stacji Michał Winnicki zamierza zabezpieczyć jej przyszłość. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl wyjaśnia, że wynajął doradcę, który pozwoli szybko uzyskać licencję w innym europejskim kraju.
więcej
|
Aktualizacja aplikacji Canal+ online
Na przełomie lipca i sierpnia doszło do aktualizacji aplikacji Canal+ online dla wybranych urządzeń z systemem operacyjnym Android TV. Najbardziej zauważalna zmiana to dokładne opisy poszczególnych odcinków seriali i innych programów dostępnych w ramach bibliotek wideo na żądanie serwisu streamingowego.
więcej
|
Kanały Nickelodeon z nowym wizerunkiem. Zmiany także w Polsce
Polska wersja kanału Nickelodeon wprowadziła nowe logo i oprawę graficzną. Nawiązuje do „śladu po pomarańczowej farbie”, który był znakiem rozpoznawczym dziecięco-młodzieżowego kanału w pierwszych latach jego działalności. W USA koncern Paramount Global zaczął zmieniać także logotypy pozostałych kanałów, związanych z marką Nickelodeon.
więcej
|
Nowy program ,,Super Rolnicy" od 2 września w TTV, Konrad Mariański gospodarzem (zwiastun)
W sobotę, 2 września TTV rozpocznie emisję nowego programu „Super Rolnicy”, który poprowadzi Konrad Mariański - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie trwa postprodukcja projektu, za jego realizację odpowiada Mass Koncept.
więcej
|
Słabe zainteresowanie prawami do Bundesligi. Premier League zarabia 10 razy więcej
Sprzedaż praw telewizyjnych poza Niemcami miała przynieść Bundeslidze 800 mln euro rocznie. W nadchodzącym sezonie będzie to „zaledwie” 200 mln euro. Dla porównania, Premier League zarabia równowartość 2,05 mld euro rocznie. W zwiększeniu przychodów niemieckim drużynom mają pomóc m.in. podróże po świecie.
więcej
|
Warner Bros. Discovery restrukturyzuje dział sprzedaży reklam
Warner Bros. Discovery to kolejna firma z branży mediów tradycyjnych, która reorganizuje swój zespół ds. reklamy i sprzedaży, aby sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się rynku.
więcej
|
Zmarł aktor z serialu "Euforia", miał 25 lat
Nie żyje Angus Cloud, gwiazdor serialu HBO "Euforia" - poinformowała rodzina aktora. Miał 25 lat.
więcej
|
iPhone 13 - kolory dla każdego! iPhone 13, kolory przyciągają klientów, ponieważ są niestandardowe. Kup iPhone'a 13: iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max lub iPhone 13 mini do zdjęć, nagrań wideo i korzystania z internetu i social mediów w standardzie 5G. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sąd: Tomasz Duklanowski nie zniesławił polityka PO. W tle dzieci posłanki Filiks
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum umorzył postępowanie o zniesławienie, które Tomaszowi Duklanowskiemu z Radia Szczecin wytoczył marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz. Chodzi o sprawę posłanki PO Magdaleny Filiks: Duklanowski miał sugerować, że Krzysztof F. pracował w Urzędzie Marszałkowskim także po ujawnieniu przestępczej działalności. Decyzja sądu nie jest prawomocna. - Złożymy na nią zażalenie - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl adwokat marszałka, mec. Rafał Wiechecki.
więcej
|
|
Trzy stacje rozpoczynają emisję na DAB+ w Łodzi
Radiu Nuta, Radio Disco i Radio Mega, nadające wyłącznie w DAB+, od 1 sierpnia rozpoczęły emisję w Łodzi.
więcej
|
|
Marcin Walter przechodzi z Radia Kolor do RMF FM. Będzie wydawcą rozmów publicystycznych
Były wicenaczelny „Faktu”, Marcin Walter, odszedł z Radia Kolor, by dołączyć do grupy wydawców rozmów publicystycznych w „Faktach” RMF FM w Warszawie. Wcześniej związany był m.in. z Radiem ZET. - To czysta przyjemność, satysfakcja i zaszczyt dołączyć do RMF FM - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Walter.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w I półroczu. Meloradio awansowało na drugie miejsce
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w pierwszym półroczu br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Meloradio i RMF MAXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Wizerunkowy upadek Roberta Karasia. "Straciłem 600 tys. zł"
Robert Karaś, rekordzista świata w 10-krotnym Ironmanie, przyznał się do stosowania dopingu. "Polski Iron Mann" kilka razy zmieniał w tej sprawie wersję wydarzeń - początkowo twierdził, że nie brał zakazanych substancji dopingujących, później, że brał je, ale na leczenie kontuzji, by na końcu stwierdzać, że drostanolon miał mu tylko pomóc w lutowej walce MMA. Karaś stwierdził, że cała sytuacja kosztuje go utratę 600 tys. zł od sponsora. Czy wizerunkowo ma szansę się podnieść? - Karaś powinien rozważyć zatrudnienie dobrego PR-owca, który wytłumaczy mu, na czym polega budowa wizerunku. Nie chodzi tu o to, by sportowiec nagle stał się kimś innym, ale o to, aby nie szkodził sobie samemu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wójcikowska, strateg komunikacji PR i właścicielka agencji 7PR 4Strategy.
więcej
|
Wiceszef Kuchni Vikinga oskarżony o powiązania z grupą przestępczą. Kanał Sportowy się odcina, co zrobi Mentzen?
Portal śledczy Frontstory ujawnił, że jednego ze wspólników firmy cateringu dietetycznego Kuchnia Vikinga prokuratura oskarża o przynależność do zorganizowanej grupie przestępczej. Tymczasem białostocka firma publicznie chwalił się współpracą ze Sławomirem Mentzenem, sponsoruje kilka klubów piłkarskich, reklamuje się w Kanale Sportowym. - Obecnie nie planujemy prowadzenia wspólnych działań reklamowych - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Sawicki, prezes zarządu Kanału Sportowego.
więcej
|
Carat Polska ze stratą, wpływy prawie 30 proc. w górę
Agencja mediowa Carat Polska (należy do koncernu Dentsu) w ub.r. zwiększyła przychody o 28,7 proc. do 249,9 mln zł. Natomiast wzrost kosztów operacyjnych o 35 proc. przełożył się na 5,6 mln zł straty netto.
więcej
|
Jet Line odczuł inflację, zysk zmalał o 40 proc.
Przychody firmy reklamy zewnętrznej Jet Line w ub.r. zmniejszyły się o 1,4 proc. do 29,22 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 5,7 proc. spółka zarobiła na czysto 2,76 mln zł, wobec 4,56 mln zł przed rokiem.
więcej
|
12 nowych osób wzmocniło zespół Sigma Bis
Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyło 12 nowych osób.
więcej
|
Łukasz Zarębski dyrektorem operacyjnym Cut The Mustard
Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
Kabaret Paranienormalni w reklamie butów produkowanych przez więźniów
Rozpoczęła się kampanii promująca markę obuwniczą PPO. W spocie występują członkowie kabaretu Paranienormalni.
więcej
|
Warner Bros. Discovery restrukturyzuje dział sprzedaży reklam
Warner Bros. Discovery to kolejna firma z branży mediów tradycyjnych, która reorganizuje swój zespół ds. reklamy i sprzedaży, aby sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się rynku.
więcej
|
Były szef biura zarządu PZPN dołączył do PKO BP. Odpowiada za kontrakt z Ekstraklasą
Piotr Szefer od sierpnia został dyrektorem ds. współpracy z Ekstraklasą w PKO BP – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio, przez niemal dwa lata był dyrektorem biura zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej. Jest autorem kampanii, która doprowadziła Cezarego Kuleszę do fotela prezesa PZPN.
więcej
|
Kujawsko-pomorskie szuka agencji do międzynarodowej kampanii
Władze województwa kujawsko-pomorskiego planują międzynarodową kampanię promocyjną - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Ruszyły z przetargiem, w którym wybiorą agencję do jej przygotowania i realizacji.
więcej
|
Friz promuje wody witaminowe Norush. Do kupienia w Żabce
Ekipa Holding wprowadza na rynek nową markę wód witaminowych Norush. Pierwszymi ambasadorami napojów zostali Karol Wiśniewski “Friz” i Julia Żugaj, którzy hasłem " No spróbuj!" promują nowe napoje w kanałach społecznościowych. Produkty trafią do sprzedaży najpierw do Żabki.
więcej
|
Mateusz Borek nie będzie już reklamował eToto
Dziennikarz sportowy Mateusz Borek po 6 latach kończy współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto. Był jednym z jej kilku ambasadorów marketingowych ze świata piłkarskiego.
więcej
|
DoubleVerify kupuje Scibids za 125 milionów dolarów
Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów przejmuje Scibids, firmę zajmującą się optymalizacją kampanii cyfrowych. Transakcję wyceniono na 125 mln dolarów.
więcej
|
Euvic Digital dla Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów
Euvic Digital (Grupa Euvic Performance), przygotowała działania komunikacyjne w social mediach dla Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP), Stowarzyszenia Kierowników Flotowych (SKFS) oraz Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej, które dotyczą realizowanych przez te organizacje flotowych studiów podyplomowych.
więcej
|
Robert Karaś przyznał się do stosowania dopingu, obwinia współpracownika
Triathlonista Robert Karaś poinformował, że wykryto u niego dwie niedozwolone substancje. Tłumaczył, że w błąd wprowadził go współpracownik odpowiadający za jego dietę i suplementację.
więcej
|
Primark ogłosił datę otwarcia sklepu we Wrocławiu. Zainwestuje 10 mln euro
Piąty sklep Primarka w Polsce, który mieścić się będzie we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park, ruszy w środę 23 sierpnia o godz. 9:00. Firma zainwestuje ponad 10 mln euro w swój pierwszy salon na Dolnym Śląsku i stworzy w nim ponad 150 miejsc pracy. Będzie to też pierwszy sklep sieci z kasami samoobsługowymi w Polsce. więcej
|
"Zostań eko bohaterem" - zachęca BIC w kampanii szkolnej oferty
W tegorocznej komunikacji w okresie powrotu do szkoły firma BIC stawia na przekaz ekologiczny i promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”.
więcej
|
Pol'and'Rock Festival tworzy własną kolekcję NFT
Po raz pierwszy w historii Pol'and'Rock Festival organizatorzy przygotowali własną kolekcję tokenów NFT, z których dochód w całości zostanie przekazany na akcję Zaraz Będzie Czysto. więcej
|
Kosztorys szkody w 30 sekund? To możliwe w LINK4 ze sztuczną inteligencją Tractable Klienci LINK4 mogą już korzystać z nowej aplikacji do wyceny szkody, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI). Po załączeniu zdjęć uszkodzonego pojazdu klienci średnio w ciągu 30 sekund otrzymują gotowy kosztorys i propozycję zakończenia procesu likwidacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sekielscy pokażą film o SKOK-ach jeszcze przed wyborami. ,,Gonimy jak umiemy"
Film o SKOK-ach autorstwa Tomasza i Marka Sekielskich „Korzenie zła” będzie miał premierę jeszcze przed tegorocznymi wyborami parlamentarnymi. Taką informację przekazał Tomasz Sekielski podczas niedawnego programu „Sekielski Sunday Night Live”. Film ma być w ostatniej fazie montażu - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Sekielscy nie odpowiedzieli na pytania o dokładną datę premiery.
więcej
|
Ile Krzysztof Stanowski mógł zarobić na filmie o Janoszek? ,,100 tysięcy by mnie nie zdziwiło"
Co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych przychodu dzięki reklamom mógł przynieść Kanałowi Sportowemu ostatni, niemal trzygodzinny, materiał Krzysztofa Stanowskiego o Natalii Janoszek - szacują eksperci. W spekulacjach pojawia się kwota 100 tys. zł, a nawet 150 tys. zł. I ciągle może rosnąć.
więcej
|
Meta uruchomi grupę chatbotów zasilanych przez sztuczną inteligencję i posiadających różne "osobowości"
Meta uruchomi grupę chatbotów, zasilanych przez sztuczną inteligencję (AI) i posiadających różne "osobowości", z którymi 4 mld użytkowników platform tego koncernu będzie mogło prowadzić rozmowy. Firma rozważa np. stworzenie chatbota, który będzie naśladował prezydenta Abrahama Lincolna - podał "Financial Times".
więcej
|
Tomasz Lipiński na stałe w Kanale Sportowym
Dziennikarz tygodnika „Piłka Nożna” Tomasz Lipiński na stałe dołączył do zespołu Kanału Sportowego.
więcej
|
Nowa aplikacja X już w AppStore
Tydzień po tym, jak Twitter zmienił nazwę na „X”, zmieniając klasyczne logo niebieskiego ptaka aplikacji społecznościowej na krzyżującą się literę, Apple zaakceptował nową nazwę w swoim App Store.
więcej
|
Friz promuje wody witaminowe Norush. Do kupienia w Żabce
Ekipa Holding wprowadza na rynek nową markę wód witaminowych Norush. Pierwszymi ambasadorami napojów zostali Karol Wiśniewski “Friz” i Julia Żugaj, którzy hasłem " No spróbuj!" promują nowe napoje w kanałach społecznościowych. Produkty trafią do sprzedaży najpierw do Żabki.
więcej
|
Agnieszka Gajzler z szerszymi kompetencjami w Grupie Wirtualna Polska
Agnieszka Gajzler, dotychczasowa media product business growth director od teraz ma szersze kompetencje - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prawie połowa Polaków ogranicza używanie smartfona podczas wakacji
Podczas urlopu 22 proc. Polaków używa smartfona o ponad 2 godziny krócej niż na co dzień, a 21 proc. o 1-2 godziny krócej. 44 proc. korzysta z telefonu tak samo, jak na co dzień – wynika z badania dotyczącego korzystania ze smartfonów podczas urlopu.
więcej
|
Agata Sucharska: z naTemat.pl do Grupy Interia
Do zespołu redakcyjnego Grupy Interia.pl dołączyła Agata Sucharska. Ostatnio pracowała w Grupie naTemat.pl.
więcej
|
Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa? Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wizerunkowy upadek Roberta Karasia. "Straciłem 600 tys. zł"
Robert Karaś, rekordzista świata w 10-krotnym Ironmanie, przyznał się do stosowania dopingu. "Polski Iron Mann" kilka razy zmieniał w tej sprawie wersję wydarzeń - początkowo twierdził, że nie brał zakazanych substancji dopingujących, później, że brał je, ale na leczenie kontuzji, by na końcu stwierdzać, że drostanolon miał mu tylko pomóc w lutowej walce MMA. Karaś stwierdził, że cała sytuacja kosztuje go utratę 600 tys. zł od sponsora. Czy wizerunkowo ma szansę się podnieść? - Karaś powinien rozważyć zatrudnienie dobrego PR-owca, który wytłumaczy mu, na czym polega budowa wizerunku. Nie chodzi tu o to, by sportowiec nagle stał się kimś innym, ale o to, aby nie szkodził sobie samemu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wójcikowska, strateg komunikacji PR i właścicielka agencji 7PR 4Strategy.
więcej
|
Były dziennikarz TVP rzecznikiem prasowym PAŻP, Olechowski koordynuje politykę medialną
Były dziennikarz Telewizji Polskiej Tomasz Modrzejewski z początkiem sierpnia został rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od początku czerwca politykę medialną PAŻP koordynuje natomiast były szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski.
więcej
|
Dom Development nowym klientem NBS Communications
Agencja NBS Communications rozpoczyna kompleksową obsługę Grupy Dom Development, zajmującej się budownictwem mieszkaniowym. Współpraca obejmie komunikację korporacyjną Grupy, PR produktowy, a także relacje inwestorskie.
więcej
|
|
|