Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 29 Sierpnia 2023
 
 
 
Polsat rejestruje znak Polsat+
 
Cyfrowy Polsat i Polkomtel chcą zarejestrować nie tylko znaki słowne Polsat Box+, Polsat Box Plus, ale także Polsat+ i Polsat Plus. Stosowne wnioski wpłynęły do Urzędu Patentowego RP. - Rejestrujemy wiele różnych nazw i znaków, ale to nie oznacza, że ze wszystkich będziemy korzystać w naszej działalności - mówi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy Telewizji Polsat Tomasz Matwiejczuk. więcej
 
 
Mniejszy zysk Wirtualnej Polski. Presja odsetek i amortyzacji
 
W zeszłym kwartale Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 35 proc. do 359,56 mln zł, głównie dzięki wzrostowi w pionie turystycznym wzmocnionym po przejęciu Grupy Szallas. Zysk netto zmalał natomiast o z 47,58 do 33,59 mln zł, obciążyły go koszty amortyzacji i odsetek. więcej
 
 
TVP po cichu wróciła do starych logotypów Jedynki i Dwójki. ,,Spójne z identyfikacją wizualną"
 
Niemal dokładnie dwa lata po wprowadzeniu nowych logotypów do opraw TVP1 i TVP2, telewizja publiczna zaczęła emisję opraw tych kanałów ze starymi logo, które cały czas umieszczone były w rogu ekranu. Skąd ta zmiana? TVP odpowiada, że chodzi o to, by logotypy „były zgodne z identyfikacją wizualną anten”.  więcej
 
 
Wpływy polskiej spółki TikToka 45 proc. w górę
 
Spółka Hyperbola, należąca do koncernu ByteDance, właściciela aplikacji społecznościowej TikTok, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 45,2 proc. do 49,97 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,05 mln do 743,8 tys. zł. więcej
 
 
Branża outdoorowa na kampanii wyborczej zarobić kilkanaście mln zł
 
Kampania wyborcza nabiera rozpędu, a do głosowania zostało półtora miesiąca. Dzięki niej branża reklamy zewnętrznej zarobi ok. kilkanaście mln zł, a wpływy reklamowe mogą być wyższe niż przy okazji wyborów w 2019 roku. - Prognozujemy, że kampania komitetów wyborczych i ich kandydatów do parlamentu może stanowić w tym roku 2,5 - 3,5 procent wpływów ze sprzedaży na rynku reklamy OOH, przede wszystkim w segmencie klasycznego outdooru. Szacujemy, że sprzedaż w tym segmencie osiągnie w 2023 roku około 400 mln złotych, a wydatki na kampanię wyborczą wyniosą tu 12-14 mln złotych- mówi Lech Kaczoń. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Rzeczpospolita" przejęta przez koncern Sorosa. ,,Ten ruch mógł być konsultowany z polską opozycją" więcej
 
Mniej widzów Top of the Top Sopot Festival 2023. TVN pokonał konkurencję więcej
 
Awantura o symetryzm. "Symetryści mają oczy szeroko zamknięte" kontra "to absurdalny wymysł" więcej
 
Marcin Prokop show. W telewizji rozwesela widzów od 20 lat. "Jest pistoletem. Ma niesamowity refleks" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor SEO Serwisów Lifestyle TVN Warner Bros. Discovery
Senior Benefits Specialist TVN Warner Bros. Discovery
Montażysta w dziale Autopromocji Kino Polska TV SA
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Wydawca NEWSROOM Goniec Wiadomości IBERION
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Domek i Ogródek IBERION
Dziennikarz Śledczy GoWork.pl Serwis Pracy
REDAKTOR NACZELNY serwisu Smakosze IBERION
Główny specjalista w Dziale Obsługi Technicznej i Realizacyjnej TVP
REDAKTOR serwisu Turyści.pl IBERION
Ad Operations Team Leader Empik
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat rejestruje znak Polsat+

Cyfrowy Polsat i Polkomtel chcą zarejestrować nie tylko znaki słowne Polsat Box+, Polsat Box Plus, ale także Polsat+ i Polsat Plus. Stosowne wnioski wpłynęły do Urzędu Patentowego RP. - Rejestrujemy wiele różnych nazw i znaków, ale to nie oznacza, że ze wszystkich będziemy korzystać w naszej działalności - mówi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy Telewizji Polsat Tomasz Matwiejczuk. więcej

TVP po cichu wróciła do starych logotypów Jedynki i Dwójki. ,,Spójne z identyfikacją wizualną"

Niemal dokładnie dwa lata po wprowadzeniu nowych logotypów do opraw TVP1 i TVP2, telewizja publiczna zaczęła emisję opraw tych kanałów ze starymi logo, które cały czas umieszczone były w rogu ekranu. Skąd ta zmiana? TVP odpowiada, że chodzi o to, by logotypy „były zgodne z identyfikacją wizualną anten”.  więcej

Cyfrowy Polsat może prowadzić emisję w DVB-T2 do końca września 2024 roku

Urząd Komunikacji Elektronicznej zgodził się na dalszą działalność multipleksu eksperymentalnego w standardzie DVB-T2/HEVC firmy BCAST, należącej do Cyfrowego Polsatu. Dodatkowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej będą dostępne w Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu co najmniej  do 28 września 2024 roku. więcej

Nowe studio ,,Dzień dobry TVN" z obracanymi kanapami. "Możemy zmienić tło"

Od poniedziałku magazyn „Dzień dobry TVN” nadawany jest z nowego studia. Pojawił się w nim m.in. obracany podest, na którym stoją kanapy, nowością jest też kącik newsowy. - Odświeżone studio jest symbolem nowego otwarcia w „DDTVN”. Tworzymy program skierowany do nowoczesnego, ciekawego świata widza - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Malesa, producentka „Dzień Dobry TVN”. więcej

,,Polskie biesiady" hitem letniej ramówki TVP2. Od września show w nowej formule

Nowe widowisko „Polskie biesiady” oglądało w Dwójce średnio 1,30 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Skecz z wulgaryzmami na żywo w Polsacie

Widzowie Polsatu w trakcie niedzielnej transmisji na żywo z "Zakończenia Wakacji 2023: Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej" mogli usłyszeń nieocenzurowane wulgaryzmy z podtekstem politycznym. - Telewizja Polsat nie była organizatorem tej imprezy, więc co oczywiste nie odpowiadamy za jej organizację - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy Polsatu Tomasz Matwiejczuk.  więcej

Nowy kanał w Play i UPC Polska. Netflix na dwa miesiące w prezencie

Do oferty Play i UPC Polska dołączy Eurosport 2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kanał sportowy Warner Bros. Discovery był dotychczas dostępny tylko pakietach sieci kablowej dla dotychczasowych abonentów. Operator przygotował też promocję dla nowych klientów w postaci 2-miesięcznego dostępu do Netfliksa za darmo. więcej

Kanał Dla Ciebie nadaje już w formie niekodowanej. ,,Testy techniczne"

Nowa stacja dla kobiet z Polski i Ukrainy CTV – Dla Ciebie prowadzi już niekodowaną emisję testową na pozycji orbitalnej Hot Bird 13°E, ale na razie nie trafiła na listy kanałów platform cyfrowych. Część odbiorców satelitarnych narzeka na brak dźwięku. - Testy na satelicie to testy techniczne - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Tzimas, szef firmy Idea Ventures, która odpowiada za dystrybucję kanału. więcej

Nowy show ,,Para do gara. Ona mówi, on gotuje" od 2 września w Czwórce. Prowadzącym Mateusz Gessler

Od 2 września w soboty i niedziele o 20.00 telewizyjna Czwórka będzie emitować nowy kulinarny show „Para do gara. Ona mówi, on gotuje”, który poprowadzi Mateusz Gessler. Powtórki programu będzie można oglądać w Polsacie. więcej

,,Pierwsza miłość" od 4 września w Polsacie, do obsady powraca Patryk Pniewski (wideo)

Od 4 września Polsat emitować będzie nowe odcinki serialu „Pierwsza miłość”. więcej

,,Gadżet 4.0" nowym programem TVN Turbo. Prowadzącymi Grzegorz Duda, Dawid Andres, Borys Mańkowski i Dawid Zygmunt

W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdzie się mowy program „Gadżet 4.0”. Będzie on mieć czwórkę prowadzących którymi zostali: Grzegorz Duda, Dawid Andres, Borys Mańkowski i Dawid Zygmunt. więcej

Rusza odświeżona ,,Uwaga!" w TVN. Trzech nowych prowadzących

Od poniedziałku 28 sierpnia br. magazyn „Uwaga!” TVN zyska nową formułę, czołówkę i studio, a także nowy skład prowadzących. Nowymi gospodarzami cyklu będą Daria Górka, Tomasz Patora i Jakub Dreczka, pozostaje nim też nadal Ryszard Cebula.  więcej

Platforma TIVo dostępna dla polskich dostawców płatnej telewizji

TIVo, która od pięciu lat oferuje swoją platformę IPTV sieciom kablowym, platformom cyfrowym i operatorom telekomunikacyjnym w Ameryce Północnej, rozszerza swoją działalność o region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Oznacza to, ze także polscy dostawcy płatnej telewizji mogą sięgnąć po rozwiązania TIVo. więcej

Platforma Showmax i telewizja Canal+ wyprodukowały serial o ekstremalnych sportach motorowych zatytułowany ,,Spinners"

To już trzecia koprodukcja Showmax i Canal+. Serial „Spinners” opowiada losy 17-latka, który szuka sposobu na wyjście z gangu i rozpoczęcie nowego życia. Kluczowe znaczenie dla niego mieć będzie spinningowa subkultura rozwijająca się w RPA. więcej

ducktv w Magenta Dom od T-Mobile Polska

Kanał dziecięcy ducktv, nadawany przez słowacką spółkę Mega Max Media, pojawił się w ofercie T-Mobile Polska w ramach pakietu Magenta Dom. więcej

Michał Fura odchodzi z Play

Tylko do końca sierpnia Michał Fura pozostaje związany z siecią telekomunikacyjną Play.  więcej

Dokumenty ,,Prawda o tłuszczu" i ,,Sekrety Doliny Krzemowej" w Vodylli (wideo)

W poniedziałek, 28 sierpnia w Vodylii zadebiutowały cztery nowe popularno-naukowe filmy dokumentalne. więcej

Bezpieczeństwo w szkole z LINK4. Tak działa ochrona NNW dla Twojego dziecka

Powrót do szkoły po wakacjach to chwila pełna emocji i zamieszania. Musisz pomóc uczniowi dostosować się do szkolnych obowiązków i skompletować wyprawkę. Jednak istnieje jeszcze jedno, niezwykle ważne zagadnienie, które wywołuje drżenie serca każdego rodzica – bezpieczeństwo! Dlatego nie wolno zapominać o właściwym ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. LINK4 ułatwia to zadanie, oferując interesujący pakiet ubezpieczeń, w tym NNW,  assistance Zdrowie zawierający m.in.10 konsultacji z psychologiem, a także assistance Szybka Pomoc. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Antyradio z audycją basisty Guns N' Roses i jego żony. Będą zmiany w ramówce

W najbliższy czwartek, 31 sierpnia na antenie Antyradia zadebiutuje audycja "Three Chords & the Truth" emitowana dotąd w kilku krajach na świecie. Jej gospodarzami będą Duff McKagan, basista zespołu Guns N' Roses, i jego żona Susan. - Fani rocka usłyszą tu nie tylko mnóstwo ciekawostek, ale też bardzo dobrze dobrane piosenki, idealnie komponujące się z graną na naszej antenie muzyką - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Bąkiewicz, redaktor naczelny Antyradia. więcej

 
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu, wyprzedziło TOK FM

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od lutego do lipca br. zostało RMF FM, które wyprzedziło TOK FM. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Adrian Nowak przechodzi z Radia ZET do Meloradia. "Rozstajemy się w bardzo dobrych relacjach"

Po czterech latach pracy na antenie Radia ZET Adrian Nowak pożegnał się ze słuchaczami. Prezenter pozostaje w Grupie Eurozet. Nadal będzie go można posłuchać na antenie Meloradia. - Jestem w 100 proc. gotowy na nowe wyzwania - mówi nam Adrian Nowak. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Branża outdoorowa na kampanii wyborczej zarobić kilkanaście mln zł

Kampania wyborcza nabiera rozpędu, a do głosowania zostało półtora miesiąca. Dzięki niej branża reklamy zewnętrznej zarobi ok. kilkanaście mln zł, a wpływy reklamowe mogą być wyższe niż przy okazji wyborów w 2019 roku. - Prognozujemy, że kampania komitetów wyborczych i ich kandydatów do parlamentu może stanowić w tym roku 2,5 - 3,5 procent wpływów ze sprzedaży na rynku reklamy OOH, przede wszystkim w segmencie klasycznego outdooru. Szacujemy, że sprzedaż w tym segmencie osiągnie w 2023 roku około 400 mln złotych, a wydatki na kampanię wyborczą wyniosą tu 12-14 mln złotych- mówi Lech Kaczoń. więcej

Paulina Smaszcz ma nową pracę. Została dyrektorką w IRCenter

Paulina Smaszcz dołączyła do zespołu firmy badawczej IRCenter. Objęła tam stanowisko dyrektorki komunikacji, marketingu i PR. więcej

E.Wedel z pierwszą od lat kampanią reklamową wafelków WW. W spotach raperzy Hodak i Catchup

Wystartowała pierwsza od wielu lat kampania promocyjna wafli WW marki E.Wedel. W spotach występują raperzy Hodak i Catchup.  więcej

UOKiK ukarał Olimp Laboratories i influencerów. 5 mln zł kary za kryptoreklamy na Instagramie

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarała firmę Olimp Laboratories grzywną w wysokości ponad 5 mln zł za nieoznaczone wpisy reklamowe na Instagramie. więcej

Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski otwierają agencję Prides

Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski otworzyli agencję marketingu inkluzywnego Priders. Zespół od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji równościowej. więcej

Gwiazda ,,Currywood" w spocie Biedronki. Parodia Natalii Janoszek?

W nowym spocie reklamowym Biedronki niemieckie produkty zachwala kobieta, której podobieństwo do Natalii Janoszek raczej nie jest przypadkowe. „Zagrałam w moim filmie »Pork curry wurst« główną rolę” - mówi. Miała też poznać „nie lada gwiazdy”, ale nie miała czasu na „zacieśnianie relacji”, bo przygotowywała się do „swojej wielkiej roli”. Biedronka jednak nie potwierdza, że w materiale celowo sparodiowano celebrytkę. więcej

Sylwia Kaska head of sales Proxi.cloud. Odszedł Radosław Włoda

Sylwia Kaska objęła stanowisko head of sales w firmie technologicznej Proxi.cloud. Zastąpiła Radosława Włodę, który odszedł z firmy. więcej

Daria Zawiałow pierwszą ambasadorką YSL Beauty w Polsce

Daria Zawiałow została pierwszą ambasadorkę YSL Beauty w Polsce, luksusowej marki Yves Saint Laurent. więcej

Ewa Przyborowska communication directorem w altavia.kamikaze

Ewa Przyborowska objęła nowo utworzone stanowisko communication directora w agencji altavia.kamikaze. Będzie odpowiadać za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji. więcej

Lego wprowadza do sprzedaży klocki z alfabetem Braille'a

Producent zabawek Lego robi ukłon w stronę dzieci niewidomych i słabo widzących. W kilku krajach wprowadzi do sprzedaży klocki z alfabetem Braille’a.  więcej

Dziewięcioro Polaków w jury Effie Worldwide Global Best of the Best

W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Effie Worldwide Global Best of the Best znajdzie się dziewięcioro Polaków. To przedstawiciele polskich agencji oraz marketerów. więcej

Dealz z pierwszą w historii marki kampanią reklamową na polskim rynku. ,,Radość nie do ukrycia"

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”. Działania promocyjne będą prowadzone przez 9 tygodni w telewizji, VOD, radiu, internecie i social mediach. więcej

Lindt zaprasza do konkursu, do wygrania wycieczka do Szwajcarii

Agencja Washing Machine przygotowała dla Lindt & Sprüngli konkurs „Wygraj z Lindt!”. więcej

Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media

W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Ewa Świstuniuk po 25 latach odchodzi z Infor PL

Z grupą Infor PL żegna się wiceprezes Ewa Świstuniuk, która z wydawcą “Dziennika Gazety Prawnej” była związana od 25 lat. Firma obecnie szuka nowej osoby na jej miejsce.  więcej

Ruch wchłania dwie spółki zależne

Ruch połączył się z dwoma spółkami, których był jedynym udziałowcem: Ruch Marketing i Ruch Nieruchomości V. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Mniejszy zysk Wirtualnej Polski. Presja odsetek i amortyzacji

W zeszłym kwartale Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 35 proc. do 359,56 mln zł, głównie dzięki wzrostowi w pionie turystycznym wzmocnionym po przejęciu Grupy Szallas. Zysk netto zmalał natomiast o z 47,58 do 33,59 mln zł, obciążyły go koszty amortyzacji i odsetek. więcej

Wpływy polskiej spółki TikToka 45 proc. w górę

Spółka Hyperbola, należąca do koncernu ByteDance, właściciela aplikacji społecznościowej TikTok, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 45,2 proc. do 49,97 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,05 mln do 743,8 tys. zł. więcej

Krzysztof Stanowski obraził Jasia Kapelę i Sławomira Sierakowskiego. "Patafian, ch**ek, fałszywy typ"

Współwłaściciel Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski po raz kolejny zbulwersował internautów kontrowersyjnym wpisem w mediach społecznościowych. Tym razem dostało się Sławomirowi Sierakowskiemu, redaktorowi naczelnemu "Krytyki Politycznej" i aktywiście Jasiowi Kapeli. Dziennikarz nazwał pierwszego "patafianem" i "ch**kiem", a drugiego "odurzonym narkotykami". Kapela w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapowiedział złożenie pozwu do sądu. więcej

Allegro zmienia warunki promocji wyrobów medycznych

Na Allegro pojawiają się dodatkowe wymogi dla sprzedawców chcących promować oferty z produktami medycznymi. więcej

Mateusz Baczyński przechodzi z Onetu do Iberionu

Od grudnia w Iberionie będzie pracował dziennikarz śledczy Mateusz Baczyński. Tak jak Janusz Schwertner przechodzi do firmy z portalu Onetu (Ringier Axel Springer Polska). więcej

UOKiK ukarał Olimp Laboratories i influencerów. 5 mln zł kary za kryptoreklamy na Instagramie

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarała firmę Olimp Laboratories grzywną w wysokości ponad 5 mln zł za nieoznaczone wpisy reklamowe na Instagramie. więcej

Dawid Podsiadło jedzie w nową trasę koncertową na stadionach

Po historycznym występie na PGE Narodowym dla 80 tysięcy widzów, Dawid Podsiadło zaprasza na trasę stadionową ze sceną 360 stopni. Sprzedaż biletów startuje już w najbliższą środę, 30 sierpnia, o godz. 12.00. więcej

Gwiazda ,,Currywood" w spocie Biedronki. Parodia Natalii Janoszek?

W nowym spocie reklamowym Biedronki niemieckie produkty zachwala kobieta, której podobieństwo do Natalii Janoszek raczej nie jest przypadkowe. „Zagrałam w moim filmie »Pork curry wurst« główną rolę” - mówi. Miała też poznać „nie lada gwiazdy”, ale nie miała czasu na „zacieśnianie relacji”, bo przygotowywała się do „swojej wielkiej roli”. Biedronka jednak nie potwierdza, że w materiale celowo sparodiowano celebrytkę. więcej

Analitycy DM BDM zachęcają do zakupy akcji Wirtualnej Polski. "Akumuluj"

Analitycy DM BDM, w raporcie z 23 sierpnia, wznowili wydawanie rekomendacji dla Wirtualnej Polski od zalecenia "akumuluj", wyznaczając cenę docelową na poziomie 129,1 zł. więcej

Pasażerowie skarżą się na skanowanie dowodów przez Ryanair. Reaguje UODO

Spora grupa pasażerów linii lotniczych Ryanair poskarżyła się do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, że przewoźnik podczas odprawy przed lotem wymaga m.in. skanów dowodów osobistych. UODO przekaże sprawę irlandzkiemu organowi nadzorczemu oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

Janusz Schwertner odszedł z Onetu, będzie naczelnym Goniec.pl

Po odejściu z Onetu Janusz Schwertner dołączy do zespołu Iberionu, będzie dyrektorem programowym firmy i redaktorem naczelnym jej największego serwisu Goniec.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Iberion w najbliższym czasie przeprowadzi rebranding. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Paulina Smaszcz ma nową pracę. Została dyrektorką w IRCenter

Paulina Smaszcz dołączyła do zespołu firmy badawczej IRCenter. Objęła tam stanowisko dyrektorki komunikacji, marketingu i PR. więcej

Większość Polaków przeciwnych referendum, nie chce łączenia go z wyborami parlamentarnymi

Prawie połowa badanych jest przeciwko referendum, a większość Polaków nie chce jego połączenia z wyborami parlamentarnymi, zaplanowanymi na 15 października - wynika z badania Research Partner na panelu Ariadna. więcej

Izrael to kraj o najwyższych kosztach życia

Izrael w 2022 roku był krajem o najwyższych kosztach utrzymania wśród państw rozwiniętych - wynika z danych opublikowanych w niedzielę przez Organizację Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD). Statystyki wykazały, że ceny w tym kraju były o 38 proc. wyższe niż średnia dla krajów zrzeszonych w tej organizacji. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paulina Smaszcz ma nową pracę. Została dyrektorką w IRCenter

Paulina Smaszcz dołączyła do zespołu firmy badawczej IRCenter. Objęła tam stanowisko dyrektorki komunikacji, marketingu i PR. więcej

Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski otwierają agencję Prides

Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski otworzyli agencję marketingu inkluzywnego Priders. Zespół od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji równościowej. więcej

Ewa Przyborowska communication directorem w altavia.kamikaze

Ewa Przyborowska objęła nowo utworzone stanowisko communication directora w agencji altavia.kamikaze. Będzie odpowiadać za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji. więcej

Michał Fura odchodzi z Play

Tylko do końca sierpnia Michał Fura pozostaje związany z siecią telekomunikacyjną Play.  więcej

Nowe spoty PO już bez głosów polityków PiS wygenerowanych przez AI

W kolejnych spotach Platformy Obywatelskiej przy pomocy sztucznej inteligencji wygenerowano głos lektora, a nie czołowych działaczy Prawa i Sprawiedliwości. W materiałach odpowiednio to oznaczono. We wcześniejszych spotach z użyciem AI wygenerowano głos Mateusza Morawieckiego i Daniela Obajtka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Wpływy polskiej spółki TikToka 45 proc. w górę
,,Radio Stop". Kolej narażona na działania hakerów
Pasażerowie skarżą się na skanowanie dowodów przez Ryanair. Reaguje UODO
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj