Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 5 Października 2023
 
 
 
TVN skarży się do sądu na bezczynność KRRiT
 
Mimo upływu niemal roku i wielokrotnych prób zainteresowania członków KRRiT, Krajowa Rada nie zajęła się dotąd przedłużeniem koncesji dla stacji TVN. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w związku z takim postępowaniem nadawca złożył w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym skargę na bezczynność regulatora. więcej
 
 
Michał Rachoń i Anna Bogusiewicz poprowadzą debatę wyborczą w TVP
 
Po spotkaniu z przedstawicielami komitetów wyborczych Telewizja Polska zmieniła godzinę poniedziałkowej debaty wyborczej. Program zacznie się na trzech antenach TVP o 18.30, a nie jak wcześniej planowano o 21.00. Debatę poprowadzą Michał Rachoń i Anna Bogusiewicz.  więcej
 
 
Emisja i poszerzenie zasięgu DAB+ Polskiego Radia pochłonie ponad 60 mln zł
 
Polskie Radio kończy przetarg dotyczący emisji i rozszerzenia zasięgu multipleksu DAB+. Podjęto właśnie decyzję odnośnie ostatniego zadania, dotyczącego Bydgoszczy i okolic. Nadawca publiczny zdecydował, że przypadnie ono nie Emitelowi, tylko spółce PSN Infrastruktura. Prawie 4-letnia emisja w DAB+ pochłonie ponad 60 mln zł.  więcej
 
 
Seks afera z youtuberami. Reagują premier i wiceminister sprawiedliwości
 
Po ujawnieniu kontaktów Stuu i Boxdela z nastolatkami oburzenie wyraził premier, a wiceminister sprawiedliwości złożył zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstw pedofilskich. Wcześniej na jaw wyszły przemoczone zachowania Gargamela i Krzysztofa Gonciarza wobec kobiet. Czy to definitywnie kończy działalność internetową tych influencerów? Na ile może wpłynąć na całą branżę - Obecna afera dotyczy kilku osób, niestety uderza także w mniej popularnych twórców, którzy tworzą wartościowe, pożyteczne treści - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Skalik. więcej
 
 
Pół mln domów ze starym standardem telewizji naziemnej. ,,Trzeba fizycznie ludziom pomóc"
 
Do końca roku telewizja Polska ma przejść z kanałami nadawanymi na trzecim multipleksie na standard DVB-T/HEVC, co zakończy proces refarmingu w Polsce. Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, ujawnił, że nadal nawet pół mln gospodarstw może odbierać telewizję naziemną w starym standardzie. TVP szykuje kampanię informacyjną, ale planuje też zaangażowanie np. stowarzyszeń przyparafialnych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze spadkiem oglądalności więcej
 
Polskie Radio zaczęło poszerzenie zasięgu DAB+. Nowe nadajniki już działają więcej
 
Play zapłacił fiskusowi więcej niż Allegro. Ani złotówki od TVP, Empiku i Polska Press więcej
 
Karol Paciorek: Twórca w stylu slow więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dokumentalista TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Operator Obrazu News (Umowa na Zastępstwo) TVN Warner Bros. Discovery
SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. PROMOCJI i PR Znak Koncept
Inżynier Wozu Transmisyjnego Media Mine
Account Manager/ specjalist(k)a ds. sprzedaży reklam (junior/mid) Wiedza i Praktyka
Operatora kamery TVP
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor portalu demagog.org.pl Stowarzyszenie Demagog
Menedżer platformy OTT/VOD Media Mine
Dziennikarz/Dziennikarka dział zdrowie INFOR
Dziennikarz/Dziennikarka dział rozrywka INFOR
Account Manager Clear Channel Poland
ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN skarży się do sądu na bezczynność KRRiT

Mimo upływu niemal roku i wielokrotnych prób zainteresowania członków KRRiT, Krajowa Rada nie zajęła się dotąd przedłużeniem koncesji dla stacji TVN. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w związku z takim postępowaniem nadawca złożył w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym skargę na bezczynność regulatora. więcej

Michał Rachoń i Anna Bogusiewicz poprowadzą debatę wyborczą w TVP

Po spotkaniu z przedstawicielami komitetów wyborczych Telewizja Polska zmieniła godzinę poniedziałkowej debaty wyborczej. Program zacznie się na trzech antenach TVP o 18.30, a nie jak wcześniej planowano o 21.00. Debatę poprowadzą Michał Rachoń i Anna Bogusiewicz.  więcej

Pół mln domów ze starym standardem telewizji naziemnej. ,,Trzeba fizycznie ludziom pomóc"

Do końca roku telewizja Polska ma przejść z kanałami nadawanymi na trzecim multipleksie na standard DVB-T/HEVC, co zakończy proces refarmingu w Polsce. Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, ujawnił, że nadal nawet pół mln gospodarstw może odbierać telewizję naziemną w starym standardzie. TVP szykuje kampanię informacyjną, ale planuje też zaangażowanie np. stowarzyszeń przyparafialnych. więcej

TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Rośnie TVP Info

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciło TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN ogranicza emisję nowego paradokumentu

Pierwsze osiem odcinków nowego serialu „Zapisane w gwiazdach” obejrzało średnio 316 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe kanały w Orange i Canal+ Polska

Abonenci platformy cyfrowej Orange mogą już oglądać kanały CTV – Dla Ciebie oraz Current Time TV. Ta pierwsza stacja, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Wirtualnemedia.pl, trafiła też na listę dekoderów Canal+ Polska. więcej

Dwa tygodnie ze specjalnymi ,,Milionerami", do wygrania 2 mln zł

Od 9 do 20 października TVN emitować będzie specjalne odcinki teleturnieju „Milionerzy”, w którym główna wygrana będzie wynosić 2 mln zł. Program poprowadzi Hubert Urbański. więcej

Gawryluk i Rymanowski poprowadzą wieczór wyborczy w Grupie Polsat

W niedzielę, 15 października br. Polacy wezmą udział w wyborach parlamentarnych. Od 19.15 w Polsat News, Wydarzeniach 24 oraz Interii, a od 20.50 również w Polsacie będzie można oglądać „Polska Wybiera. Wybory Parlamentarne 2023”. Program poprowadzą Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski, pojawią się w nim także m.in.: Piotr Witwicki i Igor Sokołowski. więcej

,,Dzielnica strachu 5" hitem Puls 2, serial podwaja wyniki stacji

Nadawany w Puls 2 piąty sezon serialu „Dzielnica strachu” ogląda średnio 290 tys. widzów. Produkcja dwukrotnie podnosi średnie długookresowe udziały stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy program ,,Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses" od 5 października w Polsat Cafe (wideo)

W czwartek, 5 października Polsat Cafe rozpocznie emisję nowego programu „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses”. Cykl poprowadzi Marta Lech-Maciejewska, za jego realizację odpowiada Endemol Shine Polska. więcej

Gdzie oglądać czwartkowe mecze Rakowa i Legii

W czwartek, 5 października odbędą się kolejne mecze Rakowa Częstochowy i Legii Warszawa w ramach Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji Europy UEFA. Oba spotkania będzie można oglądać w TVP Sport oraz Viaplay. więcej

Cyfrowy Polsat nie będzie budował w Warszawie ze słowackim potentatem. Odkupuje udziały za 21 mln euro

Spółki z grupy Cyfrowy Polsat rozwiązały współpracę z wywodzącym się ze Słowacji deweloperem HB Reavis dotyczącą wspólnego projektu nieruchomościowego w Porcie Praskim w Warszawie. Zapowiedziano go w lipcu ub.r. więcej

W TVN24 reportaż o politykach PiS z Bogatyni. W czasie emisji w mieście awaria prądu

TVN24 w ,,Czarno na białym" pokazał we wtorek wieczorem reportaż, w którym dwóch działaczy PiS związanych z Bogatynią opisało na swoich przykładach wpływy partii rządzącej w spółkach państwowych. W czasie emisji materiału w całym mieście nie było prądu. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Emisja i poszerzenie zasięgu DAB+ Polskiego Radia pochłonie ponad 60 mln zł

Polskie Radio kończy przetarg dotyczący emisji i rozszerzenia zasięgu multipleksu DAB+. Podjęto właśnie decyzję odnośnie ostatniego zadania, dotyczącego Bydgoszczy i okolic. Nadawca publiczny zdecydował, że przypadnie ono nie Emitelowi, tylko spółce PSN Infrastruktura. Prawie 4-letnia emisja w DAB+ pochłonie ponad 60 mln zł.  więcej

 
Szef KRRiT podpisał deklarację w sprawie walki z dezinformacją

Podpisana deklaracja jest wezwaniem do wspólnego powstrzymywania „wielowymiarowej dezinformacji” i „rosyjskiej propagandy”. „Nasze kraje są zaporą w odbudowie rosyjskiego imperium” – powiedział przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski. więcej

 
Onet i Radio Nowy Świat ze wspólną audycją wyborczą. ,,Bez polityków"

W najbliższy poniedziałek na antenie Radia Nowy Świat i w Onecie wystartuje nowy, ściśle wyborczy format: „Wybory Nowego Świata w Onecie”. Prowadzącymi będą Klaudiusz Slezak i Marcin Zawada. Audycja składać się będzie z komentarzy, prezentacji sondaży i rozmów z ekspertami. więcej

 
Agnieszka Chylińska z audycją w RMF FM

W najbliższą sobotę w RMF FM (Grupa RMF) startuje nowy program – „RMF FM w trasie”, którego gospodarzami będą największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Pierwszą prowadzącą będzie wokalistka i autorka tekstów Agnieszka Chylińska. więcej

 
Rekord FM nowym liderem słuchalności, wyprzedziło RMF FM

Na pozycję lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od marca do sierpnia br. awansowało Rekord FM, które wyprzedziło RMF FM. Podium uzupełnia Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu OLX

Filip Fiedorow został nowym dyrektorem marketingu platformy sprzedażowej OLX - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Netto Polska i polskim oddziale IKEA. więcej

Agencje Mufu i GoldenSubmarine zajmą się obsługą reklamową PGE

Agencje reklamowe Mufu i GoldenSubmarine wygrały przetarg na obsługę reklamową PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Umowa ma być zawarta na dwa lata.  więcej

Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia

Agencja influencerska Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia. Firma zmieniła także całą identyfikację wizualną. więcej

Arkadiusz Kacprowski: z Hasbro do Kompanii Piwowarskiej

Do zespołu marketingu Kompanii Piwowarskiej dołączył Arkadiusz Kacprowski obejmując stanowisko digital managera.  więcej

Łukasz Marynowski szefem komunikacji i marketingu w JLL

Łukasz Marynowski został nowym head of marketing&communication w JLL, firmie doradczej świadczącej kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Wcześniej stanowisko to zajmowała Paulina Smaszcz.  więcej

Change Serviceplan z pierwszą kampanią dla marki Ariston

Wystartowała kampania "Ciepło, cieplej, Ariston". Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję Change Serviceplan (Group One) dla Ariston Polska po wygranym przetargu na obsługę marki. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 roku. więcej

Karma PetRepublic promowana hasłem "Tu rządzi futrzasta łapa"

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki PetRepublic, producenta karmy mokrej dla zwierząt. Pod hasłem „Tu rządzi futrzasta łapa” marka w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta. Za działania reklamowe odpowiadają GPD Agency i Film Studio.  więcej

Firma audytorska Stars otwiera biuro na Bałkanach

Firma doradztwa i audytu mediowego uruchamia nową spółkę na Bałkanach. To drugie jej zagraniczne biuro - pierwsze otwarto w 2021 roku dla regionu Państw Bałtyckich.  więcej

Holding WPP ogłasza globalne partnerstwo z Shopify

Holding reklamowy WPP i platforma handlowa Shopify ogłosiły globalne partnerstwo, w ramach którego firmy będą dzielić się spostrzeżeniami i wspólnie opracowywać produkty, aby pomóc klientom szybciej skalować operacje handlowe i potencjalnie docierać do większej liczby klientów.   więcej

Michael Lamb w zarządzie RTB House

Agencja RTB House ogłosiła powołanie Michaela Lamba na stanowisko chief commercial officera. Pokieruje on dalszym międzynarodowym rozwojem marki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego. więcej

Alex Lubar globalnym dyrektorem generalnym DDB Worldwide

Alex Lubar obejmuje stanowisko globalnego dyrektora generalnego sieci reklamowej DDB Worldwide. Zastępuje w tej roli Marty'ego O'Hallorana, który przechodzi na stanowisko prezesa. więcej

Magda Magnuszewska CEO Grupy Alsendo

Magda Magnuszewska została powołana na stanowisko chief executive officer (CEO) Grupy Alsendo. więcej

Sieć sklepów Intermarché z nowym prezesem

Nowym prezesem sieci Intermarché w Polsce został Maciej Ćwikliński, przedsiębiorcę, który jest jednocześnie właścicielem dwóch supermarketów pod tym szyldem. W nowej roli wesprze go zarząd, złożony wyłącznie z właścicieli sklepów Intermarché w Polsce. więcej

Kazar wraca z reklamą outdoorową po rocznej przerwie

Marka obuwnicza Kazar powraca do komunikacji OOH po prawie rocznej przerwie. Promuje swój nowy claim „Life is a Celebration” oraz nową kolekcję jesienno-zimową. Szeroko zasięgowa kampania outdoorowa została zaplanowana i wdrożona przez agencję mediową Rebel Media. więcej

Papaya Films i Betclic dołączają do IAA Polska

Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły dwie firmy: bukmacher Betclic i Papaya Films. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
HFPC o odmowie wszczęcia śledztwa ws. ,,Nie": Dostępność prasy warunkiem wolności słowa

Helsińska Fundacja Praw Człowieka przygotowała opinię amicus curiae (przyjaciela sądu) na temat wycofania ze sprzedaży tygodnika „Nie” (Urma) przez Pocztę Polską i Orlen. Podkreśla tam, że wolność słowa gwarantuje zarówno polskie, jak i unijne prawo, ale do jej ochrony potrzebne jest rzetelne badanie przypadków podejrzenia jej naruszania. więcej

Szef KRRiT podpisał deklarację w sprawie walki z dezinformacją

Podpisana deklaracja jest wezwaniem do wspólnego powstrzymywania „wielowymiarowej dezinformacji” i „rosyjskiej propagandy”. „Nasze kraje są zaporą w odbudowie rosyjskiego imperium” – powiedział przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski. więcej

Media lokalne zaniepokojone powstaniem Związku Pracodawców Mediów Cyfrowych. ,,To grozi medialnymi pustyniami"

Wzrasta niepokój wśród niewielkich wydawców, związany z powstaniem Związku Pracodawców Mediów Cyfrowych. Sprowadza się on do kwestii: czy duzi wydawcy będą walczyli o pieniądze od tech-gigantów tylko dla siebie, czy też dla mniejszych podmiotów również. Zarząd Stowarzyszenia Mediów Lokalnych alarmuje, że pomijanie lokalnych mediów grozi powstaniem w Polsce "pustyni medialnych". więcej

Europosłowie za zaostrzeniem przepisów, które mają chronić dziennikarzy

W reakcji na rosnące zagrożenie wolności mediów i ich rentowności Parlament Europejski przyjął we wtorek stanowisko w sprawie przepisów, które mają poprawić niezależność mediów w UE. Nowe przepisy mają też lepiej chronić dziennikarzy. więcej

Amerykański oddział ,,The Guardian" utworzył dział dochodzeniowy, którego szefem został Michael Hudson

„Guardian US” ogłosił utworzenie swojego pierwszego w historii zespołu dochodzeniowego, a na jego czele stanie Michael Hudson. Dziennikarz pokieruje nowym działem redakcyjnym, którego zadaniem będzie badanie niewłaściwego postępowania korporacji i rządu, ataków na prawa człowieka i innych ważnych dla Amerykanów spraw. Pracę rozpoczął 2 października. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Seks afera z youtuberami. Reagują premier i wiceminister sprawiedliwości

Po ujawnieniu kontaktów Stuu i Boxdela z nastolatkami oburzenie wyraził premier, a wiceminister sprawiedliwości złożył zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstw pedofilskich. Wcześniej na jaw wyszły przemoczone zachowania Gargamela i Krzysztofa Gonciarza wobec kobiet. Czy to definitywnie kończy działalność internetową tych influencerów? Na ile może wpłynąć na całą branżę - Obecna afera dotyczy kilku osób, niestety uderza także w mniej popularnych twórców, którzy tworzą wartościowe, pożyteczne treści - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Skalik. więcej

Onet z większą przewagą nad Interią, w mobile'u najdłużej na TikToku (Mediapanel z września)

Przeglądarkowy Onet zyskał zwiększył przewagę nad Interią, na której ubyło ponad milion internautów. Natomiast wśród aplikacji mobilnych najpopularniejsze jest Google, a najwięcej czasu użytkownicy spędzają na TikToku, Facebooku i YouTubie. więcej

Boxdel przeprasza za wulgarne wiadomości do 14-latki. ,,Na TeamSpeaku panował taki żargon"

Youtuber Michał Baron, znany jako Boxdel, przeprosił za wulgarne wiadomości o seksie, które 10 lat temu wysłał 14-letniej dziewczynie. Tłumaczy, że taka konwencja panowała wówczas wśród nastolatków na TeamSpeaku. - Byłem durnym 19-latkiem, małolatem który trollował, grając w gry - podkreśla. więcej

Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia

Agencja influencerska Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia. Firma zmieniła także całą identyfikację wizualną. więcej

,,Lupin" to uczta dla wielbicieli powieści łotrzykowskich Maurice'a Leblanca. Recenzja trzeciego sezonu produkcji Netfliksa

Omar Sy od trzech sezonów wciela się w postać Assane’a Diopa, włamywacza znającego na wylot literackie przygody Arsenè Lupin. Produkcja Netfliksa z sukcesem zagospodarowała nieco zapomnianą twórczość Maurice’a Leblanca i opowiedziała na nowo o nierównościach społecznych we Francji, co przy okazji dodało postaci Diopa realizmu. więcej

TikTok testuje płatne subskrypcje

Platforma TikTok przeprowadza testy opcji abonamentu miesięcznego, dzięki któremu użytkownicy nie będą musieli oglądać reklam. więcej

Netflix szykuje kolejną podwyżkę. Na wyższe tantiemy dla aktorów i scenarzystów?

Platforma Netflix planuje podnieść ceny swoich pakietów bez reklam. Ma to być związane z kosztami porozumienia negocjowanego ze związkiem zawodowym aktorów i zawartych już ustaleń ze scenarzystami. więcej

Prokuratura zajmie się aferą z udziałem youtuberów

Wiceminister sprawiedliwości Piotr Cieplucha zawiadomił Prokuraturę Krajową o możliwości popełnienia przestępstw o charakterze pedofilskim przez niektórych youtuberów. Sylwester Wardęga ujawnił na swoim filmie, że youtuberzy Stuu i Boxdel pisali do nastoletnich dziewczyn o seksie, a pierwszy także umawiał się z nimi. więcej

Netflix awansował Elizabeth Stone na stanowisko CTO

Netflix dokonał zmian na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla w działach reklamy, technologii i produktów. Wszystkie nowe awanse dotyczą kobiet zatrudnionych w firmie. więcej

Morawiecki polecił służbom pilne działania ws. kontaktów youtuberów z nastolatkami. ,,To patocelebryci"

- Poleciłem wszystkim służbom natychmiast zająć się tą sprawą. Oczekuję szybkich i stanowczych działań - poinformował premier Mateusz Morawiecki, po tym jak Sylwester Wardęga ujawnił, że youtuberzy Stuu i Boxdel pisali do nastoletnich dziewczyn o seksie, a pierwszy także umawiał się z nimi. więcej

Zmalał wzrost sprzedaży na Answear.com. Firma narzeka na słaby popyt i ciepły wrzesień

Według wstępnych danych w trzecim kwartale br. przychody sprzedażowe Answear.com zwiększyły się rok do roku o 16,7 proc. do 272,6 mln zł. To dużo niższa dynamika niż w pierwszym półroczu. - Trudne warunki makroekonomiczne notowane we wskaźnikach sprzedaży detalicznej spowodowały, że otoczenie rynkowe dla branży fashion stało się bardzo wymagające - przyznaje zarząd spółki. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Opozycja z 244 mandatami w Sejmie. Oto najnowszy sondaż dla TVN i TVN24

Koalicja trzech partii opozycyjnych - KO, Nowa Lewica i Trzecia Droga - dysponowałyby 244 mandatami, mając większość sejmową - wynika najnowszego sondażu Kantar dla "Faktów" TVN i TVN24. więcej

Sondaż wyborczy: PiS bez większości w nowym Sejmie - nawet w koalicji z Konfederacją

Koalicja Obywatelska, Trzecia Droga i Lewica mogą zbudować w nowym Sejmie koalicję, która będzie dysponowała 243 głosami - wynika z sondażu United Surveys dla RMF FM i "DGP". Pokazuje on także, że nawet ewentualna koalicja z Konfederacją nie da PiS większości, czyli minimum 231 z 460 mandatów. więcej

Prawie połowa młodych małżonków decyduje się na rozdzielność majątkową

Na rozdzielność majątkową decyduje się 42 proc. małżonków pomiędzy 18. a 29. rokiem życia - wynika z raportu „Związek a finanse”. Natomiast wśród seniorów powyżej 60. roku rozdzielność dóbr nabytych w trakcie trwania związku ma 4-5 proc. respondentów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kaufland dalej z agencją 38Content Communication

Agencja 38Content Communication wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną sieci sklepów Kaufland Polska. To kontynuacja dotychczasowej, trzyletniej współpracy.  więcej

Łukasz Marynowski szefem komunikacji i marketingu w JLL

Łukasz Marynowski został nowym head of marketing&communication w JLL, firmie doradczej świadczącej kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Wcześniej stanowisko to zajmowała Paulina Smaszcz.  więcej

Marka meblowa Tylko klientem agencji Lepont

Agencja Lepont rozpoczęła współpracę z marką meblową Tylko. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
TikTok testuje płatne subskrypcje
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj