Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 6 Października 2023
 
 
 
Donald Tusk weźmie udział w debacie TVP. "Paradoksalnie już wygrał"
 
Donald Tusk ogłosił podczas czwartkowego spotkania z wyborcami, że to on będzie reprezentował PO podczas poniedziałkowej debaty w TVP. I zaprosił na nią Jarosława Kaczyńskiego. - Może masz odwagę chociaż w swojej telewizji stanąć do debaty ze mną - stwierdził szef PO. Sztab PiS na razie nie zdradza, kogo wyśle, by starł się z Tuskiem przed kamerami i na żywo. - Paradoksalnie Tusk już wygrał tę debatę, zmierzyć z nim może się tylko Jarosław Kaczyński albo Mateusz Morawiecki - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, socjolog, komentator rynku mediów. więcej
 
 
Była producentka ,,Rozmów w toku" wygrała z TVN
 
Sąd apelacyjny w Krakowie oddalił apelację TVN w sprawie procesu, jaki stacji wytoczyła była producentka, Jolanta Hofer. Tym samym kończy się pięcioletni okres sądowej batalii, w trakcie którego Hofer walczyła o ustalenie swojego stosunku pracy za lata 2011-2018.  więcej
 
 
Polsat już nie inwestuje w ,,Temptation Island Polska". Nie będzie "Reunionu"
 
Telewizja Polsat nie zrealizuje tzw. „Reunionu” z uczestnikami reality-show „Temptation Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program nie cieszy się bowiem taką popularnością, jaką oczekiwała stacja. więcej
 
 
Polska Press odmawia reklam Trzeciej Drogi i Lewicy. Powodem ich ,,lewicowe wartości"
 
Wydawnictwo Polska Press, należące do państwowego koncernu Orlen, odmówiło płatnej publikacji reklam wyborczych Lewicy i Trzeciej Drogi. Wydawca tłumaczy, że prezentowane przez te ugrupowania wartości lewicowe są „nie do pogodzenia z jego linią programową”. więcej
 
 
,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych. ,,Dzień dobry TVN" straciło 60 tys. widzów
 
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN skarży się do sądu na bezczynność KRRiT więcej
 
W24 trafi na naziemny MUX-1, ale Cyfrowy Polsat może stracić MUX-4 więcej
 
,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze spadkiem oglądalności więcej
 
Polskie Radio zaczęło poszerzenie zasięgu DAB+. Nowe nadajniki już działają więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dokumentalista TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Operator Obrazu News (Umowa na Zastępstwo) TVN Warner Bros. Discovery
SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. PROMOCJI i PR Znak Koncept
Inżynier Wozu Transmisyjnego Media Mine
Account Manager/ specjalist(k)a ds. sprzedaży reklam (junior/mid) Wiedza i Praktyka
Operatora kamery TVP
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor portalu demagog.org.pl Stowarzyszenie Demagog
Menedżer platformy OTT/VOD Media Mine
Dziennikarz/Dziennikarka dział zdrowie INFOR
Dziennikarz/Dziennikarka dział rozrywka INFOR
Account Manager Clear Channel Poland
ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Donald Tusk weźmie udział w debacie TVP. "Paradoksalnie już wygrał"

Donald Tusk ogłosił podczas czwartkowego spotkania z wyborcami, że to on będzie reprezentował PO podczas poniedziałkowej debaty w TVP. I zaprosił na nią Jarosława Kaczyńskiego. - Może masz odwagę chociaż w swojej telewizji stanąć do debaty ze mną - stwierdził szef PO. Sztab PiS na razie nie zdradza, kogo wyśle, by starł się z Tuskiem przed kamerami i na żywo. - Paradoksalnie Tusk już wygrał tę debatę, zmierzyć z nim może się tylko Jarosław Kaczyński albo Mateusz Morawiecki - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, socjolog, komentator rynku mediów. więcej

Była producentka ,,Rozmów w toku" wygrała z TVN

Sąd apelacyjny w Krakowie oddalił apelację TVN w sprawie procesu, jaki stacji wytoczyła była producentka, Jolanta Hofer. Tym samym kończy się pięcioletni okres sądowej batalii, w trakcie którego Hofer walczyła o ustalenie swojego stosunku pracy za lata 2011-2018.  więcej

Polsat już nie inwestuje w ,,Temptation Island Polska". Nie będzie "Reunionu"

Telewizja Polsat nie zrealizuje tzw. „Reunionu” z uczestnikami reality-show „Temptation Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program nie cieszy się bowiem taką popularnością, jaką oczekiwała stacja. więcej

,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych. ,,Dzień dobry TVN" straciło 60 tys. widzów

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP pracuje nad nowym show ,,Pohulanki". Kiedy emisja?

Telewizja Polska cały czas pracuje nad nowym rozrywkowym show „Pohulanki”. Ma to być cykl prezentujący szlagiery z przedwojennych kabaretów, filmów i radia. Emisja planowana jest w TVP2 w ramówce zimowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Niemiecki kanał sportowy szykuje ekspansję w Polsce

Kanał  Sport1, obecny w polskich sieciach kablowych w latach 90. jako DSF, inwestuje nad Wisłą. Firma stworzyła centrum technologiczne S1 Technology Hub z siedzibą w Warszawie i zapowiedziała „ekspansję w Polsce w celu uzyskania jeszcze silniejszej pozycji w obszarze cyfrowym”. więcej

Wydłużone ,,Fakty" w tygodniu przed wyborami. Będą rozmowy z liderami partii

Stacja TVN w tygodniu przed wyborami wydłuży „Fakty”. Przez cztery dni w wieczornym programie informacyjnym stacji znajdą się rozmowy z liderami czołowych partii politycznych, a w piątek - podsumowanie kampanii wyborczej. więcej

Rekordowy tydzień TVN24 - stacja dogoniła TVN i Polsat. W dół TVP Info

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Dewajtis”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1, która wyprzedziła TVP2. Rekordowy wynik zanotowała TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP straciła reprezentanta w Komitecie Sportowym EBU. "Fatalna wiadomość dla Polski"

Telewizja Polska nie ma już swojego reprezentanta Komitecie Sportowym Europejskiej Unii Nadawców (EBU) – dowidział się portal Wirtualnemedia.pl. Kierujący TVP Sport Krzysztof Zieliński nie znalazł się w tym gremium. Wcześniej przez trzy kadencje zasiadał w nim poprzedni szef sportu publicznego nadawcy Marek Szkolnikowski. - W obrębie komitetów sektorowych EBU funkcjonują zasady rotacji członków, szczególnie w obrębie grup regionalnych - podkreśla TVP. więcej

598 tys. widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN wiceliderem w 16-49

W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledzi 598 tys. widzów. TVN w czasie emisji produkcji jest trzeci w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rakuten TV pracuje nad kolejnymi darmowymi kanałami telewizyjnymi

Serwis streamingowy Rakuten TV nawiązał współpracę z OKAST w celu uruchomienia w Europie nowego pakietu z kanałami FAST, bezpłatnymi stacjami oferowanymi za darmo i z reklamami w streamingu. więcej

,,Rafi" czyli historia o tym, że dostajesz jeszcze jedną szansę. Recenzja nowości Polsat Box Go z Pawłem Domagałą w roli głównej

Seriale metafizyczne, to nie jest konwencja, która z łatwością zyskuje masową widownię. Nie jest to też temat łatwy do zwizualizowania i opowiedzenia w sposób uciekający przed infantylizmem czy banałem. „Rafi” z Pawłem Domagałą w roli głównej radzi sobie nie najgorzej, ale do pełnego sukcesu trochę zabrakło. więcej

Samuel Pereira skazany na prace społeczne. Za zniesławienie prokurator

Szef portalu TVP.info i wiceszef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Samuel Pereira został uznany za winnego zniesławienia prokurator Ewy Wrzosek. Sąd uznał, że pracownik TVP porównał inwigilowanych Pegasusem z mafiosami i dilerami narkotyków. Wyrok jest nieprawomocny, Pereira zapowiedział apelację. więcej

Rusza Telewizja Biznesowa, naczelnym Tymoteusz Nowak

Z początkiem października rozpoczęła nadawanie Telewizja Biznesowa z informacjami ze świata biznesu, inwestycji i finansów. Kanał emitowany jest w modelu FAST (Free Ad-supported Streaming TV) - to forma darmowego przekazu internetowego z personalizowanymi reklamami. Wkrótce ma być też dostępna na platformach streamingowych. więcej

Nowy serial dokumentalny ,,Sołtysi" od 24 października w Super Polsacie (wideo)

We wtorek, 24 października w Super Polsacie zadebiutuje nowy serial dokumentalny „Sołtysi”. Za realizację cyklu odpowiada Constantin Entertainment Polska. więcej

Donald Tusk: będę na debacie wyborczej w TVP

Będę na debacie wyborczej w TVP - zapowiedział w czwartek w Rzeszowie lider PO Donald Tusk. Zwracając się do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego powiedział: Jarosławie, może masz odwagę chociaż przyjść do swojej telewizji i stanąć do debaty ze mną. więcej

Drugi sezon ,,Amerykańskich kronik wojennych" w Vodylli

W czwartek, 5 października w Vodylii odbyła się premiera drugiego sezonu „Amerykańskich kronik wojennych”. Obejmuje 13 kronik w ramach cyklu „Linia frontu”. więcej

W piątek NIK opublikuje wyniki kontroli finansów Telewizji Polskiej

W najbliższy piątek, 6 października, Najwyższa Izba Kontroli opublikuje raport na temat finansów telewizji publicznej. Dziennikarze otrzymali zaproszenie na konferencję prasową, która ma się odbyć przed południem w siedzibie NIK.  więcej

Rozdano nagrody Tytanowe Oko i Złota PIKE

Podczas 50. Międzynarodowej Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Łodzi rozdano nagrody Tytanowe Oko i Złota PIKE. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. najwięksi nadawcy telewizyni w Polsce. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Mateusz Krautwurst rozstaje się z Trójką. ,,Nie chciałbym, by fani trafiali na wyborczą grę"

Muzyk Mateusz Krautwurst zakończył współpracę z Programem Trzecim Polskiego Radia, w którym prowadził audycję „Serdeczne dźwięki”. Jak przyznał, jednym z powodów był fakt, że nie czuł się doceniany przez kierownictwo stacji. więcej

 
Radio Famka ruszyła z emisją testową - ale nie bez problemów

Zaplanowany na 3 października techniczny start Radia Famka co prawda doszedł do skutku, ale radio nadawało niecałą dobę, po czym zawiesiło transmisję. - Startujemy z Famką powoli, na razie trochę się próbujemy. Taki stan potrwa około miesiąca - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Jagielski, szef Agencji Radiowo-Telewizyjnej "FAMA”. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless

Do agencji reklamowej Endless dołączył Tytus Klepacz. Jako dyrektor kreatywny oraz partner poprowadzi zespół kreacji wspólnie z Frankiem Toeplitzem - jednym z założycieli Endless. więcej

Piotr Tałaj nowym CEO/executive producer w Vufinder Studios

Stanowisko CEO/executive producer w Vufinder Studios objął Piotr Tałaj. Zastąpił Łukasz Kołtunowicza, który chce teraz zająć się produkcją reklamową i filmową.  więcej

Bartek Dąbrowski i Bartek Stempień dołączają do Ocama Films

Ocama Films stworzyła dział SFX - praktycznych efektów. Do zespołu firmy dołączają Bartek Dąbrowski i Bartek Stempień. więcej

Tomasz Kot w rytmie disco polo reklamuje Blika

W nowej kampanii, Blik dzięki “Strofkom” pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon. To pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu. więcej

Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową

Marka Śliwka Nałęczowska (Colian) wystartowała z nową kampanią wizerunkową autorstwa agencji FCB&theMilkman. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz zaprezentowanie trzech wymiarów doznań jakich można doświadczyć delektując się czekoladowym przysmakiem. więcej

Napoje Oshee Cyberpunk 2077 trafiają do sprzedaży

Już za kilka dni na sklepowe półki trafią napoje Oshee Cyberpunk 2077. To efekt współpracy marki Oshee z CD Projekt Red, które już wcześniej wprowadziły na rynek linię Oshee Wiedźmin. Zaplanowano kampanię promującą tę limitowaną linię. więcej

Przemysław Cieślik head of affiliate w SalesTube

Przemysław Cieślik awansował w agencji e-commerce & MarTech connected SalesTube na stanowisko head of affiliate. Pracuje w niej od 7 lat.  więcej

Zwycięzca Tour de France odrzuca umowy sponsorskie. Woli być z rodziną niż na sesjach zdjęciowych

Duński kolarz Jonas Vingegaard, który wygrał dwie ostatnie edycje Tour de France, nie zamierza podpisywać indywidualnego kontraktu sponsorskiego, chociaż dostał wiele propozycji. Jego żona tłumaczy, że chce spędzać jak najwięcej czasu z rodziną. więcej

Konsorcjum inwestorów planuje kupić Cannes Lions Festival i WARC od Ascential

Konsorcjum inwestorów zaproponowało brytyjskiej spółce medialnej Ascential wykupienie części jej aktywów. W szczególności chodzi o międzynarodowy festiwal reklamy Cannes Lions, Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC) i konferencję fintech Money 20/20.  więcej

Kampania Żubrówki w Niemczech nawiązuje do historii i pochodzenia tej wódki

W Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka (CEDC/Maspex) pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Dla niemieckich konsumentów fascynująca w Żubrówce jest jej legenda, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej. więcej

Volkswagen Financial Services Store reklamuje jesienną promocję na zakup aut

Ruszyła jesienna kampania Volkswagen Financial Services Store. Do kupna aut z certyfikatem ze zniżką do 10 000 zł zachęcają spoty wideo z prawdziwymi doradcami z salonu, zrealizowane przez agencję GoldenSubmarine.   więcej

Kapitan Złotówka zachęca do oszczędnych zakupów w Kauflandzie

Kapitan Złotówka to główny bohater jesiennej kampanii marketingowej sieci sklepów Kaufland, który pomaga klientom odnajdywać najlepsze oferty i promocje w sklepach. Częścią akcji pod hasłem „Gratisobranie i oszczędzanie w Kauflandzie” jest konkurs, w którym nagrodami są samochody Fiat 500 Hybrid i vouchery o wartości 10 000 zł na zakupy.  więcej

Peppermint autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu Przemiany

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press odmawia reklam Trzeciej Drogi i Lewicy. Powodem ich ,,lewicowe wartości"

Wydawnictwo Polska Press, należące do państwowego koncernu Orlen, odmówiło płatnej publikacji reklam wyborczych Lewicy i Trzeciej Drogi. Wydawca tłumaczy, że prezentowane przez te ugrupowania wartości lewicowe są „nie do pogodzenia z jego linią programową”. więcej

Mariusz Zielke wygrał w sądzie z Krzysztofem S. ,,Druzgocące uzasadnienie wyroku"

Dziennikarz Mariusz Zielke wygrał w czwartek przed sądem pierwszej instancji proces z muzykiem jazzowym, Krzysztofem S., który zarzucał mu zniesławienie. Poszło o cykl tekstów, w których Zielke zarzucał artyście dokonywanie czynów pedofilskich. Wyrok jest nieprawomocny.  więcej

Zwycięzca Tour de France odrzuca umowy sponsorskie. Woli być z rodziną niż na sesjach zdjęciowych

Duński kolarz Jonas Vingegaard, który wygrał dwie ostatnie edycje Tour de France, nie zamierza podpisywać indywidualnego kontraktu sponsorskiego, chociaż dostał wiele propozycji. Jego żona tłumaczy, że chce spędzać jak najwięcej czasu z rodziną. więcej

Piotr Lenarczyk w ,,Super Expressie", odpowiada za rozwój treści wideo i audio

Pracę w spółce Time wydającej m.in. „Super Express” zaczął Piotr Lenarczyk, wcześniej związany m.in. z Fokus TV, Nowa TV i Telewizją Polską. Będzie odpowiadał za treści wideo i audio. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wraca duet Mann i Materna. Jako podcast na Onecie

Wojciech Mann i Krzysztof Materna będą razem tworzyli podcast „Mann i Materna. Dziady z szuflady” dostępny na portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska). więcej

Fame MMA zrywa współpracę z Dubielem i DeeJaypallaside

Federacja freak-fightowa Fame MMA wypowiedziała kontrakt z Marcinem Dubielem i zerwała współpracę z Danielem Pawlakiem (znanym jako DeeJaypallaside), ponadto nie przedłuży umowy z Agatą Fąk (Fagatą). To kolejne konsekwencje seksafery w środowisku influcencerów. więcej

Akcje Allegro za 1,3 mld zł na sprzedaż

Według agencji Bloomberg główni akcjonariusze Allegro znów wystawiają pakiet jego walorów na sprzedaż. Tym razem to 42 mln akcji, przy obecnym kursie wycenianych na 1,3 mld zł. więcej

Influencerka mówi o seksie grupowym z 14-latką w Teamie X. ,,To działo się notorycznie"

Kolejna odsłona seks afery w polskiej branży influencerksiej. Paulina Kostrzycka twierdzi, że podczas imprezy Teamu X była świadkiem seksu grupowego z udziałem 14-letniej dziewczyny. - To nie była jednorazowa sytuacja ani jedna impreza, to działo się notorycznie - przekonuje. więcej

Ponad 2,3 mln zł dla OKO.press z 1,5 proc. podatku

Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO” otrzymała w tym roku z tytułu wpłat 1,5 proc. podatku aż 2 369 417,14 zł. To prawie 860 tys. zł więcej niż w roku ubiegłym. Pozyskane w ten sposób środki przeznacza na dalszy rozwój portalu. więcej

Szlachecka wieś w krzywym zwierciadle. Netflix zapowiada nowy polski serial "1670"

Obraz sarmackiego życia w “sielankowych” czasach pańszczyzny, zdobiony absurdem, czarnym humorem i refleksami współczesności, czeka na widzów w nowym polskim serialu “1670”. To satyryczna produkcja serwisu Netflix w reżyserii Macieja Buchwalda i Kordiana Kądzieli. Premiera w serwisie w grudniu br. więcej

Zmiana na czele rady dyrektorów Allegro

Z rady dyrektorów Allegro niebawem odejdzie jej przewodniczący i dyrektor niewykonawczy Darren Huston. Od prawie trzech dekad jest związany z funduszem Cinven, jednym z głównych akcjonariuszy Allegro. więcej

Sylwester Wardęga z rekordową transmisją na YouTubie. Zapowiada, że ujawni gwałciciela

W środę wieczorem youtubową transmisję na żywo Sylwestra Wardęgi na temat afery seksualnej w szczytowym momencie oglądało 426 tys. internautów. Wardęga zapowiedział, że ujawni kolejny przypadek nadużycia seksualnego popełnionego przez influencera. - Nie spodziewałem się, że w puszce pandory znajdziemy gwałty - skomentował. więcej

Marcin Dubiel oskarża Wardęgę o zniesławienie. ,,Ten materiał to czysta manipulacja"

Influencer Marcin Dubiel skierował do sądu prywatny akt oskarżenia o zniesławienie przeciw Sylwestrowi Wardędze dotyczący nagrania opisującego kontakty Stuu z nastolatkami. - Nie mam nic wspólnego z pedofilią, jest to dla mnie coś potwornego. kompletnie odcinam się od Stuarta i wszystkich jego wstręt zachowań - podkreślił Dubiel. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Nuja rozpoczyna współpracę z agencją Magnifico

Do grona klientów agencji MagnifiCo Marketing&PR Consultants dołączyła Nuja, marka należąca do portfolio firmy Natural Brands. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Kiciński odejdzie z zarządu CD Projekt. Firma sprzedała ponad 3 mln egz. dodatku do ,,Cyberpunk 2077"
Mózg można dodrukować
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj