|
|
|
|
|
|
|
Donald Tusk weźmie udział w debacie TVP. "Paradoksalnie już wygrał"
Donald Tusk ogłosił podczas czwartkowego spotkania z wyborcami, że to on będzie reprezentował PO podczas poniedziałkowej debaty w TVP. I zaprosił na nią Jarosława Kaczyńskiego. - Może masz odwagę chociaż w swojej telewizji stanąć do debaty ze mną - stwierdził szef PO. Sztab PiS na razie nie zdradza, kogo wyśle, by starł się z Tuskiem przed kamerami i na żywo. - Paradoksalnie Tusk już wygrał tę debatę, zmierzyć z nim może się tylko Jarosław Kaczyński albo Mateusz Morawiecki - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, socjolog, komentator rynku mediów.
więcej
|
Była producentka ,,Rozmów w toku" wygrała z TVN
Sąd apelacyjny w Krakowie oddalił apelację TVN w sprawie procesu, jaki stacji wytoczyła była producentka, Jolanta Hofer. Tym samym kończy się pięcioletni okres sądowej batalii, w trakcie którego Hofer walczyła o ustalenie swojego stosunku pracy za lata 2011-2018.
więcej
|
Polsat już nie inwestuje w ,,Temptation Island Polska". Nie będzie "Reunionu"
Telewizja Polsat nie zrealizuje tzw. „Reunionu” z uczestnikami reality-show „Temptation Island Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program nie cieszy się bowiem taką popularnością, jaką oczekiwała stacja.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych. ,,Dzień dobry TVN" straciło 60 tys. widzów
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP pracuje nad nowym show ,,Pohulanki". Kiedy emisja?
Telewizja Polska cały czas pracuje nad nowym rozrywkowym show „Pohulanki”. Ma to być cykl prezentujący szlagiery z przedwojennych kabaretów, filmów i radia. Emisja planowana jest w TVP2 w ramówce zimowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Niemiecki kanał sportowy szykuje ekspansję w Polsce
Kanał Sport1, obecny w polskich sieciach kablowych w latach 90. jako DSF, inwestuje nad Wisłą. Firma stworzyła centrum technologiczne S1 Technology Hub z siedzibą w Warszawie i zapowiedziała „ekspansję w Polsce w celu uzyskania jeszcze silniejszej pozycji w obszarze cyfrowym”.
więcej
|
Wydłużone ,,Fakty" w tygodniu przed wyborami. Będą rozmowy z liderami partii
Stacja TVN w tygodniu przed wyborami wydłuży „Fakty”. Przez cztery dni w wieczornym programie informacyjnym stacji znajdą się rozmowy z liderami czołowych partii politycznych, a w piątek - podsumowanie kampanii wyborczej.
więcej
|
Rekordowy tydzień TVN24 - stacja dogoniła TVN i Polsat. W dół TVP Info
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Dewajtis”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1, która wyprzedziła TVP2. Rekordowy wynik zanotowała TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP straciła reprezentanta w Komitecie Sportowym EBU. "Fatalna wiadomość dla Polski"
Telewizja Polska nie ma już swojego reprezentanta Komitecie Sportowym Europejskiej Unii Nadawców (EBU) – dowidział się portal Wirtualnemedia.pl. Kierujący TVP Sport Krzysztof Zieliński nie znalazł się w tym gremium. Wcześniej przez trzy kadencje zasiadał w nim poprzedni szef sportu publicznego nadawcy Marek Szkolnikowski. - W obrębie komitetów sektorowych EBU funkcjonują zasady rotacji członków, szczególnie w obrębie grup regionalnych - podkreśla TVP.
więcej
|
598 tys. widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN wiceliderem w 16-49
W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledzi 598 tys. widzów. TVN w czasie emisji produkcji jest trzeci w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rakuten TV pracuje nad kolejnymi darmowymi kanałami telewizyjnymi
Serwis streamingowy Rakuten TV nawiązał współpracę z OKAST w celu uruchomienia w Europie nowego pakietu z kanałami FAST, bezpłatnymi stacjami oferowanymi za darmo i z reklamami w streamingu.
więcej
|
,,Rafi" czyli historia o tym, że dostajesz jeszcze jedną szansę. Recenzja nowości Polsat Box Go z Pawłem Domagałą w roli głównej
Seriale metafizyczne, to nie jest konwencja, która z łatwością zyskuje masową widownię. Nie jest to też temat łatwy do zwizualizowania i opowiedzenia w sposób uciekający przed infantylizmem czy banałem. „Rafi” z Pawłem Domagałą w roli głównej radzi sobie nie najgorzej, ale do pełnego sukcesu trochę zabrakło.
więcej
|
Samuel Pereira skazany na prace społeczne. Za zniesławienie prokurator
Szef portalu TVP.info i wiceszef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Samuel Pereira został uznany za winnego zniesławienia prokurator Ewy Wrzosek. Sąd uznał, że pracownik TVP porównał inwigilowanych Pegasusem z mafiosami i dilerami narkotyków. Wyrok jest nieprawomocny, Pereira zapowiedział apelację.
więcej
|
Rusza Telewizja Biznesowa, naczelnym Tymoteusz Nowak
Z początkiem października rozpoczęła nadawanie Telewizja Biznesowa z informacjami ze świata biznesu, inwestycji i finansów. Kanał emitowany jest w modelu FAST (Free Ad-supported Streaming TV) - to forma darmowego przekazu internetowego z personalizowanymi reklamami. Wkrótce ma być też dostępna na platformach streamingowych.
więcej
|
Nowy serial dokumentalny ,,Sołtysi" od 24 października w Super Polsacie (wideo)
We wtorek, 24 października w Super Polsacie zadebiutuje nowy serial dokumentalny „Sołtysi”. Za realizację cyklu odpowiada Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
Donald Tusk: będę na debacie wyborczej w TVP
Będę na debacie wyborczej w TVP - zapowiedział w czwartek w Rzeszowie lider PO Donald Tusk. Zwracając się do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego powiedział: Jarosławie, może masz odwagę chociaż przyjść do swojej telewizji i stanąć do debaty ze mną.
więcej
|
Drugi sezon ,,Amerykańskich kronik wojennych" w Vodylli
W czwartek, 5 października w Vodylii odbyła się premiera drugiego sezonu „Amerykańskich kronik wojennych”. Obejmuje 13 kronik w ramach cyklu „Linia frontu”.
więcej
|
W piątek NIK opublikuje wyniki kontroli finansów Telewizji Polskiej
W najbliższy piątek, 6 października, Najwyższa Izba Kontroli opublikuje raport na temat finansów telewizji publicznej. Dziennikarze otrzymali zaproszenie na konferencję prasową, która ma się odbyć przed południem w siedzibie NIK. więcej
|
Rozdano nagrody Tytanowe Oko i Złota PIKE
Podczas 50. Międzynarodowej Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Łodzi rozdano nagrody Tytanowe Oko i Złota PIKE. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. najwięksi nadawcy telewizyni w Polsce. więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz Krautwurst rozstaje się z Trójką. ,,Nie chciałbym, by fani trafiali na wyborczą grę"
Muzyk Mateusz Krautwurst zakończył współpracę z Programem Trzecim Polskiego Radia, w którym prowadził audycję „Serdeczne dźwięki”. Jak przyznał, jednym z powodów był fakt, że nie czuł się doceniany przez kierownictwo stacji.
więcej
|
|
Radio Famka ruszyła z emisją testową - ale nie bez problemów
Zaplanowany na 3 października techniczny start Radia Famka co prawda doszedł do skutku, ale radio nadawało niecałą dobę, po czym zawiesiło transmisję. - Startujemy z Famką powoli, na razie trochę się próbujemy. Taki stan potrwa około miesiąca - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Jagielski, szef Agencji Radiowo-Telewizyjnej "FAMA”.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless
Do agencji reklamowej Endless dołączył Tytus Klepacz. Jako dyrektor kreatywny oraz partner poprowadzi zespół kreacji wspólnie z Frankiem Toeplitzem - jednym z założycieli Endless.
więcej
|
Piotr Tałaj nowym CEO/executive producer w Vufinder Studios
Stanowisko CEO/executive producer w Vufinder Studios objął Piotr Tałaj. Zastąpił Łukasz Kołtunowicza, który chce teraz zająć się produkcją reklamową i filmową.
więcej
|
Bartek Dąbrowski i Bartek Stempień dołączają do Ocama Films
Ocama Films stworzyła dział SFX - praktycznych efektów. Do zespołu firmy dołączają Bartek Dąbrowski i Bartek Stempień.
więcej
|
Tomasz Kot w rytmie disco polo reklamuje Blika
W nowej kampanii, Blik dzięki “Strofkom” pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon. To pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu.
więcej
|
Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową
Marka Śliwka Nałęczowska (Colian) wystartowała z nową kampanią wizerunkową autorstwa agencji FCB&theMilkman. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz zaprezentowanie trzech wymiarów doznań jakich można doświadczyć delektując się czekoladowym przysmakiem.
więcej
|
Napoje Oshee Cyberpunk 2077 trafiają do sprzedaży
Już za kilka dni na sklepowe półki trafią napoje Oshee Cyberpunk 2077. To efekt współpracy marki Oshee z CD Projekt Red, które już wcześniej wprowadziły na rynek linię Oshee Wiedźmin. Zaplanowano kampanię promującą tę limitowaną linię.
więcej
|
Przemysław Cieślik head of affiliate w SalesTube
Przemysław Cieślik awansował w agencji e-commerce & MarTech connected SalesTube na stanowisko head of affiliate. Pracuje w niej od 7 lat.
więcej
|
Zwycięzca Tour de France odrzuca umowy sponsorskie. Woli być z rodziną niż na sesjach zdjęciowych
Duński kolarz Jonas Vingegaard, który wygrał dwie ostatnie edycje Tour de France, nie zamierza podpisywać indywidualnego kontraktu sponsorskiego, chociaż dostał wiele propozycji. Jego żona tłumaczy, że chce spędzać jak najwięcej czasu z rodziną.
więcej
|
Konsorcjum inwestorów planuje kupić Cannes Lions Festival i WARC od Ascential
Konsorcjum inwestorów zaproponowało brytyjskiej spółce medialnej Ascential wykupienie części jej aktywów. W szczególności chodzi o międzynarodowy festiwal reklamy Cannes Lions, Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC) i konferencję fintech Money 20/20.
więcej
|
Kampania Żubrówki w Niemczech nawiązuje do historii i pochodzenia tej wódki
W Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka (CEDC/Maspex) pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Dla niemieckich konsumentów fascynująca w Żubrówce jest jej legenda, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej.
więcej
|
Volkswagen Financial Services Store reklamuje jesienną promocję na zakup aut
Ruszyła jesienna kampania Volkswagen Financial Services Store. Do kupna aut z certyfikatem ze zniżką do 10 000 zł zachęcają spoty wideo z prawdziwymi doradcami z salonu, zrealizowane przez agencję GoldenSubmarine.
więcej
|
Kapitan Złotówka zachęca do oszczędnych zakupów w Kauflandzie
Kapitan Złotówka to główny bohater jesiennej kampanii marketingowej sieci sklepów Kaufland, który pomaga klientom odnajdywać najlepsze oferty i promocje w sklepach. Częścią akcji pod hasłem „Gratisobranie i oszczędzanie w Kauflandzie” jest konkurs, w którym nagrodami są samochody Fiat 500 Hybrid i vouchery o wartości 10 000 zł na zakupy.
więcej
|
Peppermint autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu Przemiany
Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska Press odmawia reklam Trzeciej Drogi i Lewicy. Powodem ich ,,lewicowe wartości"
Wydawnictwo Polska Press, należące do państwowego koncernu Orlen, odmówiło płatnej publikacji reklam wyborczych Lewicy i Trzeciej Drogi. Wydawca tłumaczy, że prezentowane przez te ugrupowania wartości lewicowe są „nie do pogodzenia z jego linią programową”.
więcej
|
Mariusz Zielke wygrał w sądzie z Krzysztofem S. ,,Druzgocące uzasadnienie wyroku"
Dziennikarz Mariusz Zielke wygrał w czwartek przed sądem pierwszej instancji proces z muzykiem jazzowym, Krzysztofem S., który zarzucał mu zniesławienie. Poszło o cykl tekstów, w których Zielke zarzucał artyście dokonywanie czynów pedofilskich. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Zwycięzca Tour de France odrzuca umowy sponsorskie. Woli być z rodziną niż na sesjach zdjęciowych
Duński kolarz Jonas Vingegaard, który wygrał dwie ostatnie edycje Tour de France, nie zamierza podpisywać indywidualnego kontraktu sponsorskiego, chociaż dostał wiele propozycji. Jego żona tłumaczy, że chce spędzać jak najwięcej czasu z rodziną.
więcej
|
Piotr Lenarczyk w ,,Super Expressie", odpowiada za rozwój treści wideo i audio
Pracę w spółce Time wydającej m.in. „Super Express” zaczął Piotr Lenarczyk, wcześniej związany m.in. z Fokus TV, Nowa TV i Telewizją Polską. Będzie odpowiadał za treści wideo i audio.
więcej
|
|
|
Wraca duet Mann i Materna. Jako podcast na Onecie
Wojciech Mann i Krzysztof Materna będą razem tworzyli podcast „Mann i Materna. Dziady z szuflady” dostępny na portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Fame MMA zrywa współpracę z Dubielem i DeeJaypallaside
Federacja freak-fightowa Fame MMA wypowiedziała kontrakt z Marcinem Dubielem i zerwała współpracę z Danielem Pawlakiem (znanym jako DeeJaypallaside), ponadto nie przedłuży umowy z Agatą Fąk (Fagatą). To kolejne konsekwencje seksafery w środowisku influcencerów.
więcej
|
Akcje Allegro za 1,3 mld zł na sprzedaż
Według agencji Bloomberg główni akcjonariusze Allegro znów wystawiają pakiet jego walorów na sprzedaż. Tym razem to 42 mln akcji, przy obecnym kursie wycenianych na 1,3 mld zł.
więcej
|
Influencerka mówi o seksie grupowym z 14-latką w Teamie X. ,,To działo się notorycznie"
Kolejna odsłona seks afery w polskiej branży influencerksiej. Paulina Kostrzycka twierdzi, że podczas imprezy Teamu X była świadkiem seksu grupowego z udziałem 14-letniej dziewczyny. - To nie była jednorazowa sytuacja ani jedna impreza, to działo się notorycznie - przekonuje.
więcej
|
Ponad 2,3 mln zł dla OKO.press z 1,5 proc. podatku
Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO” otrzymała w tym roku z tytułu wpłat 1,5 proc. podatku aż 2 369 417,14 zł. To prawie 860 tys. zł więcej niż w roku ubiegłym. Pozyskane w ten sposób środki przeznacza na dalszy rozwój portalu.
więcej
|
Szlachecka wieś w krzywym zwierciadle. Netflix zapowiada nowy polski serial "1670"
Obraz sarmackiego życia w “sielankowych” czasach pańszczyzny, zdobiony absurdem, czarnym humorem i refleksami współczesności, czeka na widzów w nowym polskim serialu “1670”. To satyryczna produkcja serwisu Netflix w reżyserii Macieja Buchwalda i Kordiana Kądzieli. Premiera w serwisie w grudniu br.
więcej
|
Zmiana na czele rady dyrektorów Allegro
Z rady dyrektorów Allegro niebawem odejdzie jej przewodniczący i dyrektor niewykonawczy Darren Huston. Od prawie trzech dekad jest związany z funduszem Cinven, jednym z głównych akcjonariuszy Allegro.
więcej
|
Sylwester Wardęga z rekordową transmisją na YouTubie. Zapowiada, że ujawni gwałciciela
W środę wieczorem youtubową transmisję na żywo Sylwestra Wardęgi na temat afery seksualnej w szczytowym momencie oglądało 426 tys. internautów. Wardęga zapowiedział, że ujawni kolejny przypadek nadużycia seksualnego popełnionego przez influencera. - Nie spodziewałem się, że w puszce pandory znajdziemy gwałty - skomentował.
więcej
|
Marcin Dubiel oskarża Wardęgę o zniesławienie. ,,Ten materiał to czysta manipulacja"
Influencer Marcin Dubiel skierował do sądu prywatny akt oskarżenia o zniesławienie przeciw Sylwestrowi Wardędze dotyczący nagrania opisującego kontakty Stuu z nastolatkami. - Nie mam nic wspólnego z pedofilią, jest to dla mnie coś potwornego. kompletnie odcinam się od Stuarta i wszystkich jego wstręt zachowań - podkreślił Dubiel.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|