|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRiT na debatę w TVP. Dotyczą pytań i zachowania Rachonia
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 17 skarg od osób indywidualnych na poniedziałkową debatę wyborczą w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Skarżący najczęściej podnoszą sposób prowadzenia debaty, ale tylko przez jednego z gospodarzy, czyli Michała Rachonia. Zdarzają się też skargi na długość zadawanych pytań. - KRRiT podejmie rutynowe działania w sprawie skarg - informuje portal Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzeczniczka Rady.
więcej
|
TVP zapłaciła 1,4 mln zł za brak pracy. Kurski: była presja polityczna, by nie wyrzucać dyrektora
Według ustaleń Najwyższej Izby Kontroli Telewizja Polska przez 2,5 roku zapłaciła 1,4 mln zł osobom, które zwolniła z obowiązku świadczenia pracy. Były prezes spółki Jacek Kurski twierdzi, że w przypadku dyrektora podejrzewanego o możliwe nadużycia finansowa, była presja polityczna, żeby go nie zwalniać z pracy.
więcej
|
Szersza oferta Canal+ online dla abonentów. Ponad 70 stacji więcej niż dla subskrybentów
Platforma cyfrowa Canal+ rozesłała do abonentów informację o rozszerzeniu oferty Canal+ online. Mogą oni teraz za pośrednictwem serwisu streamingowego korzystać ze stacji TVP Sport, która wcześniej była dostępna jedynie dla subskrybentów. Canal+ Polska przesłał Wirtualnemedia.pl pełną listę kanałów dostępnych obecnie dla abonentów.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" na stałe z nową komentatorką
Kamila Kalińczak, twórczyni internetowego programu „ĄĘ”, na stałe dołączyła do grona komentatorów „Szkła kontaktowego”, nadawanego w TVN24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotąd w programie pojawiła się trzy razy.
więcej
|
,,Fakty" TVN i reportaże z ,,Czarno na białym" do obejrzenia na YouTubie
Na YouTubie zaczęto publikować w całości wybrane reportaże z magazynu TVN24 „Czarno na białym” i materiały z „Faktów” TVN. To kolejne przed wyborami parlamentarnymi zwiększenie zasięgu treści z TVN24.
więcej
|
Rusza TV Content
Grupa MWE razem z Krzysztofem Kołodziejem uruchamiają agencję zajmującą się dystrybucją kanałów telewizyjnych TV Content. To spółka joint venture, w której równo po 50 proc. udziałów posiadają Kołodziej i spółka MWE Media z grupy kapitałowej MWE Networks Michała Winnickiego.
więcej
|
2,5 roku więzienia za sprzedaż przystawek do pirackich transmisji Premier League
58-letni Steven Mills ze Shrewsbury W Anglii został skazany na 2,5 roku więzienia za oferowanie pirackich usług IPTV z transmisjami Premier League. Mężczyzna ogłaszał się za pośrednictwem zamkniętej grupy na Facebooku. Miał ponad 30 tys. subskrybentów.
więcej
|
TTV przesuwa premierę programu ,,Nasi w mundurach 2", start 21 października
Stacja TTV o tydzień przyspiesza premierę drugiego sezonu programu „Nasi w mundurach”, który zadebiutuje 21 października. Tym razem wśród uczestników znajdą się kobiety.
więcej
|
Polsat wycofuje z internetu kabaret ,,Młodzi i Moralni". Tłumaczy to kampanią wyborczą
Z platformy streamingowej i profili społecznościowych Polsatu usunięto ostatnie odcinki show „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Nadawca uzasadnia, że nie chce, żeby jego treści były wykorzystywane w kampanii wyborczej.
więcej
|
BBC uruchomi 5 nowych kanałów poza Wielką Brytanią
BBC Studios, nadawca kanałów tematycznych BBC poza Wielką Brytanią porozumiał się z bezpłatnym serwisem streamingowym Amazon Freevee. Dzięki umowie, platforma Amazona w Stanach Zjednoczonych będzie mogła zaoferować na wyłączność 5 nowych stacji BBC, oferowanych w modelu FAST, czyli za darmo i z reklamami.
więcej
|
Trzeci sezon ,,The Office PL" od 3 listopada w Canal+. Oto zwiastun (wideo)
W piątek 3 listopada na antenie Canal+ Premium oraz w serwisie Canal+ online pojawi się trzeci sezon serialu komediowego „Th Office PL”. Do obsady dołączą w nim Mateusz Król i Małgorzata Gorol. Nadawca udostępnił właśnie zwiastun produkcji.
więcej
|
Gdzie oglądać mecz Polska-Wyspy Owcze?
W czwartek, 12 października odbędzie się rewanżowy eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Wyspami Owczymi do Euro 2024. Spotkanie będzie transmitowane w Telewizji Polskiej i Grupie Polsat.
więcej
|
Nowy serial dokumentalny ,,Z drugiej ręki" w Telewizji WP (wideo)
W niedzielę, 15 października o godz. 14.00 w Telewizji WP zadebiutuje nowy serial dokumentalny „Z drugiej ręki” .
więcej
|
Prokuratura działa ws. Pandora Gate: przesłuchania i przeszukania mieszkań
Do Prokuratury Okręgowej w Warszawie wzywani są kolejni świadkowie, którzy przekazują informacje o skali przerażającego procederu seksualnego wykorzystywania nieletnich w środowisku youtuberów - informuje wiceszef resortu sprawiedliwości Piotr Cieplucha. Doszło też do przeszukania mieszkań w Warszawie i Szczecinie.
więcej
|
Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej W dzisiejszym dynamicznym środowisku reklamowym, sukces kampanii reklamowej nie ogranicza się tylko do liczby kliknięć czy wyświetleń. Równie ważne jest zrozumienie, w jaki sposób kampanie wpływają na postrzeganie marki przez odbiorców. W tym kontekście, pojęcie "Brand Lift" zyskuje na znaczeniu. W artykule tym omówimy, czym jest Brand Lift, jak skutecznie go mierzyć oraz jak można przeprowadzić kampanię z wykorzystaniem przykładu kampanii marki Garnier. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W ciągu roku niemal 88 proc. Polaków znajdzie się w zasięgu DAB+
W przetargu dotyczącym rozszerzania zasięgu multipleksu DAB+ Polskiego Radia wraz z 17 rozgłośniami regionalnymi Emitel wygrał 17 z 18 zadań. Operator poinformował, że po zakończeniu wdrożeń w zasięgu nadawanych cyfrowo emisji Polskiego Radia znajdzie się 75 proc. powierzchni naszego kraju i niemal 88 proc. mieszkańców.
więcej
|
|
Politycy opozycji zniknęli z głównych stacji Polskiego Radia? ,,Zapraszamy wszystkich"
Politycy opozycji skarżą się, że w październiku nie dostają zaproszeń do publicystycznych programów radiowej Jedynki i Trójki. - Zaczęło się z początkiem miesiąca, ma tak być do wyborów - słyszymy w sztabie Koalicji Obywatelskiej. Polskie Radio temu zaprzecza. - Do programów publicystycznych zapraszani są przedstawiciele wszystkich opcji politycznych, a w serwisach informacyjnych przekazywane są wiadomości dotyczące wszystkich najważniejszych wydarzeń - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Kuś, rzeczniczka prasowa nadawcy.
więcej
|
|
Dział rozwoju projektów biznesowych nową komórką w Grupie Eurozet, Izabela Bziuk szefową
Grupa Eurozet stworzyła nową jednostkę organizacyjną w strukturach firmy - dział rozwoju projektów biznesowych. Na czele komórki stanęła Izabela Bziuk, która objęła stanowisko business projects development directora.
więcej
|
|
TOK FM Premium ma 35 tys. sprzedanych subskrypcji, wprowadza nowe pakiety
Platforma subskrypcyjna TOK FM Premium zmodyfikowała swoją ofertę, wprowadzając nowe pakiety ,,RAZEM" i ,,SOLO". Usługa właśnie pobiła swój kolejny rekord - ma już ponad 35 tys. sprzedanych subskrypcji. więcej
|
|
RMF24 i ,,Rzeczpospolita" ze wspólnym wieczorem wyborczym. Prowadzącymi Terlikowski i Nizinkiewicz
W niedzielę, 15 października w Radiu RMF24 i na stronie RMF24.pl nadawany będzie specjalny wieczór wyborczy, przygotowywany wspólnie z dziennikiem „Rzeczpospolita”. Z kolei RMF FM relacjonować będzie wyniki wyborów w specjalnych wydaniach „Faktów”.
więcej
|
|
RMF FM liderem, Radio ZET wyprzedziło Radio Szczecin
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Szczecin - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
PGE Obrót wybiera agencję digital
Spółka PGE Obrót (należy do Polskiej Grupy Energetycznej) wybiera w przetargu agencję digital, z którą będzie współpracować w całym 2024 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Warunkiem udziału w nim jest wpłata 55 tys. zł wadium.
więcej
|
PKP Intercity za sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego zapłaci ponad 14 mln zł
Spółka PKP Intercity, która została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego zapłaci za to ponad 14,4 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z kanału Team X na YouTube zniknęła większość filmów
Kanał Team X, który na YouTube założyła agencja Spotlight, był chwilowo "wyczyszczony" z wszelkich zamieszczonych tam treści. Ma dalej ponad milion subskrybentów.
więcej
|
Remarkable Ones i Euvic Media wygrały przetarg PARP
Agencje Remarkable Ones i Euvic Media wygrały przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na obsługę PR i zakup mediów. Pokonały w nim m.in. Sigmę Bis (wspólną agencję Orlenu i PZU) oraz Partner of Promotion.
więcej
|
AMS z własną strategią środowiskową
Firma AMS ogłosiła strategię środowiskową na lata 2023-2027. Zakłada ona m.in. dalsze redukowanie śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, rozwój zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażanie rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych.
więcej
|
Polski Związek Głuchych i Group One założyły agencję Unmute
Polski Związek Głuchych i Group One założyły wspólnie agencję Unmute. Ma ona pomagać firmom, markom oraz środowiskom osób z niepełnosprawnościami w skutecznej walce ze wszelkimi formami wykluczenia.
więcej
|
Kaufland w nowej kampanii kusi pracowników benefitami
Pan Benefit to bohater nowej odsłony kampanii employer brandingowej Kaufland. Tym razem pod hasłem „Kaufland – więcej niż myślisz” sieć prezentuje cztery benefity pozapłacowe uznane przez pracowników za najbardziej atrakcyjne: pakiet medyczny, kartę sportową, bony pracownicze i paczki świąteczne oraz wyprawkę dla maluszka.
więcej
|
EDP w nowej globalnej kampanii zwiększa świadomość zagrożenia klimatycznego
Grupa EDP, producent energii wiatrowej i słonecznej, ruszyła z nową, globalną kampanię informacyjną. Jej celem jest wzmacnianie współpracy w zakresie ochrony planety i jej zasobów oraz walka ze zmianami klimatu.
więcej
|
McCann Poland obsypana nagrodami na Golden Drum 2023
Podczas finału międzynarodowego festiwalu kreatywności Golden Drum agencja McCann Poland zdobyła ze swoją kampanią dla Mastercard "Gdzie zamieszkać" cztery Grand Prix, trzy złote i dwie brązowe nagrody. Reprezentujący agencję Marcin Sosiński został dyrektorem kreatywnym roku. Nagrody zdobyły również Publicis i 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
InPost oficjalnym partnerem Tour de France
Grupa InPost od 2024 roku będzie wspierać wyścig kolarski Tour de France.
więcej
|
Dr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji
Nowa platforma komunikacji marki Dr.Max Drogeria - pod hasłem „Maxymalnie sprytna strona zakupów” - ma być odpowiedzią na zmianę postaw zakupowych Polaków, związaną z rosnącymi cenami na rynku.
więcej
|
Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w nowej kampanii Reuter.com
Reuter.com, sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.
więcej
|
Synergic sprzedaje kampanie w modelu programatycznym
Firma reklamy zewnętrznej Synergic wprowadza programatyczny zakup reklamy online. Spółka nawiązała współpracę z platformami w tym się specjalizującymi.
więcej
|
Anna Malarczyk-Arcidiacono dyrektorką rozwoju biznesu Tétris Poland
Anna Malarczyk-Arcidiacono objęła stanowisko dyrektorki rozwoju biznesu w Tetris Poland, spółce grupy JLL, odpowiedzialnej za projektowanie i aranżację wnętrz nieruchomości komercyjnych.
więcej
|
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych włącza się do europejskiej inicjatywy ujednolicania zasad współpracy przy tworzeniu reklam
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) razem z europejską federacją producentów CFP-E włącza się w standaryzację zasad produkcji filmów reklamowych. - Uważamy, że 12 prostych i uczciwych zasad, które wypracowaliśmy wspólnie z europejskim CFP-E, będą korzystne zarówno dla reklamodawców, agencji, jak i domów produkcyjnych, ponieważ zapewniają im jasne i sprawiedliwe zasady gry - mówi szefowa SPR Arleta Robinson.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sadurski i Olejniczak z nowymi funkcjami w ,,Newsweeku", odeszła Małgorzata Kacprzak
Z redakcją „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) pożegnała się Małgorzata Kacprzak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W konsekwencji nowe stanowiska objęli Konrad Sadurski i Andrzej Olejniczak.
więcej
|
Ewelina Burda wicenaczelną ,,Tygodnika Powszechnego"
Kolejne zmiany w „Tygodniku Powszechnym”. Zastępcami redaktora naczelnego Piotra Mucharskiego są teraz Ewelina Burda, dotychczasowa szefowa zespołu wydawców TygodnikPowszechny.pl i Michał Kuźmiński. Stanowisko traci dotychczasowy wicenaczelny Marcin Żyła, który do końca roku pozostanie w redakcji. - Moje miejsce, jak w przypadku każdego reportera, nie jest za biurkiem - mówi nam Żyła.
więcej
|
W kwietniu rozpoczną działalność spółki wydzielone z Agory
1 kwietnia 2024 roku rozpoczną działalność spółki Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Czerska 8/10 oraz Agora Książki i Muzyka wydzielone z Agory SA na podstawie niedawnych decyzji.
więcej
|
Redaktorki naczelne Burda Media Polska zachęcają do udziału w wyborach (wideo)
Burda Media Polska przygotowała specjalny spot, w którym redaktorki naczelne jej magazynów i serwisów internetowych zachęcają kobiety do udziału w wyborach parlamentarnych, które odbędą się 15 października. Film trafił na kanały social media poszczególnych tytułów.
więcej
|
|
|
,,Fakty" TVN i reportaże z ,,Czarno na białym" do obejrzenia na YouTubie
Na YouTubie zaczęto publikować w całości wybrane reportaże z magazynu TVN24 „Czarno na białym” i materiały z „Faktów” TVN. To kolejne przed wyborami parlamentarnymi zwiększenie zasięgu treści z TVN24.
więcej
|
Wardęga: Stuu ujęty przez widzów. Prawnik: został pobity
Według nieoficjalnych informacji Sylwestra Wardęgi youtuber Stuart "Stuu" Kluz-Burton został ujęty przez polskiego obywatela na terenie Wielkiej Brytanii i przekazany angielskiej policji. Według pełnomocnika Kluz-Burtona, były youtuber został pobity i trafił do szpitala. Trwa śledztwo ws. Pandora Gate, ale na razie nic nie wiadomo, by komuś postawiono zarzuty i był poszukiwany.
więcej
|
Z kanału Team X na YouTube zniknęła większość filmów
Kanał Team X, który na YouTube założyła agencja Spotlight, był chwilowo "wyczyszczony" z wszelkich zamieszczonych tam treści. Ma dalej ponad milion subskrybentów.
więcej
|
Subskrybenci Prime Video już czują się bombardowani reklamami
Nowe dane brytyjskiej firmy badawczej YouGov wykazały, że większość widzów Amazon Prime Video czuje się „bombardowana” reklamami.
więcej
|
Redaktorki naczelne Burda Media Polska zachęcają do udziału w wyborach (wideo)
Burda Media Polska przygotowała specjalny spot, w którym redaktorki naczelne jej magazynów i serwisów internetowych zachęcają kobiety do udziału w wyborach parlamentarnych, które odbędą się 15 października. Film trafił na kanały social media poszczególnych tytułów.
więcej
|
Projekt NFT odcina się od Stuu. ,,Nie jest założycielem"
Zespół przygotowujący PixelCase, projekt oparty na technologii NFT, zapewnił, że były youtuber Stuart Kluz-Burton (Stuu) nie jest już z nim związany. Zaznaczono, że był jedynie doradcą, a nie współzałożycielem. więcej
|
Wywiady z czołowymi politykami wszystkich partii kandydującymi do sejmu w Interii
Interia w ramach cyklu „Polska wybiera” przeprowadziła wywiady z Mateuszem Morawieckim (PiS), Rafałem Trzaskowskim (KO), Adrianem Zandbergiem (Lewica), Szymonem Hołownią (Trzecia Droga), Krzysztofem Bosakiem (Konfederacja) i Robertem Raczyńskim (Bezpartyjni Samorządowcy).
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wybory do Sejmu i Senatu. Jak oddać ważny głos?
W niedzielę w lokalu wyborczym otrzymamy trzy jednostronicowe karty do głosowania - jedną w wyborach do Sejmu, drugą - do Senatu, a trzecią - referendalną. Aby oddać ważny głos w wyborach, na jednej karcie należy postawić znak X w kratce przy nazwisku tylko jednego kandydata. W referendum należy odpowiedzieć na poszczególne pytania, stawiając znak X przy odpowiedzi TAK lub NIE.
więcej
|
|
|