|
|
|
|
|
|
|
Polsat rezygnuje z ,,Temptation Island Polska". Nie będzie kolejnej edycji
Telewizja Polsat nie planuje realizacji kolejnej edycji reality-show „Temptation Island Polska” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnmedia.pl. Powodem jest bardzo słaba oglądalność programu, który po trzech odcinkach przeniesiono na bardzo późny wieczór. Szósty odcinek zgromadził zaledwie 80 tys. widzów.
więcej
|
TVP o milionowych zarobkach dwóch reżyserów: stawki dużo niższe niż u freelancerów
Jeden z reżyserów zatrudnionych w Telewizji Polskiej przez ostatnie dwa lata w ramach umów cywilnoprawnych z nadawcą zarobił brutto 1,4 mln zł, a inny - 1,2 mln zł. Więcej zarobił w ten sposób tylko były szef TAI Jarosław Olechowski. Dyrektor Agencji Kreacji, Rozrywki i Oprawy tłumaczy, że spółka „miała na uwadze, aby stawki pracowników wykonujących dodatkowe prace nie odbiegały od rynkowych”.
więcej
|
PiS miał wielkie plany na telewizję i radio. A wyszło jak zwykle [NASZ CYKL: Jak politycy chcą zmienić media]
W naszym cyklu “Jak politycy chcą zmienić media” przedstawiliśmy plany Platformy Obywatelskiej, Lewicy, Trzeciej Drogi i Konfederacji. Niestety, Prawo i Sprawiedliwość nie chciało odpowiedzieć na nasze pytania, dlatego prezentujemy dokonania i plany partii rządzącej dotyczące mediów publicznych, abonamentu radiowo-telewizyjnego czy niesławnego artykułu 212 na podstawie faktów oraz publicznych wypowiedzi liderów PiS. O komentarz poprosiliśmy członków Rady Mediów Narodowych i sejmowej komisji kultury i środków przekazu, którzy są w opozycji do partii rządzącej. - Trzecia kadencja da PiS silne poczucie pewności siebie, więc nie będą mieli żadnych zahamowań wobec mediów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Śledzińska-Katarasińska, wiceprzewodnicząca sejmowej komisji kultury i środków przekazu.
więcej
|
Przed ciszą wyborczą wydłużone wydania ,,Faktów" TVN i ,,Wiadomości" TVP1
Piątkowe „Fakty” TVN rozpoczną się o godz. 19 i potrwają prawie godzinę. Jak dowiedział portal Wirtualnemedia.pl, gościem specjalnym programu będzie były prezydent Aleksander Kwaśniewski. Specjalne wydanie „Wiadomości” potrwa od 19 do 20.20. Kilka godzin przed rozpoczęciem ciszy wyborczej Polsat nie wydłuży „Wydarzeń”. Stacja pokazuje wywiady z liderami wszystkich najważniejszych komitetów.
więcej
|
Zmiana pasma emisji nie pomogła oglądalności ,,The Real Housewives. Żony Warszawy"
Nowy show „The Real Housewives. Żony Warszawy” po sześciu tygodniach emisji ogląda 292 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 367 tys. osób, a kolejne trzy nadane dwie godziny później miały 217 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powstaje nowy polski kanał muzyczny
Grupa MWE Networks planuje uruchomić piąty kanał muzyczny - będzie on prezentować szlagiery. Ma nadawać u operatorów kablowych i satelitarnych, trafi też na lokalne multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Koniec programu Adriana Klarenbacha. W TVP1 gromadził 699 tys. widzów
Telewizyjna Jedynka w środę pokazała ostatnie wydanie programu Adriana Klarenbacha „Tu mówi Polska”. Audycję oglądało średnio 699 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP ostrzega przed orędziem marszałka Senatu. ,,Agitacja i polemika wyborcza"
Przed czwartkowym orędziem marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego w TVP wyemitowano komunikat, w którym nadawca ocenia, że wystąpienie Grodzkiego „zawiera agitację i polemikę wyborczą”, czy narusza przepisy.
więcej
|
Zamknięto dwa duże pirackie serwisy streamingowe
Koalicja antypiracka Alliance for Creativity and Entertainment (ACE) zamknęła dwa największe i najczęściej odwiedzane hiszpańskojęzyczne serwisy streamingowe w Ameryce Łacińskiej. Futbolparatodos.online i Pelisplus.Lat oferowały transmisje sportowe na żywo, a także bogatą bibliotekę wideo na żądanie. Łącznie obie witryny miały 150 mln wizyt miesięcznie.
więcej
|
Grupa Polsat Plus będzie sponsorować Polski Komitet Olimpijski
Cyfrowy Polsat, od dwóch lat działający pod marką Grupą Polsat Plus, podpisał 4-letnią umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim. - Od lat wspieramy polski sport, finansujemy go, angażujemy się w jego promocję i tak jak miliony Polek i Polaków kibicujemy naszym sportowcom - podkreśla Zygmunt Solorz.
więcej
|
Holecka, Rykowski i Blajer poprowadzą ,,Wieczór wyborczy i referendalny 2023" w TVP
Gospodarzami audycji „Wieczór wyborczy i referendalny 2023” szykowanej na niedzielny wieczór w kanałach Telewizji Polskiej będą Danuta Holecka, Michał Rykowski i Paweł Blajer. Program będzie emitowany w TVP1, TVP Info, TVP Polonia oraz na platformach TVP VOD i TVP GO.
więcej
|
Mateusz Kędzierski po 8 latach odchodzi z Canal+ Sport
Mateusz Kędzierski, dziennikarz i komentator sportowy odchodzi z Canal+Sport. Pracował tu blisko 8 lat.
więcej
|
Dokument ,,Wikingowie: krew i podbój" w Vodylli
W Vodylli pojawił się nowy film dokumentalny „Wikingowie: krew i podbój”.
więcej
|
TVN ujawnił skład jury "MasterChefa" dla nastolatków. Emisja dopiero wiosną
W nowym programie TVN ,,MasterChef" dla nastolatków jurorką zostanie Dorota Szelągowska, prowadząca w stacji ,,Totalne remonty Szelągowskiej". Obok niej w jury talent-show pojawią się znani z innych wersji ,,MasterChefa" Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Format nie trafi do ramówki zimowej, jak wcześniej planowano, ale pojawi się na wiosnę. więcej
|
,,Autentyczni" na antenie TVN w listopadzie. Mamy pierwszy zwiastun (wideo)
TVN nagrał już pierwszy odcinek programu „Autentyczni”, który stacja pokaże w środę 1 listopada. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do pierwszego zwiastunu nowego talk-show, w którym pojawiają się uczestnicy projektu i Maciej Stuhr.
więcej
|
Czy ,,Kroniki Seinfelda" wrócą z nowymi odcinkami? Wiele na to wskazuje
Jerry Seinfeld zapowiedział, że „coś się wydarzy” w temacie kultowego serialu komediowego przełomu lat 80. i 90. W 2018 roku wróciła „Murphy Brown”, w tym roku wraca też „Frasier”. Czyżby „Kroniki Seinfelda” domknęły komediowo trio sprzed lat?
więcej
|
Zginął uczestnik ,,Ninja Warrior Polska"
Nie żyje Piotr Zabawski - sportowiec uczestniczący w obecnej edycji show „Ninja Warrior Polska” w Polsacie. Zginął w wypadku samochodowym.
więcej
|
Brytyjska telewizja UKTV przeznacza czas antenowy wart milion funtów na kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju
Brytyjska telewizja UKTV ogłosiła rozpoczęcie nowej kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju. W jej ramach poświęci swój czas antenowy o wartości 1 miliona funtów na siedmiu kanałach linearnych i w usłudze streamingowej UKTV Play, aby zachęcić widzów do podejmowania bardziej przemyślanych wyborów, m.in. w zakresie zakupów żywności, tak by jej nie marnować.
więcej
|
Eleven Sports pokaże piłkarskie eliminacje w Ameryce Południowej
W stacjach Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) będą transmitowane domowe mecze sześciu reprezentacji piłkarskich z Ameryki Południowej w eliminacjach do mundialu 2026. więcej
|
Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej W dzisiejszym dynamicznym środowisku reklamowym, sukces kampanii reklamowej nie ogranicza się tylko do liczby kliknięć czy wyświetleń. Równie ważne jest zrozumienie, w jaki sposób kampanie wpływają na postrzeganie marki przez odbiorców. W tym kontekście, pojęcie "Brand Lift" zyskuje na znaczeniu. W artykule tym omówimy, czym jest Brand Lift, jak skutecznie go mierzyć oraz jak można przeprowadzić kampanię z wykorzystaniem przykładu kampanii marki Garnier. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komisja Etyki Polskiego Radia bada, czy przełożeni cenzurują służbowe maile dziennikarzy
Do Komisji Etyki przy Polskim Radiu wpłynęła skarga na „kontrolowanie i cenzurowanie” służbowej poczty dziennikarzy publicznego nadawcy przez przełożonych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Osoby podpisane pod skargą - jak mówią nam - mają "mocne przekonanie graniczące z pewnością", iż z ich mailami dzieje się coś niedobrego. Polskie Radio nie chce komentować sprawy.
więcej
|
|
PiS miał wielkie plany na telewizję i radio. A wyszło jak zwykle [NASZ CYKL: Jak politycy chcą zmienić media]
W naszym cyklu “Jak politycy chcą zmienić media” przedstawiliśmy plany Platformy Obywatelskiej, Lewicy, Trzeciej Drogi i Konfederacji. Niestety, Prawo i Sprawiedliwość nie chciało odpowiedzieć na nasze pytania, dlatego prezentujemy dokonania i plany partii rządzącej dotyczące mediów publicznych, abonamentu radiowo-telewizyjnego czy niesławnego artykułu 212 na podstawie faktów oraz publicznych wypowiedzi liderów PiS. O komentarz poprosiliśmy członków Rady Mediów Narodowych i sejmowej komisji kultury i środków przekazu, którzy są w opozycji do partii rządzącej. - Trzecia kadencja da PiS silne poczucie pewności siebie, więc nie będą mieli żadnych zahamowań wobec mediów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Śledzińska-Katarasińska, wiceprzewodnicząca sejmowej komisji kultury i środków przekazu.
więcej
|
|
Podcastów słuchamy wieczorami, w domu i dla rozrywki
Polscy internauci coraz chętniej i częściej słuchają podcastów, głównie w domu oraz wieczorami. Najczęściej wybierają audycje poświęcone najnowszym doniesieniom z kraju i ze świata, filmom, książkom i muzyce oraz problemom społecznym, a także polityce. Coraz częściej słuchają podcastów, aby dowiedzieć się czegoś o świecie lub uzyskać fachową wiedzę od ekspertów. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Antyradio awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Antyradio - wynika z badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia 2023 roku.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Spotlight Agency likwiduje wszystko co jest związane z Team X. Reakcja na Pandora Gate
Zajmująca się influencer marketingiem Spotlight Agency całkowicie odcina się od Stuarta "Stuu" Kluz-Burtona, z którym w 2019 roku współtworzyła Team X. Teraz ogłasza likwidację tej marki i jej sklepu internetowego. Chce też, by kanał Stuu zniknął z YouTube'a. - Od dawna żaden z pięciu twórców, którzy tworzyli początkowy skład Team X nie jest też związany z agencją kontraktem influencerskim - przekazał nam w oświadczeniu prezes zarządu agencji Wojciech Szaniawski.
więcej
|
Grupa Polsat Plus będzie sponsorować Polski Komitet Olimpijski
Cyfrowy Polsat, od dwóch lat działający pod marką Grupą Polsat Plus, podpisał 4-letnią umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim. - Od lat wspieramy polski sport, finansujemy go, angażujemy się w jego promocję i tak jak miliony Polek i Polaków kibicujemy naszym sportowcom - podkreśla Zygmunt Solorz.
więcej
|
Martin Winther oraz Przemysław Trust Truściński wyróżnieni Hall of Fame KTR
Po raz szósty zarząd KTR wręcza wyróżnienie Hall of Fame, które jest uhonorowaniem osób wnoszących szczególną jakość do branży reklamowej. W tegorocznej edycji otrzymują je Martin Winther oraz Przemysław Trust Truściński.
więcej
|
Starcom, DDB i McDonald's z największą liczbą nominacji do Effie Awards Poland 2023. Bez firm działających w Rosji
Jury 24. edycji Effie Awards Poland nominowało 103 kampanie w 30 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (15) i DDB Warszawa (12), a wśród reklamodawców McDonald’s (6). Komitet Organizacyjny Effie nie dopuszcza do dalszego udziału projektów autorstwa firm, które działają aktywnie na rynku rosyjskim.
więcej
|
Latem najwięcej zyskał Play, a stracił Plus
W sieciach mobilnych w III kwartale 2023 roku przeniesiono ponad 375 tys. numerów, a w sieciach stacjonarnych blisko 52 tys. – wynika z najnowszych raportów przenoszenia numerów udostępnionych przez Prezesa UKE. Najwięcej numerów komórkowych stracił Polkomtel, operator sieci Plus – 60,5 tys., Orange Polska – 6,3 tys. Zyskały P4, operator sieci Play – 42,7 tys. i T-Mobile – 4,7 tys.
więcej
|
Bank Millennium zrywa współpracę z Gimperem
Bank Millennium po akcji internautów zakończył współpracę z youtuberem Tomaszem Działowym "Gimperem". Powodem są archiwalne nagrania twórcy, na których żartował z nadużyć seksualnych wobec dzieci. - Nie tolerujemy zachowań, które w jakikolwiek sposób naruszają normy społeczne, zasady etyczne oraz szacunek do drugiego człowieka - czytamy w oświadczeniu Banku Millennium przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Pohrybieniuk szefową działu komunikacji w Ceramice Paradyz?
Do zespołu marketingu Ceramiki Paradyż, producenta i dostawcy ceramiki dołączyła Magdalena Pohrybieniuk, obejmując stanowisko head działu komunikacji.
więcej
|
Klimczak, Drozdowska i Sadowska odeszły z FCB&theMilkman
Z agencją reklamową FCB&theMilkman rozstały się Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, od początku pełniące funkcję dyrektorek kreatywnych. Z firmą pożegnała się także Monika Sosnowska, group account director.
więcej
|
Nowa kampania promująca Oscillococcinum od Boiron
Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio - Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
więcej
|
Procter&Gamble zmienia swoje reklamy na dostępne dla wszystkich
Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, w tym tych z ubytkiem słuchu lub wzroku koncern Procter&Gamble (właściciel m.in. takich marek, jak Ariel, Head&Shoulders) wprowadza zmiany do reklam swoich produktów - tak, by były dostępne dla wszystkich. Zachęca do tego również innych marketerów.
więcej
|
Olga Chełchowska awansowała w Walk Creative
Olga Chełchowska objęła stanowisko client service director w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od 10 lat. Poprzednio zajmowała stanowisko account director.
więcej
|
Brytyjska telewizja UKTV przeznacza czas antenowy wart milion funtów na kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju
Brytyjska telewizja UKTV ogłosiła rozpoczęcie nowej kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju. W jej ramach poświęci swój czas antenowy o wartości 1 miliona funtów na siedmiu kanałach linearnych i w usłudze streamingowej UKTV Play, aby zachęcić widzów do podejmowania bardziej przemyślanych wyborów, m.in. w zakresie zakupów żywności, tak by jej nie marnować.
więcej
|
"You make beauty. We care" hasłem Resibo
Resibo, polska marka kosmetyczna, wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Z tej okazji w okolicy wrocławskiego Mostu Grunwaldzkiego powstał mural z hasłem kampanii "You make beauty. We care".
więcej
|
W Gdyni zaczęła obowiązywać uchwała krajobrazowa
Od czwartku w Gdyni wchodzą w życie przepisy uchwały krajobrazowej. Będą one regulować wygląd oraz usytuowanie tablic i urządzeń reklamowych, ogrodzeń i obiektów małej architektury w przestrzeni miejskiej – informuje gdyński magistrat.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Fundusz Sorosa inwestuje w Wirtualną Polskę. "Utrzymanie niezależności mediów"
Amerykański Media Development Investment Fund (MDIF), wspierany przez George'a Sorosa i znany z inwestycji w Agorę, Eurozet i Gremi Media, za 6 mln zł nabył 0,2 proc. akcji Wirtualnej Polski Holding. - Inwestycja ma służyć wsparciu w utrzymaniu niezależności mediów należących do WP - podkreśla firma. Pakiet kontrolny spółki pozostaje w polskich rękach.
więcej
|
Ważny menadżer YouTube'a zabiera głos w sprawie Pandora Gate
Wiceprezes i szef YouTube na region EMEA Pedro Pina odniósł się do tematu seks afery youtuberów Pandora Gate, otwierając w czwartek osobiście YouTube Festival. - Jesteśmy świadomi pojawiających się zarzutów dotyczących zachowań twórców i chcemy jasno powiedzieć, że bezpieczeństwo społeczności YouTube jest najważniejsze - powiedział Pedro Pina.
więcej
|
Amazon przegrał ze zwolnioną działaczką związkową
Sąd orzekł, że Amazon musi przywrócić do pracy zwolnioną dwa lata temu za działaczkę związkową Marię Magdalenę Malinowską. Formalnie firma rozstała się z nią za „filmowanie lub fotografowanie procesu przenoszenia zwłok”. Sąd nie uznał tego za ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych, zwrócił też uwagę na pełnioną przez Malinowską funkcję społecznego inspektora pracy. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Mateusz Ratajczak szefem WP Magazynu. Zastąpił Biankę Mikołajewską
Szef WP Wiadomości (Grupa Wirtualna Polska) Mateusz Ratajczak od października kieruje też WP Magazynem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tej drugiej roli zastąpił Biankę Mikołajewską, która zostaje w firmie i skupi się na pracy dziennikarskiej.
więcej
|
Spotlight Agency likwiduje wszystko co jest związane z Team X. Reakcja na Pandora Gate
Zajmująca się influencer marketingiem Spotlight Agency całkowicie odcina się od Stuarta "Stuu" Kluz-Burtona, z którym w 2019 roku współtworzyła Team X. Teraz ogłasza likwidację tej marki i jej sklepu internetowego. Chce też, by kanał Stuu zniknął z YouTube'a. - Od dawna żaden z pięciu twórców, którzy tworzyli początkowy skład Team X nie jest też związany z agencją kontraktem influencerskim - przekazał nam w oświadczeniu prezes zarządu agencji Wojciech Szaniawski.
więcej
|
Podcastów słuchamy wieczorami, w domu i dla rozrywki
Polscy internauci coraz chętniej i częściej słuchają podcastów, głównie w domu oraz wieczorami. Najczęściej wybierają audycje poświęcone najnowszym doniesieniom z kraju i ze świata, filmom, książkom i muzyce oraz problemom społecznym, a także polityce. Coraz częściej słuchają podcastów, aby dowiedzieć się czegoś o świecie lub uzyskać fachową wiedzę od ekspertów. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet.
więcej
|
Debata naczelnych Ringier Axel Springer Polska: Węglarczyk, Sekielski, Kunica, Bosomtwe
W piątek 13 października od godz. 15, w ramach Studia Wyborczego w Onecie, będzie można oglądać „Debatę wyborczą redaktorów naczelnych”. Udział wezmą kierownicy redakcji należących do Ringier Axel Springer Polska: Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Mikołaj Kunica, Oliwia Bosomtwe, a także Krzysztof Berenda z RMF FM.
więcej
|
Właściciel Gadu-Gadu później sprzeda akcje. Zapowiada nowości w komunikatorze
Spółka Fintecom, właściciel komunikatora GG (Gadu-Gadu) przekłada crowdfundingową emisję swoich akcji na pierwszą połowę przyszłego roku. Tłumaczy to koniecznością dostosowania się do zmiany przepisów.
więcej
|
Bank Millennium zrywa współpracę z Gimperem
Bank Millennium po akcji internautów zakończył współpracę z youtuberem Tomaszem Działowym "Gimperem". Powodem są archiwalne nagrania twórcy, na których żartował z nadużyć seksualnych wobec dzieci. - Nie tolerujemy zachowań, które w jakikolwiek sposób naruszają normy społeczne, zasady etyczne oraz szacunek do drugiego człowieka - czytamy w oświadczeniu Banku Millennium przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody Netfliksa w Wielkiej Brytanii wzrosły do 1,9 miliarda dolarów
Na skutek zwiększenia bazy abonentów o 4 proc. Netflix uzyskał wzrost przychodów w Wielkiej Brytanii. Platforma dopiero po raz drugi ujawniła pełne przychody od abonentów w Wielkiej Brytanii – a dla giganta transmisji strumieniowej był to rok wzrostu.
więcej
|
Prokuratura ma zająć się Kruszwilem. ,,Zamieścił instrukcję, jak zgwałcić dziewczynę"
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych zawiadomił prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez youtubera Marka Kruszela (Kruszwil). Chodzi o nagranie, w którym Kruszwil instruował, jak upić alkoholowo dziewczynę, tak żeby doprowadzić do seksu z nią.
więcej
|
Zmiana w porannym programie Kanału Sportowego. Nowa prowadząca ma ,,posprzątać ten bałagan"
Do prowadzących program „KS Poranek” w Kanale Sportowym dołączyli dziennikarka lifestylowa Katarzyna Burzyńska-Sychowicz i komentator sportowy Edward Durda. Ostatnio z programu wycofali się dwaj reklamodawcy, po żartach z seks afery wśród youtuberów.
więcej
|
Pogoda zaszkodziła grupie CCC, sprzedaż 4 proc. w dół
Od początku sierpnia przychody sprzedażowe grupy CCC zmalały rok do roku o 4 proc., firma tłumaczy to słabym popytem konsumenckim i letnią pogodą we wrześniu. Natomiast w zeszłym kwartale finansowym przy wzroście wpływów o 2 proc. do 2,42 mld zł zarobiła na czysto 14,9 mln zł.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ostatni sondaż przedwyborczy. Na czele Zjednoczona Prawica, Trzecia Droga blisko progu
Z ostatniego przed wyborami sondażu Research Partner wynika, że do Sejmu weszłoby pięć partii: Zjednoczona Prawica, Koalicja Obywatelska, Trzecia Droga, Lewica i Konfederacja. Zjednoczona Prawica utrzymuje przewagę nad opozycją.
więcej
|
Podcastów słuchamy wieczorami, w domu i dla rozrywki
Polscy internauci coraz chętniej i częściej słuchają podcastów, głównie w domu oraz wieczorami. Najczęściej wybierają audycje poświęcone najnowszym doniesieniom z kraju i ze świata, filmom, książkom i muzyce oraz problemom społecznym, a także polityce. Coraz częściej słuchają podcastów, aby dowiedzieć się czegoś o świecie lub uzyskać fachową wiedzę od ekspertów. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet.
więcej
|
Wyniki badania exit poll po wyborach parlamentarnych i referendum w niedzielę tuż po godzinie 21
Szacunkowe wyniki głosowania w wyborach parlamentarnych oraz w referendum, czyli wyniki badania exit poll zostaną przedstawione w niedzielę tuż po godzinie 21 w TVP, Polsacie i TVN - poinformowała sondażownia Ipsos, która przeprowadzi badanie.
więcej
|
Sondaż IBRiS: PiS - 33,5 proc., KO - 28 proc, Trzecia Droga - 10,9 proc.
PiS obecnie cieszy się poparciem 33,5 proc. wyborców KO - 28 proc, Trzecia Droga - 10,9 proc., Lewica - 10,1 proc., a Konfederacja 9,2 proc. wyborców - wynika z sondażu IBRiS dla "Rzeczpospolitej" i RMF. 33,5 proc. respondentów nie zamierza natomiast brać udziału w wyborach.
więcej
|
Jak przeliczane są głosy na mandaty dla posłów
W wyborach do Sejmu posłów wybiera się w okręgach wielomandatowych; mandaty rozdzielane są proporcjonalnie do uzyskanego przez komitety wyborcze poparcia. W podziale mandatów uczestniczą tylko te komitety, które w skali kraju otrzymały 5 proc. głosów lub - w przypadku koalicji - 8 proc. głosów.
więcej
|
|
|