Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 18 Października 2023
 
 
 
Sakiewicz bez obaw przed zmianą władzy. ,,Spodziewam się lepszego okresu, znam ludzi ideowych"
 
Tomasz Sakiewicz, szef „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika, liczy że po prawdopodobnej utracie władzy przez PiS jego media zanotują wzrost zainteresowania ze strony odbiorców. Nie wyklucza współpracy z częścią swoich byłych dziennikarzy, którzy kilka lat temu odeszli do TVP i Polskiego Radia, chociaż nie może zapewnić równie dobrych zarobków. - Znam też ludzi ideowych, którzy będą chcieli pracować ze względu na to, że odpowiada im taki nurt - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Kamil Dąbrowa typowany na prezesa Polskiego Radia
 
Opozycja przejmująca władzę w Polsce zamierza jak najszybciej zreformować publiczne media, zaczynając od zmiany władz Polskiego Radia i TVP. Można to zrobić na dwa sposoby: stawiając nadawców uprzednio w stan upadłości lub zmieniając zapisy ustaw. Ale co dalej? Niewykluczone, że do Polskiego Radia wróci część dziennikarzy zwolnionych z powodów politycznych - mówią nasi informatorzy. Jak się dowiadujemy nieoficjalnie, na nowego prezesa najczęściej typuje się Kamila Dąbrowę. Ten w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie mówi „nie”.  więcej
 
 
WPP łączy agencje VMLY&R z Wunderman Thompson
 
Koncern reklamowy WPP połączy agencje reklamowe VMLY&R z Wunderman Thompson. Połączone firmy zatrudniać będą 30 tys. osób na 64 rynkach.  więcej
 
 
Lichocka, Zimoch, Kobosko i Wołoszański w Sejmie. Nie dostali się menedżerka mediów Sakiewicza, Rozenek i Korwin-Mikke
 
Joanna Lichocka, Bogusław Wołoszański, Michał Kobosko, Tomasz Zimoch czy Klaudia Jachira - te nazwiska znajdą się w Sejmie kolejnej kadencji. Jeśli chodzi o ludzi związanych z mediami, wybory przegrali m.in. Andrzej Rozenek, Janusz Korwin-Mikke (spełniający się także jako publicysta), pisarz i publicysta Jacek Dehnel czy zaufana Tomasza Sakiewicza Beata Dróżdż. Do Sejmu po raz pierwszy od 1991 roku nie dostała się Iwona Śledzińska-Katarasińska. więcej
 
 
,,CzarnkoFlix" znów opóźniony
 
Streamingowa platforma dla młodzieży MeduM (tzw. „CzarnkoFlix”) najpierw miała ruszyć w grudniu ub. r., następnie tuż przed wyborami, ale nie wystartowała do dziś. Urzędnicy zapewniają, że jest gotowa. W kuluarach mówi się jednak, że być może młodzież nie doczeka się już jej wcale. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przyznaje, że terminu startu nadal nie ustalono. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Opozycja chce przejąć media publiczne. Jaki ma plan na to? więcej
 
PiS bez większości parlamentarnej. "Odrywanie się od rzeczywistości zawsze przynosi szkody" więcej
 
Krzysztof Stanowski odchodzi z Kanału Sportowego, ale pozostaje udziałowcem więcej
 
Dagmara Szulce: musimy przywrócić branży reklamy jej kunszt więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz biznesowy (rynek nieruchomości) Morizon-Gratka
Młodszy Specjalista ds. Prawa Autorskiego TVN Warner Bros. Discovery
KONTROLER CIĄGŁOŚCI NADAWANYCH PROGRAMÓW ( TECHNIK EMISJI ) Telewizja Polsat
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Inspektor emisji programu TVP
Młodszy redaktor portalu demagog.org.pl (dział fałszywych informacji) Stowarzyszenie Demagog
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Wydawca android.com.pl SmartWeb Media
Sales Manager SmartWeb Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Sakiewicz bez obaw przed zmianą władzy. ,,Spodziewam się lepszego okresu, znam ludzi ideowych"

Tomasz Sakiewicz, szef „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika, liczy że po prawdopodobnej utracie władzy przez PiS jego media zanotują wzrost zainteresowania ze strony odbiorców. Nie wyklucza współpracy z częścią swoich byłych dziennikarzy, którzy kilka lat temu odeszli do TVP i Polskiego Radia, chociaż nie może zapewnić równie dobrych zarobków. - Znam też ludzi ideowych, którzy będą chcieli pracować ze względu na to, że odpowiada im taki nurt - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Program TVN24 pozostaje w ofercie stacji naziemnej telewizji cyfrowej

Koniec promocyjnego dostępu do TVN24 i TVN24 BiS w najtańszych pakietach sieci kablowych i platformy cyfrowej Canal+. Informacyjna stacja po wyborach znów wchodzi w skład droższych paczek. Nie zrezygnowano natomiast z powtórek magazynu „Polska i świat” na antenie Telewizji i WP i z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że na razie to się nie zmieni. więcej

Bogusław Wołoszański w Sejmie, jego programy wrócą do TVP

Telewizja Polska w listopadzie br. planuje przywrócić do ramówki TVP Historia powtórki programów „Sensacja XX wieku” i „Encyklopedia II wojny światowej”, prowadzonych przez Bogusława Wołoszańskiego. Były dziennikarz TVP został w niedzielę wybrany na posła Koalicji Obywatelskiej. więcej

Kolejne seriale HBO w naziemnych kanałach TVN

Kolejne seriale z oferty HBO Max trafią do naziemnych kanałów TVN Warner Bros. Discovery. Jeszcze w tym miesiącu na antenie TVN pojawi się serial „Od nowa”. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w listopadzie do TVN7 trafią z kolei „Wielkie kłamstewka”. więcej

39 tys. widzów nowego late night show ,,Rogalska show" w TVN Style

Nowy late night show „Rogalska show”, który prowadzi Marzena Rogalska, po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TVN Style średnio 39 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ w streamingu z nietypowymi napisami

Canal+ we Francji wprowadził udogodnienie dla dyslektyków. Użytkownicy serwisu streamingowego MyCanal mogą łatwo uruchomić specjalne napisy, które ułatwią im korzystanie z produkcji oferowanych przez platformę. Stało się to możliwe dzięki współpracy ze stowarzyszeniem Puissance Dys i agencją BETC. więcej

ITV uruchamia kanały telewizyjne dla widzów spoza Wielkiej Brytanii

Brytyjski nadawca komercyjny ITV rozwija portfolio kanałów FAST, czyli oferowanych bezpłatnie w streamingu z reklamami. Obecnie widzowie z trzech kontynentów, mogą oglądać 15 takich stacji, które w sumie oferują ponad 3,5 tys. godzin treści.  więcej

Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium

We wrześniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Player.pl prezentuje zwiastun ,,Skazanej 3", premiera serialu 10 listopada (wideo)

Od piątku, 10 listopada w Player.pl będzie można oglądać trzeci sezon serialu „Skazana”. W roli głównej ponownie wystąpi Agata Kulesza, a do obsady nowych odcinków dołączyli m.in.: Gabriela Muskała, Leszek Lichota, Marek Kalita i Monika Obara. więcej

TVP Sport będzie transmitować mecze polskich koszykarzy w europejskich pucharach

Telewizja Polska nabyła prawa do transmisji domowych meczów drużyn koszykarskich Legii Warszawa i Anwilu Włocławek w rozgrywkach FIBA Europe Cup. Będą one pokazywane w TVP Sport.  więcej

Nowy koszykarski program ,,MVP gra" w Canal+ (wideo)

W serwisie Canal+ online zadebiutował nowy program koszykarski „MVP gra”, który prowadzi Kamil Chanas. Produkcja będzie także nadawana w Canal+ Sport. więcej

Promocyjna cena subskrypcji pomogła Disney+

Wrześniowa kampania promocyjna Disney+ okazała się sukcesem - podaje Kantar. W Wielkiej Brytanii liczba subskrybentów serwisów streamingowych wzrosła o pół miliona w trzecim kwartale br.  więcej

Nowy cykl ,,Program królów: droga do zdrowia i idealnej sylwetki" w Tele5 (wideo)

W sobotę, 21 października Tele5 rozpocznie emisję nowego cyklu „Program królów: droga do zdrowia i idealnej sylwetki”. więcej

Czwarty sezon Porsche Esports Sprint Challenge Poland na żywo w Motowizji

W środę, 18 października, rozpocznie się cyklu simracingowy Porsche Esports Sprint Challenge Poland 2023. Wszystkie wyścigi wirtualnej rywalizacji na platformie iRacing będzie można oglądać na żywo na antenie Motowizji. więcej

Reddit Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Reddit to zainteresowania, społeczności i ludzie poszukujący praktycznych informacji. To globalna strona internetowa, na której ludzie wymieniają się wiedzą i doświadczeniami. Dominują zdecydowanie treści w języku angielskim i ta praktyka komunikowania się w jednym języku ułatwia dotarcie do zasobów generowanych przez całą społeczność. Obecnie Reditt posiada ponad 57 milionów aktywnych użytkowników dziennie (Daily Active Uniques) na świecie, którzy publikują, komentują, zadają pytania i na bieżąco oceniają treści przez tzw. upvote i downvote. Aktualnie jest to jedna z najpopularniejszych platform w Internecie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kamil Dąbrowa typowany na prezesa Polskiego Radia

Opozycja przejmująca władzę w Polsce zamierza jak najszybciej zreformować publiczne media, zaczynając od zmiany władz Polskiego Radia i TVP. Można to zrobić na dwa sposoby: stawiając nadawców uprzednio w stan upadłości lub zmieniając zapisy ustaw. Ale co dalej? Niewykluczone, że do Polskiego Radia wróci część dziennikarzy zwolnionych z powodów politycznych - mówią nasi informatorzy. Jak się dowiadujemy nieoficjalnie, na nowego prezesa najczęściej typuje się Kamila Dąbrowę. Ten w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie mówi „nie”.  więcej

 
Prezes Polskiego Radia wezwana do KRRiT

Za tydzień prezes Polskiego Radia, Agnieszka Kamińska, stanie przed Krajową Radą Radiofonii i Telewizji, by szczegółowo wyjaśnić zmiany, jakie wprowadzono w planie programowo-finansowym nadawcy. - To nic nadzwyczajnego, nie pierwszy raz Rada zaprasza panią prezes w tym celu – zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl rzeczniczka regulatora, Teresa Brykczyńska. Chodzi m.in. o obcięcie w Trójce publicystki na rzecz rozrywki. Wraz z Kamińską z nieścisłości w swoim planie tłumaczyć się ma także prezes Radia Łódź.  więcej

 
Rachoń tłumaczy się z zaproszenia oszusta udającego weterana wojennego. ,,Następnym razem będę mądrzejszy"

Piotr Czaban ujawnił, że autor profilu społecznościowego ,,Wczoraj Żołnierz Dziś Tata", którego do swoich programów zapraszali Michał Rachoń i Katarzyna Gójska, to były ochroniarz w supermarkecie, skazany za oszustwa na 10 lat więzienia. - Jego dowód osobisty oraz książeczkę emerytalną służb mundurowych widziałem osobiście, kiedy weryfikowałem jego tożsamość. Nie poprosiłem o zaświadczenie o niekaralności, następnym razem będę mądrzejszy - tłumaczy Rachoń. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
WPP łączy agencje VMLY&R z Wunderman Thompson

Koncern reklamowy WPP połączy agencje reklamowe VMLY&R z Wunderman Thompson. Połączone firmy zatrudniać będą 30 tys. osób na 64 rynkach.  więcej

TVP chce korzystać z narzędzia do analizowania kampanii na rynku reklamy online

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zapewni jej dostęp do narzędzia, które zapewni analizę kampanii na rynku reklamy online - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.  więcej

Fielmann nowym klientem agencji Chapter1

Agencja Chapter1 rozpoczyna obsługę firmy Fielmann, działającej w segmencie optycznym. Współpraca ma charakter długofalowy i właśnie startuje pierwsza kampania: „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat. więcej

Jakub Sobczak marketing & growth directorem Grupy Blix

Jakub Sobczak dołączył do zespołu Grupy Blix. Objął funkcję marketing & growth directora, biorąc odpowiedzialność za strategię marketingową i dalsze skalowanie bazy użytkowników produktów należących do spółki. Wesprze ją w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu. więcej

Magdalena Marzec odpowie za rozwój marki Lite e-Commerce

Magdalena Marzec objęła stanowisko head of brand w Lite e-Commerce (Grupa Żabka). więcej

Agencja You Welcome pracuje dla Fundacji Gdańskiej

Agencja You Welcome została wybrana przez Fundację Gdańską do realizacji kampanii społecznej o pieczy zastępczej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.  więcej

Szkoła programowania kpi z sytuacji pracowników TVP. Daje im taką zniżkę, ile PiS dostał w wyborach

Internetowa platforma do nauki programowania Future Collars reklamuje się zniżką w wysokości 36,6 proc. dla pracowników Telewizji Polskiej. Po prawdopodobnym przejęciu władzy przez opozycję spodziewane są duże zmiany w mediach publicznych. więcej

,,Masz to jak... w Żabce!" z okazji 25-lecia sieci Żabka

Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”.  więcej

Rusza IKEA Kreativ. Sztuczna inteligencja pomoże zaplanować wystrój wnętrz

IKEA wprowadziła nowe cyfrowe narzędzie do aranżowania wnętrz wykorzystujące sztuczną inteligencję o nazwie IKEA Kreativ. Narzędzie do urządzana domowych wnętrz dostępne jest dla każdego w aplikacji mobilnej IKEA na Android i IOS.  więcej

Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim

Wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. W kampanii występuje Kuba Wojewódzki.  więcej

Magda Mołek ambasadorką kolekcji Tatuum

Marka odzieżowa Tatuum zaprezentowała najnowszą kolekcję kapsułową Signature, której ambasadorką jest dziennikarka Magda Mołek.  więcej

Anna Domoń senior integrated communication managerką w LiquidThread

Anna Domoń, która od 2019 roku pracuje w agencji LiquidThread awansowała na stanowisko senior integrated communication managerki.  więcej

Nestlé z loterią inspirowaną Monopoly

Producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé w wyniku wygranego przetargu powierzył agencji Unique One przygotowanie kampanii pod hasłem „Loteria Monopoly”.  więcej

Nowe hasło właściciela T-Mobile. "T - Connecting your world"

T - „Connecting your world" to nowe hasło całej Grupy Deutsche Telekom, do której należy T-Mobile Polska.  Na polskim rynku hasło „Connecting your world" będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii nowego programu lojalnościowego operatora.  więcej

Mediaplus, SalesTube, Labcon i Gong z nową kampanią dla Dr.Beckmann

Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Dr.Beckmann - listki piorące Magic Leaves. Obejmuje działania w digitalu, w kinie, na kanałach social media oraz współpracę z influencerami. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected SalesTube oraz agencjami kreatywnymi Labcon i Gong. więcej

Reddit Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Reddit to zainteresowania, społeczności i ludzie poszukujący praktycznych informacji. To globalna strona internetowa, na której ludzie wymieniają się wiedzą i doświadczeniami. Dominują zdecydowanie treści w języku angielskim i ta praktyka komunikowania się w jednym języku ułatwia dotarcie do zasobów generowanych przez całą społeczność. Obecnie Reditt posiada ponad 57 milionów aktywnych użytkowników dziennie (Daily Active Uniques) na świecie, którzy publikują, komentują, zadają pytania i na bieżąco oceniają treści przez tzw. upvote i downvote. Aktualnie jest to jedna z najpopularniejszych platform w Internecie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Sakiewicz bez obaw przed zmianą władzy. ,,Spodziewam się lepszego okresu, znam ludzi ideowych"

Tomasz Sakiewicz, szef „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika, liczy że po prawdopodobnej utracie władzy przez PiS jego media zanotują wzrost zainteresowania ze strony odbiorców. Nie wyklucza współpracy z częścią swoich byłych dziennikarzy, którzy kilka lat temu odeszli do TVP i Polskiego Radia, chociaż nie może zapewnić równie dobrych zarobków. - Znam też ludzi ideowych, którzy będą chcieli pracować ze względu na to, że odpowiada im taki nurt - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Lichocka, Zimoch, Kobosko i Wołoszański w Sejmie. Nie dostali się menedżerka mediów Sakiewicza, Rozenek i Korwin-Mikke

Joanna Lichocka, Bogusław Wołoszański, Michał Kobosko, Tomasz Zimoch czy Klaudia Jachira - te nazwiska znajdą się w Sejmie kolejnej kadencji. Jeśli chodzi o ludzi związanych z mediami, wybory przegrali m.in. Andrzej Rozenek, Janusz Korwin-Mikke (spełniający się także jako publicysta), pisarz i publicysta Jacek Dehnel czy zaufana Tomasza Sakiewicza Beata Dróżdż. Do Sejmu po raz pierwszy od 1991 roku nie dostała się Iwona Śledzińska-Katarasińska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,CzarnkoFlix" znów opóźniony

Streamingowa platforma dla młodzieży MeduM (tzw. „CzarnkoFlix”) najpierw miała ruszyć w grudniu ub. r., następnie tuż przed wyborami, ale nie wystartowała do dziś. Urzędnicy zapewniają, że jest gotowa. W kuluarach mówi się jednak, że być może młodzież nie doczeka się już jej wcale. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przyznaje, że terminu startu nadal nie ustalono. więcej

Już niedługo pierwsza transmisja sportowa w ofercie Netfliksa

Netflix już w listopadzie pokaże pierwszą transmisję sportową na żywo. W wydarzeniu pod nazwą The Netflix Cup kierowcy z cyklu „Formuła 1: Jazda o życie” będą rywalizować z golfistami, znanymi z produkcji „Za jednym zamachem”.  więcej

Spadł udział streamingu na ekranie telewizora we wrześniu. YouTube wyraźnie przed Netfliksem

We wrześniu 2023 roku 6,6 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,5 pkt. proc. niższy niż w sierpniu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 1,7 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,5 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge. więcej

LinkedIn znów zwalnia. Pożegna się z prawie 700 osobami

Serwis LinkedIn zwalnia 668 pracowników z zespołów inżynieryjnych, produktowych, talentowych i finansowych. Wiadomość ta pojawia się zaledwie pięć miesięcy po zwolnieniu 716 osób. więcej

Dino Polska wchodzi w e-commerce. Inwestuje w drogerię internetową

Właściciel sieci sklepów Dino zawarł przedwstępną umowę kupna 75 proc. udziałów drogerii internetowej eZebra.pl. Planuje w nią zainwestować 61 mln zł. więcej

Sukces Yanosik - Neptis S.A. liderem na polskim rynku elektroniki drogowej

W  dzisiejszym  dynamicznym  świecie  biznesu,  sukces  nie  zawsze  jest  związany  z  tradycyjnym podejściem  do  rynku.  Doskonałym przykładem  triumfu,  w  dziedzinie  elektroniki  drogowej,  jest historia polskiego producenta urządzeń Yanosik. Firma Neptis S.A. – twórca popularnej bezpłatnej aplikacji  mobilnej  Yanosik odniosła imponujący  sukces,  jako  producent urządzeń  elektronicznych, które wspierają polskich kierowców w wymianie informacji na drodze. więcej

Pluxee podbija rynek... przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Radny z Sosnowca pokonał w wyborach Czarzastego dzięki nietypowym plakatom? "Było to autentyczne"

Łukasz Litewka, 34-letni radny z Sosnowca, startujący z ostatniego miejsca na liście Lewicy w okręgu nr 32, zdobył prawie dwa razy więcej głosów niż "jedynka" tamtejszej listy - Włodzimierz Czarzasty. W kampanii reklamował się m.in. na banerach, na których umieszczał zdjęcia psów czekających na adopcję. - Gdyby w ten sposób o głosy wyborców chciał walczyć ktoś, kto nie kojarzy się z psami, to pewnie bym się uśmiechnął i uznał to za chwyt marketingowy - komentuje dr Krystian Dudek. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
LinkedIn znów zwalnia. Pożegna się z prawie 700 osobami
Nastolatki mogą pozywać platformy za uzależnienie od mediów społecznościowych - orzekł sąd
Google popiera przepisy dotyczące bezpieczeństwa w internecie
Telekomy licytują zakup pasma 5G. Maksymalna oferta to 497 mln zł
Poczta Polska ma aplikację do obsługi przesyłek kurierskich
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj