|
|
|
|
|
|
|
Sakiewicz bez obaw przed zmianą władzy. ,,Spodziewam się lepszego okresu, znam ludzi ideowych"
Tomasz Sakiewicz, szef „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika, liczy że po prawdopodobnej utracie władzy przez PiS jego media zanotują wzrost zainteresowania ze strony odbiorców. Nie wyklucza współpracy z częścią swoich byłych dziennikarzy, którzy kilka lat temu odeszli do TVP i Polskiego Radia, chociaż nie może zapewnić równie dobrych zarobków. - Znam też ludzi ideowych, którzy będą chcieli pracować ze względu na to, że odpowiada im taki nurt - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program TVN24 pozostaje w ofercie stacji naziemnej telewizji cyfrowej
Koniec promocyjnego dostępu do TVN24 i TVN24 BiS w najtańszych pakietach sieci kablowych i platformy cyfrowej Canal+. Informacyjna stacja po wyborach znów wchodzi w skład droższych paczek. Nie zrezygnowano natomiast z powtórek magazynu „Polska i świat” na antenie Telewizji i WP i z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że na razie to się nie zmieni.
więcej
|
Bogusław Wołoszański w Sejmie, jego programy wrócą do TVP
Telewizja Polska w listopadzie br. planuje przywrócić do ramówki TVP Historia powtórki programów „Sensacja XX wieku” i „Encyklopedia II wojny światowej”, prowadzonych przez Bogusława Wołoszańskiego. Były dziennikarz TVP został w niedzielę wybrany na posła Koalicji Obywatelskiej.
więcej
|
Kolejne seriale HBO w naziemnych kanałach TVN
Kolejne seriale z oferty HBO Max trafią do naziemnych kanałów TVN Warner Bros. Discovery. Jeszcze w tym miesiącu na antenie TVN pojawi się serial „Od nowa”. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w listopadzie do TVN7 trafią z kolei „Wielkie kłamstewka”.
więcej
|
39 tys. widzów nowego late night show ,,Rogalska show" w TVN Style
Nowy late night show „Rogalska show”, który prowadzi Marzena Rogalska, po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TVN Style średnio 39 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ w streamingu z nietypowymi napisami
Canal+ we Francji wprowadził udogodnienie dla dyslektyków. Użytkownicy serwisu streamingowego MyCanal mogą łatwo uruchomić specjalne napisy, które ułatwią im korzystanie z produkcji oferowanych przez platformę. Stało się to możliwe dzięki współpracy ze stowarzyszeniem Puissance Dys i agencją BETC.
więcej
|
ITV uruchamia kanały telewizyjne dla widzów spoza Wielkiej Brytanii
Brytyjski nadawca komercyjny ITV rozwija portfolio kanałów FAST, czyli oferowanych bezpłatnie w streamingu z reklamami. Obecnie widzowie z trzech kontynentów, mogą oglądać 15 takich stacji, które w sumie oferują ponad 3,5 tys. godzin treści.
więcej
|
Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium
We wrześniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player.pl prezentuje zwiastun ,,Skazanej 3", premiera serialu 10 listopada (wideo)
Od piątku, 10 listopada w Player.pl będzie można oglądać trzeci sezon serialu „Skazana”. W roli głównej ponownie wystąpi Agata Kulesza, a do obsady nowych odcinków dołączyli m.in.: Gabriela Muskała, Leszek Lichota, Marek Kalita i Monika Obara.
więcej
|
TVP Sport będzie transmitować mecze polskich koszykarzy w europejskich pucharach
Telewizja Polska nabyła prawa do transmisji domowych meczów drużyn koszykarskich Legii Warszawa i Anwilu Włocławek w rozgrywkach FIBA Europe Cup. Będą one pokazywane w TVP Sport. więcej
|
Nowy koszykarski program ,,MVP gra" w Canal+ (wideo)
W serwisie Canal+ online zadebiutował nowy program koszykarski „MVP gra”, który prowadzi Kamil Chanas. Produkcja będzie także nadawana w Canal+ Sport.
więcej
|
Promocyjna cena subskrypcji pomogła Disney+
Wrześniowa kampania promocyjna Disney+ okazała się sukcesem - podaje Kantar. W Wielkiej Brytanii liczba subskrybentów serwisów streamingowych wzrosła o pół miliona w trzecim kwartale br.
więcej
|
Nowy cykl ,,Program królów: droga do zdrowia i idealnej sylwetki" w Tele5 (wideo)
W sobotę, 21 października Tele5 rozpocznie emisję nowego cyklu „Program królów: droga do zdrowia i idealnej sylwetki”.
więcej
|
Czwarty sezon Porsche Esports Sprint Challenge Poland na żywo w Motowizji
W środę, 18 października, rozpocznie się cyklu simracingowy Porsche Esports Sprint Challenge Poland 2023. Wszystkie wyścigi wirtualnej rywalizacji na platformie iRacing będzie można oglądać na żywo na antenie Motowizji.
więcej
|
Reddit Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Reddit to zainteresowania, społeczności i ludzie poszukujący praktycznych informacji. To globalna strona internetowa, na której ludzie wymieniają się wiedzą i doświadczeniami. Dominują zdecydowanie treści w języku angielskim i ta praktyka komunikowania się w jednym języku ułatwia dotarcie do zasobów generowanych przez całą społeczność. Obecnie Reditt posiada ponad 57 milionów aktywnych użytkowników dziennie (Daily Active Uniques) na świecie, którzy publikują, komentują, zadają pytania i na bieżąco oceniają treści przez tzw. upvote i downvote. Aktualnie jest to jedna z najpopularniejszych platform w Internecie. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamil Dąbrowa typowany na prezesa Polskiego Radia
Opozycja przejmująca władzę w Polsce zamierza jak najszybciej zreformować publiczne media, zaczynając od zmiany władz Polskiego Radia i TVP. Można to zrobić na dwa sposoby: stawiając nadawców uprzednio w stan upadłości lub zmieniając zapisy ustaw. Ale co dalej? Niewykluczone, że do Polskiego Radia wróci część dziennikarzy zwolnionych z powodów politycznych - mówią nasi informatorzy. Jak się dowiadujemy nieoficjalnie, na nowego prezesa najczęściej typuje się Kamila Dąbrowę. Ten w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie mówi „nie”.
więcej
|
|
Prezes Polskiego Radia wezwana do KRRiT
Za tydzień prezes Polskiego Radia, Agnieszka Kamińska, stanie przed Krajową Radą Radiofonii i Telewizji, by szczegółowo wyjaśnić zmiany, jakie wprowadzono w planie programowo-finansowym nadawcy. - To nic nadzwyczajnego, nie pierwszy raz Rada zaprasza panią prezes w tym celu – zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl rzeczniczka regulatora, Teresa Brykczyńska. Chodzi m.in. o obcięcie w Trójce publicystki na rzecz rozrywki. Wraz z Kamińską z nieścisłości w swoim planie tłumaczyć się ma także prezes Radia Łódź.
więcej
|
|
Rachoń tłumaczy się z zaproszenia oszusta udającego weterana wojennego. ,,Następnym razem będę mądrzejszy"
Piotr Czaban ujawnił, że autor profilu społecznościowego ,,Wczoraj Żołnierz Dziś Tata", którego do swoich programów zapraszali Michał Rachoń i Katarzyna Gójska, to były ochroniarz w supermarkecie, skazany za oszustwa na 10 lat więzienia. - Jego dowód osobisty oraz książeczkę emerytalną służb mundurowych widziałem osobiście, kiedy weryfikowałem jego tożsamość. Nie poprosiłem o zaświadczenie o niekaralności, następnym razem będę mądrzejszy - tłumaczy Rachoń. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
WPP łączy agencje VMLY&R z Wunderman Thompson
Koncern reklamowy WPP połączy agencje reklamowe VMLY&R z Wunderman Thompson. Połączone firmy zatrudniać będą 30 tys. osób na 64 rynkach.
więcej
|
TVP chce korzystać z narzędzia do analizowania kampanii na rynku reklamy online
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zapewni jej dostęp do narzędzia, które zapewni analizę kampanii na rynku reklamy online - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fielmann nowym klientem agencji Chapter1
Agencja Chapter1 rozpoczyna obsługę firmy Fielmann, działającej w segmencie optycznym. Współpraca ma charakter długofalowy i właśnie startuje pierwsza kampania: „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.
więcej
|
Jakub Sobczak marketing & growth directorem Grupy Blix
Jakub Sobczak dołączył do zespołu Grupy Blix. Objął funkcję marketing & growth directora, biorąc odpowiedzialność za strategię marketingową i dalsze skalowanie bazy użytkowników produktów należących do spółki. Wesprze ją w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu.
więcej
|
Magdalena Marzec odpowie za rozwój marki Lite e-Commerce
Magdalena Marzec objęła stanowisko head of brand w Lite e-Commerce (Grupa Żabka).
więcej
|
Agencja You Welcome pracuje dla Fundacji Gdańskiej
Agencja You Welcome została wybrana przez Fundację Gdańską do realizacji kampanii społecznej o pieczy zastępczej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szkoła programowania kpi z sytuacji pracowników TVP. Daje im taką zniżkę, ile PiS dostał w wyborach
Internetowa platforma do nauki programowania Future Collars reklamuje się zniżką w wysokości 36,6 proc. dla pracowników Telewizji Polskiej. Po prawdopodobnym przejęciu władzy przez opozycję spodziewane są duże zmiany w mediach publicznych.
więcej
|
,,Masz to jak... w Żabce!" z okazji 25-lecia sieci Żabka
Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”.
więcej
|
Rusza IKEA Kreativ. Sztuczna inteligencja pomoże zaplanować wystrój wnętrz
IKEA wprowadziła nowe cyfrowe narzędzie do aranżowania wnętrz wykorzystujące sztuczną inteligencję o nazwie IKEA Kreativ. Narzędzie do urządzana domowych wnętrz dostępne jest dla każdego w aplikacji mobilnej IKEA na Android i IOS.
więcej
|
Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim
Wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. W kampanii występuje Kuba Wojewódzki.
więcej
|
Magda Mołek ambasadorką kolekcji Tatuum
Marka odzieżowa Tatuum zaprezentowała najnowszą kolekcję kapsułową Signature, której ambasadorką jest dziennikarka Magda Mołek.
więcej
|
Anna Domoń senior integrated communication managerką w LiquidThread
Anna Domoń, która od 2019 roku pracuje w agencji LiquidThread awansowała na stanowisko senior integrated communication managerki.
więcej
|
Nestlé z loterią inspirowaną Monopoly
Producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé w wyniku wygranego przetargu powierzył agencji Unique One przygotowanie kampanii pod hasłem „Loteria Monopoly”.
więcej
|
Nowe hasło właściciela T-Mobile. "T - Connecting your world"
T - „Connecting your world" to nowe hasło całej Grupy Deutsche Telekom, do której należy T-Mobile Polska. Na polskim rynku hasło „Connecting your world" będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii nowego programu lojalnościowego operatora.
więcej
|
Mediaplus, SalesTube, Labcon i Gong z nową kampanią dla Dr.Beckmann
Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Dr.Beckmann - listki piorące Magic Leaves. Obejmuje działania w digitalu, w kinie, na kanałach social media oraz współpracę z influencerami. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected SalesTube oraz agencjami kreatywnymi Labcon i Gong.
więcej
|
Reddit Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Reddit to zainteresowania, społeczności i ludzie poszukujący praktycznych informacji. To globalna strona internetowa, na której ludzie wymieniają się wiedzą i doświadczeniami. Dominują zdecydowanie treści w języku angielskim i ta praktyka komunikowania się w jednym języku ułatwia dotarcie do zasobów generowanych przez całą społeczność. Obecnie Reditt posiada ponad 57 milionów aktywnych użytkowników dziennie (Daily Active Uniques) na świecie, którzy publikują, komentują, zadają pytania i na bieżąco oceniają treści przez tzw. upvote i downvote. Aktualnie jest to jedna z najpopularniejszych platform w Internecie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sakiewicz bez obaw przed zmianą władzy. ,,Spodziewam się lepszego okresu, znam ludzi ideowych"
Tomasz Sakiewicz, szef „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika, liczy że po prawdopodobnej utracie władzy przez PiS jego media zanotują wzrost zainteresowania ze strony odbiorców. Nie wyklucza współpracy z częścią swoich byłych dziennikarzy, którzy kilka lat temu odeszli do TVP i Polskiego Radia, chociaż nie może zapewnić równie dobrych zarobków. - Znam też ludzi ideowych, którzy będą chcieli pracować ze względu na to, że odpowiada im taki nurt - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lichocka, Zimoch, Kobosko i Wołoszański w Sejmie. Nie dostali się menedżerka mediów Sakiewicza, Rozenek i Korwin-Mikke
Joanna Lichocka, Bogusław Wołoszański, Michał Kobosko, Tomasz Zimoch czy Klaudia Jachira - te nazwiska znajdą się w Sejmie kolejnej kadencji. Jeśli chodzi o ludzi związanych z mediami, wybory przegrali m.in. Andrzej Rozenek, Janusz Korwin-Mikke (spełniający się także jako publicysta), pisarz i publicysta Jacek Dehnel czy zaufana Tomasza Sakiewicza Beata Dróżdż. Do Sejmu po raz pierwszy od 1991 roku nie dostała się Iwona Śledzińska-Katarasińska.
więcej
|
|
|
,,CzarnkoFlix" znów opóźniony
Streamingowa platforma dla młodzieży MeduM (tzw. „CzarnkoFlix”) najpierw miała ruszyć w grudniu ub. r., następnie tuż przed wyborami, ale nie wystartowała do dziś. Urzędnicy zapewniają, że jest gotowa. W kuluarach mówi się jednak, że być może młodzież nie doczeka się już jej wcale. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przyznaje, że terminu startu nadal nie ustalono.
więcej
|
Już niedługo pierwsza transmisja sportowa w ofercie Netfliksa
Netflix już w listopadzie pokaże pierwszą transmisję sportową na żywo. W wydarzeniu pod nazwą The Netflix Cup kierowcy z cyklu „Formuła 1: Jazda o życie” będą rywalizować z golfistami, znanymi z produkcji „Za jednym zamachem”.
więcej
|
Spadł udział streamingu na ekranie telewizora we wrześniu. YouTube wyraźnie przed Netfliksem
We wrześniu 2023 roku 6,6 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,5 pkt. proc. niższy niż w sierpniu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 1,7 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,5 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge.
więcej
|
LinkedIn znów zwalnia. Pożegna się z prawie 700 osobami
Serwis LinkedIn zwalnia 668 pracowników z zespołów inżynieryjnych, produktowych, talentowych i finansowych. Wiadomość ta pojawia się zaledwie pięć miesięcy po zwolnieniu 716 osób.
więcej
|
Dino Polska wchodzi w e-commerce. Inwestuje w drogerię internetową
Właściciel sieci sklepów Dino zawarł przedwstępną umowę kupna 75 proc. udziałów drogerii internetowej eZebra.pl. Planuje w nią zainwestować 61 mln zł.
więcej
|
Sukces Yanosik - Neptis S.A. liderem na polskim rynku elektroniki drogowej
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, sukces nie zawsze jest związany z tradycyjnym podejściem do rynku. Doskonałym przykładem triumfu, w dziedzinie elektroniki drogowej, jest historia polskiego producenta urządzeń Yanosik. Firma Neptis S.A. – twórca popularnej bezpłatnej aplikacji mobilnej Yanosik odniosła imponujący sukces, jako producent urządzeń elektronicznych, które wspierają polskich kierowców w wymianie informacji na drodze.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Radny z Sosnowca pokonał w wyborach Czarzastego dzięki nietypowym plakatom? "Było to autentyczne"
Łukasz Litewka, 34-letni radny z Sosnowca, startujący z ostatniego miejsca na liście Lewicy w okręgu nr 32, zdobył prawie dwa razy więcej głosów niż "jedynka" tamtejszej listy - Włodzimierz Czarzasty. W kampanii reklamował się m.in. na banerach, na których umieszczał zdjęcia psów czekających na adopcję. - Gdyby w ten sposób o głosy wyborców chciał walczyć ktoś, kto nie kojarzy się z psami, to pewnie bym się uśmiechnął i uznał to za chwyt marketingowy - komentuje dr Krystian Dudek.
więcej
|
|
|