|
|
|
|
|
|
|
Latkowski skazany za pomówienie adwokata. W tle dokument o Zatoce Sztuki. "Temat nie jest zamknięty"
Dziennikarz Sylwester Latkowski został skazany prawomocnym wyrokiem drugiej instancji w sprawie, którą wniósł przeciw niemu trójmiejski adwokat, Nicholas Cieslewicz, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W 2020 roku Latkowski w trakcie debaty po filmie „Nic się nie stało” stwierdził, że prawnik miał grozić wydawcy tygodnika „Wprost”. Sądy obu instancji uznały, że było to zniesławienie. - Dla mnie to nie jest zamknięty temat - mówi nam dzisiaj Sylwester Latkowski.
więcej
|
SkyShowtime pyta o Canal+, T-Mobile, Play/UPC Polska oraz treści 4K
Polscy użytkownicy SkyShowtime otrzymują zaproszenia do udziału w obszernej ankiecie. Serwis streamingowy pyta m.in. o zadowolenie z oferty programowej, a także korzystanie z usług operatorów, takich jak Canal+, T-Mobile, Play/UPC Polska. Subskrybenci mogą też opowiedzieć się za wprowadzeniem treści w jakości 4K.
więcej
|
376 tys. widzów programu ,,Doda. Dream Show" w Polsacie
Nowy reality-show „Doda. Dream Show” oglądało średnio 376 tys. widzów. Program miał mniej widzów niż nadawany rok temu program „Doda - 12 kroków do miłości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. W piątek 3 listopada widzowie Polsatu zobaczą koncert, do którego przygotowania były treścią programu.
więcej
|
Kończy się koncesja polskiej wersji kanału HBO
Tylko do 2 stycznia 2024 roku obowiązuje koncesja polskiej wersji kanału HBO. Filmowa stacja nie zniknie jednak z rynku. Warner Bros. Discovery złożył do czeskiej odpowiedniczki Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o jej przedłużenie. Jeśli zostanie rozpatrzony pozytywnie, to kanał będzie mógł nadawać do 2036 roku.
więcej
|
TVP1 jednak kontynuuje ,,Tu mówi Polska", w środę kolejne wydanie cyklu
Telewizyjna Jedynka w środę, 25 października pokaże kolejne wydanie programu „Tu mówi Polska”, który według pierwotnych założeń zakończył się 11 października. Audycję ponownie poprowadzi Adrian Klarenbach. Na chwile obecną nie wiadomo, czy cykl będzie realizowany w kolejnych tygodniach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kto zostanie nowym prezesem TVP? Janusz Daszczyński: na razie nie ogłaszam przyszłych rozwiązań
Były prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński odniósł się do spekulacji o swoim możliwym powrocie na to stanowisko. - Zapewniam, że wiem co zrobić, by TVP powróciła do rodziny europejskich telewizji publicznych - napisał obecny członek rady programowej TVP.
więcej
|
Szef KRRiT hurtem kwituje skargi w sprawie relacji TVP z marszu 4 czerwca. ,,Są bezzasadne, relacje były rzetelne"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Maciej Świrski, odpowiedział jednym pismem na dwie skargi, dotyczące sposobu relacjonowania marszu 4 czerwca przez Telewizję Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednobrzmiące odpowiedzi otrzymali: członkowie rady programowej TVP i dziennikarka „Gazety Wyborczej”, Agnieszka Kublik. W stanowiskach regulatora, do których dotarliśmy, można przeczytać, że skargi są bezzasadne, a sposób pokazywania marszu opozycji przez publiczną telewizję był rzetelny.
więcej
|
Anna Aniołkowska-Bisaga i Joanna Rybicka nowymi producentami w ATM Grupie
Do zespołu producentów non-scripted ATM Grupy dołączyły Anna Aniołkowska-Bisaga i Joanna Rybicka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie w ostatnim czasie pracowały w Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
W TVP Info ,,4 jeźdźców opozycji" i Tusk na żywo. Komentator stacji krytykuje
TVP Info we wtorek pokazywało na żywo konferencję prasową liderów partii mających większość w nowej kadencji Sejmu, ale na ,,pasku" określiło ich jako ,,4 jeźdźców opozycji". - Przez takie rozkoszne dziennikarstwo Zjednoczona Prawica straciła 2-3 punkty procentowe - skomentował publicysta Paweł Badzio, wypowiadający się regularnie w TVP Info. więcej
|
Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji wiele platform społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln). Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK chce walczyć z reklamami w mediach społecznościowych. Po spotkaniu z Metą, Googlem i TikTokiem
Prezes UOKiK razem z czterema państwowymi instytucjami rozmawiał z przedstawicielami platform społecznościowych - Metą, Googlem i TikTokiem na temat skuteczniejszej eliminacji niezgodnych z prawem reklam. W spotkaniu w formule okrągłego stołu uczestniczyli również przedstawiciele branży reklamowej i uniwersytetów. - Podczas spotkania panowało przekonanie, że gramy do jednej bramki. Nie chodzi o nakładanie kar czy bycie "policjantem wychodzącym zza krzaka", ale o współpracę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ekspert znający szczegóły konsultacji.
więcej
|
Palikot: straciłem dwa domy za długi firmy alkoholowej, inwestorzy być może nic nie odzyskają
Za przyjęciem porozumienia układowego Manufaktury Piwa Wódki i Wina opowiedziało się pięciu jej największych wierzycieli. Prezes i główny akcjonariusz spółki Janusz Palikot zachęca do tego samego tych mniejszych. - Inwestorzy być może nie odzyskają nic. A na pewno nie odzyskają nic, jeżeli państwo nie uzyskacie - powiedział wierzycielom. I ujawnił, że na spłatę długów spółki przeznaczył swoje dwa domy.
więcej
|
W ciągu roku liczba freelancerów w Polsce wzrosła do 330 tys.
Obecnie w Polsce funkcjonuje 330 tys. tzw. wolnych strzelców, czyli o ponad 8 proc. więcej niż w 2022 roku - wynika z raportu "Freelancing w Polsce 2023" opracowanego przez Useme. Dodano, że niemal połowa freelancerów ma od 26 do 35 lat.
więcej
|
Adam Sztaba reklamuje Miele
Firma Miele Polska rozpoczęła kampanię promującą urządzenia kuchenne. Twarzą projektu został kompozytor i dyrygent Adam Sztaba.
więcej
|
SalesTube rozpoczyna współpracę z Media Expert
SalesTube (Group One), rozwija współpracę ze spółką Terg, właścicielem sieci elektromarketów Media Expert. Agencja będzie odpowiedzialna za dostarczenie licencji Google Marketing Platform dla sieci oraz za support zespołu klienta w optymalizacji działań w ramach całego ekosystemu GMP.
więcej
|
Do reklam Victoria's Secret wrócą seksowne modelki. Rebranding nie pomógł marce
Firma Victoria's Secret produkująca bieliznę rezygnuje z przeprowadzonego niedawno rebrandingu, bo nie poprawił on wyników firmy, a sprzedaż spada. Do reklam mają wrócić “Aniołki”, czyli seksowne modelki.
więcej
|
Green Caff? Nero z nową prezes. Adam Ringer przechodzi na emeryturę
Sieć kawiarni Green Caffè Nero powołała Dorotę Pomacho-Pątkiewicz na stanowisko nowego prezesa polskiego oddziału firmy. Zastąpi ona Adama Ringera, który przechodzi na emeryturę, ale ma nadal doradzać radzie nadzorczej spółki. Sieć planuje uruchomienie w ciągu roku 10 nowych kawiarni.
więcej
|
Wieloletni szef marketingu napisał książkę o freelancingu
Marek Gonsior, wieloletni dyrektor marketingu firmy Agata Meble, a od kilku lat niezależny konsultant i doradca marki napisał książkę o freelancingu i rusza z podcastem „Wyzwoleni” skierowanym do obecnych i przyszłych freelancerów.
więcej
|
Adrian Meronk ambasadorem marki Loriini
Golfista Adrian Meronk rozpoczyna współpracę z marką Loriini, producentem luksusowych mebli dla ogrodu i domu. Będzie ambasadorem marki w mediach społecznościowych, a także weźmie udział w kampanii reklamowej w Polsce i Hiszpanii.
więcej
|
Danone z kolejnym etapem kampanii "Twoja Fantasia. Twój wybór"
Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór" promującej jogurty Fantasia, produkowane przez Danone. Kampanię realizuje agencja VMLY&R.
więcej
|
Betclic z halloweenową kampanią promującą Monster Odds
Firma bukmacherska Betclic wraca z halloweenową kampanią produktową komunikującą ofertę „Monster Odds”. Jej głównym elementem jest spot, w którym dwójka bohaterów udaje się do nawiedzonego domu.
więcej
|
Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Były dziennikarz sportowy "Gazety Wyborczej" został listonoszem. "Jestem pogodny, bo pożyteczny"
Po 29 latach pracy w dziennikarstwie Paweł Czado, były dziennikarz sportowy Interii i katowickiej redakcji „Gazety Wyborczej”, zerwał z zawodem i został listonoszem. - Jestem pogodny, bo udowodniłem sobie, że jestem pożyteczny – zapewnia.
więcej
|
Koniec Mediaklubu. Ringier Axel Springer Polska stawia na Onet Premium
W związku z rozwojem swojej oferty Onet Premium, Ringier Axel Springer Polska zamknął platformę Mediaklub.pl działającą od końcówki 2020 roku. Jej użytkownicy zostali przeniesieni do nowej usługi.
więcej
|
Marcin Torz rusza z projektem Ujawniamy.com
Marcin Torz, do niedawna dziennikarz wrocławskiej redakcji „Super Expressu” (Grupa ZPR Media), startuje z portalem Ujawniamy.com. Ma on się zajmować sprawami Wrocławia. Torz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada, że liczy na finansowanie z Patronite. W planach jest także rozbudowa zespołu redakcyjnego. - Potrzeba tutaj siły medialnej, która każdej władzy będzie patrzeć na ręce – podkreśla Torz.
więcej
|
Michał Wojak przechodzi z RASP do Burdy. Pokieruje content studiem
Michał Wojak, dotąd związany z Ringier Axel Springer Polska, od listopada zostanie dyrektorem content studia w Burda Media Polska. Jednocześnie content studio wraz z zespołem PM przejdzie w struktury biura reklamy firmy.
więcej
|
|
|
UOKiK chce walczyć z reklamami w mediach społecznościowych. Po spotkaniu z Metą, Googlem i TikTokiem
Prezes UOKiK razem z czterema państwowymi instytucjami rozmawiał z przedstawicielami platform społecznościowych - Metą, Googlem i TikTokiem na temat skuteczniejszej eliminacji niezgodnych z prawem reklam. W spotkaniu w formule okrągłego stołu uczestniczyli również przedstawiciele branży reklamowej i uniwersytetów. - Podczas spotkania panowało przekonanie, że gramy do jednej bramki. Nie chodzi o nakładanie kar czy bycie "policjantem wychodzącym zza krzaka", ale o współpracę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ekspert znający szczegóły konsultacji.
więcej
|
Influencerka Martyna Kaczmarek zgłosiła hejtera na policję. "Jestem zmęczona byciem workiem do bicia"
Była uczestniczka "Top Model", influencerka i modelka Martyna Kaczmarek złożyła zawiadomienie na policję w związku z hejterskimi wiadomościami, jakie otrzymywała od anonimowego człowieka w internecie. - Robię to nie tylko dla siebie, ale przed wszystkim dla innych osób, które nie mają zasobów, wiedzy i umiejętności, żeby robić coś z cyberprzemocą, nie widzą, gdzie szukać pomocy i wsparcia - deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Martyna Kaczmarek.
więcej
|
Nasze Miasto bez 1,3 mln użytkowników. Trójmiasto.pl i sekcja regionalna Onetu przyciągają na najdłużej
Platforma Nasze Miasto we wrześniu zanotowała spadek o 1,3 mln użytkowników, a sekcje Onetu i Wyborcza.pl z informacjami lokalnymi i regionalnymi straciły ponad 700 tys. odwiedzających. Na Trójmiasto.pl internauci spędzali średnio prawie 12 minut, a Sądeczanin.info zyskał ponad 460 tys. użytkowników.
więcej
|
,,Absolutni debiutanci" są jak pocztówka z wakacji. Recenzja polskiej nowości Netfliksa
We wrześniu na Netfliksie oglądaliśmy polską „Infamię”, gdzie wątki młodych bohaterów stanowiły ważny budulec fabularny, a od dzisiaj dostępni są także „Absolutni debiutanci”, kolejny udany serial coming-of-age. Wysyp produkcji dla nastoletniej widowni zdaje się rekompensować ich brak na rodzimym rynku w ostatnich dwóch dekadach.
więcej
|
Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji wiele platform społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln). Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Raport Banku Pekao o aktywności fizycznej dzieci. Zdaniem rodziców za dużo czasu spędzają przed ekranami
Jak wynika z najnowszego raportu Banku Pekao, dotyczącego aktywności fizycznej dzieci z klas 4-8 szkół podstawowych aż 85 proc. dzieci deklaruje, że lubi ćwiczenia i sport. Jednocześnie dla aż 32 proc. uczniów najczęstszym sposobem spędzania wolnego czasu jest granie w gry komputerowe na konsoli. Zdaniem 74 proc. rodziców to od dorosłych zależy, czy dziecko jest aktywne fizycznie. Zarówno rodzicie, jak i dzieci są zgodni, że spoiwem łączącym oba pokolenia, jeśli chodzi o formę spędzania czasu wolnego, jest rower.
więcej
|
|
|
Ewa Kawiecka w Soul & Mind
Agencja Soul & Mind zatrudniła nową PR manager Ewę Kawiecką, która odpowiadać będzie za prowadzenie projektów z obszaru public relations, komunikacji kryzysowej, CSR oraz digital PR.
więcej
|
Iga Kołacz w Human Signs
Do zespołu agencji PR i komunikacji marketingowej Human Signs dołączyła Iga Kołacz. Odpowiada za projekty realizowane dla klientów z branży finansowej.
więcej
|
|
|