|
|
|
|
|
|
|
,,Dzień dobry TVN" z nową parą w listopadzie. Hubert Urbański w gronie kandydatów
Telewizja TVN finalizuje poszukiwania nowej pary prowadzących magazyn „Dzień dobry TVN”. Nowy duet prowadzących powinien dołączyć do zespołu programu w listopadzie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W gronie kandydatów jest Hubert Urbański.
więcej
|
Znaczące podwyżki dla części klientów Canal+ Polska
Canal+ Polska zmienia 8 listopada stawki doładowań satelitarnych usług prepaid. Na przykład w przypadku oferty Canal+ telewizja na kartę pakiet Start+ nie będzie kosztował 19,99 zł miesięcznie, tylko 34 zł. Z kolei cena Komfort+ zostanie podniesiona z 39,99 zł do 54 zł.
więcej
|
Piąty sezon ,,Pamiętników z wakacji" gotowy. Emisja wiosną 2024 roku
Grupa Polsat zakończyła zdjęcia do piątego sezonu „Pamiętników z wakacji”. Premiera produkcji planowana jest na wiosnę 2024 roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyły rozmowy w sprawie ,,Sylwestra Marzeń" w Zakopanem
Mimo, że rozmowy z Telewizję Polską już się zaczęły, nie ma na razie żadnych ustaleń w sprawie organizacji „Sylwestra Marzeń” – przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Czopa z Urzędu Miasta Zakopane. To nie znaczy, że impreza się nie odbędzie - z naszych informacji wynika, że rozmowy są na wstępnym etapie, ale posuwają się do przodu. Tak było też rok temu, gdy umowę podpisano dopiero w drugiej połowie listopada.
więcej
|
Maciej Świrski nie widzi podstaw, by karać TVP za materiał ,,Wiadomości" z aktorem
Przewodniczący KRRiT odrzucił skargę członków rady programowej TVP oraz posłanek opozycji na lipcowy materiał „Wiadomości”, w którym na ekranie pojawił się amatorski aktor krytykujący pikietę pod budynkiem publicznego nadawcy. W uzasadnieniu przewodniczący Maciej Świrski pisze, że przekonują go wyjaśnienia udzielone przez Telewizję Polską oraz analiza przebiegu audycji.
więcej
|
Szef KRRiT karze TVN. Za reklamy w trakcie ,,Faktów"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na TVN karę za omyłkowe przerwanie głównego wydania „Faktów” fragmentem bloku reklamowego. Grzywna wynosi 80 tys. zł.
więcej
|
"Gdyby PO doszła do władzy, byłoby jak w Lidlu". Słowa Morawieckiego z debaty pod lupą KRRiT
- Gdyby Platforma doszła do władzy, byłoby jak w Lidlu: tydzień niemiecki i linie lotnicze do Niemiec – powiedział w czasie debaty wyborczej w TVP reprezentujący Prawo i Sprawiedliwość premier Mateusz Morawiecki. Te słowa nie spodobały się jednemu z widzów, który złożył skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na promowanie sieci handlowej przez szefa rządu. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, KRRiT postanowiła zbadać sprawę.
więcej
|
Rafał Brzozowski przestrzega swoich fanów: Chcą was oszukać! Wcześniej sieć obiegło szokujące zdjęcie muzyka
Piosenkarz Rafał Brzozowski przestrzegł swoich fanów w mediach społecznościowych, aby nie dali się oszukać przez osoby, które się pod niego podszywają i wyłudzają pieniądze. - Dziennie powstaje kilkanaście fałszywych profili, którzy się pode mnie podszywają i wyłudzają od was pieniądze za prywatne spotkanie ze mną. To oszustwo, złodzieje, których trzeba ścigać - mówi gwiazda TVP. Pod wpisem muzyka fani przyznają, że oszuści zwracali się do nich z propozycjami nagrania piosenki za 150 zł.
więcej
|
Rusza platforma KameleonTV. W ofercie m.in. kanały od TVP, TVN i Polsatu
Grupa MiŚOT zajmująca się wspieraniem małych i średnich operatorów jeszcze tej jesieni uruchomi serwis streamingowy KameleonTV. W jego ofercie znajdą się kanały związane m.in. z TVP, TVN i Polsatem, Grupą Kino Polska i Grupą MWE, a także stacje w jakości 4K.
więcej
|
Czy Finał WOŚP wróci na anteny TVP? Jerzy Owsiak zabrał głos
Czy po zmianie władz Telewizji Polskie i zmianie profilu nadawcy, jest szansa na powrót Finałów WOŚP na publiczną antenę? Takie pytania w ostatnich dniach spływają do sztabu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jerzy Owsiak odpowiada zdecydowanie: „Nie ma na to szans, chyba że TVP przeprosi za nieprawdopodobne szczucie”. Od siedmiu lat finały zbiórek pokazywane są przez media TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
TVN, Radio ZET i Gazeta.pl pokażą dzieciom swoją pracę w miasteczku edukacyjnym miniciti
W piątek, 3 listopada w Warszawie zostanie udostępnione odwiedzającym miasteczko edukacyjne miniciti, które będzie przeznaczone dla dzieci. W jego ramach pojawią się m.in. TVN, Radio ZET i Gazeta.pl, które pokażą pracę w telewizji, radiu i redakcji internetowej.
więcej
|
Niepewne czasy skłaniają konsumentów treści VoD do zmiany nawyków
Pomimo ograniczenia wydatków gospodarstw domowych, technologie i treści wideo nadal odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu gospodarstw domowych. Niepewne czasy skłaniają jednak konsumentów do zmiany priorytetów - wynika z badania "EY Decoding the Digital Home 2023". - Niełatwa sytuacja na rynku usług streamingowych powoduje, że firmy poszukują rozwiązań mających na celu poprawę i stabilizację ich sytuacji biznesowej, takich jak np. weryfikacja kont klientów - ocenia Michał Kopyt, partner, lider obszaru inżynierii cyfrowej w EY Polska.
więcej
|
Impact'24. Polski kongres o światowym rozmachu Co łączy doskonałego stratega geopolitycznego, eksperta od produktywności, wieloletnią doradczynię prezydenta Baracka Obamy wybitnego dziennikarza i specjalistę w obszarze AI, w tym zastępcę redaktora naczelnego The Economist oraz światowej klasy psychoterapeutkę, specjalistkę w dziedzinie relacji międzyludzkich i autorkę bestsellerów w tym temacie? Wszystkie na osoby będzie można spotkać na żywo, podczas kongresu Impact'24, 15-16 maja w Poznaniu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT karze TVN. Za reklamy w trakcie ,,Faktów"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na TVN karę za omyłkowe przerwanie głównego wydania „Faktów” fragmentem bloku reklamowego. Grzywna wynosi 80 tys. zł.
więcej
|
Żabka Polska do końca listopada sfinalizuje przetarg mediowy
Sieć sklepów Żabka Polska jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. Koordynuje go firma doradcza Double Check.
więcej
|
Małgorzata Bąk, Magdalena Turczyk, Karolina Gurec i Weronika Gładych w Clear Channel Polska
Do działu sprzedaży firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska dołączyła Małgorzata Bąk (jako head of clients team), Magdalena Turczyk (senior account manager), Karolina Gurec (revenue manager) i Weronika Gładych (marketing manager).
więcej
|
DDB Warszawa, K2Create i Mobile Rockets na shortliście Effie Awards Europe
Ogłoszono finalistów tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe. Na shortliście konkursu znalazły się trzy kampanie z Polski, przygotowane przez agencje DDB Warszawa, K2 Create i Mobile Rockets.
więcej
|
Reklamy kosmetyków i suplementów diety bez lekarzy? Komisja Etyki Lekarskiej postuluje wprowadzenie zakazu
Komisja Etyki Lekarskiej NIL chce rozszerzyć obecny zakaz wykorzystywania wizerunku lekarzy w reklamach wyrobów medycznych także na inne produkty - kosmetyki i suplementy diety.
więcej
|
Żabka reklamuje Ucztę na Wynos z Sanah
Do sprzedaży w sklepach Żabka trafiły dania gotowe pod marką Uczta na Wynos z Sanah. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarki.
więcej
|
Polscy olimpijczycy w strojach innej marki. Koniec współpracy z 4F
Mara adidas została sponsorem polskiej kolekcji olimpijskiej na lata 2024-2028. Oznacza to koniec współpracy Polskiego Komitetu Olimpijskiego z polską marką 4F.
więcej
|
Orlen uruchomił automat sklepowy. Jest czynny całą dobę
Na warszawskim Dworcu Zachodnim Grupa Orlen uruchomiła pierwszy punkt automatycznej sprzedaży pod marką "Orlen w ruchu". Stoisko jest czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
więcej
|
CBA spotem na Facebooku zachęca do pracy w swoich strukturach
Centralne Biuro Antykorupcyjne szuka pracowników cywilnych i funkcjonariuszy. Pracę w swoich strukturach reklamuje spotem na Facebooku, który ma zachęcić potencjalnych nowych pracowników.
więcej
|
Mikhail Fediukovich performance marketing lead w Kerris
Do zespołu Kerris na stanowisko performance marketing lead dołączył Mikhail Fediukovich. Jego głównymi zadaniami są zarządzanie zespołem performance marketingu, optymalizacja procesów oraz aktywny udział w zdobywaniu i skalowaniu klientów agencji.
więcej
|
Klapki Kubota z nowym hasłem ,,Podstawa komfortu"
Marka klapek Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”, przygotowaną przez Tigers i SCPROJECTS.
więcej
|
André Andrade dyrektorem generalnym dentsu EMEA
Grupa reklamowa Dentsu mianowała André Andrade'a na stanowisko dyrektora generalnego dentsu EMEA. Będzie on nadzorować zintegrowaną strategię rozwoju i realizację działalności biznesowej dentsu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Andrade dołącza do grona regionalnych dyrektorów generalnych nadzorowanej przez Giulio Malegori, niedawno mianowanego dyrektora operacyjnego grupy Dentsu Group Inc.
więcej
|
Pepco kampanią społeczną zachęca do rozmów z bliskimi
Sieć sklepów Pepco rozpoczęła kampanię społeczną „Dom zaczyna się od serca”, która ma zachęcić do rozmów z bliskimi szczególnie na trudne tematy. Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie marki, w co trzeciej rodzinie w Polsce nie mówi się o problemach, a o emocjach i uczuciach rozmawia z bliskimi tylko 24 proc. młodych osób.
więcej
|
Firma Httpool by Aleph zmienia nazwę
Firma marketingowa Httpool by Aleph będzie działała pod marką Aleph. To część globalnego ujednolicenia nazw w koncernie Aleph Group. więcej
|
Fundacja DKMS w kampanii ,,Kiedy dorosnę..." wspiera dziecięce marzenia o zdrowiu
Celem nowej kampanii fundraisingowej Fundacji DKMS pod hasłem: „Kiedy dorosnę…” jest wsparcie dzieci w walce z nowotworami krwi i zapewnienie im szansy na spełnianie marzeń oraz aspiracji w już zdrowym, dorosłym życiu.
więcej
|
Matteo Bocelli w świątecznej kampanii Guess
Marka odzieżowa Guess rozpoczęła już świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterami są włoski piosenkarz Matteo Bocelli oraz pochodząca z Albanii modelka i piosenkarka, Oriola Marashi.
więcej
|
Producent odzieży musi zapłacić 1,1 mln zł kary. Za fałszywe dane na metkach
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał grzywnę nałożoną przez prezesa UOKiK na firmę Recman. Według regulatora spółka podawała nieprawdziwe dane o składzie produkowanych ubrań. więcej
|
Agencja 2increatives zmienia identyfikację wizualną
Działająca od 2016 roku 2increatives, agencja kreatywna dedykowana głównie Instagramowi, z okazji swoich siódmych urodzin zmienia nie tylko identyfikacją wizualną, ale także oficjalnie rozszerza zakres usług.
więcej
|
Mężczyzno! Zadbaj o swoją Odporność na Jesień
Jesień to piękna pora roku, ale niestety to również czas, kiedy pogoda staje się kapryśna, a dni stają się coraz krótsze. Wraz z nadejściem chłodniejszych temperatur i zmianą warunków atmosferycznych, nasza odporność może osłabnąć. Dlatego warto podjąć kilka kroków, aby zadbać o swoje zdrowie i wzmocnić organizm na nadchodzącą jesień. Oto kilka prostych porad.
więcej
|
Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Meta Platforms bije rekord sprzedaży reklam i zysku. Bez jednej czwartej pracowników wydaje mniej
W zeszłym kwartale Meta Platforms osiągnął rekordowe w swojej historii 34,15 mld dolarów przychodów i 11,58 mld dolarów zysku netto, mimo że dział obejmujący metawersum przyniósł 3,7 mld dolarów straty. Wydatki koncernu zmalały o 7 proc., m.in. dzięki zmniejszeniu zatrudnienia o jedną czwartą.
więcej
|
Jack Krawczyk w Warszawie: Komputery robią rzeczy z tobą, nie dla ciebie
Dyrektor produktu Google Bard Jack Krawczyk w środę w Warszawie mówił o tym, jak generatywna sztuczna inteligencja może wpłynąć na życie. - Bard nie jest tylko AI, to rozszerzona wyobraźnia. Jest napędzany najgenialniejszym komputerem świata – twoim umysłem – przekonywał.
więcej
|
Karolina Hytrek-Prosiecka żegna się z Gazeta.pl
Dziennikarka Karolina Hytrek-Prosiecka kończy współpracę z portalem Gazeta.pl (Agora), w którym prowadziła programy „Poranna rozmowa” i „Studio biznes”.
więcej
|
Liczne stany USA pozywają Metę za szkodzenie młodzieży i dzieciom
Przeciwko koncernowi Meta (właścicielowi Instagrama i Facebooka) aż 39 stanów, w tym Nowy Jork, złożyły federalny pozew zbiorowy. Firma Marka Zuckerberga została oskarżona o wprowadzanie w błąd opinii publicznej na temat zagrożeń związanych z korzystaniem z mediów społecznościowych i przyczynianie się do kryzysu zdrowia psychicznego wśród młodzieży.
więcej
|
Marcin Zawada gospodarzem ,,Onet Rano"
Do grona prowadzących główną część programu „Onet Rano”, realizowaną w samochodzie, dołączył Marcin Zawada. Z Onetem jest związany od ośmiu lat.
więcej
|
Dzielnicowa Karolina Keller w zderzeniu z systemem. Recenzja ,,Morderczyń", czyli pierwszego polskiego serialu fabularnego Viaplay
Losy „Morderczyń” długo były niepewne – w czerwcu premiera serialu została przesunięta na jesień, a w międzyczasie pojawiła się informacja o możliwym wyjściu Viaplay z Polski. Pomimo tych przeszkód, obraz w reżyserii Kristoffera Rusa, inspirowany „Polskimi morderczyniami” Katarzyny Bondy doczekał się swojego debiutu. Czy warto sięgnąć po pierwszą polską fabułę Viaplay?
więcej
|
InPost dokłada na Allegro ponad 3,5 tys. PaczkoPunktów
Od listopada zakupy z Allegro będzie można odbierać i wysyłać InPostem także w PaczkoPunktach. W całym kraju jest obecnie prawie 3,7 tys. takich punktów.
więcej
|
Liczba użytkowników Snapchata wzrosła do 406 milionów
Na koniec trzeciego kwartału br. liczba aktywnych miesięcznie użytkowników aplikacji Snapchat wyniosła 406 milionów przy wzroście o 12 proc. rok do roku.
więcej
|
Spotify ma ponad 574 mln użytkowników, przychody o 11 proc. w górę
Serwis streamingowy audio Spotify odnotował w trzecim kwartale roku zysk operacyjny w wysokości 32 mln euro (34,1 mln dolarów). To pierwszy kwartalny zysk firmy od 2021 r. Platforma odnotowała wzrost liczby aktywnych użytkowników do 574 mln, o 26 proc. rok do roku.
więcej
|
Kanada zarzuca Chinom dezinformację w social media. Miała zdyskredytować premiera Trudeau i parlamentarzystów
Chiny zorganizowały kampanię mającą zdyskredytować premiera Kanady Justina Trudeau i dziesiątki parlamentarzystów – poinformowało kanadyjskie MSZ.
więcej
|
Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji wiele platform społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln). Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Niepewne czasy skłaniają konsumentów treści VoD do zmiany nawyków
Pomimo ograniczenia wydatków gospodarstw domowych, technologie i treści wideo nadal odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu gospodarstw domowych. Niepewne czasy skłaniają jednak konsumentów do zmiany priorytetów - wynika z badania "EY Decoding the Digital Home 2023". - Niełatwa sytuacja na rynku usług streamingowych powoduje, że firmy poszukują rozwiązań mających na celu poprawę i stabilizację ich sytuacji biznesowej, takich jak np. weryfikacja kont klientów - ocenia Michał Kopyt, partner, lider obszaru inżynierii cyfrowej w EY Polska.
więcej
|
W Warszawie siła nabywcza nawet trzykrotnie wyższa niż w najbiedniejszym polskim powiecie. Rozwarstwienie się pogłębia
W 2023 r. średnia siła nabywcza na mieszkańca Polski wynosi 10 903 euro. W najbogatszej Warszawie dochód rozporządzalny netto (17 980 euro netto) jest prawie trzykrotnie wyższy niż w znajdującym się na końcu listy powiecie kolneńskim (6765 euro netto) - wynika z nowego raportu GfK.
więcej
|
|
|