|
|
|
|
|
|
|
TVP zmienia reżysera ,,Sylwestra Marzeń"
Nie Mikołaj Dobrowolski, ale Tomasz Motyl w tym roku będzie reżyserować „Sylwestra Marzeń z Dwójką” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Koncert, transmitowany w TVP2, odbędzie się w Zakopanem.
więcej
|
1,06 mln widzów teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” w jesiennej ramówce śledziło średnio 1,06 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Obecnie Jedynka pokazuje powtórkowe odcinki cyklu, nowy sezon ma się pojawić w 2024 roku.
więcej
|
Apel o zmiany w TVP trafił do Sejmu i Senatu. "Wyzerować i zbudować od nowa"
Dziewięć osób, w tym Sławomir Zieliński, Maciej Orłoś i Beata Harasimowicz, podpisało się pod złożonym w poniedziałek w obu izbach Parlamentu apelem o renowację mediów publicznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród zgłoszonych propozycji mi.n. znalazło się rozliczenie Jacka Kurskiego i Mateusza Matyszkowicza, likwidacja kilku anten oraz wprowadzenie tzw. „opcji zero”, czyli zwolnienie wszystkich pracowników i zatrudnienie niektórych na nowych warunkach.
więcej
|
1,55 mln widzów ,,The Voice of Poland 14" w TVP2
14. edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,55 mln osób. W porównaniu do 13. serii widownia show spadła o 50 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info ostrzega na pasku przed swoim zniknięciem
W połowie grudnia zmiana standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej. W związku z migracją głównych kanałów Telewizji Polskiej do DVB-T2/HEVC, rusza kampania informacyjna nadawcy publicznego. O konieczności wymiany tunera lub telewizora widzowie TVP Info mogą się dowiedzieć m.in. z pasku w dolnej części ekranu.
więcej
|
,,Top model" w nowym paśmie oglądało 705 tys. widzów
12. edycję programu „Top model” oglądało w TVN w sobotnie wieczory średnio 705 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu nadawanego w środy miał o 177 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
758 tys. widzów drugiego sezonu ,,Archiwisty" w TVP1
Premierowe odcinki drugiego sezonu serialu „Archiwista” oglądało średnio 758 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Usunięty przez polską platformę Canal+ kanał za darmo w streamingu
Serwis streamingowy Rakuten TV rozszerzył ofertę FAST na polskim rynku. Subskrybenci za darmo mogą oglądać teraz także Trace Urban. Muzyczna stacja przez wiele lat wchodziła w skład pakietów platform cyfrowych Cyfra+, nc+ i Canal+.
więcej
|
Monika Borkowska w kolejnym programie TVP Info
Do grona prowadzących „Minęła 20” w TVP Info dołączyła reporterka „Wiadomości” Monika Borkowska. Z Telewizją Polską pożegnał się niedawno jeden z gospodarzy tego magazynu - Bartłomiej Graczak.
więcej
|
Morawiecki do pracowników TVP: będziemy bronić was do końca
Premier Mateusz Morawiecki w wywiadzie w „Gościu Wiadomości” podziękował wszystkim pracownikom Telewizji Polskiej, przekonując, że reprezentują obecnie „wolną myśl”. - Będziemy starali się - niezależnie od tego, w jakiej roli będziemy - bronić was do końca - zapewnił.
więcej
|
1,86 mln widzów Eurowizji Junior 2023 w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC
Pokazany w niedzielę po południu w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC finał 21. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior oglądało średnio 1,86 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni 2" w Crime+Investigation Polsat (wideo)
W środę, 29 listopada Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni”. Dziennikarz kryminalny ponownie będzie w nim rozmawiać z pisarzami zaangażowanymi do cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”.
więcej
|
Nie żyje pisarz i były szef TVP Gdańsk Paweł Huelle
W wieku 66 lat zmarł Paweł Huelle, pisarz, poeta, krytyk literacki wykładowca uniwersytecki i redaktor. W latach 90. był dyrektorem oddziału TVP w Gdańsku.
więcej
|
TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PiS próbuje zablokować zmiany w TVP i Polskim Radiu. ,,Jeszcze mocniej zdeterminuje nowy rząd"
Rada Mediów Narodowych na wniosek ministra kultury zgodziła się na zmiany w statutach mediów publicznych. Mają one utrudnić przejęcie przez nową koalicję kontroli nad Telewizją Polską. Statuty wcześniej musi zaakceptować jednak Krajowy Rejestr Sądowy. Związani z dotychczasową opozycją eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl spodziewają się szybkiej reakcji przyszłego rządu na inicjatywę RMN.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański apeluje do rządu o 3 mld zł rekompensaty dla mediów publicznych
Jeśli finansowanie TVP pozostanie na planowanym poziomie, w przyszłym roku Teatr Telewizji przestanie produkować premiery, TVP Kultura będzie nadawała same powtórki, a regionalne oddziały czekają zwolnienia - takie informacje przekazał w poniedziałek członkom Rady Mediów Narodowych prezes nadawcy, Mateusz Matyszkowicz. - Będę postulował o trzy miliardy dofinansowania dla publicznych mediów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef RMN, Krzysztof Czabański. Teraz ma to być 1,9 mld zł.
więcej
|
|
Multipleks DAB+ Polskiego Radia poszerzył zasięg
W ostatnich dniach rozpoczęto emisję multipleksu DAB+ Polskiego Radia w Kłodzku, Ostrołęce, Lęborku i Człuchowie. W najbliższych tygodniach rozpoczną pracę cyfrowe nadajniki m.in. w Brzegu, Słupsku, Choczewie i Strzeżowie.
więcej
|
|
Była prezenterka TV Republika i TVP Info nowym ministrem kultury
W nowym rządzie Mateusza Morawieckiego ministrem kultury i dziedzictwa narodowego będzie Dominika Chorosińska (z domu Figurska) - od 2019 roku posłanka PiS, a wcześniej m.in. aktorka i prezenterka w Telewizji Republika oraz w TVP Info.
więcej
|
|
Gliński chce zablokować zmiany we władzach TVP i Polskiego Radia. Nowy zapis w statutach
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński chce, żeby w razie postawienia Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i PAP w stan likwidacji kontrolę nad spółkami zachowali członkowie ich zarządów. Proponowaną przez niego zmianę w statutach spółek zaakceptowała Rada Mediów Narodowych, w której większość ma PiS. więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska wyprzedziła Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od maja do października br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Video Brothers atakuje IAA za Okrągły Stół Influencer Marketingu: ,,inicjatywa będzie wykorzystana instrumentalnie"
Kilka dni po tym, jak IAA Polska poinformowało o pracach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu, inicjatywę zakwestionował Łukasz Skalik, prezes agencji Video Brothers, która - jak twierdzi - nie została zaproszona przez organizację do tego projektu. - IAA nie będzie dobrą przestrzenią do tworzenia tego typu inicjatyw, szczególnie jeśli dominujący wpływ na prace „Okrągłego Stołu” będą wywierać osoby z należącej do holdingu Mediacap agencji Lifetube - powiązanej z influencerami zamieszanymi w tzw. „Aferę Pandora Gate” – uważa Łukasz Skalik.
więcej
|
Maciej Wosk head of social w Sigma Bis
Maciej Wosk pełni funkcję head of social w Sigma Bis, agencji mediowej należącej do Orlenu i PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla
W trwającym od października przetargu reklamowym sieci sklepów Lidl Polska są cztery agencje, wśród nich pracująca od wielu lat dla tej marki agencja GPD.
więcej
|
Spicy Mobile z nowym działem sprzedaży, na czele Przemysław Woźniak
Agencja Spicy Mobile tworzy nowy dział sprzedaży. Na jego czele stanął Przemysław Woźniak, od lat związany z agencją.
więcej
|
Badanie: Ludzka kreatywność jest niezbędna przy tworzeniu muzyki
Międzynarodowa organizacja reprezentująca branżę nagraniową na świecie – IFPI – opublikowała wnioski z przeprowadzonego po raz pierwszy badania dotyczącego postaw odbiorców muzyki wobec sztucznej inteligencji. 79 proc. uważa, że ludzka kreatywność pozostaje kluczem do tworzenia muzyki. 76 proc. twierdzi, że sztuczna inteligencja nie powinna wykorzystywać muzyki czy głosu artysty bez jego zgody. 74 proc. zgadza się, że sztucznej inteligencji nie należy wykorzystywać do klonowania artystów ani podszywania się pod nich bez zezwolenia.
więcej
|
Joanna Krupa reklamuje Game4Planet
Joanna Krupa w ramach kampanii programu Game4Planet, udowadnia że ubrania z drugiego obiegu to nie tylko ekologiczny wybór, ale i powód do dumy.
więcej
|
Totalizator Sportowy powraca z szerokozasięgową kampanią reklamową Lotterii Świątecznej Lotto
Totalizator Sportowy rozpoczął szerokozasięgową kampanię reklamową Lotterii Świątecznej Lotto. Działania reklamowe potrwają do końca grudnia br.
więcej
|
Rusza sprzedaż aukcyjna w aplikacjach TVP Sport
Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż aukcyjną w aplikacjach TVP Sport. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia, a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
więcej
|
Hamish Kinniburgh globalnym dyrektorem ds. strategii i doradztwa w dziale mediów Dentsu
Grupa reklamowa Dentsu powołała Hamisha Kinniburgha na stanowisko globalnego dyrektora ds. strategii i doradztwa w dziale mediów.
więcej
|
Leo Burnett ze świąteczną kampanią Raffaello na ośmiu europejskich rynkach
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) wystartowała z kolejnym spotem w ramach nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello. Reklama, podobnie jak jej poprzednia odsłona, jest emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.
więcej
|
Komisja Europejska rusza z kampanią zwalczającą stereotypy dotyczące płci
Komisja Europejska rozpoczęła w social mediach w Polsce kampanię #EndGenderStereotypes w mediach społecznościowych. Jej celem jest zakwestionowanie utrzymujących się stereotypów dotyczących płci, które mają wpływ na budowanie nierówności społecznych. Działania prowadzone są równolegle w całej Unii Europejskiej.
więcej
|
Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej |
|
|
Antoni Winch zrezygnował z kierowania ,,Dialogiem"
Antoni Winch, od końca kwietnia br. redaktor naczelny czasopisma „Dialog” (Instytut Książki), poświęconego współczesnej dramaturgii, zrezygnował ze stanowiska. Zespół redakcyjny w połowie listopada zapytał dyrektora Instytutu Książki, co dalej z pismem i kto nim pokieruje. Jednak, jak napisano, odpowiedzi dotąd nie ma.
więcej
|
,,Twój Styl" najchętniej kupowanym miesięcznikiem luksusowym i shoppingowym
W trzecim kwartale 2023 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Na czele e-wydań uplasowało się „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Sport" nie przestanie istnieć. Jest nowy właściciel i aplikacje
Katowicki dziennik „Sport” przetrwa, ale w wersji cyfrowej. Nowym właścicielem tytułu, kupionego od Gremi Media, została firma Edicom. Dostępne są już aplikacje mobilne, promowane od poniedziałku w papierowym wydaniu.
więcej
|
,,Forbes Women" bez wicenaczelnej. Odchodzi Agnieszka Filipiak
Agnieszka Filipiak, od dwóch lat zastępczyni redaktorki naczelnej magazynu „Forbes Women”, odchodzi z Ringier Axel Springer Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Część zespołu Kanału Sportowego chce przejść do nowego kanału Stanowskiego
Z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że kilku realizatorów Kanału Sportowego zamierza przejść do Kanału Zero - nowego projektu Krzysztofa Stanowskiego, który ma ruszyć w lutym przyszłego roku.
więcej
|
Strony główne: Onet zyskał dwa razy więcej niż WP.pl
Wśród stron głównych czołowych portali horyzontalnych na pozycję lidera zasięgowego awansował Onet, zyskując 1,4 mln użytkowników. Wyprzedził WP.pl, której strona główna przyciąga odwiedzających na cztery minuty dłużej. Prawie wszystkie czołowe witryny osiągnęły duże wzrosty wyników.
więcej
|
Video Brothers atakuje IAA za Okrągły Stół Influencer Marketingu: ,,inicjatywa będzie wykorzystana instrumentalnie"
Kilka dni po tym, jak IAA Polska poinformowało o pracach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu, inicjatywę zakwestionował Łukasz Skalik, prezes agencji Video Brothers, która - jak twierdzi - nie została zaproszona przez organizację do tego projektu. - IAA nie będzie dobrą przestrzenią do tworzenia tego typu inicjatyw, szczególnie jeśli dominujący wpływ na prace „Okrągłego Stołu” będą wywierać osoby z należącej do holdingu Mediacap agencji Lifetube - powiązanej z influencerami zamieszanymi w tzw. „Aferę Pandora Gate” – uważa Łukasz Skalik.
więcej
|
Globalna liczba subskrypcji SVoD wzrośnie o 321 milionów w ciągu sześciu lat
Liczba subskrypcji SVoD na całym świecie wzrośnie o 321 milionów do 2029 roku, osiągając 1,8 miliarda - wynika z danych firmy analitycznej Digital TV Research.
więcej
|
Kontrowersje wokół nowego reality show Netfliksa zatytułowanego ,,Squid Game: Wyzwanie"
Program Netfliksa inspirowany najpopularniejszym serialem platformy czyli „Squid Game”, który wciąż nie doczekał się drugiego sezonu, od początku wzbudza kontrowersje. W styczniu media brytyjskie informowały, że niektórzy z uczestników narzekali na problemy zdrowotne wynikające z udziału w zadaniach realizowanych przy kilkustopniowym mrozie. Okazuje się, że wraz z premierą show, problemów pojawiło się jeszcze więcej.
więcej
|
Allegro skupi swoje akcje za 87 mln zł. Na nagrody dla menedżerów
Rada dyrektorów Allegro zatwierdziła skup przez spółkę akcji własnych za maksymalnie 86,9 mln zł. Celem jest realizacja nagród w ramach pracowniczego programu motywacyjnego.
więcej
|
Historia serialu Netfliksa, który nie powstał brzmi jak gotowy scenariusz na film
Gdy wyszło na jaw, że Netflix wydał 55 milionów dolarów na serial, który nigdy nie powstał, niektórzy twórcy skrytykowali firmę za lekkomyślność i wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jak to się stało, że ktoś oszukał giganta streamingu i teraz jeszcze żąda odszkodowania?
więcej
|
Społeczność TikToka uwielbia Uwielbiam.pl - kulisy sukcesu wejścia Grupy Maspex na TikToka Jak „smacznie” połączyć wiedzę i rozrywkę? Kampania marketingowa profilu Uwielbiam.pl to projekt doceniony w kategorii Greatest Creative podczas ostatniej gali nagród TikTok Ad Awards. Co i kto stoi za sukcesem i jaki jest na niego przepis? materiał reklamowywięcej |
|
|
Badanie: Ludzka kreatywność jest niezbędna przy tworzeniu muzyki
Międzynarodowa organizacja reprezentująca branżę nagraniową na świecie – IFPI – opublikowała wnioski z przeprowadzonego po raz pierwszy badania dotyczącego postaw odbiorców muzyki wobec sztucznej inteligencji. 79 proc. uważa, że ludzka kreatywność pozostaje kluczem do tworzenia muzyki. 76 proc. twierdzi, że sztuczna inteligencja nie powinna wykorzystywać muzyki czy głosu artysty bez jego zgody. 74 proc. zgadza się, że sztucznej inteligencji nie należy wykorzystywać do klonowania artystów ani podszywania się pod nich bez zezwolenia.
więcej
|
|
|