|
|
|
|
|
|
|
Zapowiadana platforma TVP dopiero na przełomie 2025 i 2026 roku
Mimo zakończonego w kwietniu przetargu, Biblioteka Cyfrowa Mediów Publicznych z materiałami archiwalnymi Telewizji Polskiej i Polskiego Radia nie ruszy w 2024 roku. - Start serwisu jest planowany na przełomie 2025/2026 - informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. więcej
|
Premier przed odejściem przekaże miliardy na TVP? ,,Kolejne kukułcze jajo"
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zaapelował w liście do premiera Mateusza Morawieckiego o zapisanie w przyszłorocznym budżecie 3,03 mld zł na media publiczne z tytułu rekompensaty. Opozycyjni członkowie RMN w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważają, że ustawę musi zaakceptować nowy Sejm, więc to nierealny postulat. więcej
|
Nowy kanał WakacjeTv ma ruszyć na początku 2024 roku
Na przełomie stycznia i lutego 2024 wystartuje nowa stacja telewizyjna WakacjeTv, który zastąpi należący do Astro kanał 13 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ofercie WakacjeTv pojawią się oferty biur podróży, a także szereg programów podróżniczych. Szefem kanału będzie Zbigniew Adamkiewicz.
więcej
|
Jest dochodzenie szefa KRRiT po bulwersującym materiale TVP Info
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wszczął dochodzenie w sprawie emisji na antenie TVP Info materiału na temat sytuacji emerytów, w którym znalazło się ujęcie nagranej od tyłu kobiety w poplamionej odzieży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca przekazał już Maciejowi Świrskiemu nagrania niezbędne do prowadzenia sprawy. więcej
|
NIK cały czas nie zawiadomił prokuratury po kontroli w TVP
Mimo 29 wniosków pokontrolnych skierowanych do prezesa TVP i zapowiedzi składanych podczas prezentacji raportu, kontrolerzy Najwyższej Izby Kontroli nie wystąpili do prokuratury choćby z jednym wnioskiem o wszczęcie postępowania względem publicznego nadawcy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Możliwość taką sygnalizował w październiku p.o. rzecznika prasowego, Marcin Marjański. Teraz nam mówi: - Materiał dowodowy wciąż jest badany. więcej
|
Emitel o zmianach w naziemnej telewizji cyfrowej: Zaangażowanych około 600 osób
Przełączenie MUX-3 z głównymi kanałami TVP na nowy standard nadawania DVB-T2/HEVC zostanie przeprowadzone przez specjalistów Emitel w dwóch etapach: 15 oraz 19 grudnia. Firma podała w komunikacie, że ubiegłoroczne i tegoroczne zmiany w naziemnej telewizji cyfrowej są możliwe dzięki pracy blisko 600 pracowników. więcej
|
Kino Polska TV i Canal+ Polska łączą zespoły sprzedaży
Spółki Kino Polska TV i Canal+ Polska zdecydowały o połączeniu zespołów sprzedażowych - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Od stycznia 2024 roku obie firmy będą obsługiwane przez tego samego brokera, którym będzie Polsat Media. więcej
|
Polski operator kablowy ułatwi abonentom znalezienie pożądanych treści
Sieć kablowa Inea uruchomiła serwis internetowy Hiway.pl. Ma on pomóc abonentom znaleźć interesujące ich produkcje na 180 kanałach telewizyjnych i w kilku serwisach streamingowych. Opisom filmów i seriali towarzyszą oceny z Filmweb.pl. więcej
|
,,Kos" Pawła Maślony trafi do SkyShowtime. Jakie nowości szykuje platforma na 2024 rok?
Platforma streamingowa SkyShowtime ogłasza nowe tytuły na 2024, wśród nich ,,Kos" w reżyserii Pawła Maślony czy nowy serial SkyShowtime Original ,,Tatuażysta z Auschwitz" na postawie bestsellerowej powieści o tym samym tytule. więcej
|
61. Rajd Barbórka 2 grudnia w TVN Turbo (wideo)
W sobotę, 2 grudnia odbędzie się 61. edycja Rajdu Barbórka. Już po raz szósty z rzędu sportowe wydarzenie na żywo pokaże TVN Turbo.
więcej
|
Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style
W październiku 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy kanał telewizyjny pokaże rozgrywki męskiego tenisa
Nowy kanał sportowy poświęcony rozgrywkom tenisowym zadebiutuje w Czechach 1 stycznia 2024 roku. Jego nazwa to Premier Sport 3, będzie w całości produkowany przez O2 TV i zastąpi kanał O2 TV Tenis. Widzowie będą mogli w nim zobaczyć transmisje z turniejów ATP. więcej
|
,,Doktor Who" trafił do oferty Disney+. Zyskają widzowie, stracą scenarzyści
Kultowy serial telewizji BBC zatytułowany „Doktor Who”, od 1963 roku produkowany przez brytyjskiego nadawcę publicznego trafił na platformę Disney+. Ułatwi to życie fanom serialu, ale utrudni scenarzystom, którzy muszą negocjować nowe kontrakty.
więcej
|
Kiedy film ,,Barbie" pojawi się w HBO Max?
Jeden z najgłośniejszych i najbardziej kasowych filmów tego lata, czyli „Barbie” Grety Gerwig wkrótce pojawi się w ofercie HBO Max. Zanim jednak to nastąpi, niecierpliwi już teraz mogą wypożyczyć go z kilku streamingowych bibliotek.
więcej
|
Śledztwo ws. śmierci uczestnika ,,Królowych życia". Prokuratura dostała kilka zawiadomień
Legnicka prokuratura podjęła śledztwo dotyczące okoliczności śmierci Gabriela Seweryna, znanego z reality-show „Królowe życia”. Mężczyzna zmarł we wtorek wieczorem na szpitalnym oddziale ratunkowym w Głogowie. Wcześniej w mediach społecznościowych sugerował, że załoga pogotowia ratunkowego odmówiła mu pomocy.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane w 4+, ,,Dzień dobry TVN" liderem w 16-49 i 20-54
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we październiku br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kampanie Teads wygenerowały spektakularnie wysokie poziomy uwagi w przełomowym badaniu Cross - Platform Attention dla marek firmy Kenvue W przełomowym badaniu przeprowadzonym dla Kenvue w Polsce, dla wiodących w swoich kategoriach marek, Teads dokonał pomiaru uwagi użytkowników Teads i wiodących platform digitalowych dzięki wykorzystaniu algorytmu machine learning (LAMP). materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Premier przed odejściem przekaże miliardy na TVP? ,,Kolejne kukułcze jajo"
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zaapelował w liście do premiera Mateusza Morawieckiego o zapisanie w przyszłorocznym budżecie 3,03 mld zł na media publiczne z tytułu rekompensaty. Opozycyjni członkowie RMN w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważają, że ustawę musi zaakceptować nowy Sejm, więc to nierealny postulat. więcej
|
|
Świąteczne piosenki w RMF Classic
Od piątku 1 grudnia już po raz dwunasty radio RMF Classic będzie grało wyłącznie świąteczne piosenki. Gwiazdą będzie Cher i jej album ,,Christmas", na antenie pojawi się też specjalna piosenka Artura Andrusa i kolejna edycja Plebiscytu na Świąteczny Przebój Wszech Czasów. więcej
|
|
Czego Polacy słuchali na Spotify w 2023 roku? Kizo, Taco, Bletka, sanah
Dzięki Spotify Wrapped słuchacze popularnej platformy mogą podsumować swój rok w muzyce i podcastach. Tylko w tym roku słuchaliśmy lokalnych artystów o 18 proc. częściej niż w 2022 roku. więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży awans Eski
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXX i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Kino Polska TV i Canal+ Polska łączą zespoły sprzedaży
Spółki Kino Polska TV i Canal+ Polska zdecydowały o połączeniu zespołów sprzedażowych - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Od stycznia 2024 roku obie firmy będą obsługiwane przez tego samego brokera, którym będzie Polsat Media. więcej
|
Grupa CCC oszczędziła na reklamach. HalfPrice wyprzedził w Polsce eObuwie
W zeszłym kwartale rozrachunkowym grupa CCC przy minimalnym wzroście przychodów zmniejszyła stratę netto z 75,3 do 17 mln zł. Firma ograniczyła wydatki m.in. na reklamy. Pogorszyła się natomiast sprzedaż i rentowność eObuwia. więcej
|
Helena Smoczny i Tomasz ,,Owca" Zieliński w agencji Endless
Do zespołu kreatywnego agencji Endless dołączyli Helena Smoczny, senior art director oraz copywriter Tomasz ,,Owca" Zieliński. więcej
|
GPD z obsługą reklamową PKP Intercity
Agencja reklamowa GPD wygrała przetarg na obsługę reklamową PKP Intercity. więcej
|
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne szuka agencji PR
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne ogłosiło konkurs ofert na usługi z zakresu public relations i budowania jego wizerunku - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Wafelki Góralki przedłużają współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok pracy agencji dla tego klienta. więcej
|
Robert Kubica dalej będzie reklamował Orlen
Kierowca wyścigowy Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie ambasadorem reklamowym koncernu energetycznego Orlen. Jest związany w tym zakresie z firmą od pięciu lat. więcej
|
Proste i czytelne oferty bez kruczków w nowej reklamie Virgin Mobile
Pod hasłem "Tak proste, że weź!" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki telefonii komórkowej Virgin Mobile (Play). Marka podkreśla w niej, że główne wyróżniki jej ofert to przejrzyste oferty, proste zasady i atrakcyjne ceny. więcej
|
Starcom agencją mediową Amnesty International
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska - organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka. więcej
|
Świąteczny szlagier w kampanii bożonarodzeniowej Burger Kinga
W świątecznej reklamie Burger Kinga rozbrzmiewa szlagier Chrisa Rea ,,Driving home for Christmas". więcej
|
Złotówka od każdej sprzedanej porcji frytek. W McDonald's rusza akcja charytatywna
W najbliższą sobotę 2 grudnia startuje coroczna akcja McHappy Day. McDonald's ponownie przekaże 1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. więcej
|
Ideas NCBR chce zatrudnić agencję PR
Ośrodek badawczo -rozwojowy prowadzi przetarg na usługi PR - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować rok, a budżet jaki na ten cel przeznaczy oszacowano na 380 tys. zł netto. więcej
|
Wróżbita Maciej postawi tarota podczas przejażdżki z Uberem
Uber rusza z niestandardową promocją ,,Uber Wróż!", w ramach której od czwartku warszawiacy mogą poznać swoją przyszłość podczas przejażdżki po ulicach stolicy. W stawianie tarota oraz przepowiadanie przyszłości zaangażowali się Wróżbita Maciej, Wizjonerka Salomea, Pola Godot, Negatywnie Optymistyczny oraz Wróżbita Filip. więcej
|
Ubisoft ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Firma Ubisoft, wydawca gier rozpoczęła przegląd globalnego budżetu mediowego. Obecnie współpracuje w tym zakresie z GroupM. więcej
|
Tomasz Biegun szefem agencji SEM House
Globalna spółka RTB House ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Na jej czele, w roli CEO, stoi Tomasz Biegun. więcej
|
Anna Lewandowska twarzą sklepu internetowego Thegloow
Anna Lewandowska rozpoczęła współpracę z nowym sklepem online Thegloow, oferującym luksusowe suplementy diety, kosmetyki oraz akcesoria wellness and spa. więcej
|
Chaka Sobhani przechodzi z Leo Burnett Worldwide do DDB Worldwide
Sieć agencji DDB Worldwide ogłosiła, że Chaka Sobhani dołączy do firmy jako prezes CCO International. Sobhani przechodzi z Leo Burnett Worldwide (Publicis Groue). więcej
|
Škoda wprowadza nową usługę Pay to Fuel
Marka motoryzacyjna Škoda rozszerza swoje usługi o opcję Pay to Fuel, która umożliwia regulowanie płatności za paliwo kartą kredytową lub debetową za pośrednictwem systemu Infotainment, z pominięciem kolejki do kasy. Usługa ta jest obecnie dostępna w siedmiu krajach europejskich, a w przyszłości planowane jest uruchomienie jej w kolejnych państwach i na stacjach paliw. więcej
|
Monster Energy pojedzie z zespołem F1 McLaren Racing
Po 14 sezonach wraz z zespołem Mercedes- AMG PETRONAS, Monster Energy rozpocznie w 2024 roku swój nowy rozdział w Formule 1 w nowym teamie McLarena. więcej
|
Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH) Zdecydowanie najszybciej rosnącą częścią rynku out-of-home są nośniki cyfrowe. Na konferencji ,,#DataDrivenDOOH" przedstawiciele tego rynku, a także agencji mediowych i firm badawczych, dyskutowali, jak rozwijać jego pomiar. - Wszyscy wskazują, że nadchodzących latach będziemy integrować dane własne, innych operatorów i firm badawczych, aby jak najlepiej, najbardziej precyzyjnie docierać do konsumentów - podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezeska AMS. materiał reklamowywięcej |
|
|
Fundacja Sakiewicza zbiera pieniądze na ,,pomoc dziennikarzom prześladowanych procesami"
Fundacja Niezależne Media, która wiosną otrzymała 5,7 mln zł z rezerwy budżetowej, apeluje o wsparcie. Związana z mediami Tomasza Sakiewicza fundacja podkreśla, że po przejęciu władzy przez opozycję zagrożone może być ,,promowanie niezależności mediów". więcej
|
Nie będzie zwolnień w ,,Sporcie". Naczelny: Cały zespół zostaje
Nowy inwestor katowickiego dziennika ,,Sport" spółka Edicom podjął już pierwszą decyzję. - Przekazał nam, że cały zespół zostaje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Wasik, redaktor naczelny ,,Sportu". więcej
|
Budynek redakcji ,,Głosu Koszalińskiego" pod młotek. Sprzedaje go były właściciel Polska Press
Jedno z koszalińskich biur nieruchomości oferuje sprzedaż budynek przy ul. Mickiewicza w Koszalinie, gdzie mieści się redakcja ,,Głosu Koszalińskiego" i regionalny oddział Polska Press. Budynek - jak się dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - należy do VGP Nieruchomości, spółki zależnej poprzedniego właściciela Polska Press - Verlagsgruppe Passau. więcej
|
Związek zawodowy w Bauerze pyta pracowników o zarobki. "Polityka pełzających zwolnień"
Inicjatywa Pracownicza, związek zawodowy od początku roku działający przy Wydawnictwie Bauer, ruszył z ankietą dla pracowników. Pytania ogniskują się na kwestii zarobków. Związek zwraca jednak uwagę także na zwolnienia. - Nie mamy złudzeń. W Wydawnictwie Bauer unika się zwolnień grupowych, funkcjonuje polityka pełzających zwolnień. Właściwie co miesiąc zwalnianych jest kilka osób. Ewidentnie pracodawca ma zamiar zmniejszać zatrudnienie - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anita Zuchora, szefowa związku. więcej
|
|
|
Elon Musk: Bojkot reklamodawców zabije platformę X
Bojkot reklamodawców może zabić firmę - powiedział w środę właściciel platformy X Elon Musk w wywiadzie na konferencji "New York Timesa". Jednocześnie w niecenzuralnych słowach powiedział reklamodawcom, którzy go "szantażują", by odeszli. Przyznał jednocześnie, że błędem było zamieszczenie wpisu popierającego antysemickie teorie.
więcej
|
Czego Polacy słuchali na Spotify w 2023 roku? Kizo, Taco, Bletka, sanah
Dzięki Spotify Wrapped słuchacze popularnej platformy mogą podsumować swój rok w muzyce i podcastach. Tylko w tym roku słuchaliśmy lokalnych artystów o 18 proc. częściej niż w 2022 roku. więcej
|
Kobiety są głównym celem nienawiści w internecie
Kobiety są głównym celem nienawiści w internecie, w tym wulgarnego języka, molestowania i przemocy seksualnej - wynika z ogłoszonego w środę raportu Agencji Praw Podstawowych Unii Europejskiej (FRA).
więcej
|
Grupa CCC oszczędziła na reklamach. HalfPrice wyprzedził w Polsce eObuwie
W zeszłym kwartale rozrachunkowym grupa CCC przy minimalnym wzroście przychodów zmniejszyła stratę netto z 75,3 do 17 mln zł. Firma ograniczyła wydatki m.in. na reklamy. Pogorszyła się natomiast sprzedaż i rentowność eObuwia. więcej
|
Wirtualna Polska zmienia władze pionu reklamy i technologii. Odchodzą Karaszewski i Zyśk-Lisica
W Wirtualnej Polsce Media od początku grudnia obowiązki dyrektora technologii i produktu reklamowego będzie pełnił Jędrzej Matla, a za badania związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji będzie odpowiadał Krzysztof Sierota, wiceprezes oraz dyrektor technologiczny holdingu WP. Jednocześnie z firmy odchodzą Paweł Karaszewski, dotychczasowy członek zespołu zarządzającego odpowiadający za IT oraz Paulina Zyśk-Lisica, dyrektorka pionu rozwoju produktu reklamowego. więcej
|
,,Forst" Remigiusza Mroza w przyszłym roku na Netfliksie
Netflix prezentuje zapowiedź serialu ,,Forst", na podstawie serii kryminałów Remigiusza Mroza. W roli głównej Borys Szyc. więcej
|
W internecie sprzedaje ok. 44 proc. małych i średnich firm handlowo-usługowych
Sprzedażą w internecie zaczyna interesować się coraz więcej firm z branży handlowo-usługowej; usługi online oferuje prawie 44 proc. ankietowanych - wynika z raportu „Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP”. Ponad połowa firm wciąż tego nie robi - dodano.
więcej
|
Społeczność TikToka uwielbia Uwielbiam.pl - kulisy sukcesu wejścia Grupy Maspex na TikToka Jak „smacznie” połączyć wiedzę i rozrywkę? Kampania marketingowa profilu Uwielbiam.pl to projekt doceniony w kategorii Greatest Creative podczas ostatniej gali nagród TikTok Ad Awards. Co i kto stoi za sukcesem i jaki jest na niego przepis? materiał reklamowywięcej |
|
|