|
|
|
|
|
|
|
Dorota Gawryluk na nowym stanowisku w Polsacie. "Szykuje się zmiana narracji"
W czwartek Polsat poinformował, że dotychczasowa szefowa pionu informacji i publicystyki w tej telewizji, Dorota Gawryluk, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego pionu kanałów tematycznych w Telewizji Polsat i Grupie Polsat Plus. Jej dotychczasowe miejsce zajmuje z kolei Piotr Witwicki. - Można to odczytać jako sygnał, że szykuje się pewna zmiana w narracji informacyjno-publicystycznej - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl medioznawca prof. Jacek Dąbała. - Nie zawsze dziennikarz newsowy może odnaleźć się w nowym uniformie i gorsecie - mówi z kolei dr Miłosz Babecki z Katedry Badania Mediów UWM. więcej
|
Jan Dworak szykuje rewolucję w mediach publicznych. Czy zostanie prezesem TVP? "Najważniejsza jest nowa ustawa"
Jan Dworak, były prezes TVP, wraz z grupą ekspertów przygotowali założenia do nowej ustawy o mediach publicznych. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do tego dokumentu. Rozwiązania, które proponują specjaliści, będziemy prezentowali w kolejnych dniach. Dziś skupimy się na propozycjach reformy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Ten albo podobny projekt powinien stać się nowym prawem medialnym. Zmiany muszą być przeprowadzone. Są różne możliwości - albo da się przekonać prezydenta do tego, co dziś wydaje się mało prawdopodobne, albo trzeba będzie poczekać do czasu, kiedy będzie inny prezydent, albo też uda się zebrać potrzebną do uchwalenia większość. Na razie trzeba dokonać kroków wstępnych - z mediów publicznych muszą odejść ludzie, którzy uprawiają propagandę - mówi nam były prezes TVP. więcej
|
Dodatkowy kanał na MUX-1 w ciągu 10 najbliższych dni
Choć zgodnie z koncesją Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, kanał W24 powinien do końca listopada rozpocząć nadawanie w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej, to nadal tak się nie stało. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że nastąpi to w ciągu 10 dni. Równolegle trwają przygotowania do startu stacji Polsat News Polityka. więcej
|
Piąty sezon ,,The Voice Senior" od 6 stycznia w TVP2, Halina Frąckowiak nową trenerką (zdjęcia)
6 stycznia 2024 roku TVP2 rozpocznie emisję piątego sezonu programu „The Voice Senior”, który będzie można oglądać w sobotnim prime-time - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nową trenerką będzie Halina Frąckowiak, a do prowadzenia show powróci Marta Manowska.
więcej
|
Dorota Gawryluk zostaje w ,,Wydarzeniach". Szykuje też nowy program
Dorota Gawryluk po awansie na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego pionu kanałów tematycznych w Grupie Polsat Plus, będzie nadal prowadzić ,,Wydarzenia" w Polsacie. Pracować ma też nad nowym programem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
MUX-3 w części Polski z nowych kanałów
W połowie grudnia zmiana standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej. Migracji głównych kanałów Telewizji Polskiej do DVB-T2/HEVC towarzyszyć będzie w części Polski zmiana kanału, na którym będzie dostępny multipleks. Dotyczy to m.in. Radomia, Konina, Elbląga, Iławy, Braniewa i okolic. więcej
|
Zmiany w regulaminie Pilot WP. ,,Wprowadzenie całościowej odpłatności za usługi telewizyjne"
Subskrybenci serwisu streamingowego Pilot WP otrzymali na e-maile informacje o nowym regulaminie. Wejdzie on w życie 26 grudnia. Osoby, które dalej będą korzystały z usług, automatycznie go zaakceptują. Pozostałe mogą złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. więcej
|
Nielsen: 59 proc. polskich internautów płaci za treści wideo
W tym roku za dostęp do treści wideo płaci 50 proc. Polaków mających dostęp do internetu. Jest to o 43 proc. więcej niż dwa lata wcześniej - wynika z badania „Wideonauci 2023” zrealizowanego przez Nielsena.
więcej
|
Disney podjął decyzję w sprawie przyszłości kanałów linearnych
Kilka miesięcy temu dyrektor generalny Disneya Bob Iger stwierdził, że w przyszłości kanały linearne ,,mogą nie być kluczowe dla firmy". Wywołało to lawinę spekulacji o możliwej sprzedaży sieci ABC, a także kanałów tematycznych, m.in. FX i National Geographic. Teraz koncern zapewnia, że nie zamierza sprzedawać tych stacji. więcej
|
HBO Max, Eleven Sports lub Player w prezencie dla abonentów Canal+
Ruszyła nowa promocja platformy cyfrowej Canal+ związana ze świętami Bożego Narodzenia. Nowi klienci mogą dzięki niej otrzymać od 4 do 6 miesięcy darmowego dostępu do HBO Max, Eleven Sports lub Playera. więcej
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Wirtualnemedia.pl były cytowane 1302 razy
Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce, przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W październiku na drugim miejscu plasuje się RMF FM, trzecią pozycję zajmuje „Rzeczpospolita”. W czołówce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Bukmacher" robi ukłon w stronę fanów ,,Dwóch i pół". Recenzja nowej komedii HBO Max
Chuck Lorre wyprodukował dla HBO Max nową komedię, w której wielbiciele sitcomu „Dwóch i pół” odnajdą aluzje do kultowego serialu z Charliem Sheenem w roli głównej. W produkcji oglądamy Sheena na drugim planie, aktor gra samego siebie, a dokładnie jakąś wariację na temat swojego wizerunku medialnego. Czy „Bukmacher” będzie hitem?
więcej
|
TVP1 nowym liderem, TVN24 przed Polsatem i TVN. ,,M jak miłość" ,,Rolnik szuka żony" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość” „Rolnik szuka żony” i „Fakty”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1. Informacyjny kanał TVN24 spadł na miejsce trzecie - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Danuta Holecka ma zniknąć z ,,Wiadomości"
W połowie grudnia Danuta Holecka ma przestać prowadzić ,,Wiadomości", a Telewizja Polska ustala warunku rozwiązania umowy ze spółką dziennikarki - podało w czwartek, niezależnie od siebie, kilka portali. Sama Holecka dementuje te doniesienia. więcej
|
Dwa kanały 4K nadawcy publicznego testują na satelicie
Na satelicie Eutelsat 5W West B (5°W) rozpoczęły emisję próbną kanały France 2 UHD i France 3 UHD. W ofercie stacji francuskiej telewizji publicznej, nadawanych w jakości 4K, znajdą się m.in. transmisje z Letnich Igrzysk Olimpijskich, które w przyszłym roku odbędą się w Paryżu. więcej
|
478 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz o piłce nożnej
„Wielki test” w sezonie 2023/2024 ogląda średnio 478 tys. widzów. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz poświęcony piłce nożnej.
więcej
|
Janoszek, Linkiewicz, Kwaśniewska i Miller w show Playera "Królowa przetrwania"
12 kobiet znanych z internetu i programów telewizyjnych typu reality spotka się w Tajlandii w samym sercu dżungli, bez telefonów, by zmierzyć się różnymi zadaniami. Tak wyglądać będzie nowy reality-show Playera "Królowa przetrwania", który wystartuje pod koniec grudnia. Produkcja po premierze w sieci trafi też do TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Dorota Gawryluk z nowym stanowiskiem w Polsacie. Piotr Witwicki szefem informacji
Dorota Gawryluk obejmie nowoutworzone stanowisko dyrektora zarządzającego pionu kanałów tematycznych w Grupie Polsat Plus i Telewizji Polsat. Do jej obszaru odpowiedzialności zostaje włączony Polsat Box Go. Opuszczone przez Gawryluk stanowisko dyrektora pionu informacji i publicystyki obejmie Piotr Witwicki. więcej
|
Viaplay sprzedaje ważne aktywa. Wrócą do poprzedniego właściciela
Borykająca się z problemami finansowymi Grupa Viaplay zdecydowała się na sprzedaż firmy Premier Sports. To właściciel kanałów telewizyjnych i serwisu streamingowego w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Do skandynawskiej firmy należał od nieco ponad roku. więcej
|
Nowy show ,,Dating Naked - Nagi raj" od 30 listopada w MTV Polska
W czwartek, 30 listopada MTV Polska rozpocznie emisję nowego randkowego show „Dating Naked - Nagi raj”.
więcej
|
Kampanie Teads wygenerowały spektakularnie wysokie poziomy uwagi w przełomowym badaniu Cross - Platform Attention dla marek firmy Kenvue W przełomowym badaniu przeprowadzonym dla Kenvue w Polsce, dla wiodących w swoich kategoriach marek, Teads dokonał pomiaru uwagi użytkowników Teads i wiodących platform digitalowych dzięki wykorzystaniu algorytmu machine learning (LAMP). materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan Dworak szykuje rewolucję w mediach publicznych. Czy zostanie prezesem TVP? "Najważniejsza jest nowa ustawa"
Jan Dworak, były prezes TVP, wraz z grupą ekspertów przygotowali założenia do nowej ustawy o mediach publicznych. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do tego dokumentu. Rozwiązania, które proponują specjaliści, będziemy prezentowali w kolejnych dniach. Dziś skupimy się na propozycjach reformy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Ten albo podobny projekt powinien stać się nowym prawem medialnym. Zmiany muszą być przeprowadzone. Są różne możliwości - albo da się przekonać prezydenta do tego, co dziś wydaje się mało prawdopodobne, albo trzeba będzie poczekać do czasu, kiedy będzie inny prezydent, albo też uda się zebrać potrzebną do uchwalenia większość. Na razie trzeba dokonać kroków wstępnych - z mediów publicznych muszą odejść ludzie, którzy uprawiają propagandę - mówi nam były prezes TVP. więcej
|
|
49 proc. Eurozetu będzie kosztować Agorę minimum 38,75 mln euro
Pozostałe 49 proc. udziałów Eurozetu będzie kosztować Agorę minimum 38,75 mln euro. W ramach aneksu do umowy dopłaci też 330 tys. euro za pakiet przejęty w lutym br. więcej
|
|
Ruszają świąteczne licytacje Radia 357. Poprowadzi je Kuba Strzyczkowski
W piątek, 1 grudnia, startuje pierwsza z przedświątecznych licytacji na antenie Radia 357. W sumie będą cztery takie licytacje, poprowadzi je Kuba Strzyczkowski, a dochód z nich zostanie przeznaczony na pomoc psychologiczną dla polskich i ukraińskich dzieci. W spocie antenowym promującym akcję wziął udział Wiktor Zborowski. więcej
|
|
Tomasz Duklanowski odchodzi z Radia Szczecin
Z Radiem Szczecin żegna się redaktor naczelny Tomasz Duklanowski. Pod koniec ub.r. ujawnił dane pozwalające zidentyfikować dzieci posłanki PO Magdaleny Filiks jako ofiar pedofila. więcej
|
|
Radio 357 odświeża strefę Twoje 357: trafia do niej cała radiowa oferta
W czwartek Radio 357 poinformowało patronów, że gruntownie przebudowało strefę Twoje 357: miejsca na internetowej stronie, służącego do słuchania podcastów i całościowej komunikacji między rozgłośnią, a patronami. - Od teraz, znajdziecie tam wszystko, co dostępne jest w naszej ofercie - informują radiowcy. Strefa dostępna jest poprzez stronę WWW, do aplikacji na razie nie trafia. więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Częstochowie. Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Radio Jura - wynika z badań słuchalności radia za okres od maja do października br.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Zmiany we władzach Ströera. Gudowicz odpowiada za rozwój, wraca Edyta Wójcik-Mendyk
Marcin Gudowicz, wiceprezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska odpowiedzialny za sprzedaż, objął funkcję chief bussines development officer. Do firmy wraca Edyta Wójcik-Mendyk. więcej
|
EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play
Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni agencje EssenceMediacom (GroupM), która pracuje dla marki nieprzerwanie od 2010 roku. więcej
|
Łukasz Sadłek szefem sprzedaży w Headz Marketing
Z początkiem nowego roku na stanowisku dyrektora sprzedaży w Headz Marketing Partner obejmie Łukasz Sadłek, ostatnio związany z grupą Komunikacja Plus. Zastąpi Edytę Wójcik-Mendyk. więcej
|
Payback z nowym partnerem. Punkty będzie można zbierać w sieci Carrefour
Program lojalnościowy Payback ma nowego partnera wśród sieci spożywczych - została nim firma Carrefour Polska. Zgodnie z podpisaną 29 listopada br. umową, klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli korzystać z programu Payback połączonych z funkcjonalnościami aplikacji "Mój Carrefour". więcej
|
Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznej kampanii T-Mobile
W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów. Działania realizuje agencja VMLY&R. więcej
|
Bielenda przejmuje producenta kosmetyków Tołpa i ON
Spółka Bielenda Kosmetyki Naturalne uzgodniła zakup 100 proc. udziałów Torf Corporation, właściciela marek kosmetycznych Tołpa i ON. - Przejęcie Torf Corporation podniesie komplementarność naszej oferty, a także zwiększy naszą różnorodność asortymentu oraz wachlarz cenowy produktów - podkreśla Marek Bielenda. więcej
|
Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii koronawirusa
W listopadzie br. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce lekko wzrósł, zbliżając się do zera. Ostatni raz ,,na plusie" nastroje znajdowały się bowiem w marcu 2020 r. Konsumencki optymizm napędzają przede wszystkim młodzi. Bardziej sceptyczni są Polacy w średnim wieku oraz seniorzy - pokazują nowe dane z Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK- An NIQ Company. więcej
|
Betclic w kampanii ,,Edytuj zakład: teraz to możliwe" reklamuje nową funkcję, na którą czekali gracze
Bukmacher Betclic rusza z nową kampanią produktową - ,,Edytuj zakład: teraz to możliwe". W ramach projektu marka reklamuje opcję edytowania zakładu. Na potrzeby kampanii powstał spot wideo utrzymany w charakterystycznym dla marki, humorystycznym tonie. więcej
|
"Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit
Hasco-Lek prowadzi kampanię preparatu Juvit pod hasłem "Juvit- Dbaj o siebie, jak o dziecko". Autorem reklam jest agencja Pomarańcza. więcej
|
Warsaw Creatives dla Vistuli
Agencja komunikacji Warsaw Creatives wygrała przetarg na realizację aktywacji z influencerami wspierającej kampanię marki Vistula AW MAN ,,Discover Yourself". więcej
|
Duży gracz na rynku handlowym otwiera trzy nowe sklepy
W listopadzie RTV Euro AGD otworzyło swoje sklepy w trzech nowych miastach - Olkuszu, Lubinie i Ostródzie. więcej
|
Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH) Zdecydowanie najszybciej rosnącą częścią rynku out-of-home są nośniki cyfrowe. Na konferencji ,,#DataDrivenDOOH" przedstawiciele tego rynku, a także agencji mediowych i firm badawczych, dyskutowali, jak rozwijać jego pomiar. - Wszyscy wskazują, że nadchodzących latach będziemy integrować dane własne, innych operatorów i firm badawczych, aby jak najlepiej, najbardziej precyzyjnie docierać do konsumentów - podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezeska AMS. materiał reklamowywięcej |
|
|
Mariusz Max Kolonko przegrał w sądzie z Wykopem. Nie dostanie 200 tys. zł
Sąd oddalił pozew skierowany przez Mariusza Maxa Kolonkę przeciw spółce zarządzającej serwisem społecznościowym Wykop. Były dziennikarz zarzucił jej nielegalne kopiowanie jego nagrań oraz ,,oczernianie, szkalowanie, zorganizowany trolling", domagał się za to 200 tys. zł. - Max Kolonko nie wyjaśnił, na czym miałoby polegać naruszenie jego dóbr osobistych bądź praw autorskich przez operatora serwisu Wykop.pl - podkreśla szef serwisu Michał Białek. więcej
|
Zmiany w regulaminie Pilot WP. ,,Wprowadzenie całościowej odpłatności za usługi telewizyjne"
Subskrybenci serwisu streamingowego Pilot WP otrzymali na e-maile informacje o nowym regulaminie. Wejdzie on w życie 26 grudnia. Osoby, które dalej będą korzystały z usług, automatycznie go zaakceptują. Pozostałe mogą złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. więcej
|
Krzysztof Gonciarz: Doświadczyłem piekła. Znany youtuber złożył zawiadomienie o stalkingu
Znany youtuber Krzysztof Gonciarz przerwał milczenie po tym, jak kilka młodych kobiet w mediach społecznościowych zarzuciło mu poniżanie i krzywdzące zachowania, które do których miało dojść z powodu jego nałogu narkotykowego. Influncer ze szczegółami opowiedział o swojej znajomości z oskarżającą go kobietą i zarzucił jej stalking. Oświadczył także, że złożył na policji zawiadomienie o uporczywym nękaniu go przez Darię Dąbrowską. więcej
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Wirtualnemedia.pl były cytowane 1302 razy
Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce, przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W październiku na drugim miejscu plasuje się RMF FM, trzecią pozycję zajmuje „Rzeczpospolita”. W czołówce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz odchodzi z portalu Weszło. "Zmieniam branżę, ale nie zniknę z mediów"
Dziennikarz Paweł Ożóg poinformował w czwartek na portalu X/Twitter, że rozstaje się z redakcją Weszło. - Teraz nieco zmieniam priorytety, również branżę, ale nie zniknę zupełnie ze świata mediów - napisał Ożóg. więcej
|
Ruszyły castingi do drugiego sezonu show ,,Squid Game: Wyzwanie" Netfliksa
Finał pierwszej edycji „Squid Game: Wyzwanie” odbędzie się 6 grudnia na Netfliksie, a już teraz można zgłaszać się na casingi do drugiego sezonu programu.
więcej
|
CCC mniej zadłużone. Spłaciło 160 mln zł
Grupa CCC przedterminowo spłaciła 160 mln zł zadłużenia wobec instytucji finansujących. To ostatni w br. etap delewarowania firmy. więcej
|
Mazurek, Gapiński i Rudzki w Kanale Zero. "Bomba atomowa na polskie media"
Krzysztof Stanowski opisał, że w ramach przygotowywania youtube'owego Kanału Zero odbywają się codziennie spotkania z twórcami, potencjalnymi pracownikami oraz sponsorami. - Jedno już jest pewne - jednak nie robimy petardy, tylko bombę atomową i zrzucimy ją w przyszłym roku na polskie media - podkreślił. W zespole tworzącym nowy kanał są m.in. Robert Mazurek, Kamil Gapiński i Przemysław Rudzki, poprzednio związani z Kanałem Sportowym. więcej
|
Monika Wądołowska odchodzi z Kanału Sportowego
Z Kanałem Sportowym żegna się Monika Wądołowska, w ostatnim czasie prezenterka serwisu informacyjnego i prognozy pogody w programie porannym. Z Kanałem była związana od wiosny 2020 roku. więcej
|
Oszukała 90 osób na fikcyjne zakupy internetowe. Grozi jej do 8 lat więzienia
26-letnia mieszkanka Olsztyna na jednym z portali internetowych sprzedawała produkty, które nigdy nie trafiły do kupujących. Oszukała w ten sposób 90 osób z całego kraju. Kobiecie grozi do 8 lat więzienia, akt oskarżenia trafił do sądu rejonowego w Olsztynie. więcej
|
MODIVO - światowe marki w zasięgu jednego kliknięcia
W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie czas stanowi wartość, MODIVO stawia sobie za cel stworzenie dostępu do światowych marek modowych zaledwie jednym kliknięciem. To miejsce, gdzie luksus i nowoczesność łączą się w niezwykły sposób, umożliwiając klientom eksplorację najwyższej jakości, najnowszych trendów oraz niezwykłych stylistycznych inspiracji bez konieczności opuszczania swojego miejsca zamieszkania. Jak MODIVO redefiniuje doświadczenie zakupowe, oferując najwyższej klasy światowe marki na wyciągnięcie ręki?
więcej
|
GG rozpoczyna testy GGapp - komunikatora dla biznesu
Właściciel komunikatora GG (Gadu-Gadu) wkrótce rozpocznie testy aplikacji GGapp do komunikacji wewnętrznej w firmach. Ruszają zapisy do testów. więcej
|
Z Frisco odchodzą prezes i wiceprezes. Zmiany w radzie nadzorczej
Z zarządu internetowego sklepu spożywczego Frisco (należącego do Erocashu) pożegnali się prezes Jacek Palec i wiceprezes Pedro Martinho. Ten drugi przeszedł do rady nadzorczej spółki, do której dołączył też Szymon Mitoraj. więcej
|
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i... wskaźników biznesowych
Coraz więcej tytułów na półkach, a jednocześnie zdecydowanie za mało czasu na śledzenie nowości i trendów. To rzeczywistość osób zarówno niewyobrażających sobie życia bez literatury, jak i sporadycznie sięgających po książki. Wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji poznańskie Legimi kończy prace nad innowacyjnym systemem rekomendacji, bazującym na analizie behawioralnej czytelniczek i czytelników.
więcej
|
Społeczność TikToka uwielbia Uwielbiam.pl - kulisy sukcesu wejścia Grupy Maspex na TikToka Jak „smacznie” połączyć wiedzę i rozrywkę? Kampania marketingowa profilu Uwielbiam.pl to projekt doceniony w kategorii Greatest Creative podczas ostatniej gali nagród TikTok Ad Awards. Co i kto stoi za sukcesem i jaki jest na niego przepis? materiał reklamowywięcej |
|
|
Nielsen: 59 proc. polskich internautów płaci za treści wideo
W tym roku za dostęp do treści wideo płaci 50 proc. Polaków mających dostęp do internetu. Jest to o 43 proc. więcej niż dwa lata wcześniej - wynika z badania „Wideonauci 2023” zrealizowanego przez Nielsena.
więcej
|
Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii koronawirusa
W listopadzie br. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce lekko wzrósł, zbliżając się do zera. Ostatni raz ,,na plusie" nastroje znajdowały się bowiem w marcu 2020 r. Konsumencki optymizm napędzają przede wszystkim młodzi. Bardziej sceptyczni są Polacy w średnim wieku oraz seniorzy - pokazują nowe dane z Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK- An NIQ Company. więcej
|
|
|