Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Grudnia 2023
 
 
 
Zwolnienia w polskim oddziale nadawcy AXN
 
Firma Antenna Group, nadawca kanałów filmowych AXN, rozstała się z managerkami odpowiedzialnymi za marketing i sprzedaż reklam w polskim oddziale, a ich stanowiska zlikwidowano - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po zmianach w warszawskim biurze AXN pracuje jedna osoba. więcej
 
 
Nawet 1,7 mld zł dla mediów publicznych od rządu Donalda Tuska. Jest jeden warunek
 
Bogdan Zdrojewski, szef sejmowej komisji kultury i środków przekazu, zapowiada, że w przyszłym roku media publiczne mogą liczyć na wsparcie w wysokości od 900 mln do 1,7 mld złotych. - To kwoty, które wynikają z rozmaitych zobowiązań mediów publicznych. Musi być jednak gwarancja, że telewizja się zmieni, wróci do dziennikarstwa, a nie pracy funkcjonariuszy partyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zdrojewski.  więcej
 
 
Polsat może zmienić nazwy swoich kanałów informacyjnych. Jest zgoda KRRiT
 
Nowy kanał W24, który ma nadawać na MUX-1, wystartuje pod nazwą Wydarzenia 24, z kolei dotychczasowe Wydarzenia 24 zmienią nazwą na Polsat News Polityka. To efekt środowych decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Grupa Polsat Plus chciałaby ze stacją W24 ruszyć jeszcze przed połową grudnia br. więcej
 
 
KRRiT ma zastrzeżenia do dwóch stacji Polsatu. Powodem m.in. program o ślubach
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zdecydowała w środę o przedłużeniu koncesji dla stacji Disco Polo Music i Polsat Cafe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, powodem były zastrzeżenia do niektórych treści emitowanych na kanałach Telewizji Polsat.  więcej
 
 
Ruszył e-sklep TVN. W ofercie gadżety ,,Dzień dobry TVN"
 
W środę, 6 grudnia Grupa TVN Warner Bros. Discovery uruchomiła oficjalny sklep TVN - platformę zakupową, dostępną pod adresem sklep.tvn.pl. W fazie pilotażowej e-sklep oferuje kolekcję gadżetów związanych z „Dzień dobry TVN”. Portfolio produktów platformy ma być rozbudowywane w przyszłości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rekordowy listopad TVN24 więcej
 
,,Fakty" na czele programów informacyjnych. ,,Teleexpress" stracił 250 tys. widzów więcej
 
Roszady w TVN. Odchodzi szefowa TVN7 więcej
 
Jacek Żakowski chce oddać TVP2 Prawu i Sprawiedliwości. "Nie chcę być okupantem" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Marketing Project Manager Ringier Axel Springer
Operator Obrazu News/ Montażysta (Umowa na Zastępstwo) TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/Redaktorka Onet Podróże Ringier Axel Springer
Specjalista ds. komercjalizacji TVP
Redaktor Wirtualnemedia.pl
Account Manager Open MOBI
Dziennikarz / Researcher GoWork.pl Serwis Pracy
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Lelum IBERION
Direct Sales Manager Screen Network
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zwolnienia w polskim oddziale nadawcy AXN

Firma Antenna Group, nadawca kanałów filmowych AXN, rozstała się z managerkami odpowiedzialnymi za marketing i sprzedaż reklam w polskim oddziale, a ich stanowiska zlikwidowano - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po zmianach w warszawskim biurze AXN pracuje jedna osoba. więcej

Nawet 1,7 mld zł dla mediów publicznych od rządu Donalda Tuska. Jest jeden warunek

Bogdan Zdrojewski, szef sejmowej komisji kultury i środków przekazu, zapowiada, że w przyszłym roku media publiczne mogą liczyć na wsparcie w wysokości od 900 mln do 1,7 mld złotych. - To kwoty, które wynikają z rozmaitych zobowiązań mediów publicznych. Musi być jednak gwarancja, że telewizja się zmieni, wróci do dziennikarstwa, a nie pracy funkcjonariuszy partyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zdrojewski.  więcej

Polsat może zmienić nazwy swoich kanałów informacyjnych. Jest zgoda KRRiT

Nowy kanał W24, który ma nadawać na MUX-1, wystartuje pod nazwą Wydarzenia 24, z kolei dotychczasowe Wydarzenia 24 zmienią nazwą na Polsat News Polityka. To efekt środowych decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Grupa Polsat Plus chciałaby ze stacją W24 ruszyć jeszcze przed połową grudnia br. więcej

KRRiT ma zastrzeżenia do dwóch stacji Polsatu. Powodem m.in. program o ślubach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zdecydowała w środę o przedłużeniu koncesji dla stacji Disco Polo Music i Polsat Cafe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, powodem były zastrzeżenia do niektórych treści emitowanych na kanałach Telewizji Polsat.  więcej

Ruszył e-sklep TVN. W ofercie gadżety ,,Dzień dobry TVN"

W środę, 6 grudnia Grupa TVN Warner Bros. Discovery uruchomiła oficjalny sklep TVN - platformę zakupową, dostępną pod adresem sklep.tvn.pl. W fazie pilotażowej e-sklep oferuje kolekcję gadżetów związanych z „Dzień dobry TVN”. Portfolio produktów platformy ma być rozbudowywane w przyszłości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT w obronie reklam w TVP. W Pulsie więcej reklam niż w TVN

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała raport poświęcony czasowi emisji reklam w polskich stacjach telewizyjnych w latach 2022 oraz 2023 (styczeń-październik). W opracowaniu zdecydowanie opowiedziała się za utrzymaniem reklam w kanałach TVP.  więcej

Na razie bez zgody KRRiT na start Eski Rock Extra

W środę członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dyskutowali m.in. o wniosku dotyczącym zmiany nazwy Muzo.FM na Eska Rock Extra. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że zdaniem regulatora, jego rozpatrzenie powinno nastąpić dopiero po zmianach w strukturze własnościowej stacji.   więcej

Przedłużono koncesje trzech kanałów satelitarnych

Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji na środowym posiedzeniu o 10 lat przedłużyła koncesje satelitarne dla kanału dziecięcego MiniMini+, stacji dokumentalnej Adventure HD i muzycznej Polsat Music. więcej

Podwyżki na platformach subskrypcyjnych pod lupą UOKiK. Amazon już zmienia zasady

Po interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z regulaminów usług Amazon Prime i Amazon Prime Video usunięto zapisy pozwalające podnosić ceny bez zgody klientów. UOKiK analizuje pod tym kątem inne platformy subskrypcyjne, m.in. Netflix, Disney+ i HBO Max, zapowiadając, że to dopiero początek. więcej

892 tys. widzów serialu ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 15" w Czwórce

Jesienne odcinki serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 892 tys. osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w grupie komercyjnej - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Sport liderem kanałów sportowych. Ale traci najwięcej

W listopadzie 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

160 tys. widzów ,,Hit Kabaret Show" w Puls 2

Nadawany w Puls 2 nowy cykl „Hit Kabaret Show” po pięciu pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 160 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Orange Polska powiększa zasięg światłowodu. Kupił lokalnego operatora

Orange Polska przejął działającego w Skierniewicach operatora sieci światłowodowej Timplus. W ub.r. kupił kilku małych operatorów. więcej

Samir Shah nowym prezesem BBC

Samir Shah został nowym prezesem BBC. 71-letni weteran branży telewizyjnej zastąpi Richarda Sharpa, byłego bankiera Goldman Sachs, który zrezygnował ze stanowiska na początku tego roku.  więcej

Zmarł twórca kultowych amerykańskich seriali. Miał 101 lat

W wieku 101 lat zmarł Norman Lear, jeden z najbardziej znanych twórców i producentów seriali w amerykańskiej telewizji. To on stworzył m.in. takie tytuły jak ,,All in the Family", ,,Maude", ,,Sanford and Son". więcej

Kolejne pieniądze od ministerstwa dla nadawcy TV Trwam. Za kampanię o zdrowiu

W październiku i listopadzie Ministerstwo Zdrowia przelało Fundacji Lux Veritatis prawie 380 tys. zł. To cena kampanii ,,Planuję długie życie" na antenie Telewizji Trwam. więcej

Nowy kanał w Polsat Box, Polsat Box Go i Netii

Motowizja na początku grudnia br. dołączyła do oferty Polsat Box, Polsat Box Go oraz Netii. więcej

Show ,,Przegląd tygodnia: Wieczór z Johnem Oliverem" otrzymał od HBO zamówienie na trzy kolejne sezony

HBO przedłużyło „Przegląd tygodnia: Wieczór z Johnem Oliverem” na kolejne trzy sezony, co oznacza, że program będzie emitowany co najmniej do 2026 roku. więcej

Koniec strajku hollywoodzkich aktorów

Hollywoodzcy aktorzy opowiedzieli się za ratyfikacją porozumienia ze studiami, co zakończyło strajk po prawie czterech miesiącach. W głosowaniu, które trwało od 13 listopada do wtorku, ugodę poparło 78 proc. artystów. więcej

Wejdź w świat innowacyjnych metod i technologii komunikacji wizualnej - bezpłatny event online w czwartek

W czwartek, 7 grudnia o godz. 11.00 odbędzie się prezentacja online, w ramach której specjaliści z firmy MBS Sp. z o.o. zaprezentują technologię wirtualnego studia Brainstorm3D i Unreal Engine. Wydarzenie jest bezpłatne, należy się wcześniej zarejestrować. Liczba miejsc jest ograniczona! materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nawet 1,7 mld zł dla mediów publicznych od rządu Donalda Tuska. Jest jeden warunek

Bogdan Zdrojewski, szef sejmowej komisji kultury i środków przekazu, zapowiada, że w przyszłym roku media publiczne mogą liczyć na wsparcie w wysokości od 900 mln do 1,7 mld złotych. - To kwoty, które wynikają z rozmaitych zobowiązań mediów publicznych. Musi być jednak gwarancja, że telewizja się zmieni, wróci do dziennikarstwa, a nie pracy funkcjonariuszy partyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zdrojewski.  więcej

 
KRRiT ma zastrzeżenia do dwóch stacji Polsatu. Powodem m.in. program o ślubach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zdecydowała w środę o przedłużeniu koncesji dla stacji Disco Polo Music i Polsat Cafe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, powodem były zastrzeżenia do niektórych treści emitowanych na kanałach Telewizji Polsat.  więcej

 
Michał Rachoń zniknął z Polskiego Radia 24 i Radia Opole

Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń przestał współprowadzić dwa cykle publicystyczne w publicznym Radiu Opole. W ostatnim czasie Rachoń zniknął też z anteny Polskiego Radia 24. więcej

 
Na razie bez zgody KRRiT na start Eski Rock Extra

W środę członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dyskutowali m.in. o wniosku dotyczącym zmiany nazwy Muzo.FM na Eska Rock Extra. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że zdaniem regulatora, jego rozpatrzenie powinno nastąpić dopiero po zmianach w strukturze własnościowej stacji.   więcej

 
KRRiT przedłużyła koncesje stacjom Eurozetu

Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje m.in. dla czterech stacji wchodzących w skład sieci Grupy Radiowej Eurozet. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w przypadku jednej z rozgłośni monitoring programowy wykazał nieprawidłowości, dlatego analogiczna decyzja może zostać podjęta w późniejszym terminie.  więcej

 
TVP i Polskie Radio bez reklam? KRRiT ostrzega przed duopolem Polsatu i TVN

Czworo członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji we wspólnym stanowisku wyraziło stanowczy protest przeciw zapowiadanemu przez polityków opozycji ograniczeniu emisji reklam w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu. - Plany takie stanowią zamach na cały ład medialny w Polsce - oceniają. Według KRRiT w konsekwencji powstałby duopol reklamowy TVN i Polsatu. więcej

 
Zmiana w kierownictwie Trójki. Nowy sekretarz programu

Stanowisko sekretarz programu w radiowej Trójce objął Robert Kosicki, związany ze stacją od ponad miesiąca. Zastąpił Mateusza Tomaszuka. więcej

 
Małgorzata Zmaczyńska managerką ds. promocji i produkcji podcastów w Grupie Eurozet

Małgorzata Zmaczyńska dołącza do Grupy Eurozet, gdzie obejmie stanowisko managerki ds. promocji i produkcji podcastów. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności. Radio ZET wyprzedziło Radio Białystok

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od maja do października br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ochnik klientem Havas Media

Firma odzieżowa Ochnik dołączyła do grona klientów agencji mediowej Havas Media (Havas Media Network) - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.  więcej

Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

Firma Ferrero, producent słodyczy takich jak Ferrero, MonCheri, Kinder czy Nutella, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała obsługującą ją poprzednio agencję mediową iProspect (Grupa Dentsu).  więcej

Shein do współpracy wybrał EssenceMediacom

Platforma e-commerce Shein wybrała do obsługi mediowej w Polsce agencję mediową EssenceMediacom (GroupM/WPP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.  więcej

Lidia Tofil head of events w Warsaw Creatives

Z początkiem stycznia 2024 roku Lidia Tofil obejmie stanowisko head of events w agencji Warsaw Creatives. Przez 12 ostatnich lat pracowała w wydawnictwie Burda Media Polska.  więcej

Polskie kampanie Clovin i McDonald's nagrodzone na Effie Europe 2023

Kampania ,,Stop toksycznej chemii w praniu" ("Stop endocrine disruptors") autorstwa FCB&theMilkman, Mobile Rockets, dla Clovin zdobyła złoto w konkursie Effie Europe 2023. Brąz trafił do kreacji "Mam smaka na Maka" DDB Warszawa i OMD dla McDonald's.  więcej

Mindshare przejął obsługę mediową Nestlé od UM

Agencja mediowa Mindshare (GroupM/WPP) odpowiada za obsługę mediową Nestlé (właściciela takich marek, jak KitKat, Winiary, Nescafe, Purina) w Polsce. Ostatnio był to klient agencji UM Thrive (IPG Mediabrands).   więcej

Przez trzy kwartały 76 przetargów mediowych w Polsce. Za 201 mln dolarów

W ciągu trzech kwartałów br. w Polsce przeprowadzono 76 przetargów mediowych. 51 z nich miało charakter lokalny. Ich łączny budżet, szacowany na podstawie ponoszonych przez marketerów wydatków reklamowych wynosi 201 mln dolarów - wynika z raportu COMvergence.  więcej

Grzegorz Luft na czele kreacji w Cape Morris

Grzegorz Luft został nowym head of creation w Cape Morris. Poprzednio był związany z agencją Gong. więcej

Biedronka rozda na święta vouchery warte 1000 zł

Prawie 70 tys. pracowników sieci dyskontów Biedronka zatrudnionych na stanowiskach niemenedżerskich, otrzyma od 6 grudnia br. specjalne rabaty w wysokości 1000 zł. Będą one dostępne w formie voucherów do wykorzystania w sklepach sieci. Firma wyda na to około 70 mln zł. więcej

4/4branddesign (Czteryczwarte) autorem rebrandingu Time Trend

Agencja 4/4branddesign (Czteryczwarte) jest autorem nowej odsłony marki Time Trend należącej do Grupy Zibi S.A., dystrybutora znanych marek zegarków jak Atlantic, Seiko, Casio, G-Shock czy Bulova. więcej

Marki Unilevera partnerami UEFA EURO 2024

Najpopularniejsze marki koncernu Unilever, w tym Hellmann's, Knorr, Dove i Rexona, zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024. Współpraca obejmie akcje promocyjne, w których będzie można wygrać bilety na mecze, a także specjalne atrakcje dla fanów piłki nożnej. więcej

Spy Guy zachęca do wspólnej gry w świątecznej kampanii Trefla

Marka Trefl, producent gier planszowych prowadzi świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterem jest znany z planszówki Spy Guy. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy z Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon. więcej

Pola Gomółka w Gifted

Do grona reprezentowanych przez impresariat Gifted twórców dołączyła nowa kostiumografka - Pola Gomółka. więcej

Większość Polaków zamierza wydać na świąteczne zakupy do 1000 zł

Ponad połowa respondentów na świąteczne zakupy ma zamiar wydać do 1000 zł, zaś 46 proc. badanych przyznaje, że pieniądze na świąteczne wydatki odkłada z dużym wyprzedzeniem. Najbardziej popularnymi upominkami w tym roku będą ubrania, zabawki i książki - wynika z z badania Minds&Roses zrealizowanego dla Mastercard.  więcej

Kerris poszerza zakres współpracy ze Swiss Krono

Kerris poszerza dotychczasową współpracę z firmą Swiss Krono. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.  więcej

Po raz 16. rusza akcja ,,Nakarm psa z OLX"

Serwis ogłoszeniowy OLX po raz szesnasty rozpoczyna akcję charytatywną  ,,Nakarm psa z OLX". W tym roku pomoc w postaci karmy dostaną zwierzęta ze schronisk w Zawierciu i Augustowie.  więcej

IAB Mixx Awards 2023: Gong agencją roku, MediaHub domem mediowym, ING reklamodawcą. Indywidualne nagrody dla Ingi Songin i Macieja Gałeckiego

IAB Polska uhonorował najlepsze kampanie w konkursie Mixx Awards 2023. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez Gong, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród. Macieja Gałeckiego uhonorowano Nagrodą Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań. Inga Songin zdobyła tytuł Człowieka Roku. więcej

Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH)

Zdecydowanie najszybciej rosnącą częścią rynku out-of-home są nośniki cyfrowe. Na konferencji ,,#DataDrivenDOOH" przedstawiciele tego rynku, a także agencji mediowych i firm badawczych, dyskutowali, jak rozwijać jego pomiar. - Wszyscy wskazują, że nadchodzących latach będziemy integrować dane własne, innych operatorów i firm badawczych, aby jak najlepiej, najbardziej precyzyjnie docierać do konsumentów - podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezeska AMS. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Karolina Baca-Pogorzelska żegna się z "Wprost". "Szef poinformował mnie, że są cięcia kosztów"

Dziennikarka Karolina Baca-Pogorzelska z końcem grudnia żegna się z tygodnikiem ,,Wprost" (PMPG Polskie Media). - Tygodnik nie zdecydował się przedłużyć mojej umowy. Wydawnictwo tnie koszty, a ja byłam najprostszym kosztem do ścięcia, bo kogo teraz obchodzi Ukraina? - mówi Baca-Pogorzelska portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Taylor Swift Człowiekiem Roku magazynu "Time"

Amerykański magazyn "Time" ogłosił w środę Człowiekiem Roku amerykańską piosenkarkę, kompozytorkę, autorkę tekstów i producentkę muzyczną Taylor Swift.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google prezentuje Gemini - swój najpotężniejszy model sztucznej inteligencji

Google zaprezentował Gemini - swój największy i najpotężniejszy model sztucznej inteligencji. Powstał on w efekcie szeroko zakrojonej współpracy wielu zespołów koncernu, w tym Google DeepMind i Google Research, i jest największym projektem naukowo-inżynierskim w historii Google.  więcej

Podwyżki na platformach subskrypcyjnych pod lupą UOKiK. Amazon już zmienia zasady

Po interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z regulaminów usług Amazon Prime i Amazon Prime Video usunięto zapisy pozwalające podnosić ceny bez zgody klientów. UOKiK analizuje pod tym kątem inne platformy subskrypcyjne, m.in. Netflix, Disney+ i HBO Max, zapowiadając, że to dopiero początek. więcej

Wirtualna Polska nie dopłaci za wydawcę Jastrząbpost.pl. Odwiedzalność poniżej celów

Wirtualna Polska Holding nie musi zapłacić 4 mln zł więcej za przejętą pod koniec ub.r. spółkę Mediapop, wydającą m.in. Jastrząbpost.pl, Pyszności.pl i Popularne.pl. Witryny osiągnęły bowiem odwiedzalność poniżej wyznaczonych celów. więcej

Netflix chce inwestować w lokalne programy bez scenariusza

Ted Sarandos ujawnił, że Netflix podwoi swoje inwestycje w oryginalne programy bez scenariusza tworzone w lokalnych językach. Platforma planuje dalszy rozwój treści nieanglojęzycznych. więcej

Skrobiesz w ten sposób lód na aucie? Uważaj na mandat!

Śnieg, marznąca mżawka, lód – to nieodłączni towarzysze zimy. Jeśli jesteś kierowcą, przygotuj się na trudne miesiące. Jazda na „bałwanka” czy „czołgistę” jest absolutnie wykluczona. Nie popełniaj też innych zimowych błędów. Tylko tak dotrzesz bezpiecznie do celu i oszczędzisz sobie słonych mandatów. A w razie stłuczki warto mieć dobre ubezpieczenie. więcej

Wojska Obrony Cyberprzestrzeni razem z Microsoft zidentyfikowały technikę pozwalającą na włamania do skrzynek mailowych

Polskie Wojska Obrony Cyberprzestrzeni we współpracy z firmą Microsoft zidentyfikowały techniki pozwalającej na odczytywanie zawartości cudzych skrzynek pocztowych Microsoft Exchange, wykorzystywaną na dużą skalę przez rosyjskich hakerów, oraz opracowały narzędzia do weryfikacji i zabezpieczenia luki. więcej

IAB Mixx Awards 2023: Gong agencją roku, MediaHub domem mediowym, ING reklamodawcą. Indywidualne nagrody dla Ingi Songin i Macieja Gałeckiego

IAB Polska uhonorował najlepsze kampanie w konkursie Mixx Awards 2023. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez Gong, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród. Macieja Gałeckiego uhonorowano Nagrodą Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań. Inga Songin zdobyła tytuł Człowieka Roku. więcej

Społeczność TikToka uwielbia Uwielbiam.pl - kulisy sukcesu wejścia Grupy Maspex na TikToka

Jak „smacznie” połączyć wiedzę i rozrywkę? Kampania marketingowa profilu Uwielbiam.pl to projekt doceniony w kategorii Greatest Creative podczas ostatniej gali nagród TikTok Ad Awards. Co i kto stoi za sukcesem i jaki jest na niego przepis? materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość Polaków zamierza wydać na świąteczne zakupy do 1000 zł

Ponad połowa respondentów na świąteczne zakupy ma zamiar wydać do 1000 zł, zaś 46 proc. badanych przyznaje, że pieniądze na świąteczne wydatki odkłada z dużym wyprzedzeniem. Najbardziej popularnymi upominkami w tym roku będą ubrania, zabawki i książki - wynika z z badania Minds&Roses zrealizowanego dla Mastercard.  więcej

Niezapłacone na czas zobowiązania konsumentów wzrosły do 83,6 mld zł. 2,7 mln osób ma trudności z regulowaniem płatności

Niezapłacone na czas zobowiązania konsumentów wzrosły o 6,5 mld zł, do 83,6 mld zł przez rok do września tego roku - wynika z raportu InfoDług. Kłopoty z regulowaniem płatności ma 2,7 mln osób; rekordzistą jest mieszkaniec Lubelszczyzny z zadłużeniem 87 mln zł - dodano. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Lidia Tofil head of events w Warsaw Creatives

Z początkiem stycznia 2024 roku Lidia Tofil obejmie stanowisko head of events w agencji Warsaw Creatives. Przez 12 ostatnich lat pracowała w wydawnictwie Burda Media Polska.  więcej

Agnieszka Holland członkinią honorową Amnesty International

Reżyserka Agnieszka Holland dołączyła do członkiń honorowych Amnesty International. Reżyserka została zaproszona do tego grona w uznaniu szczególnych zasług na rzecz szerzenia idei, rozumienia, widoczności i przestrzegania praw człowieka oraz wieloletniego wsparcia tego ruchu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Universal rezygnuje z wydawania płyt DVD w Polsce
Google prezentuje Gemini - swój najpotężniejszy model sztucznej inteligencji
Orange Polska powiększa zasięg światłowodu. Kupił lokalnego operatora
MCI Capital dalej na zakupach. Przejmuje dostawcę contact center
Wojska Obrony Cyberprzestrzeni razem z Microsoft zidentyfikowały technikę pozwalającą na włamania do skrzynek mailowych
Wirtualna rzeczywistość ma lepiej wyszkolić budowlańców
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj