|
|
|
|
|
|
|
Trybunał Konstytucyjny chce zakazać likwidacji TVP i Polskiego Radia
Trybunał Konstytucyjny na wniosek posłów PiS 16 stycznia ma zająć się oceną konstytucyjności przepisów umożliwiających likwidację i rozwiązanie spółek publicznej radiofonii i telewizji. TK wydał już postanowienie o zabezpieczeniu, zobowiązując Skarb Państwa, żeby nie próbował postawić TVP i Polskiego Radia w stan likwidacji więcej
|
Władze TVN odmówiły związkowcom oczekiwanych podwyżek i zapowiedziały audyt. "To nie jest biedna firma"
TVN odmówił podwyżek w wysokości, o jaką postulowali związkowcy - twierdzi szef związku zawodowego w TVN Tomasz Ozimkiewicz. Firma zapowiedziała także audyt ws. umów o pracę. Trwają również negocjacje dotyczące nowego zapisu w regulaminie wynagradzania odnośnie dyżurów, a TVN planuje podwyżki na marzec przyszłego roku. więcej
|
TVP ogłasza zasady sprzedaży reklam na 2024 rok. Ceny 12 proc. w górę
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży reklam na 2024 rok. Oferta zachowuje dodatkowe elementy pozwalające na uzyskanie rabatów i większej elastyczności dla klientów. Reklamodawcy dokonujący zakupu gwarantowanej widowni doświadczą średnio 12-proc. wzrostu cen. Zakup cennikowy oferuje opcję 5-proc. obniżki średniorocznej ceny. więcej
|
Zaskakujące posiedzenie Rady Mediów Narodowych w obronie TVP. ,,Oni na coś czekali"
Czwartkowe posiedzenie Rady Mediów Narodowych potrwało tylko kwadrans. Zasiadający w tym gremium Robert Kwiatkowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl relacjonuje, że przewodniczący Krzysztof Czabański wezwał jedynie do udziału w opłatkach mediów publicznych. - Wydaje mi się, że oni na coś czekali - przypuszcza członek RMN. więcej
|
Michał Adamczyk nie wróci do ,,Wiadomości". TVP płaci za zakaz konkurencji
Dyrektor TAI Michał Adamczyk nie będzie już prowadził ,,Wiadomości" ani ,,Strefy starcia", rozwiązał swoją umowę B2B z Telewizją Polską. Tak samo jak Danuta Holecka dostanie kilkaset tys. zł z tytułu okresu wypowiedzenia i zakazu konkurencji - ustalił portal Wirtualnmedia.pl. więcej
|
Maciej Orłoś dostał propozycję pracy w TVP. "Najważniejsze, by przestała być propagandową szczekaczką"
Maciej Orłoś, najbardziej znany widzom TVP z programu "Teleexpress", przyznał, że dostał propozycję powrotu do telewizji publicznej, z którą rozstał się po tym, jak PiS przejął media. - Na razie nie chcę komentować doniesień na mój temat. Teraz najważniejsze jest to, by Telewizja Polska odzyskała status telewizji naprawdę publicznej, przestała być tubą partii politycznej - powiedział dziennikarz portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Brak sygnału na kanałach TVP po ,,nocnej zmianie" standardu
W nocy z czwartku na piątek doszło do zmiany standardu MUX-3 w Zachodniej Polsce. Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej ze starszymi telewizorami lub tunerami stracili dostęp do kanałów: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Sport i TVP Historia. Emisja tych stacji jest tez prowadzona w standardzie DVB-T2 z kodekiem HEVC. więcej
|
9 nowych kanałów w Play i UPC Polska
Play rozszerzył ofertę o 9 kanałów z portfolio Grupy Kino Polska. Do płatnych pakietów trafią w styczniu. Od 14 grudnia 2023 do 9 stycznia 2024 roku są udostępniane abonentom bez dodatkowych opłat w ramach okna otwartego. Dołączone stacje już wcześniej były dostępne w ,,starych" pakietach UPC Polska. więcej
|
Właściciel Canal+ rozważa podział firmy na trzy podmioty
Francuski koncern Vivendi poinformował, że rozważa podział swojej działalności na trzy podmioty, z których każdy byłby notowany na giełdzie. Canal+ koncentrowałby się na działalności telewizyjnej, Havas na reklamowej, natomiast Lagard?re skupiałby się na działalności inwestycyjnej, wydawniczej i handlu detalicznym. więcej
|
Amazon Prime Video z prawami do Wimbledonu
Serwis streamingowy Amazon Prime Video pozyskał prawa do transmisji turnieju tenisowego Wimbledon w Niemczech i Austrii. Licencja będzie obowiązywać od 2024 do 2027 roku. Wcześniej prawa na tych rynkach posiadała platforma cyfrowa Sky. więcej
|
Bohaterowie, których nie polubicie. Recenzja nowości Polsat Box Go zatytułowanej ,,Grzechy sąsiadów"
Polsat cały czas eksperymentuje z gatunkami nowych seriali. Poza komediami (jak katastrofalni „Teściowie”, czy bardziej udany „Rafi”) widzowie mogą liczyć na kryminały i thrillery. Niedawna nowość zatytułowana „Krew” z główną rolą Vanessy Aleksander była propozycją udaną i zdecydowanie wykraczającą poza typową ofertę Polsatu. „Grzechy sąsiadów”, które zadebiutowały w ofercie Polsat Box Go 15 grudnia, to adaptacja bestsellerowego thrillera holenderskiej autorki kryminałów - Saskii Noort. Czy serial zapisze się na liście jakościowych produkcji obok „Krwi”?
więcej
|
Protest przeciw zmianom w TVP. Pereira: bronimy pluralizmu
W czwartek po południu przed siedzibą Telewizyjnej Agencji Informacyjnej odbyła się manifestacja przeciw zapowiedzianym przez nowy rząd zmianom w Telewizji Polskiej. - My gwarantujemy, że państwo mają wybór. My bronimy pluralizmu - mówił wicedyrektor TAI Samuel Pereira. więcej
|
Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych. TVP Nauka z największym wzrostem
W listopadzie 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP Nauka. Z kolei najwięcej straciła stacja Investigation Discovery - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Wydarzenia" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Wydarzenia”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 14" wiosną w TV Puls, detektyw Krzysztof Rutkowski w obsadzie (zdjęcia)
Wystartowały zdjęcia do 14. sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Premiera nowych odcinków produkcji planowana jest na wiosnę 2024 roku.
więcej
|
54 tys. zł kosztuje w styczniu najdroższy spot reklamowy w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na styczeń 2024 roku. Najdroższa reklam w nim kosztuje 54 tys. zł netto - to stawka za spot emitowany przy "M jak miłość" w TVP2. więcej
|
PreZero Arena Gliwice - wielkie wydarzenia z ochroną klimatu Jedna z największych aren w Polsce i międzynarodowa firma zajmująca się gospodarką odpadami oraz usługami w zakresie ochrony środowiska połączyły w tym roku siły. Strategiczne partnerstwo Areny Gliwice i firmy PreZero to nowy rozdział w polskiej branży eventowej, wyzwanie zmieniające się właśnie w realny, proekologiczny sposób zarządzania ogromnym obiektem, który odwiedziło już prawie 1,5 miliona gości! Cel: wprowadzenie pakietu rozwiązań wspierających ochronę planety i zasobów naturalnych. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trybunał Konstytucyjny chce zakazać likwidacji TVP i Polskiego Radia
Trybunał Konstytucyjny na wniosek posłów PiS 16 stycznia ma zająć się oceną konstytucyjności przepisów umożliwiających likwidację i rozwiązanie spółek publicznej radiofonii i telewizji. TK wydał już postanowienie o zabezpieczeniu, zobowiązując Skarb Państwa, żeby nie próbował postawić TVP i Polskiego Radia w stan likwidacji więcej
|
|
Zaskakujące posiedzenie Rady Mediów Narodowych w obronie TVP. ,,Oni na coś czekali"
Czwartkowe posiedzenie Rady Mediów Narodowych potrwało tylko kwadrans. Zasiadający w tym gremium Robert Kwiatkowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl relacjonuje, że przewodniczący Krzysztof Czabański wezwał jedynie do udziału w opłatkach mediów publicznych. - Wydaje mi się, że oni na coś czekali - przypuszcza członek RMN. więcej
|
|
Komunikat Radia Szczecin o Tomaszu Duklanowskim usunięty. Prezes: niekoniecznie fortunny
Radio Szczecin na swojej stronie internetowej zamiast usunąć notkę o Tomaszu Duklanowskim to opublikowało komunikat, w którym wyraźnie podkreślało, że Duklanowski nie jest już redaktorem naczelnym radia. Komunikat został już usunięty. - To była taka reakcja na bardzo dużą ilość zapytań o aktualny status pana Duklanowskiego. Komunikat już zniknął, bo myślę, że niekoniecznie był fortunny - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prezes Radia Szczecin Wojciech Włodarski. więcej
|
|
Ewa Wanat pożegnała się z internautami. Poruszające nagranie pojawiło się po śmierci dziennikarki
Na profilu Ewy Wanat pojawiło się nagranie dziennikarki ze szpitala, w którym żegna się ona ze znajomymi i internautami, którzy obserwowali jej profil na Faceboooku. - Chciałam wam za wszystko podziękować. Dziękuję za to, że byliście i mogłam być z wami. Do zobaczenia - mówi na nagraniu dziennikarka. więcej
|
|
Dziennikarz Trójki przypomniał głosy legend stacji. Polskie Radio: to samowolne przekształcenie audycji muzycznej
W środę wieczorem Michał Margański na antenie Trójki przypomniał jej wieloletnich dziennikarzy. W trakcie audycji interweniował dyrektor rozgłośni. Polskie Radio tłumaczy, że ,,w sytuacji samowolnego przekształcenia audycji muzycznej w program o innym charakterze - co za tym idzie zaburzenia proporcji gatunków, nadawca ma obowiązek podjęcia reakcji". więcej
|
|
Radio Wnet ruszyło ze zbiórką na Patronite
Rozgłośnia radiowa Krzysztofa Skowrońskiego, Radio Wnet, uruchomiła konto w serwisie Patronite, gdzie zbiera pieniądze na funkcjonowanie. więcej
|
|
W Trójce przypomniano żarty Manna, Stelmacha i Andrusa. Audycja przerwana, bo ,,zadzwonił dyrektor"
W środę wieczorem Michał Margański w radiowej Trójce puścił zabawne wypowiedzi jej wieloletnich dziennikarzy, którzy pożegnali się z stacją w ostatnich latach. Nagranie zostało nagle przerwane, według Margańskiego na polecenie dyrektora rozgłośni. - Chciałem powiedzieć, że tak jak w stanie wojennym usuwano, zwalniano ludzi z pracy, tak moi znajomi zostali przez te osiem lat wyrzuceni albo po prostu sami odeszli z radia - mówi Margański portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
TVP ogłasza zasady sprzedaży reklam na 2024 rok. Ceny 12 proc. w górę
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży reklam na 2024 rok. Oferta zachowuje dodatkowe elementy pozwalające na uzyskanie rabatów i większej elastyczności dla klientów. Reklamodawcy dokonujący zakupu gwarantowanej widowni doświadczą średnio 12-proc. wzrostu cen. Zakup cennikowy oferuje opcję 5-proc. obniżki średniorocznej ceny. więcej
|
Właściciel Canal+ rozważa podział firmy na trzy podmioty
Francuski koncern Vivendi poinformował, że rozważa podział swojej działalności na trzy podmioty, z których każdy byłby notowany na giełdzie. Canal+ koncentrowałby się na działalności telewizyjnej, Havas na reklamowej, natomiast Lagard?re skupiałby się na działalności inwestycyjnej, wydawniczej i handlu detalicznym. więcej
|
Największe kryzysy wizerunkowe 2023 roku. Pandoragate, Orlen, Janoszek
W sferze biznesowej największy kryzys wizerunkowy dotknął w tym roku Orlen, a w obszarze marek osobistych - youtuberów uwikłanych w Pandoragate oraz Natalię Janoszek - wynika z badania ,,Kryzysometr" autorstwa Alert Media Communications. Na liście kryzysów w sferze publicznej są m.in. MSZ i PiS. więcej
|
Havas Media obronił w przetargu budżet mediowy Lidla
Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 roku obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów. więcej
|
S4, Insignia, Bringmore Advertising i Space of Ad będą obsługiwać reklamowo Tauron
Agencje S4, Insignia, Bringmore Advertising i Space of Ad wygrały przetarg na obsługę reklamową spółki Tauron Sprzedaż. Będą dla niej pracować dwa lata. więcej
|
Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele Grzegorz Krawczyk
Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele stanął Grzegorz Krawczyk, media product director. więcej
|
54 tys. zł kosztuje w styczniu najdroższy spot reklamowy w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na styczeń 2024 roku. Najdroższa reklam w nim kosztuje 54 tys. zł netto - to stawka za spot emitowany przy "M jak miłość" w TVP2. więcej
|
W 2024 roku Netflix prześcignie Disney+ pod względem przychodów z reklam
Prognoza pochodząca z raportu Insider Intelligence podkreśla sukces walki z udostępnianiem haseł, którą prowadzi Netflix, to właśnie ona pomogła pozyskać gigantowi streamingu prawie 9 milionów nowych subskrybentów we wrześniu tego roku.
więcej
|
Flyspot klientem Walk Creative
Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej i strategii komunikacji dla marki Flyspot. więcej
|
Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem ,,Mam czas". Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas. więcej
|
PGE Dystrybucja w kampanii informuje o wymianie liczników
PGE Dystrybucja, spółka z Grupy PGE, rozpoczęła kampanię informacyjną poświęconą projektowi wymiany liczników na nowe inteligentne urządzenia. więcej
|
4F prezentuje oficjalne repliki kolekcji dla reprezentantów Polski w sportach zimowych
Marka 4F - wieloletni sponsor Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu i Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego - wprowadza do sprzedaży oficjalne repliki kolekcji odzieży i akcesoriów zaprojektowanych m.in. dla polskich skoczków narciarskich, alpejczyków, biathlonistów czy łyżwiarzy szybkich. więcej
|
W rytmie Spotify. Jak zmienia się świat i rynek audio Jaki jest kierunek rozwoju i jakie są trendy na rynku audio w Polsce? Gdzie plasuje się radio, a gdzie Spotify? Jak Spotify, jako wiodąca platforma streamingowa, wyznacza kierunek zmian w sektorze muzycznym i w jaki sposób kreuje przyzwyczajenia nowych pokoleń dołączających do rynku? Czy rzeczywiście jesteśmy częścią transformacji, która trwa już dobre kilkanaście lat, a której awangardą i symbolem jest właśnie Spotify? materiał reklamowywięcej |
|
|
Koniec magazynu "Kropka TV"
"Kropka TV", tygodnik telewizyjno-poradnikowy dystrybuowany w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wkrótce przestanie się ukazywać. więcej
|
Ewa Wanat pożegnała się z internautami. Poruszające nagranie pojawiło się po śmierci dziennikarki
Na profilu Ewy Wanat pojawiło się nagranie dziennikarki ze szpitala, w którym żegna się ona ze znajomymi i internautami, którzy obserwowali jej profil na Faceboooku. - Chciałam wam za wszystko podziękować. Dziękuję za to, że byliście i mogłam być z wami. Do zobaczenia - mówi na nagraniu dziennikarka. więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" kusi nowych subskrybentów. Pierwszy miesiąc za złotówkę
,,Gazeta Wyborcza" (Agora) zaczęła promocję, w której cena jej prenumerata cyfrowa przez pierwszy miesiąc kosztuje tylko złotówkę, a cenę pakietu rocznego obniżono o ponad połowę. więcej
|
Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele Grzegorz Krawczyk
Ringier Axel Springer Polska tworzy departament produktu mediowego. Na jego czele stanął Grzegorz Krawczyk, media product director. więcej
|
Open AI ma umowę z Axel Springer
Twórcy chatbota ChatGPT, firma OpenAI zawarła porozumienie z międzynarodowym koncernem medialnym Axel Springer. Dotyczy wykorzystywania do treningu generatywnej sztucznej inteligencji treści z serwisów wydawcy. więcej
|
Reporterzy bez Granic: liczba zabitych dziennikarzy w związku z ich pracą jest najniższa od 2022 r.
Liczba dziennikarzy zabitych na całym świecie w związku z ich pracą jest najniższa od 2002 r., pomimo wojny na Bliskim Wschodzie - poinformowała w dorocznym, opublikowanym w czwartek raporcie międzynarodowa organizacja pozarządowa monitorująca wolność prasy na całym świecie Reporterzy bez Granic (RSF); według stanu z 1 grudnia 2023 zginęło ich 45.
więcej
|
|
|
Amazon Prime Video z prawami do Wimbledonu
Serwis streamingowy Amazon Prime Video pozyskał prawa do transmisji turnieju tenisowego Wimbledon w Niemczech i Austrii. Licencja będzie obowiązywać od 2024 do 2027 roku. Wcześniej prawa na tych rynkach posiadała platforma cyfrowa Sky. więcej
|
Aplikacja Threads będzie dostępna w Polsce
Aplikacja tekstowa Threads od Mety będzie dostępna w całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce - poinformował Mark Zuckerberg. więcej
|
Wirtualna Polska będzie rozliczała rząd z obietnic wyborczych. Rusza specjalny serwis
Wirtualna Polska uruchomiła projekt ,,Sto konkretów o stu konkretach", w ramach którego w specjalnej zakładce sekcji Wiadomości podsumowuje, ile obietnic wyborczych uda się spełnić gabinetowi Donalda Tuska. więcej
|
Sztuczna inteligencja to nie tylko ChatGPT. Rozwój AI zapewnia wiele narzędzi i zastosowań
Sztuczna inteligencja kojarzy się ze wspieranym przez Microsoft ChatemGPT firmy OpenAI. Jednak to nie jedyne dostępne narzędzie bazujące na AI. Sztuczna inteligencja to zróżnicowana i szybko rozwijająca się dziedzina. Jest już wykorzystywana w nauce, edukacji, medycynie, finansach czy ochronie środowiska.
więcej
|
W 2024 roku Netflix prześcignie Disney+ pod względem przychodów z reklam
Prognoza pochodząca z raportu Insider Intelligence podkreśla sukces walki z udostępnianiem haseł, którą prowadzi Netflix, to właśnie ona pomogła pozyskać gigantowi streamingu prawie 9 milionów nowych subskrybentów we wrześniu tego roku.
więcej
|
Materiały ,,The New York Times" dostępne w Interia.pl
Od 15 grudnia w specjalnej odsłonie cyklu „Interia bliżej świata” będą dostępne materiały „The New York Times”, które pochodzą z corocznego raportu „Turning Points” wydawanego przez amerykański dziennik.
więcej
|
Nowe osoby na czele sprzedaży trzech serwisów Grupy naTemat
W dziale sprzedaży w Grupie naTemat Justyna Rzeniewicz awansowała na stanowisko head of sales obszaru parentingowego (czyli serwisów MamaDu.pl i dadHero.pl), a Klaudia Szarowska na head of sales and product witryny satyrycznej ASZdziennik. więcej
|
Opakowania od Mondi i Stora Enso w Allegro
Allegro Mall Group w drodze przetargu wybrało dwóch wiodących dostawców opakowań tekturowych. Firma Mondi została wybrana jako główny dostawca na terenie Polski i Czech, natomiast Stora Enso Poland S.A. będzie pełnić rolę drugiego dostawcy opakowań w Polsce. więcej
|
Nowy minister cyfryzacji postawi na internet szerokopasmowy
Rozwój szerokopasmowego internetu, aplikacji mObywatel oraz opracowanie strategii rozwoju cyfrowego państwa - to jedne z priorytetów Ministerstwa Cyfryzacji - mówił w czwartek wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. Resort cyfryzacji będzie służył każdemu obywatelowi - dodał. więcej
|
Najlepiej kryjący podkład drogeryjny - 5 produktów specjalnie dla Ciebie Twoja skóra zasługuje na wszystko, co najlepsze. Dobór kosmetyków do makijażu twarzy jest bardzo istotny. Dobry podkład kryjący nie musi być drogi. Ważne, by spełniał potrzeby Twojej skóry i miał wartościowy skład, który nie powoduje podrażnień oraz nie wysusza. Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej kryjących podkładów drogeryjnych, które zachwycają efektem i są łaskawe dla portfela. Jakość może iść w parze z atrakcyjną ceną - przekonaj się o tym na własnej skórze. materiał reklamowywięcej |
|
|
Największe kryzysy wizerunkowe 2023 roku. Pandoragate, Orlen, Janoszek
W sferze biznesowej największy kryzys wizerunkowy dotknął w tym roku Orlen, a w obszarze marek osobistych - youtuberów uwikłanych w Pandoragate oraz Natalię Janoszek - wynika z badania ,,Kryzysometr" autorstwa Alert Media Communications. Na liście kryzysów w sferze publicznej są m.in. MSZ i PiS. więcej
|
Agnieszka Wolak rzeczniczką ministerstwa kultury i dziedzictwa narodowego
Minister kultury Bartłomiej Sienkiewicz powołał Agnieszkę Wolak na stanowisko dyrektora centrum informacyjnego resortu. więcej
|
Klara Ufnalewska odpowiada za PR w MediaMarktSaturn Polska
Klara Ufnalewska objęła stanowisko head of PR & sustainability w sieci elektromarketów MediaMarktSaturn Polska. Adam Szmidt został nowym dyrektorem IT sieci, a Przemysław Wójcicki w roli commercial processes & operation manager będzie odpowiadał za procesy w dziale zakupów i operacje handlowe marki. więcej
|
Paweł Sobczak: z PR Calling do inPlus Media
Paweł Sobczak, dotychczasowy lider zespołu Fin & Tech w PR Calling, dołączył do agencji public relations inPlus Media. Będzie odpowiadał za realizację projektów PR i kontentowych dla firm z branży nowych technologii, a także angażował się w działania new biznesowe. więcej
|
Publicis Consultants w ZFPR
Grono członków Związku Firm Public Relations powiększyło się o agencję Publicis Consultants (Grupa Publicis). To trzydziesta siódma firma, która zdecydowała się dołączyć do ZFPR. więcej
|
|
|