Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 16 Stycznia 2024
 
 
 
TV Republika traci kolejnych reklamodawców. Sakiewicz: lepiej mieć wyższe ceny niż dużo reklam
 
W niektórych pasmach Telewizji Republika emitowano w ostatnich dniach mało reklam, przeważały spoty autoptomocyjne. Z końcem stycznia wycofają się kolejni reklamodawcy. - Decyzję o skróceniu bloków reklamowych podjęliśmy dużo wcześniej. Wielu klientów zmienia strategię na chwilę, chcą przeczekać i będą wracać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef stacji Tomasz Sakiewicz.  więcej
 
 
Związki zawodowe negocjują z Agorą warunki zwolnień
 
Do 29 stycznia potrwać mają negocjacje między zarządem Agory a działającymi w spółce związkami zawodowymi w temacie grupowych zwolnień. Agora planuje zwolnić 190 osób. ,,Gwarantujemy Wam, że będziemy walczyć o każdą należącą się Wam złotówkę, jeśli będziecie musieli odejść" - zapowiada Inicjatywa Pracownicza. więcej
 
 
TVP Info z nowego studia. Będą zmiany w paśmie wieczornym
 
Redakcja nowego TVP Info przenosi się do nowego studia na Woronicza, a w związku z tym nastąpią także zmiany w wieczornej ramówce stacji. Zamiast programu ,,Publicystyka TVP Info" będą dwie rozmowy i program ,,Oko na Świat" o 23:00.   więcej
 
 
TVP nie chce przywracać programu ,,Świat się kręci"
 
Firma Rochstar zabiega o to, by na antenę TVP trafił codzienny magazyn popołudniowy w formule podobnej do ,,Świat się kręci". Telewizja Polska nie planuje umieścić jednak takiej produkcji w swojej ramówce - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Azja Express" wraca do TVN. Jest pierwszy uczestnik
 
Telewizja TVN przymierza się do realizacji czwartej edycji reality-show ,,Azja Express". Program może trafić na antenę jeszcze w tym roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zwolnienia w Agorze. "Szefowie Gazety Wyborczej opowiadali nam bajki" więcej
 
HBO Max wyprzedził Disney+, straciły platformy polskich nadawców więcej
 
Płacąc za kablówkę finansujemy TV Republika? Znawcy płatnej telewizji wyjaśniają więcej
 
Plan likwidatora dla regionalnych stacji radiowych Polskiego Radia: zbadać, wdrożyć i naprawić więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Copywriter Peppermint Warszawa
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Pacjenci.pl IBERION
Project Manager Def Jam Recordings Poland Universal Music Polska
Dziennikarz biznesowy (rynek nieruchomości) Morizon-Gratka
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TV Republika traci kolejnych reklamodawców. Sakiewicz: lepiej mieć wyższe ceny niż dużo reklam

W niektórych pasmach Telewizji Republika emitowano w ostatnich dniach mało reklam, przeważały spoty autoptomocyjne. Z końcem stycznia wycofają się kolejni reklamodawcy. - Decyzję o skróceniu bloków reklamowych podjęliśmy dużo wcześniej. Wielu klientów zmienia strategię na chwilę, chcą przeczekać i będą wracać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef stacji Tomasz Sakiewicz.  więcej

TVP Info z nowego studia. Będą zmiany w paśmie wieczornym

Redakcja nowego TVP Info przenosi się do nowego studia na Woronicza, a w związku z tym nastąpią także zmiany w wieczornej ramówce stacji. Zamiast programu ,,Publicystyka TVP Info" będą dwie rozmowy i program ,,Oko na Świat" o 23:00.   więcej

TVP nie chce przywracać programu ,,Świat się kręci"

Firma Rochstar zabiega o to, by na antenę TVP trafił codzienny magazyn popołudniowy w formule podobnej do ,,Świat się kręci". Telewizja Polska nie planuje umieścić jednak takiej produkcji w swojej ramówce - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Azja Express" wraca do TVN. Jest pierwszy uczestnik

Telewizja TVN przymierza się do realizacji czwartej edycji reality-show ,,Azja Express". Program może trafić na antenę jeszcze w tym roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowa odsłona TVP Info ma 1,45 proc. udziału, TV Republika z ponad 2-krotnie wyższymi wynikami

Po 17 dniach po wznowieniu nadawania kanał TVP Info ma średnio 1,45 proc. udziału. Stacja zanotowały ogromny spadek oglądalności względem poprzedzającego okresu długofalowego, ale w ostatnich dniach jej wyniki rosną. Wyraźnie wyższe wyniki od czołowego newsowego kanału TVP notuje prawicowa Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

5 mln osób oglądało wywiad z Tuskiem w telewizji. Najwięcej w TVN24 i TVP1

Łącznie 4,97 mln widzów oglądało nadany w piątkowym prime-time wywiad z premierem Donaldem Tuskiem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów śledziło relację w TVN24, a dalej uplasowały się TVP1 i Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

822 tys. widzów ,,Farmy 3" w Polsacie

Trzeci sezon reality-show Polsatu „Farma” po tygodniu emisji ogląda średnio 822 tys. widzów. Jest to o 240 tys. osób mniej niż miała pierwsza seria programu nadawana w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał Wydarzenia 24 z nowymi twarzami

Kamil Dzięgielewski dołączył do prezenterów kanału Wydarzenia 24, który od niedawna nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Od początku stycznia serwisy w kanale prowadzi też Katarzyna Niećko. więcej

Serwis ,,19.30" z nową dziennikarką. Pracowała w "Pulsie Biznesu"

Do zespołu redakcyjnego programu TVP ,,19.30" dołączyła dziennikarka gospodarcza Justyna Smolińska. Poprzednio była związana z ,,Pulsem Biznesu". więcej

Szef rady nadzorczej TVP: nie ma planów sprzedaży siedziby TVP Info

Mecenas Piotr Zemła, szef rady nadzorczej Telewizji Polskiej powołany przez ministra kultury, zapewnił, że na razie nie ma żadnych planów dotyczących sprzedaży budynku przy placu Powstańców Warszawy. To tam mieści się siedziba Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, skąd nadawano wcześniej TVP Info czy serwisy TVP1 i TVP2.  więcej

Tadeusz Płużański gospodarzem programu Telewizji wPolsce.pl ,,W centrum wydarzeń"

Do grona prowadzących emitowanego w Telewizji wPolsce.pl programu „W centrum wydarzeń” dołączył Tadeusz Płużański. więcej

,,Detektyw" kończy 10 lat i wraca z Jodie Foster w roli głównej. Recenzja czwartego sezonu serialu HBO

,,Detektyw" w 2014 roku stał się dla HBO tym, czym 15 lat wcześniej ,,Rodzina Soprano", czyli kolejną epicką historią o walce dobra ze złem, opowiedzianą w przewrotny, zapadający w pamięć sposób. Rust Cohle w wydaniu Matthew McConaugheya z dnia na dzień został okrzyknięty bohaterem kultowym. Żadna postać z następnych sezonów ,,Detektywa" nie wywarła już takiego wrażenia na widzach jak policjant z Luizjany. Czy Jodie Foster ma szansę powtórzyć sukces McConaugheya? więcej

Critics Choice Awards 2024. Jakie seriale wyróżnili amerykańscy krytycy?

Sezon nagród filmowych i telewizyjnych rozpoczął się na dobre. W tym roku rozdano już Złote Globy, a tydzień później poznaliśmy laureatów Critis Choice Awards 2024, czyli nagród amerykańskich krytyków. Gala rozdania statuetek odbyła się w niedzielny wieczór w Los Angeles, jej prowadzącą była komiczka Chelsea Handler. więcej

Drugi sezon ,,Rodziny na Maxa" od 19 stycznia w Polsat Box Go. Krzysztof Czeczot oraz Krzysztof Zawadzki w obsadzie (zdjęcia)

W piątek, 19 stycznia w Polsat Box Go zadebiutuje drugi sezon serialu „Rodzina na Maxa”, w którym do obsady dołączyli Krzysztof Czeczot oraz Krzysztof Zawadzki. więcej

Jarosław Kret znów w Telewizji Polskiej

Prezenter prognozy pogody Jarosław Kret dołączył do redakcji TVP Info. Pod koniec grudnia rozstał się z Telewizją Polsat, a z TVP był związany przez wiele lat do 2016 roku. więcej

Publiczny nadawca udostępni UHD na igrzyska

Francuski publiczny nadawca telewizyjny France Télévisions będzie nadawał w Ultra High Definition (UHD) z powodu zbliżających się Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu. więcej

Grupa Canal Plus przejmuje OCS i Orange Studio

Grupa Canal Plus od ponad roku prowadziła rozmowy w sprawie przejęcia francuskiego pakietu kanałów filmowo-serialowych Orange Cinéma Séries, a także dystrybutora treści oraz ich producenta Orange Studio. Warunkiem przejęcia tych podmiotów przez Canal Plus we Francji stało się utrzymanie różnorodności w kinie francuskim. więcej

Disney zwolni 300 osób ze studia Pixar

Należące do Disneya studio animacji Pixar ma zredukować zatrudnienie z 1300 do około 1000 osób. To oznacza, że pracę straci blisko 20 proc. zespołu.  więcej

TVP zarzuca Adamczykowi działanie w interesie TV Republika. Straty szacowane na ponad mln zł

Zdaniem obecnych władz Telewizji Polskiej były szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Michał Adamczyk i jego zastępcy, przebywając przez ostatnie trzy tygodnie w siedzibie TAI, narazili TVP na wielomilionowe straty i działali w interesie TV Republika. Nadawca zamierza dochodzić od nich roszczeń na drodze prawnej. W sobotę, dwa dni po otrzymaniu tego stanowiska TVP, Adamczyk opuścił budynek TAI. więcej

Nowa szefowa TVP3 Lublin prowadzi poranek w TVP Info

Do grona gospodarzy porannego pasma w TVP Info na stałemdołączyła Dorota Grabowska - od lat dziennikarka lubelskiego ośrodka TVP, niedawno powołana na jego dyrektora. więcej

,,12 książek w 2024" - Wojciechowska, Rozenek-Majdan i Musiałowski w kampanii Empik Go

Martyna Wojciechowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Rozkoszny i Maciej Musiałowski dołączyli do noworocznego wyzwania Empik Go. Kampania ,,12 książek w 2024" promuje nowy produkt i... czytelnictwo.  materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prezydent Katowic chce kupić Radio Katowice. ,,Zabezpieczenie rozgłośni"

Złożona przez miasto Katowice i Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM) oferta kupna postawionego w stan likwidacji Polskiego Radia Katowice jest próbą zabezpieczenia przyszłości tej rozgłośni - powiedział prezydent Katowic Marcin Krupa. - Jesteśmy gotowi z GZM, aby to radio przejąć i prowadzić dalej - oświadczył. więcej

 
Kolejne stacje Polskiego Radia z likwidacją w KRS. W Radiu Kraków likwidatorem były szef stacji

Na stanowisko likwidatora publicznego Radia Kraków został powołany Mariusz Pulit, w latach 2011-2016 prezes rozgłośni. Postawienie stacji w stan likwidacji przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego w zeszłym tygodniu zostało wpisane do KRS. W poniedziałek taki wpis pojawił się w dokumentach Radia Łódź i Polskiego Radia Białystok. więcej

 
Mateusz Maranowski rozstał się z Polskim Radiem 24

Mateusz Maranowski kolejny raz odchodzi z Polskiego Radia 24. Jak precyzuje, sam podjął decyzję o zakończeniu współpracy. więcej

 
Koncert ,,Psalmy Pokoju i Pojednania" w radiowej Jedynce

Radiowa Jedynka w środę, 17 stycznia wyemituje koncert „Psalmy Pokoju i Pojednania”. Na scenie będzie można kantorów żydowskich - Shulema i Yaakova Lemmerów przy akompaniamencie pianisty Menacha Bristowskiego. Wystąpią także m.in. Małgorzata Markiewicz, Halina Mlynkova, Grzegorz Wilk i Golec uOrkiestra. więcej

 
Polskie Radio pożegnało się z Anną Popek. Ujawniono jej zarobki

Z ramówek radiowej Trójki i Polskiego Radia 24 zniknęły audycje Anny Popek. Dziennikarka w ub.r. za ich prowadzenie zarobiła 50 tys. zł. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności. Radio Białystok wiceliderem

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od czerwca do listopada ub.r. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TV Republika traci kolejnych reklamodawców. Sakiewicz: lepiej mieć wyższe ceny niż dużo reklam

W niektórych pasmach Telewizji Republika emitowano w ostatnich dniach mało reklam, przeważały spoty autoptomocyjne. Z końcem stycznia wycofają się kolejni reklamodawcy. - Decyzję o skróceniu bloków reklamowych podjęliśmy dużo wcześniej. Wielu klientów zmienia strategię na chwilę, chcą przeczekać i będą wracać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef stacji Tomasz Sakiewicz.  więcej

Starcom obronił obsługę mediową Totalizatora Sportowego

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg i kontynuuje wieloletnią obsługę mediową Totalizatora Sportowego.  więcej

13,7 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym Tauronu

Spółka Tauron Sprzedaż wybiera w przetargu agencję do obsługi reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet objęty współpracą to 13,65 mln zł.  więcej

Agencja VML wprowadza interdyscyplinarne zespoły

VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów: Michała Banaszewskiego, Magdalenę Brejnak-Kowalską, Agnieszkę Grzymkowską, Natalię Krzyśków, Katarzynę Smurzyńską i Katarzyną Tomalską.  więcej

Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów

W czwartym kwartale 2023 r. powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły 572 tys. dolarów, co stanowi wzrost o 37 proc. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jednocześnie o 50 proc., z 310 tys. dolarów do 465 tys. dolarów, wzrosło rok do roku MRR na klientach zagranicznych. więcej

Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. ,,Lewel Wawel"

Marka słodyczy Wawel startują z nową platformą komunikacyjną ,,Level Wawel". więcej

Maciej Podgórny chief digital officerem w Jet Line

Maciej Podgórny dołączył do ekipy Jet Line jako chief digital officer. Będzie wspierał zarząd w transformacji technologicznej i budowie cyfrowej oferty spółki. więcej

Szymon Jóźwiak w zespole marketingu OLX

Szymon Jóźwiak dołącza do zespołu marketingu OLX w roli media and marketing investment managera.  więcej

,,Posłuchaj głosu serca" w reklamie Allianz Polska

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Allianz Polska, która promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Jest ona realizowana w internecie i obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe. Kampania potrwa do połowy kwietnia.  więcej

Agata Gościńska na czele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel

Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) wybrało zarząd na nową, dwuletnią kadencję. Prezeską została Agata Gościńska, CEO Viventum.  więcej

Bank Pekao SA w nowej kampanii promuje Konto Oszczędnościowe

Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania promująca 7 proc. na Koncie Oszczędnościowym do 100 000 zł na 5 miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A. Za działania reklamowe odpowiada agencja Leo Burnett (Publicis Groupe).  więcej

Coca-Cola z pierwszą w historii kampanią reklamową obejmującą wiele produktów

Koncern Coca-Cola w nowej kampanii reklamowej po raz pierwszy promuje nie tylko swój kultowy napój, ale też inne marki napojowe ze swojego portfolio.  więcej

Paula Kaliszewicz head of communication Havas Media Network

Do zespołu Havas Media Network dołączyła Paula Kaliszewicz, która objęła stanowisko head of communication & ESG. Wcześniej przez wiele lat związana była z Grupą OMD. więcej

Są wytyczne dotyczące social mediów dla sportowców uczestniczących w Igrzyskach Olimpijskich

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) wydał oficjalne wytyczne obejmujące korzystanie przez sportowców z mediów społecznościowych i cyfrowych. Dotyczą one najbliższych Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w tym roku i Zimowych Młodzieżowych Igrzysk Olimpijskich (YOG) w Gangwon.  więcej

Alexia Pilavachi dyrektorką globalnego zespołu mediów w Wavemaker

Alexia Pilavachi objęła stanowisko dyrektorki globalnego zespołu mediów odpowiedzialnego za obsługę koncernu L'Oreal w agencji Wavemaker (GroupM/WPP). więcej

Joanna Szklarczyk: z x-kom do Harbingers

Joanna Szklarczyk objęła stanowisko content marketing manager w agencji Harbingers.  więcej

Orifarm promuje Vita Buerlecithin na Dzień Babci i Dziadka

Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin (Orifarm) z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony.  więcej

Nowy pakiet "OOH Walentynki MAX" od Braughman Group Media

Braughman Group Media, lider rynku reklamy Digital Out-of-Home (DOOH), Out-of-Home (OOH) oraz Murali w Polsce, prezentuje swoją najnowszą inicjatywę skierowaną do marketerów – pakiet "OOH Walentynki MAX". materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Związki zawodowe negocjują z Agorą warunki zwolnień

Do 29 stycznia potrwać mają negocjacje między zarządem Agory a działającymi w spółce związkami zawodowymi w temacie grupowych zwolnień. Agora planuje zwolnić 190 osób. ,,Gwarantujemy Wam, że będziemy walczyć o każdą należącą się Wam złotówkę, jeśli będziecie musieli odejść" - zapowiada Inicjatywa Pracownicza. więcej

Agora: Zadaniem dla spółek medialnych jest budowanie społecznej świadomości tematów związanych z ESG

Grupa Agora ocenia, że naturalnym dla spółek medialnych zadaniem jest budowanie społecznej świadomości tematów związanych z ESG, ale również uwrażliwianie odbiorców na kwestie etyczne, które są związane z realizacją strategii zrównoważonego rozwoju - powiedziała PAP Biznes menedżer ds. ESG w Grupie Agora, Anna Fidos. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wydawca Meczyki.pl i PPE.pl z większymi przychodami, ale mniejszym zyskiem

Spółka Online Venture wydająca serwis sportowy Meczyki.pl i witrynę o grach wideo PPE.pl w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów z 17,5 mln zł do 18,4 mln, a jej zysk netto spadł z 8,8 mln do 8,3 mln. - Z tego 16,07 to przychody z Meczyków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef i większościowy udziałowiec spółki. więcej

Człowiek Warga znów żegna się z Kanałem Sportowym

Kanał Sportowy poinformował, że współpracę z nim kończy youtuber Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga). W październiku ub. r. Dąbrowski także pożegnał się z KS, ale wrócił miesiąc później.  więcej

Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów

W czwartym kwartale 2023 r. powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły 572 tys. dolarów, co stanowi wzrost o 37 proc. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jednocześnie o 50 proc., z 310 tys. dolarów do 465 tys. dolarów, wzrosło rok do roku MRR na klientach zagranicznych. więcej

Prime Video zwalnia pracowników

Amazon Prime Video Southeast Asia zwalnia zespół ds. oryginalnych produkcji w Singapurze i przechodzi na ,,odchudzony model operacyjny" w ramach globalnej fali zwolnień ogłoszonej na początku tygodnia. więcej

Są wytyczne dotyczące social mediów dla sportowców uczestniczących w Igrzyskach Olimpijskich

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) wydał oficjalne wytyczne obejmujące korzystanie przez sportowców z mediów społecznościowych i cyfrowych. Dotyczą one najbliższych Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w tym roku i Zimowych Młodzieżowych Igrzysk Olimpijskich (YOG) w Gangwon.  więcej

Gremi Media z rekordowymi wynikami online w 2023 roku

Gremi Media zamknęła 2023 rok, osiągając ponad 7 mln RU w ramach serwisów z portfolio firmy. W czerwcu witryny Grupy po raz pierwszy przekroczyły barierę 6 mln użytkowników, a już w październiku zanotowały aż 7,3 mln realnych użytkowników. Wraz ze wzrostem RU w grudniu zwiększyła się liczba odsłon generowanych przez odbiorców treści serwisów o 98 proc. w porównaniu z grudniem 2022 roku. Patrząc na czwarty kwartał, Grupa osiągnęła 107 mln odsłon, notując dynamiczny wzrost rok do roku o +76 proc. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Były rzecznik warszawskiej giełdy w Centrum Informacyjnym Rządu

Maciej Wewiór objął stanowisko zastępcy dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu. więcej

Hubert Różyk został rzecznikiem prasowym Ministra Klimatu i Środowiska.

Hubert Różyk został rzecznikiem prasowym Ministra Klimatu i Środowiska. Nowy rzecznik ma ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji, przez lata był związany z zielonymi NGO. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów
Paczkomaty InPostu na kolejnych polskich lotniskach
Lot polskiego astronauty w kosmos planowany jest na jesień 2024 r. "Wysyłając w kosmos skracamy czas realizacji eksperymentów naukowych"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj