|
|
|
|
|
|
|
KRRiT pogłębia problemy TVP i Polskiego Radia. Mogą otrzymać ,,chwilówki" od rządu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przekazaniu pieniędzy z abonamentu RTV do depozytu sądowego. Znawca prawa medialnego w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prognozuje skomplikowaną procedurę, której wynik jest niepewny. Przedstawiciel obozu rządzącego w kredytach widzi ratunek dla finansów TVP, Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych. więcej
|
Nowy program interwencyjny w TVP1 zamiast ,,Alarmu!"
W TVP1 pojawi się nowy program interwencyjny ,,Reporterzy". Ma być emitowany od poniedziałku do piątku, a ruszy 4 marca. Zastąpi program "Alarm!", który spadł z anteny w grudniu ub.r. więcej
|
TVN24 nowym liderem w styczniu z historycznym rekordem, Telewizja Republika tuż za Polsatem
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w styczniu 2024 roku wśród wszystkich widzów został kanał TVN24, który rok wcześniej był piąty. Rekordowe wyniki zanotowała Telewizja Republika, która awansowała na szóste miejsce. Ratingowymi hitami były: ,,M jak miłość", ,,Fakty", ,,Zatoka szpiegów", ,,Teleexpress" oraz ,,Na dobre i na złe" - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Szef PISF odpowiada na zarzuty filmowców. "Rygorystycznie podchodziłem"
- Apelujemy do Pana o pilną interwencję w sprawie zapaści, jaka stała się udziałem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej pod dyrekcją Radosława Śmigulskiego - piszą do ministra kultury filmowcy z pięciu najważniejszych organizacji filmowych w Polsce i wymieniają listę przewinień. - W ciągu przeszło sześciu lat mojej pracy w PISF najczęściej dotowanymi reżyserami były panie Agnieszka Holland, Małgorzata Szumowska czy Kinga Dębska - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl odpowiada na zarzuty filmowców dyrektor PISF. więcej
|
Michał Chlebowski po 15 latach odszedł z TVN24
Michał Chlebowski, który ostatnio odpowiadał za standardy dziennikarskie w TVN24, po 15 latach pracy rozstał się ze stacją - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Planuje skupić się na działalności naukowej, założył też działalność gospodarczą. więcej
|
Czy to są polskie ,,Dziewczyny"? Recenzja serialu ,,Kiedy ślub?" Canal+
Nowy serial Canal+ zaczyna od dobrego i przewrotnego tytułu, który w polskiej kulturze jest swego rodzaju mantrą. O przywiązaniu do tradycji zderzającej się z potrzebą ucieczki przed konwenansem chętnie opowiadają autorzy scenariusza, czyli Katarzyna Wiśniowska i Marek Baranowski, ale jest tam wiele więcej, co nie znaczy, że wszystko się w tej produkcji udało. Jeśli lubicie ,,Dziewczyny" i to jak pisze swoje bohaterki Lena Dunham, będziecie ciągle je porównywać z Wandą i Gosią. Czy to dobrze? więcej
|
Miliony na sympatyzujące z PiS telewizje od resortu Ziobry
Ministerstwo Sprawiedliwości udostępniło reporterowi ,,Czarno na białym" TVN24 Arturowi Warcholińskiemu dane odnośnie umów zawieranych przez resort na promocję Funduszu Sprawiedliwości. Do TVP, TV Republika, wPolsce.pl, TV Trwam i Mediów Narodowych trafiły w sumie miliony złotych. więcej
|
Programy Łukasza Jasiny i Łukasza Adamskiego spadają z anteny TVP Kultura
Z TVP Kultura znikają prowadzone przez Łukasza Jasinę i Łukasza Adamskiego programy ,,Wieczór Kinomana" i ,,Czwartkowy Klub Filmowy". Kilka zaległych odcinków ma jeszcze pojawić się na antenie stacji, ale premierowe nie są już nagrywane. więcej
|
Władimir Putin w wywiadzie dla Tuckera Carlsona: inwazja na Polskę lub Łotwę nie wchodzi w grę
Władimir Putin powiedział w wyemitowanym w czwartek wywiadzie, że Moskwa nie jest zainteresowana inwazją na "Polskę, Łotwę czy gdziekolwiek indziej". Wywiad, którego dyktator udzielił Tuckerowi Carlsonowi, amerykańskiemu komentatorowi, znanemu z prorosyjskich i proputinowskich poglądów, został nagrany we wtorek w Moskwie i wykorzystany przez kremlowską propagandę. więcej
|
TVN nowym liderem, TV Republika ostro w dół
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: ,,M jak miłość", ,,Fakty" oraz ,,Na dobre i na złe". Wśród stacji na pozycję lidera awansował TVN, który wyprzedził Polsat, TVP2, TVP i TVN24. Duży spadek oglądalności zanotowała Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Mecze Ekstraklasy jednak w TVP. Jest umowa z Canal+
Telewizja Polska pozyskała od Canal+ Polska prawa do transmisji wybranych meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy. W sezonie 2023/24 publiczny nadawca pokaże 15 spotkań. - Kwota transakcji jest objęta tajemnicą handlową - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Kwiatkowski, dyrektor TVP Sport. Transmisja z pierwszego spotkania Śląsk Wrocław - Pogoń Szczecin w najbliższą niedzielę 11 lutego w TVP Sport o godzinie 17.30. więcej
|
Przemysław Białkowski awansował w Telewizji Polsat
Przemysław Białkowski objął stanowisko zastępcy dyrektora pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat, którym jest od końca listopada ub.r. jest Piotr Witwicki. więcej
|
Przeszła z ,,Wiadomości" do ,,19.30". Właśnie zwolniono ją z TVP
Telewizja Polska pożegnała się z dziennikarką Fatimą Buyukbayrak, która w redakcji ,,Wiadomości" współpracowała przy przygotowaniu materiałów uważanych za propagandowe. Ostatnio była w zespole redakcyjnym ,,19.30". więcej
|
Piotr Maślak znów w TVP Info. Będzie prowadził publicystykę
Piotr Maślak, który niedawno objął w Telewizji Polskiej funkcję dyrektora agencji kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych, będzie też prowadził programy publicystyczne w TVP Info. Poprzednio pracował w TOK FM. więcej
|
Aleksandra Rutkowska częściej w TVP Info
Na antenie TVP Info Aleksandra Rutkowska, jedna z osób prowadzących magazyn ,,Oko na świat", dołączyła też do grona gospodarzy pasm informacyjnych. więcej
|
TVP Info szuka nowych ,,paskowych"
Kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej szuka nowych osób, które zajęłyby się w TVP Info pisaniem tzw. ,,belek", czyli komunikatów emitowanych w czasie trwania programów i relacji na antenie. W ostatnich latach teksty te okrzyknięto niechlubnie ,,paskami grozy". więcej
|
Ekipy TV Republika nie wpuszczono na konferencję. Ministerstwo Kultury wyjaśnia to mową nienawiści
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego tłumaczy, że ekipa reporterska Telewizji Republika nie została niedawno wpuszczona na konferencję prasową szefa resortu Bartłomieja Sienkiewicza ,,ze względu na mowę nienawiści". Szef stacji Tomasz Sakiewicz zawiadomił o tym prokuraturę. więcej
|
Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT pogłębia problemy TVP i Polskiego Radia. Mogą otrzymać ,,chwilówki" od rządu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przekazaniu pieniędzy z abonamentu RTV do depozytu sądowego. Znawca prawa medialnego w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prognozuje skomplikowaną procedurę, której wynik jest niepewny. Przedstawiciel obozu rządzącego w kredytach widzi ratunek dla finansów TVP, Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych. więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych dalej wybiera władze mediów publicznych
Choć sądy rejestrowe wpisały do KRS postawienie rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w stan likwidacji, to Rada Mediów Narodowych zachęca do wysyłania kandydatur do rad nadzorczych trzech takich stacji. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że członkowie tych gremiów zostaną wyłonieni 15 lutego. więcej
|
|
Dwóch dziennikarzy odchodzi z Radia Szczecin
Dziennikarze Grzegorz Gibas i Joanna Gralka kończą pracę w Radiu Szczecin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Gralka napisała, że została zwolniona, bo napisała na stronach radia o próbach uchylenia immunitetu senatora Grodzkiego. Radio Szczecin sprawy nie komentuje. więcej
|
|
KRRiT zgodziła się na zmiany nazw dwóch stacji
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Radia Rekord Kielce na Radia Rekord Świętokrzyskie. Analogiczną decyzję podjęto w stosunku do Radia Włocławek po polsku, które teraz będzie nazywać się Radio Włocławek. więcej
|
|
RMF FM liderem w II półroczu, Radio ZET wyprzedziło Radio Szczecin
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Szczecin - wynika z badań słuchalności radia. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Wirtualna Polska z optymizmem reklamowym
Wirtualna Polska spodziewa się, że w br. rynek reklamy internetowej zyska 5-10 proc., a mocniej zwiększy się sprzedaż online usług turystycznych. Holding jest gotowy zwiększyć swoje zadłużenie na potrzeby kolejnych przejęć. - W turystyce rozglądamy się w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, bo tu jest szansa na większą akwizycję - mówi prezes spółki Jacek Świderski. więcej
|
Publicis Groupe ze wzrostem wyższym niż oczekiwano
Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak m.in. Publicis, Leo Burnett, Starcom czy Zenith podała, że w czwartym kwartale 2023 roku osiągnęła wyższy niż oczekiwano wzrost przychodów - o 5,7 proc., przy wzroście wpływów w całym roku wynoszącym 6,3 proc. więcej
|
Chapter1 wspiera launch marki Geocell
Agencja Chapter1 przygotowała dla firmy Sherwin-Williams Poland projekt stoiska targowego - podczas targów w Poznaniu. To oficjalny launch w Polsce kolejnego jej brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka Geocel (kleje, uszczelniacze, silikony). więcej
|
Jennifer Aniston i David Schwimmer spotkali się w reklamie Uber Eats nagranej z okazji Super Bowl
W jednym z odcinków ,,Świata według Bundych" Kelly Bundy zaczyna przyswajać dużo nowej wiedzy, ale każda kolejna informacja wypycha jedną, którą już zapamiętała. W nowym spocie reklamowym Uber Eats działa ten sam mechanizm. Bohaterowie muszą zapomnieć o czymś innym, aby pamiętać, że Uber Eats dostarczy im prawie wszystko. Nic odkrywczego, ale w reklamie pojawiło się wiele gwiazd telewizji i sportu więc wzbudziła zainteresowanie w amerykańskich mediach. więcej
|
Franczyzobiorcy rozmawiają z Jarosławem Kuźniarem w akcji promującej Żabkę
Sieć sklepów Żabka Polska rusza z programem Ambasadorów Franczyzy. W jego ramach startuje seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami, które prowadzi Jarosław Kuźniar. więcej
|
Grupa CCC poprawia zysk. HalfPrice urósł o połowę, eobuwie ze spadkiem
Przez ostatnie trzy miesiące Grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 4 proc. do 2,53 mld zł, a jej rentowność operacyjna poszła w górę z 50 mln zł straty do 96 mln zł zysku. Mocno zwiększyły się wyniki sieci HalfPrice, liczącej już 123 sklepy stacjonarne, natomiast o 11 proc. zmalały wpływy eobuwia. więcej
|
"Łączy nas więcej niż nam się wydaje" - twierdzi Tomasz Jakubiak w nowej kampanii banków spółdzielczych
Pod hasłem ,,Łączy nas więcej niż nam się wydaje" rozpoczęła się kampania banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS. Zrzeszenie BPS planuje intensywną obecność reklamową w 2024 roku, zarówno w telewizji, jak i innych mediach. więcej
|
Z SFD odchodzi wiceprezes ds. e-commerce i marketingu
Rafał Zakrzewski zrezygnował z funkcji wiceprezesa spółki SFD, odejdzie z niej z końcem marca. Wcześniej Zakrzewski pracował m.in. w Digitree Group i Procter & Gamble. więcej
|
LPP Logistics rozszerza współpracę z Agencją Płodni
Agencja Płodni zajmie się kompleksową realizacją działań wizerunkowych i employer brandingowych dla LPP Logistics na platformie LinkedIn. więcej
|
Startuje loteria Lisnera
Rozpoczęła się najnowsza aktywacja marki Lisner, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loteria potrwa do 31 marca. więcej
|
Klaudia Halejcio nową ambasadrorką Nice To Fit You
Aktorka i influencerka Klaudia Halejcio została ambasadorką cateringu dietetycznego Nice To Fit You. W ramach współpracy przez cały rok 2024 będzie uczestniczyła w działaniach marketingowych marki. więcej
|
Inkluzywna wizja piękna inspiracją w kampanii Sephory
Sieć drogerii Sephora rozpoczyna globalną kampanię pod hasłem "We belong to something beautiful". Marka podkreśla w niej swoją rolę jako miejsca będącego przestrzenią do swobodnego odkrywania i wyrażania siebie. więcej
|
,,Razem w Lidlu" w nowej employer brandingowej kampanii sieci
Ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, w której sieć porusza tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji. Jej bohaterami są pracownice i pracownicy firmy. więcej
|
Miliony na promocję CPK. Reklamy także za granicą
Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego, podczas czwartkowej debaty w Sejmie ujawnił wybrane dane dotyczące wydatków na promocję inwestycji w roku 2023. Na kampanie promocyjne w telewizji, prasie i outdoorze wydano szacunkowo co najmniej 11,2 mln - podał polityk. więcej
|
Emirates partnerem globalnym NBA i tytułowym Emirates NBA Cup
Linie Emirates i National Basketball Association (NBA) ogłosiły dziś wieloletnie globalne partnerstwo marketingowe, w ramach którego przewoźnik został oficjalnym partnerem NBA. W efekcie współpracy Emirates stały się również pierwszym członkiem tytułowym Pucharu NBA, wcześniej nazywanego Turniejem Wewnątrz sezonowym NBA, a także pierwszym w historii partnerem NBA w zakresie naszywek na koszulkach sędziowskich. więcej
|
iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg działań performance dla LINK4 Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
Kanał Sportowy ma już poniżej miliona subskrypcji, a Kanał Zero mocno pnie się w górę
W czwartek Kanał Sportowy pierwszy raz od miesięcy spadł poniżej miliona subskrypcji. Kanał Zero z kolei w ciągu tygodnia od oficjalnego startu zyskał już ponad 200 tys. subskrybentów i zbliża się do 800 tys. więcej
|
Wirtualna Polska z optymizmem reklamowym
Wirtualna Polska spodziewa się, że w br. rynek reklamy internetowej zyska 5-10 proc., a mocniej zwiększy się sprzedaż online usług turystycznych. Holding jest gotowy zwiększyć swoje zadłużenie na potrzeby kolejnych przejęć. - W turystyce rozglądamy się w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, bo tu jest szansa na większą akwizycję - mówi prezes spółki Jacek Świderski. więcej
|
Władimir Putin w wywiadzie dla Tuckera Carlsona: inwazja na Polskę lub Łotwę nie wchodzi w grę
Władimir Putin powiedział w wyemitowanym w czwartek wywiadzie, że Moskwa nie jest zainteresowana inwazją na "Polskę, Łotwę czy gdziekolwiek indziej". Wywiad, którego dyktator udzielił Tuckerowi Carlsonowi, amerykańskiemu komentatorowi, znanemu z prorosyjskich i proputinowskich poglądów, został nagrany we wtorek w Moskwie i wykorzystany przez kremlowską propagandę. więcej
|
Dominika Wielowieyska założyła kanał na YouTube. Pierwsze materiały o Kaczyńskim i Gawryluk
Dziennikarka Dominika Wielowieyska ogłosiła, że zakłada własny kanał na YouTube. - Aby opowiadać o kulisach polityki - napisała. Jej pierwsze materiały dotyczą Jarosława Kaczyńskiego oraz potencjalnego startu Doroty Gawryluk w wyborach prezydenckich. więcej
|
Google zmienia nazwę Barda na Gemini
Google zmienił nazwę swojego czatbota AI Bard na Gemini. Sztuczna inteligencja wyszukiwarki ma także swoją aplikację na Androida i iOS. więcej
|
Zawadziński, Frankowicz i Trzyna zakładają fundusz venture capital Hard2beat
Przedsiębiorca, founder Piwik PRO Maciej Zawadziński wraz z inwestorami technologicznymi Maciejem Frankowiczem i Konradem Trzyną ogłaszają plany utworzenia funduszu Hard2beat VC o kapitalizacji 80 milionów złotych. więcej
|
E-sklep ma zapłacić 4 mln zł za ogromny wyciek danych klientów
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ukarał spółkę Morele.net za naruszenie przepisów RODO w związku wyciekiem danych osobowych 2,2 mln klientów jej platform e-commerce. Spółka ma zapłacić ponad 3,8 mln zł. więcej
|
Wirtualna Polska ma co najmniej 600 mln zł na przejęcia
Wirtualna Polska, która w styczniu 2024 roku kupiła portal Wirtualne Media, chce w bieżącym roku przeprowadzić kolejne akwizycje, zarówno na rynku medialnym, jak i turystycznym - poinformował w wywiadzie dla PAP Biznes prezes WP Holding Jacek Świderski. Dodał, że grupa ma co najmniej 600 mln zł na przejęcia. więcej
|
Grupa CCC poprawia zysk. HalfPrice urósł o połowę, eobuwie ze spadkiem
Przez ostatnie trzy miesiące Grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 4 proc. do 2,53 mld zł, a jej rentowność operacyjna poszła w górę z 50 mln zł straty do 96 mln zł zysku. Mocno zwiększyły się wyniki sieci HalfPrice, liczącej już 123 sklepy stacjonarne, natomiast o 11 proc. zmalały wpływy eobuwia. więcej
|
Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej |
|
|