|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarka TVP wycofała swój podpis pod apelem Klubu Jagiellońskiego o pokój polsko-polski
Arleta Bojke podpisała się pod apelem Klubu Jagiellońskiego ,,Czas skończyć tę wojnę!", ale następnie wycofała swój podpis - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Rekordowy styczeń TVN24 i TV Republika. TVP Info straciło dwie trzecie widzów
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu br. było TVN24. Największymi wzrostami pochwalić się mogły prawicowe stacje Telewizja Republika i Telewizja wPolsce.pl. Z kolei najwięcej straciły TVP3 i TVP Info, które od końca grudnia ub.r. nadają w nowej odsłonie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Prawicowa telewizja trafiła do dużego operatora. Tylnymi drzwiami
Programy kanału TVMN, którym do niedawna kierował Robert Bąkiewicz, można już oglądać w Vectrze. Operator twierdzi jednak, że nie ma z telewizją żadnej umowy. Jak to możliwe? TV MN zaczęła bowiem nadawać na antenie obecnej w Vectrze stacji lokalnej ZebrraTV. więcej
|
Kanały TVP3 w jakości HD poszerzą zasięg
Choć od połowy grudnia drogą naziemną wszystkie kanały TVP3 są oferowane w wysokiej rozdzielczości, to stacje wciąż nie są oferowane przez wielu dostawców płatnej telewizji. Biuro prasowe Orange Polska informuje, że już w marcu wszystkie ośrodki Telewizji Polskiej będą w ofercie IPTV dostępne w jakości HD. więcej
|
Endemol szuka chętnych do nowych programów
Endemol Shine Polska ponownie prowadzi poszukiwania uczestników do polskich wersji programów ,,Beauty and the Geek" i ,,Prodiges" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Grupa Polsat Plus z pierwszym dekoderem z Android TV w ofercie
Operator telekomunikacyjny Netia zmienia identyfikację wizualną i wprowadza do oferty dekoder Netia Soundbox 4K. To pierwszy sprzęt z systemem operacyjnym Android TV w przypadku Grupy Polsat Plus. więcej
|
Kolejny kanał po polsku z logiem nawiązującym do początków działalności
Nick Jr. to kolejny kanał Paramount Global, który odświeżył logo i wizerunek. Teraz nawiązują one do ,,śladu po pomarańczowej farbie", który był znakiem rozpoznawczym dziecięco-młodzieżowego kanału Nickelodeon w pierwszych latach jego działalności. więcej
|
,,Panorama" i TVP Sport z nowymi newsroomami
Zespoły ,,Panoramy" i TVP Sport trafią do nowych newsroomów, w których będą miały lepsze warunki pracy - zapowiedział likwidator w Telewizji Polskiej. Natomiast do siedziby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej przeniosą się redakcje zagraniczne nadawcy. więcej
|
10 polskich produkcji wiosną w TVN Turbo. Będą dwie nowości, zmiany w ,,Automaniaku"
W wiosennej ramówce kanału TVN Turbo znajdzie się 10 polskich produkcji. Nowościami będą program "Ciężarówką przez Australię" oraz cykl ,,Najlepsze sportowe samochody ostatnich lat". Zmiany czekają magazyn ,,Automaniak". więcej
|
Znana sieć hipermarketów kupuje producenta telewizorów Smart TV
Amerykański gigant handlu detalicznego Walmart kupuje dostawcę sprzętów elektronicznych Vizio. Za przejęcie producenta m.in. telewizorów z systemem operacyjnym SmartCast zapłaci blisko 2,3 mld dolarów. więcej
|
Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej, bo blisko 60 tys. zł netto, trzeba zapłacić za spot przy głównym wydaniu "Wydarzeń". więcej
|
Kabarety, ,,Policjanci z sąsiedztwa" i ,,CSI" wiosną w Telewizji WP
Nowością wiosennej ramówki Telewizji WP będzie program "Kulinarne eskapady Phila". Widzowie zobaczą też kolejne sezony takich produkcji jak ,,Policjanci z sąsiedztwa", ,,Nowy aranż z Olą Ziarek" czy ,,Mistrzowie Kabaretu". więcej
|
Politycy PiS mają wrócić do Telewizji Polskiej. Powodem kampania
W czasie kampanii samorządowej politycy PiS mają znów gościć w programach regionalnych ośrodków TVP - podała ,,Gazeta Wyborcza". Obecnie parlamentarzyści partii Jarosława Kaczyńskiego bojkotują oni media publiczne, bo uważają, że zostały bezprawnie przejęte. więcej
|
Homofobia w TVP i mediach Rydzyka. Sąd nakazał KRRiT zajęcie się skargami
Naczelny Sąd Administracyjny nakazał przewodniczącemu KRRiT Maciejowi Świrskiemu rozpatrzenie sześciu skarg Fundacji Basta, dotyczących homofobicznych treści w TVP Info, Radiu Maryja i TV Trwam. więcej
|
Dotrzyj do 60 % mieszkańców Mazowsza dzięki reklamie na warszawskich wiatach z oferty Warexpo Spółka Warexpo rozpoczęła sprzedaż nowego produktu – szerokiej sieci powierzchni reklamowych na warszawskich wiatach przystankowych. Tym samym spółka staje się trzecim graczem na rynku stołecznej reklamy zewnętrznej, który oferuje ten typ nośników. Pierwsi klienci chcący komunikować się z odbiorcami, także w dzielnicach poza centrum Warszawy, mogą już rezerwować nośniki. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Po prostu Wschód - magazyn Piotra Pogorzelskiego" nową pozycją w ramówce Trójki
Piotr Pogorzelski powraca do Polskiego Radia z cykliczną audycją ,,Po prostu Wschód - magazyn Piotra Pogorzelskiego" na antenie radiowej Trójki. Premiera w sobotę 24 lutego o godzinie 16. więcej
|
|
Andrzej Ryczkowski kierownikiem anteny Radia Jard
Andrzej Ryczkowski objął stanowisko kierownika anteny białostockiego Radia Jard. Wcześniej, niecały rok, radiem kierował Maciej Dobrowolski, który z pracy zrezygnował. więcej
|
|
Katarzyna Borowiecka wraca do radiowej Trójki
Dziennikarka kulturalna Katarzyna Borowiecka żegna się z internetowym Radiem 357. Postanowiła wrócić do radiowej Trójki, którą od niedawna zarządzają Agnieszka Szydłowska i Michał Nogaś. więcej
|
|
Wieloletni reporter RMF FM dołącza do Radia Gdańsk
Kuba Kaługa będzie od marca br. pracował w Radiu Gdańsk jako reporter. Pod koniec ubiegłego roku Kaługa rozstał się z RMF FM po 17 latach pracy. więcej
|
|
Łukasz Aftański nowym wydawcą programu Beaty Lubeckiej w Radiu ZET, ostatnio pracował w Telewizji Polsat
Od marca br. Łukasz Aftański dołączy do zespołu działu informacji Radia ZET. Będzie nowym wydawcą programu ,,Popołudniowy Gość Radia ZET", który prowadzi Beata Lubecka. więcej
|
|
Radio Swoboda uznane za "organizację niepożądaną"
Rosja uznała finansowane przez USA Radio Swoboda/Radio Wolna Europa za "organizację niepożądaną" - ogłoszono w opublikowanym we wtorek rejestrze Ministerstwa Sprawiedliwości w Moskwie. więcej
|
|
Były szef Radia Gdańsk na czele Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
Na prezesa Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych został powołany Lech Parell. W przeszłości był m.in. prezesem Radia Gdańsk i szefem portalu Gdańsk.pl. więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. Radio ZET wyprzedziło RMF MAXX
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej
|
|
Homofobia w TVP i mediach Rydzyka. Sąd nakazał KRRiT zajęcie się skargami
Naczelny Sąd Administracyjny nakazał przewodniczącemu KRRiT Maciejowi Świrskiemu rozpatrzenie sześciu skarg Fundacji Basta, dotyczących homofobicznych treści w TVP Info, Radiu Maryja i TV Trwam. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Barbara Niedziela w zarządzie 2012 Agency
Barbara Niedziela, dotychczas pełniąca obowiązki strategy director, awansowała na stanowisko chief strategy officer, dołączając do zarządu 2012 Agency. więcej
|
Najsilniejsze marki pod względem znajomości reklam: Biedronka, Allegro, Lidl
Biedronka, Allegro i Lidl to marki najbardziej widoczne na polskim rynku w roku 2023, jeśli chodzi o znajomość reklam wśród ogółu dorosłych Polaków - wynika z rankingu YouGov Ad Awareness 2023. więcej
|
Zofia Bugajna-Kasdepke CEO SEC Newgate CEE
Zofia Bugajna-Kasdepke objęła funkcję prezeski zarządu agencji SEC Newgate CEE. Zastąpiła Sebastiana Hejnowskiego, który awansował do struktur globalnych Grupy SEC Newgate. więcej
|
Marek Lenz odpowiada za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko chief technology officera w Publicis Groupe (należą do niej takie agencje, jak Starcom, Publicis, Leo Burnett). Będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy. więcej
|
Marta Sawicka: z Moliera2 do Answear.com
Pracę w spółce e-commerce'owej Answear.com jako dyrektorka marketingu wizerunkowego zaczęła Marta Sawicka. Poprzednio była związana z Moliera2, a wcześniej z Grey Group i Bridge2Fun. więcej
|
Pekao S.A. i PLL LOT nawiązały współpracę przy programie Miles & More
Bank Pekao S.A. nawiązał współpracę z PLL LOT, dzięki której umożliwił swoim klientom korzystanie z lotniczego programu Miles & More. więcej
|
Prawie 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej, bo blisko 60 tys. zł netto, trzeba zapłacić za spot przy głównym wydaniu "Wydarzeń". więcej
|
GPD wyprodukowało nową zagraniczną kampanię Nordsee
Wystartowała nowa kampania reklamowa Nordsee Wind & Seagull. Jest to wspólne dzieło niemieckiej agencji Häppy, GPD Agency & Film Studio oraz reżysera Karola Kołodzińskiego. więcej
|
Potrzebna agencji do akcji "Apetyt na polskie"
Krajowa Unia Producentów Soków wybiera w przetargu agencję, która zajmie się akcją "Apetyt na polskie" w ramach tegorocznej edycji projektu "5 porcji warzyw, owoców i soku XIV". Budżet to 607 tys. zł. więcej
|
Kampanie Fundacji Avalon, PGE, Biedronki i Żabki nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Znalazły się wśród nich reklamy: Fundacji Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polskiej Grupy Energetycznej oraz CEKO i Żabka Polska. więcej
|
Sokołów na szósty rok przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Producent wyrobów mięsnych Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty rok. więcej
|
Orlen szuka producenta napojów kolorowych w puszce
Orlen rozpoczął postępowanie, w którym wybierze producenta napojów kolorowych w puszce 0,33L pod marką własną należącą do koncernu. więcej
|
Ruszyła loteria wielkanocna Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji Unique One organizację wielkanocnej loterii promocyjnej ,,Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY". więcej
|
Marty Henehan business development directorem na Amerykę Północną w Mabion
Marty Henehan objął stanowisko business development directora na Amerykę Północną w Mabion S.A. Będzie odpowiedzialny za strategię sprzedaży, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie rozwoju działań z zakresu business development. więcej
|
Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca z nową odsłoną kampanii społecznej ,,Zależy mi"
Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca rusza z nową odsłoną kampanii "Zależy mi". Kampania zachęca do przekazywania na cele statutowe organizacji 1,5 proc. podatku. więcej
|
Powstaje firma 45AI. Twórcami Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa
Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland oraz Krzysztof Kawa, Group CFO 45Avenue, ogłaszają powstanie firmy 45AI. Nowa spółka specjalizować się będzie w produktach marketingowych oraz rozwiązaniach opartych na technologii AI, przeznaczonych dla firm z kategorii enterprise w Polsce i za granicą. więcej
|
Pepco zamknie ponad 70 sklepów
Grupa Pepco zdecydowała się na wycofanie z działalności w Austrii, gdzie ma obecnie 73 sklepy. Chce skupić się na rynkach, w których osiąga lepszą rentowność. więcej
|
,,Easter OOH MAX" - nowy pakiet reklamowy od Braughman Group Media Braughman Group Media przedstawia nowy, zasięgowy pakiet reklamowy ,,Easter OOH MAX". To innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami we wzmożonym okresie zakupowym przed Świętami Wielkanocnymi. Spektakularny Wielki Format, Digital OOH, Traffic Boardy, Highway OOH oraz Murale to kluczowe elementy tego spersonalizowanego podejścia, opartego na selektywnym doborze mediów OOH z Portfolio Braughman. materiał reklamowywięcej |
|
|
Bracia Karnowscy założyli fundację. Apelują do czytelników o wpłaty
Michał i Jacek Karnowscy oraz dwóch inny menedżerów Fratrii uruchomiło Fundację Media w Polsce, która ma m.in. wspierać niezależność i pluralizm mediów. W ,,Sieci" i na wPolityce pojawiły się zachęty, żeby przelewać fundacji pieniądze. więcej
|
Kolejne zmiany w lokalnych redakcjach ,,Gazecie Wyborczej"
Jan Latała będzie koordynował pracę dziennikarzy ,,Gazety Wyborczej" w Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie, łącząc te obowiązki z funkcją redaktora zarządzającego serwisów lokalnych Wyborcza.pl. To efekt kolejnych zmian zachodzących w Agorze. więcej
|
Oliwia Bosomtwe odeszła z Noizz, serwisem kieruje p.o. redaktor naczelny
Oliwia Bosomtwe przestała być redaktorką naczelną serwisu Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Obecnie p.o. redaktora naczelnego jest Maciej Wernio. więcej
|
Orlen nie sprzeda Polska Press?
Orlen nie chce sprzedawać wydawnictwa Polska Press - wynika z nieoficjalnych doniesień "Gazety Wyborczej". Nowe władze koncernu planują ,,najpierw zapoznać się z sytuacją ekonomiczną i perspektywami grupy". Tymczasem zakupem spółki może być zainteresowana Grupa ZPR Media. więcej
|
|
|
Powstaje serial o patoinfluencerach. Za projektem stoją Staśko i Sadowska
Trzy miesiące temu dziennikarka Maja Staśko i reżyserka Maria Sadowska zapowiedziały, że nakręcą film o patoinfluencerach i przemocy w internecie. Portalowi Wirtualnemedia.pl zdradziły szczegóły projektu. - Naszym celem jest zrobienie pięcioodcinkowego serialu, ponieważ problem jest złożony i ma wielu ciekawych bohaterów. Nie chcemy zrobić tego powierzchownie. Każdy odcinek będzie opowiadał o innej postaci, a wszystkie historie będą się łączyły w finale - mówi Maria Sadowska. więcej
|
Ponad 39 mln zł wpływów w ,,podatku od VoD" w 2023 roku
Do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w 2023 roku nadawcy VoD wpłacili ponad 39,7 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To o ponad 6 mln więcej niż rok wcześniej. więcej
|
Oliwia Bosomtwe odeszła z Noizz, serwisem kieruje p.o. redaktor naczelny
Oliwia Bosomtwe przestała być redaktorką naczelną serwisu Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Obecnie p.o. redaktora naczelnego jest Maciej Wernio. więcej
|
Kanał Zero na razie bez reklam spółek państwowych. Stanowski: celowo ich nie wzięliśmy
Youtube'owy Kanał Zero odrzucił wszystkie dotychczasowe oferty reklamowe od spółek Skarbu Państwa. Programy kanału na razie nie będą oceniane pod kątem oglądalności. - Budżet mamy zabezpieczony na cały rok. Wiemy, że zarobimy na tym pieniądze i możemy podejść do niektórych formatów misyjnie - stwierdził Krzysztof Stanowski. więcej
|
Netflix straci przewagę abonencką w krajach arabskich
Według prognoz Digital TV Research do 2029 r. na 13 rynkach arabskich będzie 26 mln subskrypcji SVOD, w porównaniu z 14 mln w 2023 r. więcej
|
Bank Pekao nagradza za polecenie konta w programie ,,Polecam Przekorzystnie" Od teraz klienci Banku Pekao S.A. mogą przystąpić do nowej edycji programu ,,Polecam Przekorzystnie". Każdy klient za skuteczne polecenie jednej osoby, może otrzymać nagrodę w wysokości od 50 do 100 zł, w zależności od tego, jakie konto poleci. Obecna edycja programu potrwa do 15 maja 2024 r. materiał reklamowywięcej |
|
|