|
|
|
|
|
|
|
UKE chce likwidacji tanich multipleksów. Mniej kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej
Firmy zainteresowanie uruchomieniem multipleksu eksperymentalnego w DVB-T2 lub przedłużeniem pozwolenia, mogą mieć problem. Urząd Komunikacji Elektronicznej oczekuje wniosków o emisje próbne w innych technologiach. - DVB-T2 zostało już wszechstronnie przetestowane - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE. więcej
|
Koniec zgłoszeń do konkursu KRRiT na MUX-8. ,,Wnioski spływają"
Do 20 maja podmioty zainteresowane nadawaniem na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, mogły złożyć stosowny wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kto wystartował w konkursie? - Na obecnym etapie takiej informacji nie możemy podać. Wnioski spływają - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. więcej
|
Polsat szykuje konkurencję dla programów TVN i TVP2. Jest zielone światło
Władze Telewizji Polsat dały zielone światło do realizacji jesienią tego roku telewizji śniadaniowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Prace nad programem, które będzie konkurencją dla "Dzień dobry TVN" i "Pytania na śniadanie", uległy ostatnio przyspieszeniu - usłyszeliśmy w stacji. więcej
|
Wulgaryzmy w TV Republika. KRRiT wszczyna postępowanie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła postępowanie ws. TV Republika. Chodzi o wulgaryzmy, które pojawiły się na antenie stacji. Skargę w tej sprawie złożył m.in. były członek KRRiT Krzysztof Luft. więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" z lepszym wynikiem niż jesienią
Dwudziestą edycję show Polsatu ,,Twoja twarz brzmi znajomo" oglądało o 170 tys. widzów więcej niż poprzednią serię. Spadek widowni nastąpił względem edycji z wiosny ub.r. więcej
|
Nowa dziennikarka w Eurosporcie. Przeszła z Viaplay
Do zespołu Eurosport Polska (Warner Bros. Discovery) dołączyła Justyna Kostyra, która w weekend po prawie trzech latach pożegnała się z platformą Viaplay. Wcześniej Kostyra pracowała m.in. w Polsat Sport i Orange Sport. więcej
|
Ilu widzów oglądało ,,Mam talent!"? TVN był liderem pasma
Średnia oglądalność 15. edycji ,,Mam talent!" w TVN wyniosła 1,56 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 40 tys. widzów, ale podniósł wyniki sobotniego pasma w wiosennej ramówce i dał TVN pozycję lidera rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Prawie pół miliona widzów oglądało w Canal+ Sport 2 rzymski triumf Igi Światek
Pokazany w sobotę w godzinach popołudniowych finał turnieju WTA 1000 na antenie Canal+ Sport 2 oglądało średnio 479 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Zwyciężczynią sportowej rywalizacji została Iga Świątek. więcej
|
Była dziennikarka TVP dołączyła do TV Republika
Do redakcji TV Republika dołączyła Beata Sylwestrzak. Dziennikarka do grudniowych zmian w Telewizji Polskiej była związana z portalem tvp.info. Później przez kilka miesięcy publikowała teksty na łamach portalu wPolityce.pl. więcej
|
Była dziennikarka ,,Wysokich Obcasów" w portalu TVP Info
Anna J. Dudek, która pożegnała się z ,,Wysokimi Obcasami" w ramach zwolnień grupowych w Agorze, rozpoczęła współpracę z portalem internetowym tvp.info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Operator multipleksów z nowym logo i hasłem
Emitel odświeżył logo firmy, identyfikację wizualną oraz zaprezentował nowe credo ,,Integrator infrastruktury przyszłości". Zmiany mają odzwierciedlać nowe pozycjonowanie rynkowe wynikające z realizowanej przez spółkę strategii. Firma uruchomiła też nową stronę internetową. Nie ma na niej forum dyskusyjnego. więcej
|
Świrski znów przegrał w sądzie ws. pieniędzy dla TVP. Telewizja wciąż bez milionów
Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w dalszym ciągu wstrzymuje pieniądze należne TVP z tytułu wpłacanego abonamentu. Maciej Świrski w ostatnim czasie próbował przekazać środki w wysokości ponad 23 mln złotych do depozytu sądowego. Jego wniosek został jednak odrzucony. więcej
|
Kultowy serial TVN trafił do serwisu Polsatu. W końcu jest dostępny w streamingu
Kultowy serial "Niania" pojawił się w streamingu. Polska wersja produkcji z USA zdobyła popularność, gdy była nadawana premierowo w TVN, ale w ostatnich latach pokazywały ją u siebie inne stacje, w tym Super Polsat. Teraz serial trafił do serwisu streamingowego. Jednak nie do Playera, ale do Polsat Box Go. więcej
|
Rzecznik PiS zmuszony przeprosić byłego pracownika TVN-u. "Ugoda zawarta"
Po niemal roku od wybuchu sądowego sporu między byłym rzecznikiem rządu Rafałem Bochenkiem a dawnym członkiem zarządu Fundacji TVN sprawia dobiegła oficjalnego końca. Polityk musiał opublikować przeprosiny, w których przyznaje, że "bazował na własnej interpretacji". więcej
|
Empik Go rozszerza swoją ofertę. Nowe usługi abonamentowe W cenniku Empik Go właśnie pojawiły się nowe pozycje. Do oferty dołączają abonamenty ,,Go Single", ,,Go Standard" oraz ,,Go Max". Propozycje to odpowiedź na dynamicznie rosnący, ale także zmieniający się rynek subskrypcji. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy szef działu wideo Havas Media Network. Zastąpi Sergiusza Gellera
W agencji Havas Media Network zmienia się docelowa struktura działu wideo. W związku z tym, stanowisko head of video obejmie Radosław Zamieciński. więcej
|
PKO BP szuka kolejnych agencji reklamowych
PKO Bank Polski wybierze, w drodze przetargu otwartego, agencje reklamowe do obsługi Banku, wybranych spółek Grupy Kapitałowej i Fundacji PKO Banku Polskiego. więcej
|
Były szef EssenceMediacom dyrektorem generalnym Adlook
Jakub Kossut po kilku miesiącach pracy w firmie technologicznej Adlook został jej prezesem. Wcześniej przez wiele lat pracował w agencji mediowej EssenceMediacom. więcej
|
Popularny influencer kulinarny zachęca do testowania produktów Aldi
20 maja Aldi wystartowało z nowym projektem pod hasłem Wielki Test Produktów Aldi, który stanowi uzupełnienie prowadzonej kampanii "Twoje nowe ulubione". W ramach akcji klienci mogą stać się testerami oceniającymi jakość produktów marek własnych sieci dyskontów. Do wzięcia udziału w akcji zachęca popularny twórca i autor książek Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. więcej
|
Biedronka wprowadzała klientów w błąd. Rozda zaległe vouchery
Sieć Biedronka przyzna bony zakupowe klientom, którzy nie wykorzystali voucherów w ramach promocji ,,Magia Rabatów" pod koniec 2022 roku. To realizacja decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej
|
Agustin Egurrola łączy siły z Ekipą Friza. Też inwestuje w produkcję muzyczną
Tancerz i choreograf Agustin Egurrola inwestuje w Closer Music - spółkę z holdingu IMS zajmującej się tworzeniem i komercjalizacją własnych bibliotek muzycznych. Jesienią ub.r. pakiet udziałów Closer Music kupiły Ekipa Holding, za którą stoi influencer Friz, oraz JR Holding. więcej
|
Zmiany w aplikacji Żappka. Żabka stawia na współpracę z mPay
Dostawca płatności mobilnych mPay i Żabka podpisały umowę współpracy umożliwiającą wdrożenie funkcjonalności z portfolio mPay do aplikacji mobilnej Żappka. więcej
|
Sergiusz Geller odchodzi z Havas po 20 latach pracy
Po ponad dwudziestu latach z Havas Media Network żegna się Sergiusz Geller, szef wideo. Nie są znane jego dalsze plany zawodowe. więcej
|
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przekonuje do wolontariatu na rzecz seniorów
Wystartowała kampania społeczna ,,Co za różnica?" promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu ,,Obecność" Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU. więcej
|
Stanowski, Rocket Jobs i Kiribati Club wysyłają w podróż dookoła świata
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero i portal pracy Rocket Jobs ogłosili rekrutację do kolejnej ,,Pracy Marzeń". Wraz z biurem podróży Kiribati Club wyślą jedną osobę na wyprawę dookoła świata. więcej
|
Natalia Żmuda w Feeders Agency. Zajmuje się social mediami
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda, obejmując stanowisko head of social media & engagement. więcej
|
Personalizacja reklam? Nadal dostajemy nietrafione reklamy
65 proc. respondentów twierdzi, że marki w ciągu ostatnich kilku lat coraz lepiej radziły sobie z personalizacją reklam i działań marketingowych. Nadal jednak aż 91 proc. badanych widzi dziennie przynajmniej jedną nietrafioną reklamę - wynika z raportu "The push and pull of personalization. How consumers perceive personalization across marketing and advertising", opracowanego przez firmę Epsilon. więcej
|
Rafał Graboś w zarządzie Fabrity Holding
Rada Nadzorcza Fabrity Holding powołała do zarządu Rafała Grabosia. Stanowisko obejmie z początkiem czerwca. więcej
|
Raper White 2115 promuje nowości od Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek audio ULT Power Sound. Twarzą kampanii został raper White 2115. więcej
|
Veovee zatrudnia Radosława Tarczyńskiego
Do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko businness development directora. Będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail. więcej
|
Hodowcy bydła mięsnego z kampanią ,,Lowe Krowe"
Ruszyła trzecia edycja kampanii "Lowe Krowe", organizowanej przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. więcej
|
Xantus i Locomotive w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji - Xantus oraz Locomotive. Tym samym, grono zrzeszonych studiów wzrosło do 29. więcej
|
Mural Perwoll: Contextual Advertising Placement w wykonaniu Braughman Group Media przy ul. Mokotowskiej Kampanie reklamowe nieustannie ewoluują, starając się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w jeszcze bardziej kreatywny i skuteczny sposób. Jednym z dominujących trendów w tej dziedzinie jest wykorzystanie murali jako nośników reklamowych, szczególnie w kontekście miejsc związanych z profilem produktu. Przykładem udanej kampanii tego typu jest realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wirtualna Polska urosła o 36 proc. w turystyce. Reklama mniej zyskowna, więc będą oszczędności
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding przy wzroście przychodów o 12,7 proc. do 349,78 mln zł zarobiła na czysto 19 mln zł. Jej segment turystyczny zwiększyły wpływy o 36 proc. i podwoił zysk, zmalała natomiast zyskowność obszaru reklamowo-subskrypcyjnego. więcej
|
,,Bridgertonowie" na fali popularności. Kiedy ruszą zdjęcia do czwartego sezonu hitu Netfliksa?
Dopiero co na platformie Netflix pojawiły się odcinki trzeciego sezonu ,,Bridgertonów" (druga transza będzie miała premierę 13 czerwca), a równocześnie media obiegła wieść, że niebawem ruszą zdjęcia do czwartego sezonu hitu Shondalandu. Co wiadomo o fabule kolejnej odsłony serialu? więcej
|
Kanał Zero ma zarobić więcej od Kanału Sportowego. Stanowski podał prognozę
Krzysztof Stanowski szacuje, że w br. przychody Kanału Zero zbliżą się do 30 mln zł. To nieco więcej niż Kanał Sportowych osiągał w minionych latach, kiedy jego tematyka wykraczała poza sport, a działalność obejmowała też drukowany magazyn. więcej
|
Miliard euro z Google'a trafi do Europy. Jeden kraj zyska szczególnie
Google nie ma zamiaru odpuszczać w wyścigu na najbardziej rozwiniętą sztuczną inteligencję i dlatego przeznaczy na ten cel po raz kolejny gigantyczne środki. Firma już oficjalnie poinformowała, że kolejny miliard euro trafi do tego europejskiego kraju. Swoją ofensywę AI szykuje też Microsoft. więcej
|
Rzecznik PiS zmuszony przeprosić byłego pracownika TVN-u. "Ugoda zawarta"
Po niemal roku od wybuchu sądowego sporu między byłym rzecznikiem rządu Rafałem Bochenkiem a dawnym członkiem zarządu Fundacji TVN sprawia dobiegła oficjalnego końca. Polityk musiał opublikować przeprosiny, w których przyznaje, że "bazował na własnej interpretacji". więcej
|
Założyciel WikiLeaks czekał na tę decyzję od lat. Chodzi o ekstradycję do USA
Założyciel demaskatorskiego portalu WikiLeaks ma powody do zadowolenia. Wysoki Trybunał w Londynie orzekł w poniedziałek 20 maja, że Julian Assange może odwoływać się od decyzji brytyjskich władz o jego ekstradycji do USA. więcej
|
Media biją na alarm! Chodzi o Google i innych gigantów - Bezpłatne treści, czyli treści, w zamian, za które użytkownik ogląda reklamy, stoją pod znakiem zapytania - powiedział Jacek Świderski prezes spółki Wirtualna Polska Holding podczas kongresu Impact'24. Wskazywał w ten sposób na problem coraz większej dominacji globalnych platform technologicznych na rynku reklamowym, które wykorzystują do rozwoju treści wydawców internetowych. - Muszą być jasne zasady gry. Jeżeli korzystasz z efektu mojej pracy, to zapłać za to - dodał Aleksander Kutela, prezes Ringer Axel Springer Polska. materiał reklamowywięcej |
|
|