Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 14 Czerwca 2024
 
 
 
Rusza Euro 2024 w TVP. Siedem par komentatorów i nowinki technologiczne
 
Telewizja Polska jest jedynym nadawcą Euro 2024 w naszym kraju. Jak będą wyglądały transmisje turnieju? Co przygotowali dziennikarze TVP na antenie oraz w internecie?  więcej
 
 
Oferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?
 
Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br.  więcej
 
 
Facebook usuwa wpisy lokalnych mediów. Błąd algorytmu?
 
Facebook kasuje bez ostrzeżenia posty lokalnych mediów, linkujące do artykułów o bieżących wydarzeniach czy rocznicach. - Cała sytuacja jest bardzo szkodliwa dla wydawców lokalnych. Post oznaczony jako spam oznacza spadek zasięgu całego fanpage - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Ślęzak ze Stowarzyszenia Mediów Lokalnych. więcej
 
 
"Dzień dobry TVN" liderem. ,,Pytanie na śniadanie" straciło 111 tys. widzów
 
Spory spadek widowni ,,Pytania na śniadania" przełożył się na trwałą utratę pozycji lidera oglądalności przez śniadaniówkę Dwójki. W maju br. trzeci miesiąc z rzędu to ,,Dzień dobry TVN" miało najwięcej widzów wśród programów porannych w dużych telewizjach.  więcej
 
 
Promocja na Max. Żużlowe Grand Prix dla wszystkich użytkowników
 
W sobotę 15 czerwca żużlowe Grand Prix Szwecji. Dotychczas wyścigi można było oglądać w Playerze. Teraz transmisję pokaże też Max. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmagania zawodników będą mogli śledzić wszyscy subskrybenci serwisu. W ten weekend nie będzie potrzebny do tego pakiet Kanały TV i Sport.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowe prawo o mediach. EMFA nie mówi wprost, jak odmienić KRRiT więcej
 
Spółka przejęta przez IMM podnosi ceny za monitoring mediów. W branży wrze więcej
 
Czwórka znanych pisarzy oskarża VOX FM. "Analizuję treść pism od autorów" więcej
 
Jak wdrażać ESG i ile to kosztuje? Debata portalu Wirtualne Media więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor/Redaktorka Działu Tłumaczeń Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktora Business Insider Ringier Axel Springer
Redaktor/ Redaktorka Serwisu Show-bizowego cozatydzien.tvn.pl TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka News Digital Ekspert - tvn24.pl/biznes TVN Warner Bros. Discovery
Starszy Redaktor/ Redaktorka tvn24.pl TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer Polska
A&R Manager Def Jam Recordings Poland Universal Music Polska
Wydawca Wideo Fakt Ringier Axel Springer
Reporter/Reporterka - Fakt Ringier Axel Springer
Redaktor News/ Operator EVS- TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Wydawca/ Wydawczyni Strony Głównej Ringier Axel Springer
Tłumacz/Tłumaczka Ringier Axel Springer
MANAGER DS. REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rusza Euro 2024 w TVP. Siedem par komentatorów i nowinki technologiczne

Telewizja Polska jest jedynym nadawcą Euro 2024 w naszym kraju. Jak będą wyglądały transmisje turnieju? Co przygotowali dziennikarze TVP na antenie oraz w internecie?  więcej

Oferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?

Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br.  więcej

"Dzień dobry TVN" liderem. ,,Pytanie na śniadanie" straciło 111 tys. widzów

Spory spadek widowni ,,Pytania na śniadania" przełożył się na trwałą utratę pozycji lidera oglądalności przez śniadaniówkę Dwójki. W maju br. trzeci miesiąc z rzędu to ,,Dzień dobry TVN" miało najwięcej widzów wśród programów porannych w dużych telewizjach.  więcej

Promocja na Max. Żużlowe Grand Prix dla wszystkich użytkowników

W sobotę 15 czerwca żużlowe Grand Prix Szwecji. Dotychczas wyścigi można było oglądać w Playerze. Teraz transmisję pokaże też Max. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmagania zawodników będą mogli śledzić wszyscy subskrybenci serwisu. W ten weekend nie będzie potrzebny do tego pakiet Kanały TV i Sport.  więcej

Dorota Wysocka-Schnepf z kolejnym programem w Telewizji Polskiej

,,Jak nas widzą" to nowy program Doroty Wysockiej-Schnepf, który zagości po raz pierwszy na antenie TVP Polonia w niedzielę 16 czerwca br.  Gośćmi dziennikarki będą co tydzień korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni. więcej

Canal+ promuje serwis Max w swoich pakietach

11 czerwca HBO Max zmienił się w Max. Z tej okazji Canal+ rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę Max w Canal+. W spocie wykorzystano fragmenty filmu ,,Diuna", dostępnego w nowym serwisie streamingowym, a także serialu ,,Prosta Sprawa", najnowszej produkcji oryginalnej Canal+ Polska.  więcej

Orange Polska wdrożył na dekodery odtwarzacz Viaccess-Orca

Viaccess-Orca, dostawca systemów dostępu warunkowego, pochwalił się dostarczeniem dla Orange Polska bezpiecznego odtwarzacza wideo VO do streamingu IPTV i OTT. Oprogramowanie zostało zainstalowane na nowych dekoderach operatora, które wyprodukował Sagemcom.  więcej

TV Puls kupiła baśnie od Czeskiej Telewizji

Publiczna Česká televize poinformowała w komunikacie o sprzedaży licencji na emisję wielu filmowych adaptacji czeskich baśni Telewizji Puls. Najstarsze produkcje pochodzą z 2012 roku, a najnowsze z 2023 roku. Współpraca nadawców rozpoczęła się sześć lat temu. więcej

Trwa kampania platformy Max. ,,Podbija przestrzeń swoim kolorem"

W sobotę 1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce, który ruszył 11 czerwca br. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję, prowadzone są też działania outdoroowe i ambientowe. Wykorzystano w niej m.in. wizerunek Igi Świątek. więcej

Screen Network uruchomiła ogromny ekran na Galerii Katowickiej

Screen Network - spółka zależna Digital Network - uruchomiła ekran Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie - tuż obok na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. więcej

Max ogłosił plany ws. hitu z uniwersum ,,Gry o tron"

Trzeci sezon widowiskowej produkcji HBO Original ,,Ród Smoka" został właśnie potwierdzony. Pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu będzie można oglądać już od 17 czerwca w serwisie Max i HBO. więcej

Gospodarz "Panoramy" i "Pytania na śniadanie" żegna się z TVP. Miesiącami czekał na decyzję

Kolejny prezenter związany z TVP przed zmianą władzy w spółce właśnie oficjalnie pożegnał się z pracą na Woronicza. Tomasz Wolny był gospodarzem m.in. "Panoramy" i "Pytania na śniadanie", a także koncertów "Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki". Skomentował pożegnanie z telewizją. więcej

Wiadomo, kto pokaże mecze Legii i Śląska w europejskich pucharach

Polsat Sport pokaże mecze Legii Warszawa i Śląska Wrocław w eliminacjach europejskich pucharów - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Lewandowski i Błaszczykowski to nie koniec. Amazon kręci film o kolejnym polskim piłkarzu

Serwis Prime Video w ciągu półtora roku wypuścił dwa filmy dokumentalne poświęcone najważniejszym postaciom reprezentacji Polski w piłce nożnej. Po produkcjach o Robercie Lewandowskim i Kubie Błaszczykowskim nadszedł czas na kolejnego kadrowicza. Tym razem bohaterem dokumentu będzie Wojciech Szczęsny. więcej

TVP Sport uruchamia nowe studio i format na Euro 2024

Stacja TVP Sport przygotowała z okazji nadchodzących mistrzostw Europy nowe studio dedykowane platformie YouTube. Pojawi się też nowy format ,,Euro Fest" o mniej sportowym charakterze.  więcej

Obserwator Finansowy uruchomił kanał ,,OF TV" nadający na żywo!

10 czerwca rozpoczął emisję ,,OF TV" - nowy tematyczny telewizyjny kanał informacyjno-publicystyczny prowadzony przez portal ekonomiczny Obserwator Finansowy Narodowego Banku Polskiego. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TOK FM płaci rekordową dywidendę Agorze i Polityce

Nadawca Radia TOK FM w ub.r. przy wzroście przychodów o 14,8 proc. do 19,12 mln zł osiągnął swój rekordowy zysk netto - 4,13 mln zł. W całości trafi wypłaci go udziałowcom: spółkom zależnym Agory i Polityki. więcej

 
Zmarł znany psycholog. Miał audycję muzyczną w Radiu Wnet

Nie żyje Roman Zawadzki - psycholog, tłumacz, pasjonat muzyki poważnej. Przez kilka lat współpracował z Radiem Wnet. Miał 77 lat. więcej

 
Koalicja Obywatelska zmienia szefa sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu

Obecny szef sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu Bogdan Zdrojewski został wybrany do europarlamentu. W związku z tym Koalicja Obywatelska na przewodniczącego będzie rekomendować swojego posła Piotra Adamowicza. Potwierdził to PAP szef klubu KO Zbigniew Konwiński. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Prezeska Empiku na czele Effie Awards Poland

Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt pokieruje pracami jury 25. jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards Poland. Będzie również przewodniczyła obradom kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. więcej

GroupM: polska reklama urośnie bardziej niż na całym świecie

GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc. Przewiduje wzrost w Polsce powyżej globalnego - o 9,4 proc., do 16,313 mld zł na koniec 2024 roku. więcej

PZL urosła na T-Mobile, zysk potrojony

W ub.r. przychody agencji reklamowej PZL poszły w górę o 52 proc., a zysk netto prawie się potroił. Agencja zaczęła pracować m.in. dla T-Mobile i marki Zott. więcej

Stanowski rozmawia z Bońkiem w reklamie Fuksiarza

Serwis bukmacherski Fuksiarz.pl ruszył z kampanią nawiązującą do Euro 2024. W spocie występują Zbigniew Boniek i Krzysztof Stanowski z Kanału Zero. więcej

Trwa kampania platformy Max. ,,Podbija przestrzeń swoim kolorem"

W sobotę 1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce, który ruszył 11 czerwca br. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję, prowadzone są też działania outdoroowe i ambientowe. Wykorzystano w niej m.in. wizerunek Igi Świątek. więcej

Kaufland rozdaje bony za każdy strzelony gol

W związku ze startującymi mistrzostwami piłkarskimi Euro 2024 sieć sklepów Kaufland rusza z akcją ,,Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie". Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł. więcej

Polacy wolą śledzić sport w telewizji niż w internecie. Lubią sportowców, cenią sponsoring

40 proc. Polaków deklaruje zainteresowanie sportem, najpopularniejszymi dyscyplinami są piłka nożna, siatkówka i dyscypliny olimpijskie - wynika z badania Havas Media Network - CSA. Wydarzenia sportowe wolimy oglądać w tradycyjnej telewizji niż w internecie. Doceniamy także sponsorów ulubionych drużyn.  więcej

Polskie studio na shorliście Titanium festiwalu Cannes Lions

Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w konkursie reklamowym Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz Thinkhouse Ireland więcej

Magazyn i koszulki reprezentacji w Biedronce na Euro 2024

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji, z okazji startującego Euro 2024 przygotowała specjalną ofertę dla kibiców, w tym produkty własne PZPN. To m.in. oficjalny magazyn i koszulki.  więcej

Carrefour zmienia strategię cenową

Sieć sklepów Carrefour wdraża nową strategią cenową na polskim rynku. Po zwiększeniu asortymentu pierwszocenowego i uruchomieniu strategii koszyków produktowych, firma obniżyła ceny niemal 3000 produktów codziennego użytku oraz zwiększyła częstotliwość wydawania katalogów handlowych.  więcej

Griezmann i Neymar w kampanii Pumy na Euro 2024 i Copa America

Puma rozpoczęła drugi rozdział swojej pierwszej od 10 lat ogólnoświatowej kampanii marki ,,Forever. Faster.  - See The Game Like We Do". Nowy etap jest w pełni poświęcony mistrzostwom UEFA Euro 2024 i 2024 Copa América. więcej

Poznań rakiem wycofuje się z krytykowanego logo? "To jedynie symbol promujący akcje"

Po niecałym miesiącu od zaprezentowania nowej strategii marki miasta, obejmującej m.in. logo, władze Poznania stwierdziły, że to ,,tylko propozycja". Pracę stracił pełnomocnik ds. marki miasta, który z prezydentem Jackiem Jaśkowiakiem prezentował logo na konferencji Impact. Tego faktu włodarze nie każą jednak łączyć z gigantyczną krytyką osławionej już identyfikacji z przewróconym ,,P".  więcej

Grupa CCC z kolejnym zyskiem. HalfPrice wyprzedził Modivo

W zeszłym kwartale finansowym grupa CCC przy wzroście przychodów o 9,5 proc. do 2,26 mld zł zarobiła na czysto 50,5 mln zł. Dodatnią rentowność netto osiągnęła drugi kwartał z rzędu. więcej

Zmiana we władzach EssenceMediacom. Odchodzą Grabowski i Muszyński

Od sierpnia zmieni się skład zarządu agencji mediowej EssenceMediacom (należącej do GroupM). Z firmą żegnają się Stanisław Grabowski i Jan Muszyński. więcej

Lidl ze specjalną ofertą dla kibiców na Euro 2024

Sieć sklepów Lidl ogłosiła, że z okazji Euro 2024 wychodzi z dwiema specjalnymi ofertami dla kibiców. W najbliższym czasie w dyskoncie zapłacimy mniej za rozmaite przekąski meczowe. Będzie też możliwość uzyskania sporego rabatu. więcej

Ustawa dopuszczająca dwie niedziele handlowe w miesiącu w Sejmie

Projekt ustawy dopuszczającej handel w dwie niedziele w miesiącu będzie procedowany przez Sejm w czwartek 13 czerwca. Zdaniem jego autorów z Polski 2050 wcześniejszy zakaz handlu nie pomógł lokalnym sklepom w starciu z sieciami handlowymi. więcej

VML wypromuje nowy produkt Garniera

Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L'Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca.  więcej

Creative Brand Stories wspiera markę Tiger Energy Drink na letnich wydarzeniach

Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. więcej

Hologram na Dworcu Centralnym promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.

Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Tak dziennikarze typują występ Polaków na Euro 2024. Kto wygra turniej?

Już w piątek ruszają mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Z tej okazji portal Wirtualnemedia.pl porozmawiał z przedstawicielami mediów i zapytał ich o szanse naszej reprezentacji na turnieju rozgrywanym w Niemczech. Polacy trafili do grupy D z Austrią, Holandią i Francją. Jak spiszą się biało-czerwoni? Kto wygra Euro?   więcej

Coraz mocniejsze naciski na dziennikarzy. Szef parlamentarnej komisji bezpieczeństwa w tym kraju ostrzega

Przewodniczący parlamentarnej komisji bezpieczeństwa narodowego i wywiadu w Kanadzie David McGuinty zaprezentował niepokojący raport nt. wpływu obcych rządów na media. Dziennikarze z mediów tradycyjnych i głównego nurtu są poddawani coraz silniejszym naciskom. więcej

PTWP zapowiada kolejną dywidendę

Zarząd PTWP proponuje, żeby spółka wypłaciła w br. 5,8 mln zł dywidendy, po 4,69 zł na akcję. - Ostatnie miesiące były szczególnie ważne z punktu widzenia inwestycji oraz budowania kompetencji w naszym zespole, co daje nam solidne podstawy do dalszego rozwoju - podkreśla szef i główny akcjonariusz firmy Wojciech Kuśpik. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Oferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?

Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br.  więcej

Facebook usuwa wpisy lokalnych mediów. Błąd algorytmu?

Facebook kasuje bez ostrzeżenia posty lokalnych mediów, linkujące do artykułów o bieżących wydarzeniach czy rocznicach. - Cała sytuacja jest bardzo szkodliwa dla wydawców lokalnych. Post oznaczony jako spam oznacza spadek zasięgu całego fanpage - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Ślęzak ze Stowarzyszenia Mediów Lokalnych. więcej

Nowy menedżer w Iberionie. Przeszedł z Burdy

Pracę w Iberionie (to wydawca m.in. Goniec.pl, Lelum.pl i Światgwiazd.pl) jako head of PMP zaczął Jacek Dąbrowski. Wcześniej był związany z Burda Media Polska i TVN. więcej

,,Reniferek" w top 10 wszech czasów Netfliksa. Wyrzucił z listy znany hit

,,Reniferek" dołączył do dziesięciu najpopularniejszych anglojęzycznych seriali wszech czasów serwisu Netflix. Przed premierą nic nie wskazywało na to, że okaże się nowym hitem platformy, jednak - jak zauważają amerykańskie serwisy - produkcja ta dużo zawdzięcza rekomendacjom użytkowników, którzy dzielili się pozytywnymi opiniami na temat ,,Reniferka" tuż po premierze, a także recenzjom od tak opiniotwórczych osobowości jak Stephen King. więcej

Netflix zapowiada nietypowy brytyjski serial o superbohaterach. Mamy zwiastun i datę premiery

Długo oczekiwany serial Netfliksa, stworzony i wyreżyserowany przez Rapmana, brytyjskiego rapera znanego z poruszania w swojej twórczości ważnych tematów społecznych, będzie miał premierę w czerwcu. więcej

Polski gigant odzieżowy urósł w internecie o ponad 20 proc. Sklepy Sinsay przekroczyły dwa pułapy

W zeszłym kwartale finansowym koncern odzieżowy LPP zwiększył przychody o 18,3 proc. do 4,31 mld zł, a wpływy z e-commerce wzrosły nieco mocniej. Marka Sinsay przekroczyła poziom tysiąca sklepów stacjonarnych i 2 mld zł kwartalnych przychodów. więcej

Elon Musk postawił na swoim. Nadeszła wielka zmiana dla użytkowników X

Elon Musk kontynuuje swoją kampanię mającą na celu otwarcie portalu X na ostre, hejterskie a nawet treści dla dorosłych. Na dawnym Twitterze właśnie doszło do kolejnej ważnej zmiany. Już nikt obcy nie będzie wiedział, co polubiliśmy. więcej

Shein podwyższa ceny produktów. Niektóre wzrosły nawet o ponad 30 procent

Marka Shein zdecydowanie podniosła ceny kluczowych produktów. Jak wynika z analiz przeprowadzonych rok do roku, w USA ceny sukienek podbito o 28 proc., w Wielkiej Brytanii ceny wzrosły o 15 proc., a w niektórych europejskich krajach mowa nawet o podwyżce rzędu ponad 30 procent. więcej

Ponad 200 tys. Polaków zalega z pieniędzmi dla firm telekomunikacyjnych. Ile wynosi średni dług?

Krajowy Rejestr Długów opublikował nowy raport dotyczący dłużników firm telekomunikacyjnych. Jak się okazuje, średni dług konsumentów wobec firm telekomunikacyjnych wynosi 3 tys. zł. Najczęściej nie płacą osoby w wieku 36-45 lat, przeważnie za internet i telefon. więcej

Viaplay z Onnetwork!

Firmy Onnetwork i Viaplay rozpoczęły współpracę przy redystrybucji kontentu wideo w internecie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy wolą śledzić sport w telewizji niż w internecie. Lubią sportowców, cenią sponsoring

40 proc. Polaków deklaruje zainteresowanie sportem, najpopularniejszymi dyscyplinami są piłka nożna, siatkówka i dyscypliny olimpijskie - wynika z badania Havas Media Network - CSA. Wydarzenia sportowe wolimy oglądać w tradycyjnej telewizji niż w internecie. Doceniamy także sponsorów ulubionych drużyn.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

W ramach globalnego procesu rebrandingowego, polski oddział agencji public relations Hill & Knowlton Strategies działać będzie pod zunifikowaną nazwą  Burson.  więcej

Piotr Dembiński partnerem zarządzającym w Icon Strategies

Piotr Dembiński, były szef PR Nexteer Automotive w Europie, Afryce i Ameryce Południowej, został partnerem zarządzającym w agencji Icon Strategies. więcej

Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp

Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Powstaje międzynarodowa koalicja przeciwko dezinformacji
Według nowego raportu 6,6 proc. firm w Polsce korzysta z AI. Mogą mieć wkrótce problem
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj