|
|
|
|
|
|
|
Rewolucja w ramówce TVN. ,,Sport" i ,,Pogoda" nie będą nadawane po ,,Faktach"
Stacja TVN w lipcu nie będzie emitować ,,Sportu" i ,,Pogody" po ,,Faktach", ale programy te znajdą się przed nadawanym o 19.00 programem informacyjnym TVN. Serwis sportowy przed ,,Faktami" będzie pokazywany pierwszy raz w historii, prognoza pogody przed głównym wydanie dziennika TVN była prezentowana 24 lata temu. Nadawca tłumaczy zmianę okresem wakacyjnym. więcej
|
Kabareton na żywo już w lipcu w Polsacie. Dyrektor festiwalu potwierdza informacje
Pod koniec 2023 roku część najważniejszych polskich kabaretów zerwała współpracę z Polsatem w związku m.in. ze zdjęciem z anteny "Kabaretu na żywo". Od tego czasu z Polsatu płynęły sygnały o chęci naprawienia nadszarpniętych relacji. Wygląda na to, że Festiwal Kabaretu Koszalin będzie pierwszym krokiem w tym kierunku. więcej
|
RMF FM, Radio Zet i Polsat News najbardziej zaufanymi mediami w Polsce
Radio RMF FM siódmy raz z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Na podium znalazły się także Radio Zet oraz Polsat News. Najbardziej wiarygodny wśród portali internetowych jest Onet. więcej
|
TVP w tajemnicy nakręciła drugi sezon kryminalnego serialu
Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do drugiego sezonu serialu kryminalnego ,,Krucjata", który zyska częściowo nową obsadę - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. Nadawca w spotach zapowiada, że jego emisja będzie wkrótce - podobnie jak wyprodukowanej w 2023 r. i także kryminalnej ,,Profilerki". więcej
|
Player może zaoferować dodatkowe kanały telewizyjne. Polsat i TVP w ofercie?
Choć Player zachęca użytkowników do subskrypcji serwisu Max, to nie rezygnuje z oferowania kanałów linearnych. Co więcej, z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że od wielu miesięcy trwają negocjacje dotyczące rozszerzenia oferty o kolejne stacje z naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
W TVP najdroższe reklamy przy Euro. Rusza sprzedaż spotów przy igrzyskach olimpijskich
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najwięcej bo ponad 280 tys. zł netto trzeba zapłacić za reklamę przy finałowym meczu Euro 2024. więcej
|
Miejsce dla TV Republika na MUX-8 zagrożone? Padły słowa o ,,bratobójczej wojnie"
Aż cztery podmioty rywalizują w konkursie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o dwa miejsca na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. - Będzie ogromnym błędem budowanie jakiejkolwiek konkurencji dla Republiki. Będzie to oznaczało bratobójczą wojnę - mówiła podczas XIX Zjazdu Klubów ,,Gazety Polskiej" Katarzyna Gójska, związana z TV Republika. więcej
|
TVP ma specjalną ofertę sponsorską na Igrzyska Olimpijskie
Reklamodawcy zainteresowani nie tylko emisją tradycyjnych spotów reklamowych przy zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu mogą skorzystać ze specjalnej oferty sponsorskiej biura reklamy Telewizji Polskiej. więcej
|
Serwis Eleven Sports upodobnił się do Polsat Box Go
Serwis internetowy elevensports.pl i aplikacja nadawcy przypomina od niedawna platformę Polsat Box Go. Biuro prasowe kanałów Eleven Sports zapewnia Wirtualnemedia.pl, że nie oznacza to rezygnacji z samodzielnej aplikacji i połączenia jej z serwisem streamingowym Telewizji Polsat. więcej
|
Arkadiusz Milik ekspertem TVP Sport. Przez kontuzję nie zagra na Euro
Arkadiusz Milik, napastnik piłkarskiej reprezentacji Polski będzie ekspertem TVP Sport. Poinformował o tym szef stacji, Jakub Kwiatkowski. więcej
|
Kultowy serial ,,Yellowstone" latem na antenie TVN
Stacja TVN jako pierwsza naziemna telewizja w Polsce, nabyła prawa do emisji serialu ,,Yellowstone". To epicka saga stworzona przez Taylora Sheridana z Kevinem Costnerem w roli Johna Duttona - głowy rodziny i właściciela największego rancza w USA. Mężczyzna zmaga się z licznymi wyzwaniami, by ochronić swoją ziemię przed bezwzględnymi deweloperami, lokalnymi politykami i rywalizującymi z nim ranczerami. więcej
|
Jimmy Fallon przedłuża umowę na prowadzenie ,,The Tonight Show"
Jimmy Fallon przedłużył umowę z NBC i będzie prowadził program ,,The Tonight Show" do 2028 roku. Jeszcze mocniej związał się ze stacją. więcej
|
Polsat zabiera głos ws. Doroty Gawryluk i wyborów
Telewizja Polsat w oświadczeniu odniosła się do pogłosek o tym, że Dorota Gawryluk może wystartować w przyszłorocznych wybroach prezydenckch. Stanowisko nadawcy jest jasne. więcej
|
Ogromna widownia meczu Polska - Holandia w TVP
Niedzielny mecz piłkarskiej reprezentacji Polski z Holandią w ramach Euro 2024 w TVP1 i TVP Sport oglądało średnio 7,5 mln widzów. Duże problemy techniczne z transmisją pojawiły się na portalu TVP Sport, przyczyną był atak hakerski. więcej
|
Bank Pekao wprowadza 20 nowych wizerunków kart płatniczych oraz tła w aplikacji PeoPay, motywem sport i muzyka Bank Pekao S.A. wprowadził na rynek 20 nowych wizerunków kart płatniczych w systemie Mastercard oraz tła w aplikacji PeoPay. 10 motywów dedykowanych dla miłośników muzyki, a 10 - dla entuzjastów sportu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W TVP najdroższe reklamy przy Euro. Rusza sprzedaż spotów przy igrzyskach olimpijskich
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najwięcej bo ponad 280 tys. zł netto trzeba zapłacić za reklamę przy finałowym meczu Euro 2024. więcej
|
Były prezydencki fotograf ma nową pracę. Będzie uczył dzieci
Jakub Szymczuk - do niedawna oficjalny fotograf Prezydenta RP - dołącza do zespołu Fundacji Nauka. To Lubię, gdzie będzie tworzył reportaże o polskich naukowcach oraz uczył dzieci i młodzież opowiadania ciekawych historii. więcej
|
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof - dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. więcej
|
Zmiany w zarządzie AMS. Rezygnuje Małgorzata Augustyniak
11 czerwca br. rada nadzorcza formy reklamy zewnętrznej AMS (Agora) przyjęła rezygnację Małgorzaty Augustyniak z członkostwa w zarządzie naszej firmy i powołała do niego Grażynę Gołębiowską. Zmiany wchodzą w życie 1 lipca. więcej
|
Janusz P. i Jakub W. oskarżeni ws. wpisów o wódce. Chcą umorzenia
W poniedziałek w Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia ruszył proces w sprawie nielegalnego reklamowania alkoholi przez byłego posła Janusza P., celebrytę Jakuba W. i ich wspólnika Tomasza Cz. Wcześniej wyrokiem nakazowym zostali uznani za winnych w tej sprawie i otrzymali karę grzywny. więcej
|
Oranżada Hellena Strzelająca na platformie Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki ,,Szalona Kraina Oranżady Hellena", która swoją premierę miała 7 czerwca br. więcej
|
Założyciele Red8 odeszli z agencji i założyli nową - VerdeAgency
Założyciele agencji Red8: Adam Niesłuchowski, Piotr Potorski, Jerzy Przeździecki i Jarosław Król po 22 latach rozstali się z firmą. Trzej ostatni założyli właśnie nową agencję reklamową VerdeAgency. więcej
|
Coco Gauff, Sydney McLaughlin-Levrone i Bukayo Saka w nowej reklamie New Balance
Marka New Balance wystartowała z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki "We Got Now". W reklamach występują Coco Gauff, Sydney McLaughlin-Levrone oraz Bukayo Saka. więcej
|
Jeszcze więcej nominacji dla kampanii "Room for everyone" od McCann Poland i Mastercard
Kampania "Room for everyone" zrealizowana przez agencję McCann Poland dla Mastercard zdobyła 7 kolejnych nominacji do tegorocznych nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Ma ich już łącznie 11. więcej
|
Jakub Błaszczykowski promuje "płatności fair play"
Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay pn. ,,Płatności Fair-Play" z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. W największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, ambasadora mPay. więcej
|
Dentsu tworzy centra badawczo-rozwojowe, także w Warszawie
Grupa reklamowa Dentsu ogłosiła wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact" oraz utworzenie 5 globalnych centrów R&D, w tym jednego w Warszawie. Pozostałe lokalizacje to Londyn, Amsterdam, Bombaj i Bengaluru. więcej
|
Wybrana w konkursie ambasadorka reklamuje markę Balea
Drogeria dm wystartowała z kampanią marki Balea, której twarzą jest polska ambasadorka wyłoniona w konkursie. więcej
|
CEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do ,,cookieless" wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wyższe ceny za monitoring mediów. Mamy komentarz UOKiK
Niedawno na Wirtualnemedia.pl opisywaliśmy gorącą w branży ekspertów public relations sytuację - dominująca na rynku Grupa IMM podniosła ceny monitoringu mediów grupie klientów. Zapytaliśmy o komentarz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Oto, co ma do powiedzenia w sprawie urząd. więcej
|
|
|
Szefowa marketplace'u Amazona przeszła do Castoramy
Aleksandra Borycka zaczęła pracę jako członkini zarządu oraz consumer and digital director Castorama Polska. Wcześniej pracowała m.in. w Amazonie, Kompanii Piwowarskiej i Drogeriach Natura. więcej
|
Tylko 14 proc. Polaków płaci za cyfrowe treści mediów. Liderem ,,Gazeta Wyborcza"
Media na całym świecie coraz mocniej stawiają na dywersyfikację źródeł dochodów, w tym subskrypcje, kluby członkowskie czy darowizny czytelników. Za treści mediów online najczęściej płacą Norwegowie (40 proc.) i Szwedzi (31 proc.). W Polsce wskaźnik ten wynosi 14 proc., odbiorcy opłacają średnio dwie subskrypcje - pokazują dane Reuters Institute for the Study of Journalism. więcej
|
Netflix podąża śladem TVN i Polsatu. W muzycznym talent show poszuka raperów
Bedoes 2115, DZIARMA oraz Sokół poszukają nowych rapowych talentów. Netflix ogłosił jurorów programu ,,Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska", do którego właśnie trwają castingi. więcej
|
InPost stawia Paczkomaty z własnym prądem
Firma InPost zainstalowała pierwsze Paczkomaty z własnymi panelami fotowoltaicznymi i magazynami energii. Takie Paczkomaty mogą działać bez względu na dostępność sieci zasilania. więcej
|
Eurozet od lipca z nową dyrektor działu prawnego. Zastąpi Agnieszkę Mazur
W grupie Eurozet od lipca pracę rozpocznie nowa dyrektor Działu Prawnego. Zastąpi Agnieszkę Mazur, która odeszła z firmy przed półtora miesiąca. Kamila Pirogow-Maładzińska specjalizuje się w sprawach o naruszenie zbiorowych interesów konsumentów w sektorach mediów, telekomunikacji i e-commerce. więcej
|
Akcjonariusze Brand24 łączą siły. Chcą wyższej ceny
Ponad 30 akcjonariuszy indywidualnych Brand24 zawiązało porozumienie. Wspólnie chcą, żeby cena za akcję zaproponowana przez Prowly.com została podwyższona przynajmniej o 20 proc. więcej
|
TikTok znów nagrodzi najlepsze kampanie. Dodano nową kategorię
Rusza trzecia edycja konkursu TikTok Ad Awards na najbardziej kreatywne kampanie realizowane na tej platformie. W regionie Europy Środkowej szefem jury będzie Dawid Kaźmierczak, współzałożyciel i chief content officer w Agencji Polot. więcej
|
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym - Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, CD Project, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu ,,transgraniczności" - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. materiał reklamowywięcej |
|
|