|
|
|
|
|
|
|
Nowa ramówka TVN bez hotelowego reality-show
Telewizja TVN w jesiennej ramówce jednak nie pokaże drugiej edycji programu ,,Bitwa o gości", który debiutował na antenie we wrześniu ub.r. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Powodem tej decyzji mają być inne plany ramówkowe. więcej
|
TV Republika pokaże galę MMA
Telewizja Republika w najbliższą sobotę będzie pokazywać dziewiątą galę Strife MMA. To pierwsza transmisja sportowa na antenie stacji. więcej
|
,,Król Zanzibaru" kolejną polska nowością serwisu Max
Pod koniec czerwca br. do serwisu Max trafi ,,Król Zanzibaru". To trzyodcinkowa seria dokumentalna odkrywająca kulisy wielkiej piramidy finansowej, zbudowanej przez Wojciecha Żabińskiego, znanego w sieci jako ,,Wojtek z Zanzibaru". więcej
|
Menedżerka z Plusa ma nadzorować Cyfrowy Polsat
Jako kandydatka do rady nadzorczej Cyfrowy Polsat została zgłoszona Justyna Kulka - członkini zarządu Polkomtelu (operatora sieci Plus), zasiadająca w radach wielu spółek z holdingu Zygmunta Solorza. więcej
|
Polsat Sport pokaże mecze eliminacyjne kolejnego polskiego klubu piłkarskiego
W kanałach Polsat Sport będą transmitowane domowe mecze piłkarzy Wisły Kraków w eliminacjach do Ligi Europy i ewentualnie Ligi Konferencji Europy. Polsat Sport pokaże też wszystkie spotkania kwalifikacyjne Legii Warszawa i Śląska Wrocław w kwalifikacjach do Ligi Konferencji Europy. więcej
|
Robert Janowski oficjalnie odchodzi z Polsatu. Powrót do TVP jest już pewny?
We wtorek 18 czerwca oficjalnie stało się to, czego cała branża rozrywkowa spodziewała się już od dawna. Robert Janowski pożegnał się z Polsatem i na pewno nie powróci w kolejnej edycji "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Zapowiadany od miesięcy powrót do "Jaka to melodia" nareszcie się ziści? więcej
|
Andrzej Morozowski wrócił do ,,Tak jest" w TVN24. Podziękował widzom
W marcu Andrzej Morozowski przestał prowadzić swój autorski program ,,Tak jest" na antenie TVN24. Stało się tak z przyczyn zdrowotnych. Tak jak informował portal Wirtualnemedia.pl, prezenter wrócił na antenę we wtorek 18 czerwca. Podziękował osobom, które trzymały kciuki za jego zdrowie. więcej
|
Publicystka TV Republika zasłabła na wizji
Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska we wtorek rano zasłabła w czasie programu ,,Michał Rachoń. Jedziemy" w Telewizji Republika. Udzielała wypowiedzi, stojąc w pełnym słońcu. więcej
|
Warner Bros. Discovery z nowym szefem komunikacji
Były rzecznik Białego Domu za czasów Baracka Obamy zostanie nowym szefem komunikacji w Warner Bros. Discovery. Jak podają amerykańskie media, Robert Gibbs będzie ściśle współpracować z prezesem Davidem Zaslavem nad strategią komunikacyjną firmy. więcej
|
Zygmunt Solorz był podsłuchiwany. "Gazeta Wyborcza" donosi o "tajnym" wątku w sprawie KNF
Były szef Komisji Nadzoru Finansowego Marek Chrzanowski miał próbować "nieudolnie zniekształcić" wyniki badania przeprowadzonego na wykrywaczu kłamstw. W śledztwie jest "tajny" wątek podsłuchiwania Zygmunta Solorza, o czym informuje "Gazeta Wyborcza". Podano szczegóły aktu oskarżenia w sprawie korupcji. więcej
|
Telewizja narodowców w sporze z prominentnym politykiem PO. Sąd zdecydował
Stacja TVMN uzyskała w sądzie zabezpieczenie w ramach sporu z europosłem Koalicji Obywatelskiej Michałem Szczerbą, który nazwał jej programy ,,ksenofobicznymi i antysemickimi", a samą TVMN ,,skrajnie nacjonalistyczną". więcej
|
Bank Pekao wprowadza 20 nowych wizerunków kart płatniczych oraz tła w aplikacji PeoPay, motywem sport i muzyka Bank Pekao S.A. wprowadził na rynek 20 nowych wizerunków kart płatniczych w systemie Mastercard oraz tła w aplikacji PeoPay. 10 motywów dedykowanych dla miłośników muzyki, a 10 - dla entuzjastów sportu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 tworzy nową redakcję. Szefową Katarzyna Pruchnicka
Radio 357 ogłosiło, że tworzy redakcję publicystyki. Jej szefową została Katarzyna Pruchnicka, związana z rozgłośnią od trzech lat. więcej
|
|
Radio Eska rekordowo zyskowne, ale płaci mniejszą dywidendę
W ub.r. Radio Eska osiągnęło rekordowe wyniki finansowe w swojej historii. Przychody rozgłośni poszły w górę o 15 proc. do 47,93 mln zł, a zysk netto - z 12,87 do 15,83 mln zł. więcej
|
|
Prezenter TVP zrezygnował z programu w radiu
Piotr Jędrzejek, znany z ,,Panoramy" TVP2 i TVP Info, w mediach społecznościowych poinformował o nagraniu ostatniego odcinku programu ,,#7 minut na gości" dla Meloradia. Prezenter mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że kilka tygodni temu zrezygnował z audycji w związku z dużą liczbą obowiązków w Telewizji Polskiej. więcej
|
|
Z Radia 357 znika audycja psychologiczna
Radio 357 kończy emisję audycji ,,Polska na Kozetce" współprowadzonej przez psycholożkę Dorotę Mintę i Katarzynę Pruchnicką. Cykl był na antenie przez prawie trzy lata. więcej
|
|
|
|
|
Energa ma nową szefową marketingu
Dyrektorką departamentu marketingu w spółce Energa (grupa Orlen) została Magdalena Marszałkowska. W roli tej zarządza obszarem marketingu i sponsoringu. więcej
|
McCann Poland z trzema kolejnymi nominacjami w Cannes Lions
Agencja McCann Poland znalazła się na 3 kolejnych shortlistach konkursowych tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions. Ma ich już łącznie 14 i jest jak na razie jedyną nominowaną do Lwów polską agencją. więcej
|
Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni
Marka Peroni (Asahi Breweries) w globalnym przetargu na obsługę kreatywną wybrała cztery agencje. Trafiły na shortlistę. więcej
|
Susie Walker globalną dyrektorką kreatywną w DDB Worldwide
Sieć DDB Worldwide awansowała Susie Walker, dyrektor kreatywną na globalną dyrektor ds. operacji kreatywnych, podlegającą prezesowi i globalnemu dyrektorowi kreatywnemu Chace Sobhani. więcej
|
Żabka ma pojawić się na giełdzie. Ile ma zysku i zadłużenia?
We wrześniu Żabka Polska ma zadebiutował na warszawskiej giełdzie. Według źródeł agencji Bloomberg przygotowuje się do tego jedyny obecnie właściciel firmy - amerykański fundusz CVC Capital Partners. więcej
|
Auchan znów najtańszą siecią handlową. Mocno zdrożał Lidl
W maju codzienne zakupy spożywcze wzrosły o nieco ponad 2 zł zarówno w porównaniu z poprzednim miesiącem jak i w skali roku - wynika z nowego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Już tylko w pięciu sieciach za zestaw najpopularniejszych artykułów codziennego użytku zapłacimy poniżej 300 zł. Rok do roku najbardziej zdrożały napoje. Najtańszą siecią handlową jest Auchan. więcej
|
Platforma Going. ma nowego prezesa
Platform biletowa Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli odpowiada za strategię jej rozwoju, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi. więcej
|
Ponad połowa handlowców w ciągu ostatnich trzech miesięcy otrzymała zapłatę po terminie
Ponad połowa handlowców czekała w ciągu ostatnich 3 miesięcy na zapłatę z miesięcznym opóźnieniem, a 40 proc. czekała na pieniądze musiało ponad 2 miesiące. Jak wynika z raportu BIG InfoMonitor, w ciągu roku w Polsce przybyło blisko 8,5 tys. nadmiernie zadłużonych firm. więcej
|
Bank Spółdzielcze z kampanią addressable TV od Wavemaker i GroupM
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM. więcej
|
Wzmocnienie w zespole Cityboard Digital
Martyna Łuczyńska i Weronika Trąbka wzmocniły zespół Cityboard Digital. Jako project managerki zajmą się obsługą klientów agencji. więcej
|
Bartłomiej Chmiel account managerem w Open Mobi
Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku account managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce. więcej
|
Komfort ma nową platformę komunikacyjną. Jest oparta na sztucznej inteligencji
Wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną "Satysfakcja". Jest to pierwsza kampania wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Działania potrwają do marca 2025 roku. więcej
|
Polska lekkoatletka ambasadorką marki lakierów do paznokci
Ewa Swoboda, obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów i wicemistrzyni Europy na 100 m została ambasadorką marki Neonail. Współpraca to nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci, ale też podzielania tych samych wartości, jakimi jest konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu. więcej
|
Amino po 9 latach znowu w telewizji
Amino, należący do koncernu Unilever producent dań ekspresowych, po 9 latach wraca do komunikacji ATL. Za strategię i kreację odpowiada That One Agency. więcej
|
"Tyle dobra" w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną "Tyle dobra", w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami. więcej
|
Vision Express stawia na MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych na Facebooku marki salonów optycznych Vision Express. więcej
|
CEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do ,,cookieless" wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" stawia na rozwój. Powstał specjalny zespół
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu - multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów ,,Wyborczej". więcej
|
Wydawca "Elle" i "Vivy!" z dyrektorem ds. finansów. ,,Dał się poznać jako sprawny menadżer"
Maciej Cieślak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. finansów w firmie Burda Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za wsparcie spółki w zakresie polityki finansowej i obszar księgowy, jak również za obszar kontrolingu i procesy budżetowania. więcej
|
PAP zwolniła byłego szefa TVP3 w Łodzi. CMWP SDP protestuje
Z Polskiej Agencji Prasowej w trybie dyscyplinarnym został zwolniony Hubert Bekrycht. Stanowczy protest przeciw temu wyraziło Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polski. Bekrycht pełni funkcję sekretarza generalnego SDP. więcej
|
Nie żyje Łukasz Lipiński, wicenaczelny ,,Polityki"
Zmarł Łukasz Lipiński, zastępca redaktora naczelnego tygodnika ,,Polityka". Miał 51 lat. więcej
|
|
|
Komisja kultury zdecyduje ws. zmian w prawie autorskim. O swoje walczą artyści i wydawcy
W środę w Sejmie zbierze się komisja kultury i środków przekazu. Posiedzenie będzie kluczowe dla ostatecznego kształtu nowelizacji Prawa autorskiego, implementującego dyrektywę o jednolitym rynku cyfrowym (DSM). O korzystne zapisy w ustawie walczy szeroko pojęta branża kreatywna, w tym artyści i wydawcy mediów drukowanych i cyfrowych. więcej
|
Z e-reklamowej spółki Agory odszedł szef od przychodów
Z Yielbirdem, spółką zależną Agory zajmującą się marketingiem internetowym, pożegnał się Józef Skóra, członek zarządu i chief revenue officer. Przeszedł do Nanovo. więcej
|
Sukces po polsku, czyli cała prawda o iParts.pl. Jak w 15 lat stworzyć motoryzacyjny sklep internetowy o milionowych obrotach, ofercie i zasięgach?
Słynny amerykański sen to budowanie czegoś zupełnie od zera, dochodząc w efekcie do sukcesu przewyższającego zakładane cele. W motoryzacji, branży wyjątkowo ceniącej sobie stare, porośnięte mchem czasu marki, dochodzenie do tego sukcesu zwykle trwa całe dziesięciolecia. Pewna polska firma pokazała jednak, że proces ten można znacząco przyśpieszyć. W jaki sposób? W czym tkwi sekret iParts.pl - jednego z największych sklepów motoryzacyjnych działających online? więcej
|
Rewolucyjna zmiana na YouTubie. Tak chcą walczyć z dezinformacją
Wiele wskazuje na to, że już niedługo na YouTubie pojawi się opcja dodawania kontekstu do wideo przez użytkowników, którą znamy choćby z serwisu X. Amerykańskie media informują, że rozwiązania znajduje się obecnie w fazie testów. Na czym dokładnie będzie polegać? więcej
|
Allegro udostępnia narzędzia reklamowe właścicielom marek
Platforma zakupowa Allegro udostępniła właśnie właścicielom marek i producentom narzędzie reklamowe Ads4Brands. Pozwala ono na promocję na tej platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy. więcej
|
Na Travelist ważne dane za mało widoczne. Użytkownicy dostaną bon
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenił, że na platformie Travelist.pl brakowało odpowiedniej ekspozycji informacji wymaganych przez dyrektywę Omnibus. Witryna wprowadziła wymagane zmiany, a klientom, którzy zgłosili w tej sprawie reklamację, przyzna bon. więcej
|
Czy Zero Party Data może zastąpić Third Party Cookies w targetowaniu reklam?
Przyszły kształt internetu stoi dziś pod wieloma znakami zapytania. Rewolucja AI oraz zmiany w działaniu przeglądarek mogą wywrócić wszystko do góry nogami. Także rynek reklamowy, który w istotnym stopniu utraci możliwość targetowania behawioralnego. Jednym z podejść alternatywnych wobec wycofywanych plików cookies Third Party jest Zero Party Data. Pilotaż Apartu i QuestPass sugeruje, że może to być bardzo perspektywiczny kierunek. więcej
|
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym - Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, CD Project, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu ,,transgraniczności" - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. materiał reklamowywięcej |
|
|
24/7 Communication bez trzech czwartych zysku. ,,Transformacja i skalowanie biznesu"
W ub.r. przy spadku przychodów agencji 24/7 Communication o 6,5 proc. jej zysk netto zmalał z 1,97 mln do 523,5 tys. zł. Firma podkreśla, że jest w trakcie transformacji i skalowania biznesu. więcej
|
PZPN bez managera ds. sponsoringu
Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pożegnał się manager ds. sponsoringu, Paweł Łakomski. Funkcję tę pełnił od wiosny ub.r. więcej
|
Warner Bros. Discovery z nowym szefem komunikacji
Były rzecznik Białego Domu za czasów Baracka Obamy zostanie nowym szefem komunikacji w Warner Bros. Discovery. Jak podają amerykańskie media, Robert Gibbs będzie ściśle współpracować z prezesem Davidem Zaslavem nad strategią komunikacyjną firmy. więcej
|
Związek Firm Public Relations przyjął Good One PR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja - Good One PR. więcej
|
Nice One Agency odpowiedzialne za komunikację Wielkiej Wyprawy Maluchów
Kolejna Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci wyruszy 5 lipca z Warszawy do Monte Cassino. Celem uczestników, wśród których są giganci i mistrzowie polskiego motorsportu, jest zebranie miliona euro dla dzieci poszkodowanych w wypadkach drogowych. Za komunikację, marketing oraz współpracę z partnerami przy tym projekcie całościowo odpowiada Nice One Agency. więcej
|
|
|