|
|
|
|
|
|
|
Szybka koncesja naziemna dla TV Republika? KRRiT nagle przyspiesza posiedzenie
Najbliższe posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji miało się odbyć w poniedziałek 24 czerwca. Podczas debaty portalu Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski poinformował, że podjęto decyzję o jego przyspieszeniu. W agendzie jest konkurs dotyczący miejsc na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
Kanał filmowy dostępny w Polsce zmieni nazwę. ,,Odświeżenie marki"
Dostawcy płatnej telewizji zaczęli otrzymywać od AMC Networks International informację, że kanał CBS Europa zmieni 21 sierpnia nazwę na Film Cafe. Biuro prasowe nadawcy potwierdza zmiany i zapewnia Wirtualnemedia.pl, że do analogicznego rebrandingu nie dojdzie w przypadku siostrzanej stacji CBS Reality. więcej
|
Więcej kanałów HD w Vectrze i Canal+ online
Canal+ online zwiększył liczbę kanałów, które są nadawane w wysokiej rozdzielczości. Do HD poprawiono jakość stacji TVP Seriale, a także 16 wersji kanału TVP3. Regionalne kanały w wysokiej rozdzielczości zaczęła dodawać też Vectra, jedna z największych sieci kablowych w kraju. więcej
|
Roszady w kanałach informacyjnych Polsatu. Znika część programów
W związku z wakacyjnymi ramówkami z kanałów informacyjnych Polsatu znika część programów, a inne zostaną wydłużone lub zwiększą częstotliwość emisji. więcej
|
Sztuczny wieloryb na Helu. Tak platforma Max kręci nowy serial
Platforma streamingowa Max na Półwyspie Helskim zaczęła realizację kolejnego polskiego serialu. Na potrzeby produkcji na plaży w miejscowości Hel pojawił się sztuczny wieloryb. więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery strategicznym sponsorem Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
TVN Warner Bros. Discovery został Strategicznym Sponsorem Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Współpraca ma podkreślić historyczne więzi między Warner Bros. a Polską oraz dać wsparcie dla muzeum w szerzeniu wiedzy o bogatej historii i dziedzictwie Żydów polskich. więcej
|
Nowy program TVP Info przeciw dezinformacji i oszustwom. Dwójka prowadzących
W niedzielę na antenie TVP Info zadebiutuje program ,,Sprawdzamy" mająca obnażać dezinformacje, kłamstwa polityków i pseudoekspertów. Będą go prowadzili Juliusz Głuski-Schimmer i Witold Tabaka. więcej
|
Aktor i były prezenter TVP skazany za gwałt na 16-latce
Pięć lat w więzieniu ma spędzić Bartłomiej M. - aktor filmowy i serialowy, kilka lat temu prezenter anglojęzycznej stacji Telewizji Polskiej. Został prawomocnie skazany za gwałt na 16-letniej dziewczynie. więcej
|
Menedżerka z Plusa ma nadzorować Cyfrowy Polsat
Jako kandydatka do rady nadzorczej Cyfrowy Polsat została zgłoszona Justyna Kulka - członkini zarządu Polkomtelu (operatora sieci Plus), zasiadająca w radach wielu spółek z holdingu Zygmunta Solorza. więcej
|
Bank Pekao wprowadza 20 nowych wizerunków kart płatniczych oraz tła w aplikacji PeoPay, motywem sport i muzyka Bank Pekao S.A. wprowadził na rynek 20 nowych wizerunków kart płatniczych w systemie Mastercard oraz tła w aplikacji PeoPay. 10 motywów dedykowanych dla miłośników muzyki, a 10 - dla entuzjastów sportu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grand Prix, złoto i srebro dla agencji McCann Poland na Cannes Lions
Kampania "Room for everyone" zrealizowana przez agencję McCann Poland dla Mastercard zdobyła trzy pierwsze nagrody na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Została nagrodzona Grand Prix oraz Złotym i Srebrnym Lwem. więcej
|
Rośnie dostępność energetyków w sklepach. "Producenci nie zamierzają odpuścić w walce o konsumentów"
Pomimo wprowadzonego na początku roku zakazu sprzedaży napojów energetycznych dzieciom i młodzieży dostępność tych produktów w sklepach wzrosła. Z najnowszych badań dostępnego raportu eLeader wynika, że o 13 proc. zwiększyły się udziały półkowe najpopularniejszych marek tego segmentu, jest także więcej produktów, które lokują się na granicy energetyków. więcej
|
Marcin Prokop poprawił rozpoznawalność marki Oppo. Teraz promuje smartfony z AI
Producent smartfonów Oppo rozpoczął kampanię reklamową ,,UżywAI - to proste!" z ambasadorem, prezenterem Marcinem Prokopem. więcej
|
Carrefour w Polsce ma dyrektora operacyjnego
Sieć sklepów Carrefour polska utworzyła nowe stanowisko dyrektora operacyjnego (COO), które powierzono Tomaszowi Waligórskiemu. Z kolei funkcję dyrektora handlowego i supply chain objął Eric Yung. więcej
|
"Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane" w kampanii dentsu na Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z klientami i partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends". Zabierając wspólny głos pod hasłem ,,Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane". Inicjatywa ma promować różnorodność i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. więcej
|
Gdzie Polacy w tym roku pojadą na wakacje?
Jakie kierunki zagraniczne wybierają Polacy w tym roku na wakacje? A gdzie warto spędzić letni urlop w Polsce? Dlaczego warto mieć ubezpieczenie i kartę płatniczą? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dodatku "Podróże 2024". więcej
|
CEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do ,,cookieless" wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Vogue Polska" z pierwszym zyskiem. Urósł na reklamach
Wydawca polskiej edycji magazynu ,,Vogue" w ub.r. osiągnął pierwszy zysk netto, po pięciu latach dużych strat. Przychody firmy poszły w górę prawie o jedną czwartą. więcej
|
Wiceminister zapowiada kolejną zmianę prawa autorskiego. ,,Sprzeczne interesy"
- Materia tej implementacji jest wysoce skomplikowana, a często sprzeczne interesy są niełatwe, niekiedy wręcz niemożliwe do pogodzenia - przyznał wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Andrzej Wyrobiec podczas omawiania projektu nowelizacji prawa autorskiego. Zapowiedział na wrzesień Forum Prawa Autorskiego. więcej
|
Jest mediator w sporze między związkami a Wydawnictwem Bauer
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wyznaczyło mediatora w sporze zbiorowym między związkowcami a Wydawnictwem Bauer i Agencją AKPA Press Polska. Pierwsze spotkanie odbędzie się 30 lipca br. więcej
|
Polska Press stawia na tematykę wojskową. Ruszył nowy serwis
Polska Press Grupa uruchomiła Strefę Obrony - portal o charakterze edukacyjno-informacyjnym, poświęcony wojsku i innym służbom mundurowym, polityce obronnej, a także przemysłowi obronnemu. Redaktorem naczelnym serwisu jest Robert Szulc, a product ownerem - Dominik Malczewski. więcej
|
Tomasz Lis ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza. Wyrok ws. tekstu w ,,Newsweeku"
Rafał Ziemkiewicz ma zostać przeproszony na łamach ,,Newsweek Polska" (Ringier Axel Sprringer Polska) przez byłego naczelnego Tomasza Lisa - orzekł Sąd Apelacyjny z Warszawie. Chodzi o artykuł Cezarego Michalskiego z lipca 2017 roku. więcej
|
|
|
Były naczelny "Pulsu Biznesu" zakłada nowe medium. Wśród inwestorów Rafał Brzoska
Grzegorz Nawacki, wieloletni redaktor naczelny ,,Pulsu Biznesu", buduje nowy serwis z jakościowymi treściami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Projekt pozyskał inwestorów, wiodącym jest fundusz RiO, należący do Rafała Brzoski. Start na jesieni. więcej
|
Salon24 pozwoli autorom zarabiać na publikowanych treściach
Należąca do Sławomira Jastrzębowskiego platforma Salon24.pl wprowadza nową funkcję blogerską, dzięki której autorzy będą mogli zarabiać na publikowanych na niej treściach. więcej
|
,,Gang Zielonej Rękawiczki" Netfliksa powraca z drugim sezonem. Mamy zwiastun i datę premiery
Polski serial komediowy "Gang Zielonej Rękawiczki", który jesienią 2022 roku podbił serca widzów, latem powraca z drugim sezonem. Zobaczymy w nim kolejne brawurowe przedsięwzięcie trzech nieuchwytnych gangsterek - Kingi, Zuzy i Alicji - oraz ich wiernych towarzyszy z Drugiego Domu. więcej
|
,,Daily Mail" realizuje nową globalną strategię wideo
Brytyjski "Daily Mail" zintensyfikował produkcję wideo, dodając treści premium, które wprowadzi na YouTube i inne platformy wideo. więcej
|
Zmiana na czele redakcji serwisu Plejada
Od lipca br. redakcją serwisu show-biznesowego Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) będzie kierować Kamila Glińska. Zastąpi na tym stanowisku Grzegorz Dobek. więcej
|
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym - Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, CD Project, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu ,,transgraniczności" - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polacy chcą czterech dni pracy w tygodniu
63 proc. Polaków chciałoby pracować cztery dni w tygodniu, ale tylko 24 proc. zgodziłoby się na obniżenie swojego wynagrodzenia - wynika z badania Panelu Badawczego Ariadna. W zamian za zachowanie pełnej wysokości pensji 73 proc. badanych wolałaby pracować po 10 godzin dziennie. więcej
|
|
|