|
|
|
|
|
|
|
Sąd zablokuje koncesje TV Republika i wPolsce24? ,,Błąd, który może kosztować przegraną KRRiT"
Grupa MWE Networks zapowiada odwołanie od decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która zdecydowała, że na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej trafią TV Republika i wPolsce24.pl. Były członek KRRiT Krzysztof Luft w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie wyklucza przegranej regulatora, jeśli należycie nie zbadano zdolności finansowych obu stacji. więcej
|
Od lipca mniej kanałów w Canal+ i Polsat Box. Negocjacje wciąż trwają
Tylko do końca czerwca kanały Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 będą dostępne w Canal+. - Na ten moment kanały Polsat Sport Premium znikają z oferty - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. Polsat Box usunie z kolei Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" z nowym prowadzącym i reporterem. To były szef Plejady
Grzegorz Dobek, do niedawna szef serwisu Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska), od lipca br. dołączy do zespołu ,,Pytanie na śniadanie". W śniadaniówce Dwójki będzie miał dwie role - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TVP musi przeprosić aktywistów. Demonstrowali przeciwko słynnej prezenterce
Telewizja Polska decyzją Sądu Apelacyjnego w Warszawie musi przeprosić grupę aktywistów za ujawnienie w ,,Wiadomościach" ich personaliów i przedstawienie jako atakujących Magdalenę Ogórek, ówczesną gwiazdę stacji. Sąd uznał, że telewizja naruszyła dobra osobiste demonstrujących pod siedzibą TVP. więcej
|
Co dalej z ,,Hotelem Paradise" TVN7? Ruszyły poszukiwania uczestników
Kanał TVN7 jesienią pokaże dziewiąty sezon ,,Hotelu Paradise", który już nagrano w w Wietnamie. Mimo, że program jest na antenie już ponad cztery lata, to Siódemka nie chce z niego zrezygnować. Stacja podała właśnie, że ruszył casting do 10. edycji reality-show. więcej
|
Justyna Steczkowska w ,,Twoja twarz brzmi znajomo". A to nie koniec zmian
Program Polsatu ,,Twoja twarz brzmi znajomo" czekają jesienią duże zmiany. W 21. edycji muzycznego widowiska pojawi się dwóch nowych jurorów. Jednym z nich będzie związana dotąd z TVP Justyna Steczkowska. Nowa osoba ma też współprowadzić show z Maciejem Rockiem. więcej
|
Mecz Polska-Austria hitem piątku. Ilu było widzów?
Transmitowany w piątek mecz Polska - Austria w TVP1 i TVP Sport obejrzało średnio 7,3 mln widzów - wynika z danych Nielsena. Dodatkowo 1,5 mln osób śledziło spotkanie to spotkanie Euro 2024 poza domem. więcej
|
Ruszyły castingi do nowej wersji "Awantury o kasę". "Liczba miejsc jest ograniczona"
Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła powrót kultowego teleturnieju "Awantura o kasę". Reaktywacja programu nastąpi już jesienią. Właśnie rozpoczęły się castingi dla uczestników. więcej
|
Gigantyczny sukces i rekordy "W głowie się nie mieści 2". Sequel "Diuny" już pobity
Animowany film "W głowie się nie mieści 2" od studia Pixar spełnił wszystkie pokładane w nim przez firmę nadzieje. Produkcja w niecałe dwa tygodnie pobiła "Diunę 2" i stała się najbardziej dochodowym tytułem roku. Również w Polsce zaliczyła fenomenalny start. więcej
|
Zdjęcia do 4. sezonu "The Office PL" rozpoczęte. Jest teaser
Canal+ online już wkrótce powróci z zupełnie nową odsłoną serialu "The Office PL". Produkcja oparta na popularnej licencji doczeka się już 4. sezonu. Mamy pierwsze zdjęcie z planu i teaser. więcej
|
Menedżerka z Plusa i szefowa prawników warszawskiego ratusza mają nadzorować holding energetyczny Zygmunta Solorza
Do rady nadzorczej Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, mają dołączyć Justyna Kulka, od lat związana z grupą Cyfrowy Polsat, oraz Beata Jakacka-Sitek, dyrektor biura prawnego Urzędu M.St. Warszawy. więcej
|
CEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do ,,cookieless" wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska kadra piłkarska to dziś "produkt popsuty". Każdy z piłkarzy jest twarzą porażki
Euro 2024 wchodzi w fazę pucharową. Polska drużyna odpada z turnieju jako pierwsza, co zdaniem wielu było do przewidzenia. Czy dlatego reklamodawcy nie zdecydowali się na współpracę z żadnym z naszych aktywnych piłkarzy, a postawili np. na Jakuba Błaszczykowskiego czy Szymona Marciniaka? - Wiele lat porażek, niepowodzeń i kompromitacji polskiej reprezentacji na wielkich imprezach skutecznie nauczyło to pokolenie marketerów ostrożności i unikania hurraoptymizmu, ale też stawiania na inny styl i rodzaj komunikowania się przy takich wydarzeniach - podkreśla Grzegorz Kita. więcej
|
Jest nowy dyrektor e-commerce w MediaMarkt
Do zespołu sieci sklepów MediaMarkt dołączył Marek Dorsz, który objął stanowisko dyrektora e-commerce. Ma wzmocnić sprzedawcę elektroniki użytkowej, który w ostatnim czasie stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i udoskonalanie doświadczeń klienta w obszarze sprzedaży online. więcej
|
Coca-Cola w gronie klientów ASAP&ASAP
Do grona klientów agencji ASAP&ASap dołączył koncern Coca-Cola. Agencja zajmie się obsługą marki piwa Corona. więcej
|
Haribo ze specjalnym spotem z okazji jubileuszu reklamy
Marka Haribo emituje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces powstawania kultowych reklam opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. więcej
|
Orange reklamuje letnią ofertę z internetem i Netfliksem
Ruszyła letnia kampania reklamowa Orange, przygotowana przez agencję Leo Burnett. Chodzi o ofertę na internet i serwis Netflix. więcej
|
Madogz otwiera agencję eventową
Agencja reklamowa full service Madogz rozszerza zakres usług o eventy. Na czele zespołu Madogz Events stanął Filip Gieleciński. więcej
|
Tic Tac zachęca: "Odśwież lato muzyką"
Marka Tic Tac (Ferrero) startuje z letnią kampanią "Odśwież lato muzyką", która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade. W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na festiwal Lollapalooza w Berlinie wraz z voucherami na noclegi. więcej
|
Totalizator Sportowy ma nowego dyrektora marketingu
Pracę w Totalizatorze Sportowym rozpoczął właśnie Maciej Koprowicz, obejmując stanowisko dyrektora departamentu marketingu. Ostatnio pracował w Fortuna Group. więcej
|
Kraft Heinz Polska z nową szefową marketingu
Anna Bielecka-Bochenko awansowała na stanowisko had of marketing w Kraft Heinz Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki. więcej
|
Cyfrowe karty SIM w sklepach Carrefour
Sieć sklepów Carrefour Polska wprowadza ofertę cyfrowych kart SIM. eSIM Travel Data umożliwia korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na świecie. więcej
|
Potrzebna agencja mediowa dla Polskiej Akcji Humanitarnej
Polska Akcja Humanitarna zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową. Budżet dla dwuletniej umowy ramowej to 1,8 mln zł. więcej
|
Szumisie i Sales Intelligence. Partnerstwo jak ze snu
Historia Szumisiów to filmowy przykład sytuacji, gdy potrzeba stała się matką wynalazku. Anna Skórzyńska zmagając się z trudnościami w usypianiu synka wpadła na pomysł stworzenia misia emitującego biały szum. Zabawka zdobyła popularność, a firma rozszerza działalność na rynki zagraniczne korzystając ze wsparcia Sales Intelligence, spółki należącej do Grupy Kapitałowej Digitree Group. Przez ostatnie 10 lat do dzieci na całym świecie trafiło ponad milion pluszowych szumiących misiów. Szumisie stały się jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Zabawka przyniosła dzieciom sen, rodzicom ulgę, a Annie Skórzyńskiej pomysł na nowe zawodowe życie. więcej
|
Biedronka jak Lidl. Sieć wypuszcza kolekcję fanowską
Biedronka wprowadza na rynek kolekcję produktów ze swoim logotypem. Niedawno tego typu merch wypuścił na rynek Lidl. więcej
|
Polacy chętnie kupią chiński samochód. Nowy raport nie zostawia złudzeń, co się liczy
Aż sześciu na dziesięciu Polaków kupiłoby samochód z Chin, pod warunkiem atrakcyjnej ceny. Tak wynika z opublikowanego właśnie raportu Santander Consumer Multirent. Chińskie marki mają natomiast duży problem z rozpoznawalnością. więcej
|
One House dla Omron Healthcare
Agencja komunikacji marketingowej One House kontynuuje stałą obsługę Omron Healthcare, producenta urządzeń medycznych i technologii zdrowotnych. więcej
|
Międzynarodowa nagroda dla najlepszych firm po raz pierwszy w Polsce
Ruszyła pierwsza edycja Kotler Awards w Polsce, prestiżowej nagrody uznawanej na całym świecie za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zarządzania i marketingu. więcej
|
Mistrz świata w skokach narciarskich reklamuje ING Bank Śląski
W kampanii reklamowej kredytu hipotecznego oferowanego przez ING Bank Śląski występują skoczek narciarski Dawid Kubacki, mający w dorobku m.in. indywidualne mistrzostwo świata i dwa brązowe medale olimpijskie. więcej
|
Szymon Marciniak promuje golarkę do głowy
Sędzia piłkarski Szymon Marciniak występuje w kampanii reklamowej golarki do głowy Remington RX7. więcej
|
Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową - pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zobacz, jak wygląda ,,Technologiczna rewolucja w mediach"
Jak streaming, subskrypcje i sztuczna inteligencja wpłyną na rynek mediów? Co zmienią nowe technologie marketingowe? O tym dyskutowano podczas zorganizowanej przez portal Wirtualnemedia.pl konferencji ,,Technologiczna rewolucja w mediach". Zapraszamy do obejrzenia relacji. więcej
|
Nowi naczelni OKO.press. Pacewicz dalej prezesem
Piotr Pacewicz odchodzi ze funkcji redaktora naczelnego OKO.press, natomiast dalej będzie prezesem fundacji zarządzającej serwisem. Nowymi naczelnymi zostali Magdalena Chrzczonowicz i Michał Danielewski. więcej
|
Tak radzi sobie nowy kanał Krzysztofa Ziemca na YouTubie. Szczególnie popularny jeden format
Kanał Otwarta Konserwa po ponad miesiącu działalności ma około 28 tys. subskrypcji. Jak wyglądają na razie wyświetlenia nowego projektu Krzysztofa Ziemca? więcej
|
Czy to koniec batalii o tantiemy z internetu? W środę drugie czytanie projektu ustawy w Sejmie
19 czerwca odbyło się posiedzenie sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu, która zajęła się rozpatrzeniem rządowego projektu nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mimo obaw ze strony twórców filmowych i wątpliwości, które pojawiały się w przekazach medialnych, za całością ustawy z poprawkami zagłosowało 16 posłów, nikt nie był przeciw, jedna osoba wstrzymała się od głosu. Projekt trafi teraz do drugiego czytania, a to odbędzie się 26 czerwca. Poprosiliśmy ekspertki od prawa autorskiego o odpowiedź na pytanie, czy patostreamerzy dostaną tantiemy. więcej
|
Apple i Meta negocjowały współpracę ws. sztucznej inteligencji. A to nie koniec wieści
Według doniesień "Wall Street Journal" firma Apple coraz bardziej otwarcie patrzy na dopuszczenie innych gigantów technologicznych na iPhone'y i inne urządzenia ze swojego katalogu. Negocjacje w sprawie sztucznej inteligencji odbyły się już m.in. z Metą i Google'em. więcej
|
Powstanie drugi sezon ,,Awantury" Netfliksa. W obsadzie gwiazdy kina
Po przełomowym pierwszym sezonie serialu ,,Awantura", który zdobył osiem nagród Emmy i trzy Złote Globy, Netflix i producent A24 zdecydowali się kontynuować projekt. Będzie to antologia, jak domyślali się fani po finale pierwszej odsłony. więcej
|
Meta wspiera program AI dla europejskich startupów. Ograniczony termin zgłoszeń
Startupy z Unii Europejskiej będą mogły wziąć udział w nowym programie akceleracyjnym AI organizowanym przez firmy Meta, Hugging Face i Scaleway Zgłoszenia będą przyjmowane do 16 sierpnia. Tak chcą doprowadzić do rozwoju ekosystemu sztucznej inteligencji we Wspólnocie. więcej
|
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym - Platformy social mediowe w połączeniu z rozwojem AI to idealne warunki dla marketerów, by skalować swój biznes i komunikację, działać międzynarodowo, czy wręcz globalnie. Jest takich marek coraz więcej i my też jako polski oddział Aleph mamy coraz więcej takich klientów, dla których prowadzimy kampanie na wielu różnych rynkach, np. Displate, Grupa CCC, Grupa Reserved, Ten Square Games czy Vivid Games. Gaming jest zresztą świetnym przykładem dla tego trendu ,,transgraniczności" - mówi Justyna Duszyńska, prezeska polskiego oddziału Aleph Group, w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl. materiał reklamowywięcej |
|
|