|
|
|
|
|
|
|
TV Republika szykuje się do emisji naziemnej. Sakiewicz nie chce dużych inwestorów
Po uzyskaniu koncesji naziemnej Telewizja Republika chce zaczął nadawanie na MUX-8 najszybciej jak to możliwe. Liczy, że jej oglądalność urośnie o połowę. W ub.r. wypracowała 3,5 mln zł zysku netto, który pozostał w spółce. - Nie nastawiamy się na to, że ten rok ma przynieść zysk. Ma przynieść rozwój stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. więcej
|
Kanały Polsat Sport Premium pozostaną nie tylko w Polsat Box
Choć Canal+ z końcem miesiąca najprawdopodobniej zakończy nadawanie stacji Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2, to kanały będą dalej dostępne w ofercie Play. Potwierdziła to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka operatora. więcej
|
Szef KRRiT zdecydował, czy ukarze TVN24 za słowa o prezydencie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie ukarze stacji TVN24 za słowa o seksie prezydenta Andrzeja Dudy z 15-latką, które padły na antenie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szef Rady Maciej Świrski przesłał jedynie do nadawcy pismo upominające. więcej
|
Telewizja Puls wychodzi z dołka po zmianach w tv naziemnej. Zysk czterokrotnie w górę
W ub.r. Telewizja Puls odrobiła część spadków związanych z przejściem na wyższy standard naziemnej tv cyfrowej. Przychody nadawcy poszły w górę o 15 proc., a zysk netto - z 10,4 do 39,7 mln zł. więcej
|
Uchwały o likwidatorach nieważne lub nie istnieją? KRRiT szykuje wiele pozwów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji i powołane przez Radę Mediów Narodowych rady nadzorcze szykują 17 pozwów. Zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że regulator chce, aby sądy uznały uchwały o postawieniu poszczególnych spółek w stan likwidacji za nieważne lub nieistniejące. więcej
|
Były dziennikarz TVN w TVP Info
Wojciech Zawioła dołączył do redakcji TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio dziennikarz zadebiutował także w radiowej Trójce. więcej
|
Prawie 80 tys. zł za spot przy Festiwalu Kabaretu w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy "Festiwalu Kabaretu Koszalin 2024" - blisko 80 tys. zł. więcej
|
,,To nie Max. To HBO". Warner Bros. Discovery podzieli seriale na dwie kategorie
Dyrektor naczelny HBO i Max, Casey Bloys zdecydował o przeniesieniu większości wysokobudżetowych i prestiżowych projektów Maxa pod szyld HBO. Oznacza to, że czekający na premierę serial pt. ,,Harry Potter", a także prequel ,,To" zatytułowany ,,Welcome to Derry" oraz adaptacja ,,Zielonej Latarni" - innymi słowy, główna franczyza DC i inne tytuły premium - wszystkie będą teraz oznaczane jako produkcje oryginalne HBO. więcej
|
Nowy program filmowy TVP3 Warszawa. Prowadzi był gospodarz "Dzień dobry TVN"
Od 14 czerwca na antenie TVP3 Warszawa można oglądać nowy program "Filmowe spotkania", którego gospodarzem jest dziennikarz Andrzej Sołtysik. Premierowe odcinki emitowane są co tydzień w piątki o godzinie 17.45. więcej
|
Jedna z najpopularniejszych lig w specjalnym kanale? Nadawcy nie chcą przepłacać
Kanał beIN Sports poinformował, że pozyskał wyłączne prawa do transmisji meczów Ligue 2 we Francji od sezonu 2024/2025 do 2028/2029. Tymczasem LFP wciąż nie rozstrzygnęła przetargu dotyczącego Ligue 1. Nadawcy nie chcą przepłacać, więc francuska liga planuje stworzenie własnej stacji. więcej
|
TV Republika bez wstępu na konferencję premiera. ,,Co to ma być?!"
Ekipa reporterska Telewizji Republika nie została we wtorek wpuszczona na konferencję prasową premiera Donalda Tuska. - To jest coś absolutnie skandalicznego, niebywałego i coś co nie powinno mieć miejsca w demokratycznym kraju - podkreślił dziennikarz stacji Adrian Borecki. więcej
|
Zygmunt Solorz wygrał z ekologami ws. węgla. Po półtorej dekady w sądach
Ostatecznie skończył się trwający półtorej dekady spór sądowy Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), należącego do Zygmunta Solorza, z Fundacją Greenpeace Polska. Chodziło o pozwolenie dla firmy na kolejną odkrywkę węgla brunatnego. więcej
|
Polacy odpadli z Euro 2024. Ostatni mecz z najsłabszą widownią
Transmitowany we wtorek mecz Polska - Francja w TVP1 i TVP Sport obejrzało średnio 5,68 mln widzów - wynika z danych Nielsena. To o wiele mniej oglądających niż gromadziły poprzednie spotkanie Polaków na Euro 2024. więcej
|
CEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do ,,cookieless" wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ponad 2 mln zł kar od KRRiT. Świrski mówi o ,,lobbingu nadawców"
Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podczas dyskusji nad sprawozdaniem tej instytucji za 2023 w Senacie, odniósł się do zarzutów o prześladowaniu nadawców niesprawiedliwymi karami. Szef KRRiT określił to lobbingiem, który ma doprowadzić do braku dyscypliny i większych wpływów. więcej
|
|
Koncerty "Lata z Radiem" w TVP2. Wiemy, kto wystąpi
Zaplanowana przez Polskie Radio trasa koncertowa "Lata z Radiem", która organizowana jest we współpracy z Telewizją Polską odwiedzi 8 miast. Koncerty będą transmitowane w TVP2, znana jest już częściowo lista artystów. Jeden koncert ma kosztować ok. 2 mln zł. więcej
|
|
Uchwały o likwidatorach nieważne lub nie istnieją? KRRiT szykuje wiele pozwów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji i powołane przez Radę Mediów Narodowych rady nadzorcze szykują 17 pozwów. Zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że regulator chce, aby sądy uznały uchwały o postawieniu poszczególnych spółek w stan likwidacji za nieważne lub nieistniejące. więcej
|
|
Afera w ministerstwie kultury. CBA zatrzymało siedem osób
Centralne Biuro Antykorupcyjne - na polecenie Zachodniopomorskiego Pionu PZ Prokuratury Krajowej - zatrzymało siedem osób w śledztwie dotyczącym m.in. powoływania się na wpływy w MKiDN. Jak nieoficjalnie dowiedziała się PAP, aresztowano w tej sprawie Ryszarda S. - brata byłego wiceszefa MKiDN Jarosława Sellina. więcej
|
|
Sprawozdanie KRRiT i informacja o działalności Rady Mediów Narodowych odrzucone w Senacie
Senat odrzucił w środę sprawozdanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z działalności w 2023 roku wraz z informacją o podstawowych problemach radiofonii i telewizji w 2023 roku oraz informację o działalności Rady Mediów Narodowych w 2023 roku. więcej
|
|
|
|
|
Prawa kobiet, mniejszości seksualnych i nie tylko w kampaniach PR na Cannes Lions 2024
W tegorocznych kampaniach PR zgłoszonych do festiwalu reklamowego Cannes Lions dominowały takie tematy, jak prawa kobiet, prawa mniejszości seksualnych, nasze zachowania w sieci, nierówności oraz zdrowie. Było mniej projektów dotyczących zmian klimatycznych. Swoimi spostrzeżeniami na temat pracy w jury festiwalu, kampanii i trendów po tegorocznej jego edycji dzieli się Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL. więcej
|
Cut The Mustard z obsługą marki Książęce
Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączyła marka piwa Książęce, produkowanego przez Kompanię Piwowarską. więcej
|
Brita klientem agencji Peppermint
Agencja Peppermint powered by Quad, wygrała przetarg na wielokanałową obsługę marki Brita oraz wprowadziła lokalnego brand hero marki. więcej
|
Arkadiusz Mogiła wrócił do agencji Insignia
Arkadiusz Mogiła dołączył do agencji Insignia obejmując stanowisko head of strategy. Odpowiada m.in. za rozwój kompetencji teamu strategicznego agencji. To jego powrót do agencji, w której pracował już przez rok, w latach 2022-2023. więcej
|
dentsu Polska wprowadza zmiany w strukturze, odchodzi Jacek Celiński
Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze w ramach budowania organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie. Przekształcono linie serwisowe Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki - praktyka kreatywna i praktyka mediowa. więcej
|
Shell na wakacje obniża ceny paliw nawet o 40 groszy
Sieć stacji paliwowych Shell wystartowała z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września. więcej
|
Digital Kingdom po wygranym przetargu poszerza współpracę z Circle K
Digital Kingdom po czterech latach stałej współpracy z Circle K, wygrywa przetarg i rozszerza współpracę z klientem. W ramach nowej umowy, Digital Kingdom będzie wiodącą agencją digital odpowiedzialną za aktywności we wszystkich touch pointach. więcej
|
Bioderma promuje kosmetyki do skóry wrażliwej
Naos Poland rozpoczęło ogólnopolską kampanię marki Bioderma, promującą produkty do oczyszczania z linii Sensibio - przeznaczone dla skóry wrażliwej. Za przygotowanie strategii oraz realizację działań mediowych kampanii 360 odpowiedzialna jest Salestube, należąca do Group One. więcej
|
Kerris z obsługą mediową i SEO marki Oclean
Agencja Kerris rozszerza współpracę z Oclean, marką szczoteczek sonicznych do zębów, irygatorów oraz akcesoriów do higieny jamy ustnej. Od teraz agencja odpowiada za działania z zakresu performance marketingu na rynku niemieckim oraz za SEO w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. więcej
|
Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową - pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino. materiał reklamowywięcej |
|
|
Burda z nową szefową serwisów kulinarnych
Anna Urbańska objęła stanowisko redaktorki naczelnej serwisów kulinarnych z portfolio Burda Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie odpowiadać za współtworzenie i realizację strategii contentowej, social mediowej oraz rozwój serwisów przyslijprzepis.pl, mojegotowanie.pl oraz gotujmy.pl. więcej
|
Państwowy ubezpieczyciel chce zmiany we władzach Agory
Otwarty Fundusz Emerytalny PZU Złota Jesień, należący do państwowego giganta PZU, zaproponował swojego nowego przedstawiciela do rady nadzorczej Agory. więcej
|
PTWP zmienia rynek giełdowy. Jak reagują inwestorzy?
W środę spółka Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP), wydająca magazyny specjalistyczne i organizująca eventy, zadebiutowała na głównym rynku warszawskiej giełdy. Jej akcje drożały nawet o ponad 25 proc. więcej
|
Bogusław Chrabota w zarządzie Repropolu
Członkiem zarządu Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol z grupy autorów został Bogusław Chrabota - dziennikarz, publicysta i pisarz, od 2013 roku redaktor naczelny ,,Rzeczpospolitej". więcej
|
Nowy podcast Onet Audio. Prowadzącą znana aktorka
Onet Audio (Ringier Axel Springer Polska) oferuje nowy podcast Anny Dereszowskiej ,,Mamy, tak jak jest". To format o macierzyństwie, który co piątek emitowany jest także na portalu Ofeminin.pl oraz na popularnych platformach podcastowych. więcej
|
|
|
Posłowie debatowali o nowym prawie autorskim. Wydawcy pominięci, apelują do posłów
Sejm przegłosował w środę projekt nowelizacji prawa autorskiego. Do posłów specjalny list napisali w sprawie regulacji wydawcy, m.in. Wirtualna Polska, RASP czy Agora. ,,Obecny projekt jest niekorzystny dla polskich mediów" - alarmują. więcej
|
Netflix nakręcił serial dokumentalny o polskim rapie
Wygląda na to, że Netflix zainteresował się tematyką polskiego podwórka rapowego. Dopiero co ogłosił castingi dla chętnych do udziału w programie ,,Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska", a teraz dowiedzieliśmy się, że serwis stworzył dokument o polskich raperach. więcej
|
Allegro z nową usługą dostaw. Połączy różnych operatorów
Na Allegro pojawiła się kompleksowa usługa logistyczna Allegro Delivery, łącząca oferty różnych operatorów. Jej pierwszymi partnerami są One by Allegro i Orlen Paczka. więcej
|
Afera w ministerstwie kultury. CBA zatrzymało siedem osób
Centralne Biuro Antykorupcyjne - na polecenie Zachodniopomorskiego Pionu PZ Prokuratury Krajowej - zatrzymało siedem osób w śledztwie dotyczącym m.in. powoływania się na wpływy w MKiDN. Jak nieoficjalnie dowiedziała się PAP, aresztowano w tej sprawie Ryszarda S. - brata byłego wiceszefa MKiDN Jarosława Sellina. więcej
|
Sławomir Dębski odwołany z PISM. Od niedawna prowadzi flagowy format Kanału Zero
Premier Donald Tusk odwołał Sławomira Dębskiego ze stanowiska dyrektora Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych. więcej
|
Zmiana na czele śląskiego serwisu. Poprzedni naczelny odszedł do Polska Press
Redakcja regionalnego portalu Ślązag (Media Operator) i 11 serwisów lokalnych będzie mieć nową szefową. Od 1 lipca 2024 r. funkcję redaktor naczelnej obejmie Katarzyna Pachelska. Na stanowisku zastąpi Marcina Zasadę. więcej
|
Rekord lajków na polskim Instagramie pobity
Znany z TikToka influencer Łatwogang pobił rekord lajków pod zdjęciem na polskim Instagramie. Twórca prześcignął Karola ,,Friza" Wiśniewskiego z jego fotką z nowo narodzoną córką. więcej
|
Nowy podcast Onet Audio. Prowadzącą znana aktorka
Onet Audio (Ringier Axel Springer Polska) oferuje nowy podcast Anny Dereszowskiej ,,Mamy, tak jak jest". To format o macierzyństwie, który co piątek emitowany jest także na portalu Ofeminin.pl oraz na popularnych platformach podcastowych. więcej
|
Polska 2050 chce nowych przepisów ws. hejtu. Będą prywatne oskarżenia?
Dziewięcioro posłanek i posłów Polski 2050 rozpoczęło prace nad projektem ustawy antyhejterskiej. Jak powiedział PAP przewodniczący zespołu Łukasz Osmalak, każdy ma prawo wyrażać opinię na dany temat, ale należy to robić pod swoim nazwiskiem, a nie chować się za anonimowością. więcej
|
Magnum inspiruje przyjemnością i zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ilu wyborców gotowych zagłosować w wyborach prezydenckich na Mastalerka, ilu na Żukowską? Nowy sondaż
Z najnowszego sondażu prezydenckiego Research Partner wynika, że największe szanse na prezydenturę w elektoracie prawicy ma Mateusz Morawiecki, a obecnej koalicji rządzącej - Rafał Trzaskowski. W stawce pojawiły się nowe nazwiska - prezydenckiego doradcy Marcina Mastalerka oraz Anny Marii Żukowskiej z Lewicy. więcej
|
W tym roku będziemy mniej oszczędni na wakacjach
3/4 Polaków planuje w tym roku kilkudniową lub dłuższą podróż, najczęściej w Polsce. Na zakupy realizowane podczas tych wyjazdów planujemy przeznaczyć podobny budżet do ubiegłorocznego, ale możemy podejść do wydatków mniej oszczędnie - pokazuje najnowszy raport ,,Zakupy podczas wyjazdów wakacyjnych", przygotowany przez firmę Inquiry. więcej
|
W tym roku w wakacje jedna trzecia Polaków zostanie w domu
Wielu Polaków, chociaż ma wiele zaległego urlop, nie wykorzysta go na wakacyjny wyjazd. 29 proc. ankietowanych planuje spędzić długi urlop w domu - wynika z badania No Fluff Jobs, portalu z ogłoszeniami o pracy. więcej
|
Polacy planują wydać na letnie wakacje ponad 4350 zł
Na wakacyjną podróż jesteśmy gotowi wydać w tym roku średnio 4 354 zł - wynika z badania "Wakacje 2024. Plany wyjazdowe i zakupowe Polaków" przeprowadzonego w maju tego roku przez Amazon.pl oraz IBRIS z okazji nadchodzącego Prime Day. więcej
|
|
|
Konkurs The Next Gen of PR rozstrzygnięty
Zwyciężczyniami konkursu The Next Gen of PR 2024, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak z agencji K+PR. To one będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). więcej
|
Grayling otwiera hub strategiczno-kreatywny na Europę Środkowo-Wschodnią
Agencja Grayling ogłosiła, że otwiera IGNITE CEE, nowy hub strategiczno-kreatywny z centralą w Warszawie. Firma chce w ten sposób rozwijać swoją ofertę dla aktualnych i nowych klientów w zakresie strategii i kreacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. więcej
|
|
|