|
|
|
|
|
|
|
Będzie wielki remont studia TVN24 i ,,Faktów" TVN
TVN Warner Bros. Discovery ruszy w najbliższych tygodniach z remontem newsroomu z którego nadawane są programy kanału TVN24 i ,,Fakty" TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym realizacja programów newsowych grupy przeniesie się m.in. do studiów wirtualnych. więcej
|
Liga Mistrzów w Canal+ w jakości 4K? Nadawca odpowiada
Choć Canal+ Polska szczegółowo poinformował o planach dotyczących transmisji z Ligi Mistrzów, to w komunikacie zabrakło informacji o dostępności rozgrywek w jakości Ultra HD. - UEFA w tym momencie nie gwarantuje żadnej określonej liczby transmisji w jakości 4K - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy. więcej
|
Była korespondentka Telewizji Polskiej w TV Republika
Dominika Ćosić rozpoczęła współpracę z TV Republika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu br. Ćosić po ośmiu latach rozstała się z Telewizją Polską, gdzie pracowała w roli korespondentki w Brukseli. więcej
|
TVP1 umocniła pozycję lidera. TVP Sport przed TV Republika
Dzięki transmisji z meczów Euro 2024 telewizyjna Jedynka umocniła pozycję lidera w czerwcu br., a kanał TVP awansował do czołówki najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Trafiła do niej też TV Republika, notująca wzrosty od grudnia ub.r. więcej
|
Była prezenterka "Wiadomości" i TVP Info w TV Puls. Poprowadzi odświeżony program
TV Puls planuje odświeżenie informacyjno-kulturalnego programu "Taki jest świat", który jest tam emitowany od 15 lat. Na jesieni format powróci, ale z zupełnie nową prowadzącą i zmienionej odsłonie. Do roli gospodyni wybrano Annę Bogusiewicz, która wcześniej pracowała m.in. w "Wiadomościach" TVP. więcej
|
TV Republika: prawie cztery razy mniej reklam, ceny spotów w dół
W czerwcu w TV Republika reklamowało się tylko 71 firm i wyemitowano blisko 4 razy mniej reklam niż rok temu. Niższe są też ceny spotów - teraz kosztują połowę tego co w marcu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Wniosek w sprawie stacji Wiadomości24 w KRRiT. ,,Byliśmy gotowi uruchomić ją już w grudniu"
Grupa MWE Networks zabiega o zmianę nazwy kanału Zakupy24.TV na Wiadomości24. - Wpłynął wniosek. Będzie rozpatrywany na jednym z najbliższych posiedzeń - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. Michał Winnicki właściciel firmy nie kryje, że stacje chciał uruchomić już w grudniu, kiedy doszło do zmian w TVP. więcej
|
Canal+ Polska zaczyna sprzedaż pakietów z Ligą Mistrzów
Mecze Ligi Mistrzów abonenci Canal+ Polska będą mogli oglądać dzięki pakietowi Super Sport. Kosztuje 20 zł (z zobowiązaniem) lub 30 zł (bez zobowiązania) miesięcznie. 75 zł kosztuje natomiast paczka Entry+ Canal+ Więcej Sportu z pełną paczką Canal+, Ligą Mistrzów, Eleven Sports i Viaplay Medium. więcej
|
InPost zatrudnił byłego dyrektora z Telewizji Polskiej
Były dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski został dyrektorem ds. sponsoringu sportowego w firmie InPost. Wcześniej Szkolnikowski podkreślał, że nie przewiduje powrotu do mediów. więcej
|
Pełna lista uczestników nowej edycji "Twoja twarz brzmi znajomo"
W połowie lipca tego roku ruszy realizacja 21. edycji show "Twoja twarz brzmi znajomo", którą jesienią pokaże Polsat. Znana jest pełna lista ośmiu uczestników, którzy wezmą udział w nowej serii programu. więcej
|
Wraca kultowy serial. Nowe odcinki od września
Od września telewizyjna Czwórka (należąca do Telewizji Polsat) będzie emitować premierowe odcinki serialu animowanego ,,Włatcy móch". Animacja wraca po ponad dekadzie przerwy. więcej
|
Prezydent podpisał ustawę likwidującą media publiczne. Dzieje się na Słowacji
Niepokojące wieści płyną ze Słowacji, gdzie rządząca większość zdołała przeforsować rozwiązanie spółki zarządzającą mediami publicznymi i tym samym usunięcie jego kierownictwa. Ustawę, która potencjalnie może doprowadzić do uzależnienia telewizji i radia od polityków, podpisał też prezydent Peter Pellegrini. Głos sprzeciwu płynie za to z Komisji Europejskiej. więcej
|
KRRiT zarzuca rządowi Tuska łamanie konstytucji. Żądają tego w imieniu TV Republika
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozesłała stanowisko, w którym protestuje przeciwko niewpuszczaniu dziennikarzy TV Republika na niektóre konferencje członków rządu. Zdaniem regulatora, obóz rządzący łamie konstytucję, ustawę o prawie prasowym, a także ustawę o dostępie do informacji publicznej. więcej
|
Polski serial "Doppelganger. Sobowtór" w tym tygodniu na Max. Cztery odcinki thrillera z Jakubem Gierszałem
W piątek 5 lipca na platformie Max pojawi się nowy polski serial pt. "Doppelganger. Sobowtór". Czteroodcinkowy thriller z Jakubem Gierszałem, Tomaszem Schuchardtem i Andrzejem Sewerynem to jedna z nowości przygotowanych na pierwszy miesiąc funkcjonowania serwisu w Polsce. O czym opowie? więcej
|
Pracował w TVP przez trzy dekady. Znany komentator przeszedł do Polsatu
Jacek Jońca nie jest już pracownikiem TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Komentator sportowy współpracuje obecnie z Polsatem, gdzie ma pracować przy spotkaniach Wimbledonu. więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" ogłasza pierwszą uczestniczkę nowego sezonu
W jesiennej edycji show Polsatu ,,Twoja twarz brzmi znajomo" wystąpi aktorka, piosenkarka i prezenterka Patricia Kazadi. To pierwsza uczestniczka 21. serii formatu ogłoszona przez stację. więcej
|
Zmarł montażysta z TVP
Nie żyje Wojciech Ehrlichmann - montażysta przez lata związany z Telewizją Polską. Miał 50 lat. więcej
|
Wielkie zmiany w programie rozrywkowym TVN-u. Wracają po roku
Zapowiadany powrót programu "Lego Masters" na antenę TVN-u coraz bliżej. Jak poinformowała stacja, ruszył specjalny casting dla uczestników. Wezmą oni udział w mocno odświeżonym formacie. więcej
|
Kino Polska TV ma nową umowę z brokerem reklamowym
Firma Kino Polska TV w efekcie przetargu rozstrzygniętego jesienią ub.r. podpisała z Polsat Media umowę dotyczącą obsługi brokerskiej do końca przyszłego roku. więcej
|
Jak nadrobić lata bez przemyślanego e-marketingu? Początkowo sądziłeś, że marketing nie jest Ci potrzebny. Potem nie miałeś czasu, by śledzić możliwości, jakie daje promocja w sieci. Teraz, gdy chcesz zrobić krok naprzód, okazuje się, że rozwiązań jest dużo i niektóre są dla Ciebie zagadką. Co więcej, wyprzedzenie rywali jest o wiele trudniejsze, niż Ci się wydawało. Jak to wszystko ugryźć? Od czego zacząć i jakie opcje masz do wyboru? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezydent podpisał ustawę likwidującą media publiczne. Dzieje się na Słowacji
Niepokojące wieści płyną ze Słowacji, gdzie rządząca większość zdołała przeforsować rozwiązanie spółki zarządzającą mediami publicznymi i tym samym usunięcie jego kierownictwa. Ustawę, która potencjalnie może doprowadzić do uzależnienia telewizji i radia od polityków, podpisał też prezydent Peter Pellegrini. Głos sprzeciwu płynie za to z Komisji Europejskiej. więcej
|
|
|
|
|
Resort klimatu unieważnił przetarg tuż przed jego rozstrzygnięciem
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zamiast rozstrzygnąć przetarg na ogólnopolską kampanię dotyczącą energetyki jądrowej, unieważniło postępowanie. Wpłynęło w nim 8 ofert, a budżet miał wynosić ponad 4,8 mln zł. więcej
|
Sylwia Bomba i Greg Collins rapują reklamując Lidla
Sylwia Bomba, znana głównie z programu "Gogglebox. Przed telewizorem" w TTV wraz ze swoim partnerem Gregiem Collinsem i córką Tosią reklamują sieć sklepów Lidl Polska. więcej
|
Bank Millennium z Maciejem Musiałem zapraszają na wakacje na luzie
W nowej wakacyjnej reklamie Bank Millennium przekonuje do swobody, którą zyskujemy, korzystając z nowoczesnej aplikacji bankowej w trakcie urlopu. Kampania z udziałem aktora Macieja Musiała ruszyła właśnie w telewizji oraz internecie. więcej
|
Marcin Prokop, Kwolczi i Kuba Wojewódzki zachęcają: "Chwalcie siebie!"
Oranżada Hellena (Colian) wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem ,,Chwalcie siebie!". W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki - Kuba Wojewódzki. więcej
|
,,Daj się zakręcić" z Vito Bambino i Oreo
,,Daj się zakręcić" to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. więcej
|
Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO
LEGO, producent klocków rozstrzygnął trwający od początku ub.r. przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy globalnie wybrał Publicis One, a w Polsce będzie pracować ze Starcomem. więcej
|
LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków
LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House, rusza z inicjatywą ,,Wear Your Story", będącej drugą edycją kampanii Dbaj o Ubranie, oddaje w ręce konsumentów pulę voucherów na drobne usługi krawieckie. Partnerem akcji jest firma woshwosh. więcej
|
Sportowe nagrody w loterii Rexony
Marka Rexona serwuje klientom loterię z nagrodami, podkreślając swoje zaangażowanie w polską siatkówkę. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Cut The Mustard. więcej
|
Kerris odpowiada za rebranding Milestone Living
Agencja Kerris zwyciężyła w międzynarodowym konkursie ofert dla Milestone Living, firmy oferującej nowoczesne rozwiązania mieszkaniowe w różnych miastach Europy, skierowane głównie do studentów, młodych profesjonalistów i cyfrowych nomadów oraz seniorów. więcej
|
Rusza wakacyjna loteria wafli Familijnych ,,Mus to zobaczyć!"
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka ,,Mus to zobaczyć!" zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do Disneylandu. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. więcej
|
Mediaplus z obsługą marki Kikkoman
Mediaplus International rozpoczął współpracę z marką Kikkoman, producentem japońskich sosów sojowych. więcej
|
Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową - pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino. materiał reklamowywięcej |
|
|
Nowa aplikacja ,,Rzeczpospolitej"
,,Rzeczpospolita" zaproponowała czytelnikom nową aplikację mobilną, która pozwala na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety. więcej
|
Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Już na pierwszej stronie
"Tygodnik Powszechny" wprowadza zmiany do wyglądu makiety pisma, które zainspirował pozytywny odzew odbiorców newslettera. Czytelnicy gazety zmiany zauważą już w środowym wydaniu o numerze 27/2024. Jak zaznaczono, "celem tej ewolucji jest podkreślenie (...) to pismo, które nie ma jednego punktu widzenia, ma - jak jego redakcja - szerokie horyzonty". więcej
|
Kolejne przejście z Gazeta.pl do "Newsweeka"
Dominik Szczepański poinformował, że rozstaje się z portalem Gazeta.pl (Agora) i dołącza do ,,Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska). To kolejne takie przejście po transferze Jacka Gądka. więcej
|
|
|
Znane wydawnictwo ma nowego właściciela. Kupił je fundusz inwestycyjny
Spółka Marquard Media Polska, która była w upadłości, została w końcu sprzedana. Jej nowym właścicielem został fundusz inwestycyjny Venture Capital 2.0., który specjalizuje się w start-upach i tzw. distressed assets. Prezesem spółki jest Tomasz Musiał. więcej
|
Google Poland zarabia rekordowo. Ma już 1,4 tys. pracowników
Spółka Google Poland w ub.r. osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w swojej historii. Jej przychody poszły w górę o 18,6 proc. do 1,27 mld zł, a zysk netto - z 69,6 do 100,88 mln zł. więcej
|
Serwis android.com.pl wzmacnia zespół. Transfer m.in. z WP
Do serwisu technologicznego android.com dołączyli Konstanty Młynarczyk i Maciej Piotrowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Współpracę z serwisem zaczęła też Sonia Gulina. więcej
|
Dziennikarz sportowy przechodzi z Goniec.pl do o2.pl
Dziennikarz sportowy Karol Osiński rozstał się z portalem Goniec.pl (Iberion) i dołączył do o2.pl (Wirtualna Polska). więcej
|
Obrzydliwy fejk news o Rafale Brzosce w sieci. Oburzony biznesmen z apelem
W sieci krąży ostatnio fejk news dotyczący życia prywatnego twórcy InPostu Rafała Brzoski i jego partnerki Omeny Menash. ,,Wierzę, że organy ścigania dorwą tych, którzy za tym stoją, a ja zamierzam dorwać tych, którzy czerpią z tych przestępstw korzyści finansowe - chociażby w postaci reklam" - grzmi wściekły biznesmen. więcej
|
Grupa naTemat zarobiła mniej. Przez wzrost kosztów i niższe dywidendy
W ub.r. spółka Glob360, zarządzająca m.in. portalem naTemat.pl, przy spadku wpływów o 4 proc. i wzroście kosztów operacyjnych o 8,3 proc. zarobiła na czysto 1,1 mln zł, o ponad połowę mniej niż przed rokiem. więcej
|
Minister cyfryzacji spotkał się w USA z przedstawicielami Google i Mety. Dziennikarze pytają: a co z sytuacją mediów?
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski przybył z wizytą do USA. W San Francisco, mieście znanym z Doliny Krzemowej, spotkał się z przedstawicielami firm Palo Alto Networks - Nvidia Intel, Visa, Google i Meta. Dziennikarze komentujący wizytę dopytują, czy wicepremier pytał big techy o wynagrodzenia dla polskich mediów za korzystanie z ich treści. więcej
|
Niższe ceny tylko dla klubowiczów. E-sklepy odzieżowe z zarzutami
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił trzy zarzuty spółce AzaGroup dotyczące jej sklepów internetowych z odzieżą Renee.pl i Born2Be.pl. Według regulatora platformy nie dostosowały się do wymogów dyrektywy Omnibus i mogły wprowadzać klientów w błąd co do promocji cenowych. więcej
|
Plaga oszustw w internecie. Jak sobie z nimi poradzić? Blisko 5,5 mln internautów w 2023 roku uniknęło utraty danych lub oszczędności. CERT Orange Polska w zeszłym roku zablokował rekordową liczbę 360 tys. fałszywych witryn. Przestępcy podszywali się pod polskie media, sprzedawali nieistniejące pakiety płatnej telewizji, a nawet żądali przelewu za niepublikowanie kompromitujących nagrań. materiał reklamowywięcej |
|
|
Oto najbardziej cenione marki w oczach Polaków. Liderem gigant e-commerce
Marka Allegro dominuje w nowym badaniu YouGov BrandIndex, sprawdzającym oceny Polaków różnych marek. więcej
|
W reklamach telewizyjnych jest coraz więcej osób po pięćdziesiątce
W 2024 roku zwiększył się udział osób powyżej 50. roku życia w reklamach telewizyjnych, jednak mimo zauważalnego trendu odsetek ten pozostaje niższy od rzeczywistego udziału osób 50+ w populacji - wynika z najnowszego badania biura reklamy i marketingu TVP. więcej
|
Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek
Aż 22 proc. pracowników po 50-tce w branży komunikacyjnej doświadczyło dyskryminacji w miejscu pracy z uwagi na swój wiek - wynika z raportu ,,50-latkowie w branży reklamowej" agencji Mediahub, w której zdiagnozowano napięcia wynikające z dyskryminacji ze względu na wiek. więcej
|
Polacy im starsi, tym bardziej skorzy do pracy? Nowe badanie
Z wiekiem spada poparcie Polaków dla 4-dniowego tygodnia pracy, chociaż to Zetki najbardziej obawiają się, że spowoduje on spadek wynagrodzeń - wynika z badania ClickMeeting. Polacy, niezależnie od wieku, woleliby pracować 4 dni w tygodniu po 8 godzin niż przez 5 dni po 6,4 godziny. więcej
|
|
|
Koniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR
Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR), wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem, opracował nowy standard mierzenia skuteczności działań PR. W ramach tej inicjatywy powstał specjalny kalkulator umożliwiający automatyczne wyliczenie wskaźnika bazującego na przeliczaniu łącznego zasięgu danej kampanii przez populację grupy docelowej. więcej
|
Jolanta Stryjczak odpowiada za komunikację korporacyjną Shein
Do zespołu platformy e-commerce Shein dołączyła Jolanta Stryjczak. Objęła stanowisko szefowej komunikacji korporacyjnej marki w Polsce, regionie CEE i krajach nordyckich. więcej
|
Prokuratura bierze się za Polską Fundację Narodową. Chodzi o akcję, gdy w zarządzie był Świrski
Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej (PFN). Chodzi o kampanię ,,Sprawiedliwe Sądy" z 2017 roku. W zarządzie PFN był wówczas Maciej Świrski, obecnie przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej
|
Giełdowy sukces lidera Konfederacji. Akcje mocno drożeją w debiucie
We wtorek kancelaria prawna Mentzen, należąca do fundacji rodzinnej Sławomira Mentzena - jednego z liderów Konfederacji, zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Akcje spółki zdrożały o ponad 50 proc. więcej
|
Były analityk Polityki Insight w resorcie rodziny, pracy i polityki społecznej
Kastor Kużelewski rozpoczął pracę eksperta w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, kierowanym przez Agnieszkę Dziemianowicz-Bąk z Lewicy. Przeszedł z Polityki Insight. więcej
|
Sarota PR rozwija ofertę digitalową
Agencja Sarota PR poszerza budowaną od 12 lat ofertę digital marketingową i uruchamia stronę Sarota Digital. Za ofertę odpowiada wiceprezes firmy Jakub Misiura. więcej
|
Anna Wereta w agencji N42 Creative Solutions
Anna Wereta objęła stanowisko head of creative w agencji N42 Creative Solutions. W ostatnim czasie pracowała jako head art director w agencji They.pl. więcej
|
K+PR wygrywa przetarg PepsiCo
PepsiCo Polska w wyniku przetargu powierza K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. więcej
|
|
|