|
|
|
|
|
|
|
Koncesje Republiki i wPolsce24 opublikowane. Jak sfinansują emisję naziemną?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesje naziemne Republiki i wPolsce24. Pierwsza ze stacji ma sfinansować opłaty koncesyjne i za emisję naziemną nie tylko z kapitału własnego, ale także wpłat darczyńców oraz wsparcia Fundacji Niezależne Media i spółek Słowo Niezależne, Niezależne Wydawnictwo Polskie. W finansowaniu wPolsce24 ma z kolei pomóc pożyczka. więcej
|
Opcja dodatkowa z Ligą Mistrzów w Canal+ online. Ile ma kosztować?
Choć abonenci satelitarni Canal+ mogą już wykupić pakiety z Ligą Mistrzów, to takiej możliwości nie mają wszyscy użytkownicy Canal+ online. Znane są tylko szczegóły dla tych, którzy mają 2-letnie zobowiązanie. - W sierpniu uruchomimy ofertę dla klientów subskrypcyjnych Canal+ online - zapewnia Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
Rada programowa TVP kontra redakcja zagraniczna TVP Info
Zdominowana przez Prawo i Sprawiedliwość Rada Programowa Telewizji Polskiej przyjęła uchwałę, w której mocno skrytykowała TVP Info za wydanie specjalne poświęcone atakowi Iranu na Izrael. Związani z obecnym obozem rządzącym członkowie gremium przesłali mediom zdanie odrębne. Zauważyli, że do dyskusji nie zaproszono przedstawicieli kanału informacyjnego. Do obu stanowisk dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TTV z rekordami finansowymi. TVN dostanie 35 mln zł
Spółka Stavka nadająca kanał TTV w ub.r. osiągnęła rekordowe w swojej historii przychody i zysk. TVN dostanie od niej 35 mln zł dywidendy. więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery z dodatkową pojemnością na satelicie
Operator satelitarny Eutelsat pochwalił się w komunikacie odnowieniem umowy z TVN Warner Bros. Discovery, dotyczącej dzierżawy transponderów. Dzięki porozumieniu firma pozyskała dodatkową pojemność, która posłuży m.in. do obsługi Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. więcej
|
Canal+ Polska bez dyrektorki marketingu
Joanna Kloskowska przestała pełnić funkcję dyrektorki marketingu Canal+ Polska i rozstała się z firmą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie wybrano jej następcy. więcej
|
TVP3 Poznań z serią o klubie piłkarskim
Od wtorku TVP3 Poznań emituje serię dokumentalną ,,Warci, niewarci". W cyklu Aleksandry Kropielnickiej stacja przybliża codzienne funkcjonowanie klubu piłkarskiego Warta Poznań, który nadchodzący sezon rozegra w Betclic 1. Lidze. więcej
|
Romaszewska-Guzy odpowiada na zarzuty i wbija szpilę TVP. ,,Jak wydmuszka"
Agnieszka Romaszewska-Guzy wystosowała oświadczenie w odpowiedzi na zawiadomienie złożone przez TVP do Prokuratury. - Stanowczo protestuję, jakoby w kierowanej przeze mnie TV Biełsat dochodziło do malwersacji i były wystawiane fałszywe faktury na usługi informatyczne - napisała. Przy okazji wbiła szpilę obecnemu kierownictwu Telewizji Polskiej. więcej
|
Jerzy Stuhr nie żyje. Jeden z najwybitniejszych polskich aktorów miał 77 lat
Jerzy Stuhr - jeden z najwybitniejszych polskich aktorów w dziejach - nie żyje. Informację w rozmowie z Onetem przekazał jego syn Maciej Stuhr. Po raz ostatni 77-latek pojawił się na scenie w spektaklu "Geniusz". więcej
|
TV Republika ujawnia, ile wpłacili jej widzowie. To miliony zł
Przez pięć miesięcy Telewizja Republika otrzymała 6,5 mln zł wpłat od swoich widzów. Stacja pozyskała też kilka mln zł od swoich akcjonariuszy i innych podmiotów zarządzanych przez Tomasza Sakiewicza. więcej
|
Wiemy, kiedy Senat zajmie się nowelizacją prawa autorskiego. Rada Polskich Mediów apeluje
Wtorkowy poranek przyniósł kolejne informacje na temat posiedzenia senackiej komisji kultury, która będzie debatować na przegłosowaną w Sejmie nowelą prawa autorskiego. Zgodnie z ostatnimi medialnymi doniesieniami senatorowie nie zbiorą się 9 lipca. Nowa data do 11 lipca, już po spotkaniu Donalda Tuska z wydawcami. więcej
|
Maciej Świrski nie trafi przed Trybunał Stanu? Posłowie PiS zaskarżyli uchwałę do TK
Grupa posłów PiS reprezentowanych przez Krzysztofa Szczuckiego oraz Pawła Szrota wystąpiła z nowym wnioskiem do Trybunału Konstytucyjnego. Sprawa dotyczy szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego, a dokładniej mówiąc przepisów pozwalających na postawienie go przed Trybunałem Stanu. więcej
|
Ważny zwrot akcji ws. posiedzenia senackiej komisji kultury. Poczekają na rozmowy Tuska z wydawcami
Według pierwotnego planu we wtorek 9 lipca miało odbyć się posiedzenie senackiej komisji kultury, na którym planowano zająć się kontrowersyjną nowelizacją prawa autorskiego. Jak jednak donosi portal Money.pl, do spotkania senatorów nie dojdzie. To pokłosie wcześniejszej decyzji Donalda Tuska. więcej
|
Bank Pekao S.A. partnerem Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci W piątek, 5 lipca rozpoczęła się tegoroczna odsłona Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci. Jednym z partnerów wydarzenia jest Bank Pekao S.A. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GPW DAI pod znakiem zapytania? Spółka ma nowego wiceprezesa
Michał Wigurski został członkiem rady nadzorczej delegowanym do pełnienia funkcji wiceprezesa GPW DAI SA. Giełda Papierów Wartościowych jest w trakcie analizy potencjału tego projektu. więcej
|
Carlsberg Polska ma nowego wiceprezesa ds marketingu
Nowym członkiem zarządu i wiceprezesem ds. marketingu w Carlsberg Polska został Piotr Chęcielewski - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. To jego powrót do firmy po kilkuletniej przerwie - wcześniej przepracował w niej ponad 10 lat. więcej
|
iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży
Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki. więcej
|
,,Bycie kobietą nie musi boleć" w kampanii No-Spa Max
,,Bycie kobietą nie musi boleć" to hasło nowej kampanii No-Spa Max zrealizowanej przez Publicis Worldwide, która ruszyła 1 lipca. Działania obejmujące digital oraz social media zostały zrealizowane na rynek Polski oraz CEE. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. więcej
|
"Wróć do strefy komfortu" zachęca Kubota w jubileuszowej kampanii
W ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zespół Havas Play (Havas Media Network) zrealizował dla marki Kubota kampanię pod hasłem ,,Wróć do strefy komfortu", którą brand świętuje 30 lat istnienia i komunikuje nowe kolekcje swoich produktów. więcej
|
Alior Bank sponsorem Narodowej Drużyny Esportu
Alior Bank po raz kolejny angażuje się w gamingową inicjatywę i wspiera Narodową Drużynę Esportu, która już w lipcu rozegra europejski etap kwalifikacji. Stawką jest awans na mistrzostwa świata w Rijadzie, organizowane przez IESF (International Esports Federation). więcej
|
PZU promuje ubezpieczenia domu
Firma ubezpieczeniowa PZU promuje ofertę ubezpieczenia domu zachęcając, by w wakacje nie zostawiać go bez opieki. więcej
|
Garden of Words Group rozwija współpracę z content creatorami
Agencja Garden of Words Group do zakresu usług w digital marketingu wprowadza usługę dedykowaną klientom poszukującym kreatywnych i wyróżniających materiałów na kanały SoMe, tworzonych we współpracy z content creatorami. więcej
|
Compeed z nową platformą komunikacyjną
Marka Compeed, z portfolio Perrigo Poland ruszyła z pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej: "Compeed uratuje Twój dzień". Za akcję odpowiadają agencje ASAP&ASAP i Spark Foundry. więcej
|
Lotnisko Chopina ma Orbitę Chillu
Marka Orbit (Mars Wrigley) w ramach nowej platformy komunikacji stworzyła Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot, a można ja odwiedzać do połowy września. więcej
|
Hotel Westin zmienił się w tusz do rzęs
Ruszyła kampania launchująca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework. Maybelline New York (L'Oréal Polska) postawiło na silną kampanię w digitalu oraz przejęcie przestrzeni miejskiej w Warszawie. Za akcję odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). więcej
|
Szymon Marciniak twarzą kampanii Aluprof ,,Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami"
Producent systemów aluminiowych dla budownictwa Aluprof rozpoczyna kampanię ,,Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami", której twarzą został międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak. więcej
|
Budynek po słynnym Empiku wymaga potężnego remontu. To tam natarli uczestnicy Marszu Niepodległości
Przed laty mieścił się tam jeden z najpopularniejszych salonów Empik w Warszawie. Dziś budynek przy rondzie de Gaulle'a stoi opuszczony i wymaga generalnego remontu. Jego koszt będzie zależał od m.in od decyzji konserwatora zabytków. To tam odbyła się słynna "bitwa pod Empikiem". więcej
|
Samsung Galaxy Virtual Vibes - rusza festiwal muzyczny w metaverse
10 lipca br. odbędzie się Samsung Galaxy Virtual Vibes - pierwszy w Polsce festiwal muzyczny w metaverse, za którego ideę, przygotowanie oraz realizację odpowiada agencja Game Changer (Group One). Partnerem tytularnym wydarzenia jest Samsung Galaxy, a wystąpią na nim: Kizo, Young Leosia, Szpaku, Kacper Blonsky oraz zespół UNMUTE. więcej
|
Gdzie Polacy w tym roku pojadą na wakacje?
Jakie kierunki zagraniczne wybierają Polacy w tym roku na wakacje? A gdzie warto spędzić letni urlop w Polsce? Dlaczego warto mieć ubezpieczenie i kartę płatniczą? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dodatku "Podróże 2024". więcej
|
W WP Ads można rezerwować konkretne placementy reklamowe WP Ads, self-service Wirtualnej Polski, został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Tomasz Lis napisał tekst do "Gazety Wyborczej". Skuteczny protest redakcji
,,Gazeta Wyborcza" (Agora) rozważała publikację artykułu Tomasza Lisa. Orędownikiem pomysłu miał być Adam Michnik. Jednak po sprzeciwie ponad 100 osób z redakcji, zdecydowano, że tekst się nie ukaże - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Lis miał w swoim tekście pisać, że elektorat PiS trzeba obdarzyć "szacunkiem i życzliwością". więcej
|
Ruch coraz bardziej kurierski, a mniej prasowy. Wciąż ze stratą
W ub.r. Ruch przy spadku przychodów o 4,5 proc. zanotował prawie 70 mln zł straty. Mocno zmalały jego wpływy z kiosków i kolportaż prasy, a te z dostaw paczek niema się podwoiły. więcej
|
,,Puls Biznesu" i Bankier napędzane w internecie. Znów bez dywidendy
Bonnier Business Polska, wydawca m.in. ,,Pulsu Biznesu" i Bankiera, w ub.r. zwiększył przychody o prawie jedną piątą, głównie dzięki wzrostom w subskrypcjach - e-commerce. Przy wyższej dynamice kosztów zysk spółki zmalał z 6,4 do 6,1 mln zł. więcej
|
Wiemy, kiedy Senat zajmie się nowelizacją prawa autorskiego. Rada Polskich Mediów apeluje
Wtorkowy poranek przyniósł kolejne informacje na temat posiedzenia senackiej komisji kultury, która będzie debatować na przegłosowaną w Sejmie nowelą prawa autorskiego. Zgodnie z ostatnimi medialnymi doniesieniami senatorowie nie zbiorą się 9 lipca. Nowa data do 11 lipca, już po spotkaniu Donalda Tuska z wydawcami. więcej
|
Problemy ,,Tygodnika Powszechnego". Sprzedaż przesunięta
,,Tygodnik Powszechny" poinformował, że z uwagi na awarię drukarni, jego nowy numer w salonach Empiku, Relay i Inmedio będzie dostępny w sprzedaży dopiero od czwartku. więcej
|
Zmarła dziennikarka ,,Tygodnika Solidarność" i ,,Gazety Polskiej"
Nie żyje dziennikarka ekonomiczna Teresa Wójcik, związana m.in. z ,,Tygodnikiem Solidarność", ,,Gazetą Polską" i BiznesAlert. Miała 91 lat. więcej
|
Ważny zwrot akcji ws. posiedzenia senackiej komisji kultury. Poczekają na rozmowy Tuska z wydawcami
Według pierwotnego planu we wtorek 9 lipca miało odbyć się posiedzenie senackiej komisji kultury, na którym planowano zająć się kontrowersyjną nowelizacją prawa autorskiego. Jak jednak donosi portal Money.pl, do spotkania senatorów nie dojdzie. To pokłosie wcześniejszej decyzji Donalda Tuska. więcej
|
Biedronka odnotowuje wzrost sprzedaży prasy
Biedronka informuje, że zwiększa liczbę placówek, gdzie można dokonać zakupu prasy. W czerwcu br. sieć odnotowała wzrosty na tym polu - sprzedała o ponad 20 proc. więcej gazet i czasopism niż w analogicznym okresie rok wcześniej. więcej
|
|
|
Interia pod presją kosztów. Urosła o 9 proc.
W ub.r. Interia zwiększyła przychody reklamowe o 9 proc., a przy znacznie wyższym wzroście kosztów jej zysk netto zmalał z 15,4 do 13 mln zł. więcej
|
Wirtualna Polska znów przed RASP i Interią (Mediapanel z czerwca)
W czerwcu br. Grupa Wirtualna Polska wyprzedziła pod względem zasięgu Ringier Axel Springer Polska i Grupę Polsat-Interia. Niewielki spadek zanotowało Temu - pokazują wyniki badania Mediapanel. więcej
|
Ile polskie firmy wydają na SEO? Mamy nowe dane
Nie da się jednoznacznie oszacować kosztów SEO, a zróżnicowanie cenowe ofert jest bardzo duże - pokazuje raport WhitePress. Z najnowszego badania tej agencji wynika, że co czwarta firma przeznacza na pozycjonowanie strony ponad 20 tys. złotych miesięcznie. więcej
|
Morele ma własną markę kosmetyczną Moliv
Platforma e-commerce Morele Morele poszerza ofertę marek własnych - do portfolio dołącza Moliv. To linia kosmetyków z żywymi bakteriami probiotycznymi, produktowych na rodzimym rynku, stworzonych przez mikrobiolożki. więcej
|
Wiemy, kiedy Senat zajmie się nowelizacją prawa autorskiego. Rada Polskich Mediów apeluje
Wtorkowy poranek przyniósł kolejne informacje na temat posiedzenia senackiej komisji kultury, która będzie debatować na przegłosowaną w Sejmie nowelą prawa autorskiego. Zgodnie z ostatnimi medialnymi doniesieniami senatorowie nie zbiorą się 9 lipca. Nowa data do 11 lipca, już po spotkaniu Donalda Tuska z wydawcami. więcej
|
Ważny zwrot akcji ws. posiedzenia senackiej komisji kultury. Poczekają na rozmowy Tuska z wydawcami
Według pierwotnego planu we wtorek 9 lipca miało odbyć się posiedzenie senackiej komisji kultury, na którym planowano zająć się kontrowersyjną nowelizacją prawa autorskiego. Jak jednak donosi portal Money.pl, do spotkania senatorów nie dojdzie. To pokłosie wcześniejszej decyzji Donalda Tuska. więcej
|
W WP Ads można rezerwować konkretne placementy reklamowe WP Ads, self-service Wirtualnej Polski, został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|