|
|
|
|
|
|
|
Kabarety znów w Polsacie. Ale nie wszystkie i w nowej formule
Potwierdziły się wcześniejsze doniesienia mediów o powrocie kabaretów do Polsatu. Jesienią program z udziałem komików pojawi się na antenie stacji w sobotnim wieczornym paśmie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie miał inną formułę i skład niż ten znany z programu "Młodzi i Moralni". Wiadomo, że do współpracy z Polsatem ponownie dał się namówić m.in. Kabaret Młodych Panów. więcej
|
Polsat chce odróżnić się od TVP i TVN. Śniadaniówka z elementem znanym z wieczornych show
W nowym porannym magazynie ,,Halo tu Polsat" poza prowadzącymi i gośćmi w studiu będzie obecna także niewielka publiczność - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Program ruszy na antenie Polsatu 30 sierpnia br. więcej
|
TVN pokaże jesienią ostatni serial Player Original
Telewizja TVN zamierza w jesiennej ramówce umieścić serial ,,Klara" z Izabelą Kuną w roli głównej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wiosną br. udostępnił go serwis Player - więcej
|
Wkrótce nowy kanał naziemny. Są już zapowiedzi w innej stacji
Telewizja wPolsce.pl zaczęła informować na grafice umieszczonej nad paskiem z informacjami o zbliżającym się debiucie stacji wPolsce24 w naziemnej telewizji cyfrowej. Zgodnie z koncesją, rozpoczęcie emisji nie powinno nastąpić później niż 2 września br. więcej
|
UKE szykuje plan na pasmo UHF. Chodzi o aukcję dla telekomów
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął konsultacje dotyczące opracowania nowego planu zagospodarowania częstotliwości z zakresu 470-694 MHz. To pasmo UHF używane przez multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej. Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że ma to związek z nadchodzącą aukcją dla operatorów. więcej
|
Zmiany w Grupie MWE Networks
Marcin Kowalski nie jest już prezesem działu telewizyjnego Grupy MWE Networks. Karol Warda, wiceszef firmy informuje Wirtualnemedia.pl, że menadżer sam zrezygnował ze stanowiska, które objął jesienią 2023 roku. więcej
|
Wraca ,,Postaw nas milion". Trwają zdjęcia do nowego sezonu
Nowa edycja teleturnieju ,,Postaw na milion" coraz bliżej. Zdjęcia do 29. edycji programu telewizyjnej Dwójki trwają, czym pochwalił się w sieci jego gospodarz Łukasz Nowicki. Jak dowiedział się portla Wirtualnemedia.pl, nagranych zostanie 12 odcinków i jedno wydanie specjalne teleturnieju. więcej
|
Bianka Mikołajewska szykuje swój program w TVP. Kolejny dziennikarz w zespole
Mariusz Sepioło dołącza do redakcji nowego formatu śledczego Telewizji Polskiej kierowanego przez Biankę Mikołajewską. Ostatnio pracował dla portalu Frontstory.pl. więcej
|
Wszystko co wiemy o drugim sezonie ,,The Last of Us" Maxa
Max prezentując zwiastun seriali, które obejrzymy w najbliższym roku, opublikował zapowiedź tajemniczej roli Catherine O'Hary w drugim sezonie ,,The Last of Us", a wraz z nią pojawia się Jeffrey Wright i Isabela Merced. więcej
|
Prowadzący wraca do ,,The Voice of Poland". Wystąpił wcześniej w 10 edycjach
W 15. edycji ,,The Voice of Poland" obok Pauliny Chylewskiej prowadzącym program będzie Maciej Musiał. Aktor wraca do muzycznego talent-show po kilkuletniej przerwie. Program będzie emitowany w TVP2 od września. więcej
|
Poranny program TV Republika na razie bez Michała Rachonia. Jest zastępca
Michał Rachoń na kilka tygodni znika ze swojego porannego programu ,,#Michał Rachoń Jedziemy". W zastępstwie cykl będzie prowadził Michał Jelonek. więcej
|
,,Otwórz się na PeoPay" - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl jako "krowa, która dużo ryczy i mało mleka daje". Tak odgryza się Biedronka
W wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie emitowany jest spot, którego bohaterką jest krowa w kolorze niebiesko-żółtym. W reklamie nie ma mowy o konkretnej marce. Po kolorystyce użytej w filmie nie trudno stwierdzić, że odnosi się on do sieci sklepów Lidl Polska. więcej
|
Nowa menedżerka w marketingu Polpharmy. Przeszła z Danone
Do zespołu firmy farmaceutycznej Polpharma dołączyła Ewa Piotrowska, przez 6 ostatnich lat związana z koncernem Danone. więcej
|
,,Giganci życia" znów w reklamach Plusa
Od poniedziałku można zobaczyć nowy spot promujący ofertę Plusa Na Kartę w ramach platformy komunikacyjnej ,,Giganci życia". więcej
|
Bukmacher sponsorem klubu Sławomira Peszki
Firma bukmacherska Superbet została sponsorem klubu piłkarskiego Wieczysta Kraków. więcej
|
LOT z nowymi dodatkami do mundurów. Inspiracja Młodą Polską
Mundury personelu pokładowego i naziemnego Polskich Linii Lotniczych LOT zyskają nowe dodatki inspirowane twórczością artystów z okresu Młodej Polski. Kolekcja jest wynikiem współpracy PLL LOT z polską marką mody Lancerto. Motywem przewodnim nowych dodatków są malwy. więcej
|
,,Less plastic" w kampani Crunchips
Marka Crunchips (Lorenz) rusza z nową kampani wizerunkową zwracającą uwagę na zmniejszoną ilość plastiku w opakowaniach jednostkowych. W ramach swojej strategii łączącej radość z życia z odpowiedzialnością z jednej strony promuje radość i okazje do spotkania ze znajomymi, z drugiej odpowiedzialność za swoje produkty. więcej
|
"Smaki nostalgii" znów reklamuje Kaufland
Sieć handlowa Kaufland poszerza swoją kampanię ,,Smaki nostalgii" o nowe elementy: startuje kampania telewizyjna oraz konkurs w social mediach. więcej
|
"Ekipa na Życie" trzeci raz hasłem Grant's
Marka Grant's (Maspex) prezentuje trzecią odsłonę kampanii "Ekipa na Życie". Towarzyszy jej hasło "Najlepsze dopiero przed Nami". więcej
|
ING promuje bankowość dla dzieci
ING w najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla dzieci w wieku 6-12 lat - Konto Mobi z aplikacją Moje ING i dedykowaną kartą przedpłaconą. więcej
|
Pfleiderer Polska zmienia się w Woodeco
Pfleiderer Polska, producent materiałów drewnopochodnych, zmienił nazwę na Woodeco. Za rebranding całościowo odpowiada agencja Insignia, wybrana w przetargu. więcej
|
Mumio znów w reklamach. Promuje sklepy meblowe
W nowej kampanii reklamowej sieci sklepów meblowych Agata występuje grupa teatralna Mumio, która wcześniej przez wiele lat promowała Plusa. Natomiast bohaterkami kampanii Agata Meble były ostatnio aktorki Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. więcej
|
Nowy dyrektor zarządzający Norstat Polska. Ostatnio pracował w Bauerze
Dostawca danych do badań rynkowych Norstat Polska mianuje Marka Szymańskiego nowym dyrektorem zarządzającym. więcej
|
Lidl debiutuje na TikToku. Z twórczynią grającą pracowników Biedronki
Agencja Space Cat Industries wygrywa przetarg Lidl Polska na działania na TikToku i z influencerami. więcej
|
Janusz Chabior w akcji "Mordka się cieszy na widok Żubra"
Z początkiem sierpnia br., marka Żubr (Kompania Piwowarska) rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem ,,Mordka się cieszy na widok Żubra". W akcję zaangażował się aktor Janusz Chabior. więcej
|
Mateusz Banasiuk twarzą kampanii Vistuli
Marka Vistula kontynuuje współpracę z aktorem Mateuszem Banasiukiem. Bohater kampanii ICONS reklamuje garnitury wchodzące w skład kolekcji kapsułowej. więcej
|
Back to School - sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Rzeczpospolita" rusza z nowym serwisem dla profesjonalistów
,,Rzeczpospolita" (Gremi Media) wprowadza nowy serwis - PRO.RP.PL, opracowany z myślą o specjalistach z różnych branż, takich jak prawo, biznes, finanse i zarządzanie. Oferuje treści premium za dodatkową opłatą. więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ogłasza decyzję ws. Marcina Kąckiego. ,,Wyłącznie kwestie redakcyjne"
Redakcja ,,Gazety Wyborczej" (Agora) poinformowała, że dalsza współpraca z dziennikiem Marcina Kąckiego nie jest możliwa. Zaznaczono, że to efekt wewnętrznej procedury sprawdzającej kwestie redakcyjne, a nie postępowania prowadzonego przez komisję Agory. więcej
|
|
|
Kolejne zmiany w Wirtualnej Polsce Media. We władzach menedżer od AI
W spółce Wirtualna Polska Media, z którą właśnie pożegnała się prezeska Joanna Pawlak, stanowisko chief operating officera objął Jacek Amsterdamski. Do zespołu zarządzającego dołączył też Marcin Bartnicki. więcej
|
Stonoga atakuje Stanowskiego. W nagraniu nie zgadzają się daty
Zbigniew Stonoga ujawnił nagranie mające pochodzić z kolegium redakcyjnego Kanału Zero. W dyskusji z podwładnymi Krzysztof Stanowski zniechęca do opisywania nowych doniesień o Funduszu Sprawiedliwości. Przy czym w nagraniu mowa o wydarzeniu, które nastąpiło tydzień później, a Kanał Zero informował o aferze z Funduszem Sprawiedliwości. Stanowski w poniedziałek nie skomentował sprawy. więcej
|
Historyczny wyrok ws. Google. Chodzi o monopol na kluczowym rynku
Amerykański sąd federalny wydał przełomowy wyrok w sprawie Google. Stwierdzono w nim, że gigant technologiczny stosował praktyki monopolistyczne na rynku wyszukiwarek internetowych. więcej
|
Ile sezonów serialu ,,Bridgertonowie" chce wyprodukować Netflix?
Julia Quinn, autorka bestsellerowej serii składającej się z ośmiu książek, którą Shonda Rhimes zaadaptowała na potrzeby jednego z najpopularniejszych seriali Netfliksa pt. ,,Bridgertonowie", powiedziała magazynowi ,,People", że tytuł od początku był planowany na wiele sezonów. więcej
|
Była partnerka demaskuje patostreamera. ,,13 lat miała, wiesz o tym"
Według materiałów zebranych m.in. przez jego byłą partnerkę patostreamer Tomasz Chic (właściwie Tomasz Galewski) nawiązywał bliskie kontakty z dziewczynami mającymi poniżej 15 lat. Sprawę ujawnił influencer Michał Baron, znany jako Boxdel. więcej
|
TikTok wycofuje z Europy program lojalnościowy. To skutek unijnej dyrektywy
TikTok zobowiązał się do trwałego wycofania programu lojalnościowego TikTok Lite Rewards z Unii Europejskiej - podała w poniedziałek Komisja Europejska. Ma to związek z postępowaniem wszczętym w Brukseli w sprawie dostosowania działania tej aplikacji do unijnej ustawy o usługach cyfrowych (DSA). więcej
|
WPlatform dla niezależnych wydawców Wirtualna Polska Holding z myślą o niezależnych wydawcach internetowych udostępniła WP Platform - zestaw autorskich narzędzi do efektywnego zarządzania treściami i ofertą reklamową. Pierwszym partnerem platformy został serwis Panoramaplock.pl. O korzystaniu z WPlatform opowiada Anna Piotrowska, prezes i redaktor naczelny serwisu. materiał reklamowywięcej |
|
|