|
|
|
|
|
|
|
Rusza dodatkowa stacja TV Republika. ,,Myślimy o trzech kanałach"
Od czwartku poza informacyjno-publicystyczną Republiką w internecie ma nadawać stacja TV Republika o profilu uniwersalnym. Jarosław Olechowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że firma myśli już o kolejnych kanałach tematycznych. więcej
|
Max udoskonala system rekomendacji. Widzowie mają dłużej korzystać z platformy
Serwis streamingowy Max w Stanach Zjednoczonych zmodyfikował zawartość swojej strony głównej. Treści związane z zainteresowaniami użytkownika pojawiają się teraz znacznie wyżej. Wprowadzono również nowy system rekomendacji. Zmiany powodują, że subskrybenci spędzają z produkcjami platformy więcej czasu. więcej
|
Gigantyczna strata właściciela TVN. Przecenił telewizję
W zeszłym kwartale przychody Warner Bros. Discovery zmalały o 6 proc. do 9,7 mld dolarów, a wskutek odpisów dotyczących głównie telewizji strata netto sięgnęła 10 mld. Platformy streamingowe firmy przekroczyły pułap 100 mln subskrybentów. więcej
|
,,Fizjoterapeuta i chiropraktyk" w ,,Pytanu na śniadanie". Interweniuje izba zawodowa
Po jednym z wydań programu ,,Pytanie na śniadanie" Krajowa Izba Fizjoterapeutów domaga się sprostowania. Czekała ponad miesiąc na odpowiedź ze strony TVP, która przekazała następnie, że odmawia wykonania wniosku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Google pokazuje nowe przystawki do streamingu
Google zaprezentował urządzenie Google TV Streamer 4K, które jest następcą przystawek typu Chromecast. Przedsprzedaż odtwarzacza, który może dać nowe życie starym telewizorom, ruszyła 6 sierpnia. Sprzęt pojawi się na rynku 24 września. Ma kosztować 99,99 dol. w Google Store lub za pośrednictwem innych sklepów. więcej
|
Nowe polskie propozycje na kanałach A+E Networks
Na kanałach History Channel oraz Crime+Investigation Polsat (A+E Networks) pojawią się od września br. nowe polskie produkcje. więcej
|
Disney z pierwszym zyskiem w streamingu. Telewizja dalej maleje
W zeszłym kwartale segment streamingowy Disneya, obejmujący głównie platformy Disney+, Hulu i ESPN+, osiągnął pierwszy w historii zysk operacyjny. Dalej maleją natomiast wyniki pionu telewizyjnego koncernu. więcej
|
TV Republika bez wstępu na konferencje. Szef kancelarii premiera wyjaśnia
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wyjaśnia, że reporterzy TV Republika nie są wpuszczani na konferencje rządowe z powodu złamania ,,zasad dotyczących udziału w wydarzeniu". - Zapewniam, że nie zabraknie nam determinacji w walce o obronę praw i wolności obywatelskich - grzmi w mediach społecznościowych Jarosław Olechowski, szef wydawców TV Republika. więcej
|
Kino Polska TV z rekordowym zyskiem wiosną
W drugim kwartale 2024 roku grupa kapitałowa Kino Polska TV według wstępnych danych przy wzroście przychodów o 8 proc. zarobiła na czysto 17,6 mln zł. To jej rekordowa rentowność w drugim kwartale. więcej
|
Wyróżnienia dla Szpakowskiego, Gurjewa i Babiarza. Za olimpijski staż
Z okazji 100-lecia Światowego Stowarzyszenia Prasy Sportowej (AIPS) uhonorowano dziennikarzy, którzy relacjonowali minimum dziesięć edycji igrzysk olimpijskich. W tej grupie są m.in. Dariusz Szpakowski, Cezary Gurjew, Marek Rudziński, Wojciech Atys i Przemysław Babiarz. więcej
|
,,Otwórz się na PeoPay" - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biedronka goni reklamowo Lidla. Ile wydają inni marketerzy? (Top10)
W pierwszej połowie roku media zarobiły na reklamach ponad 10 proc. więcej niż przed rokiem. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły: Procter&Gamble Polska, Jeronimo Martins Polska i Lidl Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
2 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym resortu cyfryzacji
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje reklamowe do przetargu na obsługę kampanii internetowej, która dotyczyć będzie kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Jej budżet to 2 mln zł. więcej
|
Będzie nowa kampania o zbyt szybkiej jeździe. Ministerstwo szykuje przetarg
Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Infrastruktury szykuje przetarg dotyczący realizacji nowej kampanii społecznej dot. przekraczania dopuszczalnej prędkości. Zaprasza agencje do składania odpowiedzi na zapytanie, by móc oszacować wartość planowanych działań. więcej
|
Aleph wyłącznym partnerem Pinterest w Polsce
Pinterest rozszerza współpracę z Aleph na rynku polskim oraz kilku wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Aleph będzie od teraz wyłącznym partnerem tej platformy i całościowo przejmuje obsługę reklamodawców w Polsce i regionie CEE. Jednocześnie Aleph staje się też partnerem reklamowym Pinterest na kilkunastu nowych rynkach świata, w regionach: LATAM, Azji, Środkowego Wschodu oraz Afryki. więcej
|
Grażyna Sudzińska-Amroziewicz nową prezes Link4
Rada Nadzorcza państwowego ubezpieczyciela Link4 powołała w skład zarządu Grażynę Sudzińską-Amroziewicz, powierzając jej funkcję prezesa zarządu pod warunkiem uzyskania zgody Komisji Nadzoru Finansowego. więcej
|
Hotel Marriott znika z Warszawy
Warszawski Marriott Hotel żegna się z globalną siecią Marriott International. Jego właściciel toczy z nią spory prawne dotyczące m.in. płatności za czas lockodownów covidowych. więcej
|
Paczki z GLS do odbioru i nadania w popularnych dyskontach
Od sierpnia można odbierać paczki GLS i nadawać zwroty w ponad 900 sklepach Lidl. Partnerstwo jest największą dotąd współpracą GLS z siecią detaliczną w Polsce. więcej
|
Narodowy Fundusz Zdrowia edukuje: ,,Zdrowie na pierwszym planie"
Narodowy Fundusz Zdrowia przygotował serię filmów edukacyjnych pod szyldem ,,Zdrowie na pierwszym planie". Pierwszy odcinek poświęcony jest przyczynom otyłości u dzieci. Kolejne publikowane są co dwa tygodnie na kanale YouTube Akademia NFZ. więcej
|
Anna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w Saatchi&Saatchi
Anna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w agencji Saatchi & Saatchi. Jako creative technology director odpowiadać będzie za wprowadzenie w działaniach agencji innowacyjnego podejścia do łączenia kreatywności i najnowszych technologii. więcej
|
Volkswagen przedłuża globalną współpracę z agencją DDB
Volkswagen, flagowa marka samochodowa należąca do Volkswagen Group, przedłużyła globalny kontrakt kreatywny z agencją DDB (Omnicom) na kolejne trzy lata. Zdecydowano tak bez formalnego przetargu z udziałem innych agencji. więcej
|
Pikniki ,,800 plus" pod lupą prokuratury. Zawiadamia NIK
Prezes Najwyższej Izby Kontroli Marian Banaś przekazał, że kierowana przez niego instytucja skierowała 5 zawiadomień do prokuratury po kontroli w resortach rodziny i spraw zagranicznych, biurze Rzecznika Praw Dziecka, IPN i ZUS, w ramach wykonania budżetu za 2023 r. Chodzi m.in. o podejrzenie niegospodarności w związku z promocją programu ,,800 plus" w formie eventów. więcej
|
Perlux z nową identyfikacją wizualną
Polski producent środków czystości, Lakma Strefa ogłasza relaunch marki środków do prania Perlux. Zmianę będzie można zaobserwować w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach. więcej
|
Back to School - sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia. materiał reklamowywięcej |
|
|
Organizator z fałszywym patronatem od ,,Dziennika Gazety Prawnej". Stanowcza reakcja
Infor PL, wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" w oficjalnym komunikacie zdementował informacje, że tytuł objął patronat medialny nad wydarzeniem organizowanym przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. - Naszym celem jest doprowadzenie do usunięcia nieprawdziwych informacji ze strony internetowej agencji oraz zabezpieczenie naszej reputacji jako wiarygodnego źródła informacji - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marzena Nikiel z zarządu Inforu. więcej
|
Tak kurczą się dzienniki regionalne. Spadki nawet powyżej 20 proc.
W pierwszym kwartale 2024 roku średnia sprzedaż 22 dzienników regionalnych zmalała rok do roku o prawie 15 proc. Niektóre tytuły zanotowały spadki nawet sporo powyżej 20 proc., wynik ,,Gazety Olsztyńskiej" / ,,Dziennika Elbląskiego" poszedł w dół o ponad połowę, zaś niewielki wzrost osiągnęły tylko ,,Nowiny". Liderem pozostaje ,,Gazeta Pomorska". więcej
|
PR managerka rozstaje się z Gremi Media
Kamila Bujakowska żegna się z biurem prasowym Gremi Media. Jej obowiązki przejęła Milena Ostolska. więcej
|
|
|
Kanał braci Sekielskich dużo zyskowniejszy. Dzięki reklamom, mniej od widzów
Należąca do Tomasza i Marka Sekielskich spółka Kombinat Medialny, zarządzająca głównie ich kanałem youtube'owym, w 2023 roku prawie podwoiła przychody reklamowe. Dzięki temu mimo spadku z wpłat na Patronite jej zysk podskoczył o ponad 150 proc. więcej
|
Netflix chce podnieść ceny?
Kolejni analitycy spekulują, że w końcówce roku Netflix ogłosi podwyżkę cen swoich pakietów. więcej
|
Polski serwis streamingowy dalej rośnie. Blisko rekordowego zysku
Spółka CDA w drugim kwartale 2024 roku zwiększyła przychody o 35 proc., zarabiając na czysto 7,7 mln zł. Kolejny raz zbliżyła się do poziomu 8 mln zł kwartalnego zysku netto. Na jej platformie CDA Premium było aktywnych ponad 630 tys. subskrypcji. więcej
|
Elon Musk wypowiada wojnę reklamodawcom. Pozew za bojkot platformy X
Platforma X pozwała we wtorek grupę reklamodawców, twierdząc, że "ich masowy bojkot" pozbawił firmę miliardów dolarów przychodów. - Teraz jest wojna - ogłosił właściciel X, miliarder Elon Musk. więcej
|
WPlatform dla niezależnych wydawców Wirtualna Polska Holding z myślą o niezależnych wydawcach internetowych udostępniła WP Platform - zestaw autorskich narzędzi do efektywnego zarządzania treściami i ofertą reklamową. Pierwszym partnerem platformy został serwis Panoramaplock.pl. O korzystaniu z WPlatform opowiada Anna Piotrowska, prezes i redaktor naczelny serwisu. materiał reklamowywięcej |
|
|