|
|
|
|
|
|
|
Polsat odświeża "Must be the music". Nowi jurorzy i prowadzący
Polsat znacząco odświeża program ,,Must be the music", w którym jedynie Maciej Rock wróci do swojej poprzedniej roli prowadzącego. W nowej edycji wspierać go będą jednak dwie nowe twarze. Całkowicie zmieni się też skład jury. Jak potwierdził portal Wirtualnemedia.pl, produkcja zabiega o udział Natalii Szroeder w muzycznym show. więcej
|
Wysyp premier w Teatrze Telewizji. Englert, Seweryn i Peszek znów w TVP
Kilkanaście premier z udziałem takich gwiazd jak: Anna Polony, Jan Englert, Andrzej Seweryn czy Jan Peszek pokaże jesienią Teatr Telewizji. W poniedziałek 9 września nowy sezon otworzy powtórka obsypanego nagrodami spektaklu ,,1989". więcej
|
,,Reporterzy" TVP1 z nowym dziennikarzem. Przeszedł z TVP World
Do zespołu programu "Reporterzy" w TVP1 dołączył Marcin Nowak. Do tej pory związany był z TVP World jako wydawca, a wcześniej jako prezenter i korespondent wojenny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Polsat wznawia kulisy ,,Tańca z Gwiazdami". W innej stacji
Wraz z 15. edycją show ,,Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami" wracają także kulisy programu. Wiadomo jednak, że tym razem uzupełniający format nie pojawi się w Polsat Cafe, a na antenie naziemnego kanału Eska TV. I to właśnie prezenterzy tej stacji będą jego gospodarzami. więcej
|
Zlot fanów serialu Czwórki. Wejściówki rozeszły się w mig
Telewizyjna Czwórka szykuje specjalny przedpremierowy pokaz serialu ,,Policjantki i Policjanci", który odbędzie się w najbliższą sobotę na zlocie fanów serialu we Wrocławiu. Wejściówki na wydarzenie rozeszły się w ciągu kilku minut. więcej
|
TVN24 z nowym reporterem we Wrocławiu
Paweł Popkowski ma wkrótce zostać nowym reporterem TVN24 we Wrocławiu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl więcej
|
Kolejny nadawca uruchomi kanały FAST
Nadawca telewizyjny A+E Networks, nadawca stacji History, zaoferuje pięć kanałów w modelu FAST. Trafią one na platformę Plex. więcej
|
Zmiany w "Dzień Dobry TVN". Nowa odsłona serwisu i nowe cykle na antenie
W nowym sezonie magazyn ,,Dzień Dobry TVN" stawia na zmiany nie tylko na ekranie - nowe twarze i cykle na antenie, ale i w sieci. Wraz ze startem regularnych wydań programu ruszyła także nowa odsłona strony głównej serwisu dziendobry.tvn.pl. Zastosowane zmiany są adresowane nie tylko do widzów, ale i reklamodawców. więcej
|
Kultowe polskie bajki na antenie TV Republika
W ramówce uruchomionego niedawno drugiego kanału Telewizji Republika pojawił się cykl ,,Najpiękniejsze polskie bajki". więcej
|
Kultowy serial znika z Polsatu. Robi miejsce na teleturniej
Polsat modyfikuje sobotnie pasmo popołudniowe, z którego znikają powtórki cyklu dokumentalnego ,,Chłopaki do wzięcia". Jesienią zamiast nich pojawi się m.in. teleturniej ,,Awantura o kasę". więcej
|
Nowy serial z udziałem Kate Winslet
,,Reżim" z Kate Winslet nie okazał się hitem na miarę ,,Mare z Easttown", ale pojawiła się szansa na kolejną ciekawą produkcję z udziałem gwiazdy. Aktorka dołączyła do obsady serialu twórcy ,,Pełnego koła". więcej
|
Historyczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024 Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kultowa audycja Polskiego Radia pozostanie na antenie dłużej. Dyrektorka tłumaczy
Audycja ,,Lato z Radiem" w tym roku będzie emitowana także po zakończeniu wakacji - a konkretnie do 21 września. - To zapowiedź kontynuacji zmian i nowych pozycji, które pojawią się już jesienią - mówi dyrektorka Programu I Polskiego Radia, Paulina Stolarek - Marat. więcej
|
|
Obniżone ceny reklam w Trójce do końca roku
Po tym jak wiosną br. Agencja Reklamy Polskiego Radia obniżyła ceny reklam o ok. 60 proc., oferta nie ulegnie zmianie. Aktualne stawki będą obowiązywać do grudnia tego roku. - Mamy wzrost przychodów z rynku komercyjnego o 16 proc. w pierwszym półroczu i wrócili do nas klienci, którzy nie reklamowali się w publicznym radiu przez ostatnie lata - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcej
|
|
Radio 357 będzie grać dłużej. Nowe audycje, zostają hity z wakacji
Jesienią na antenie Radia 357 pozostaje kilka audycji z wakacyjnej ramówki, m.in. ,,Niewidzialne Światy" i ,,Nocna Grupa Wsparcia", pojawią się też premiery. Współpracę z rozgłośnią zaczyna Marcin Makowski. Stacja będzie emitować premierowe treści dłużej, minimum do godz. 1:00 w nocy. więcej
|
|
Nowy szef ,,Popołudniówki" w Radiu 357. Pracuje także w TVP
Bartek Wasilewski został nowym szefem ,,Popołudniówki" w internetowym Radiu 357. Równocześnie współpracuje z TVP3 Warszawa. więcej
|
|
|
|
|
Talenciaki wracają do Lidla, reklamy bez Lewandowskich
W poniedziałek 2 września rusza tegoroczna, trzecia edycja akcji "Szkoły Pełne Talentów" sieci sklepów Lidl Polska. W tej edycji, mogą brać udział szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. W reklamach ją promujących nie ma już jednak Anny i Roberta Lewandowskich. więcej
|
OSM Piątnica z nową dyrektorką marketingu
Stanowisko dyrektorki marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy objęła Katarzyna Jezierska, która będzie odpowiedzialna za strategię oraz działania marketingowe promujące markę Piątnica i jej produkty. więcej
|
Santander Bank Polska wybrał McCann Poland do obsługi kreatywnej
Santander Bank Polska powierzył agencji McCann Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i Young - McCann będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. więcej
|
Omnicom konsoliduje agencje kreatywne w ramach nowej jednostki OAG
Omnicom ogłosił powstanie Omnicom Advertising Group (OAG), nowej globalnej organizacji obejmującej agencje BBDO, DDB i TBWA, a także wiodące agencje wchodzące w skład Advertising Collective (w tym Goodby Silverstein & Partners, GSD&M, Merkley+Partners i Zimmerman). więcej
|
Twisto ma dwóch nowych menedżerów
Rok po przejęciu czeskiego Twisto przez turecki Param zmieniają się osoby na kluczowych stanowiskach. František Nadymáček dołącza do Twisto z Alza, największego czeskiego sklepu internetowego, a Milan Žáček pochodzi z ČSOB, jednej z największych instytucji bankowych w Czechach. więcej
|
Dwa awanse i nowa osoba w Brand Kolektyw
Patrycja Dzięcielak i Mateusz Ensztejn awansowali w zespole client service obejmując nowe stanowiska i poszerzając zakres swoich obowiązków w Brand Kolektyw. Powiększył się zespół kreatywny agencji - stanowisko copywritera objął Michał Smyk. więcej
|
Filip Kupczyński szefem sprzedaży w Grupie Eura7
Filip Kupczyński awansował na stanowisko head of sales w Grupie Eura7. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w ramach portfela marek Grupy, w tym Eura7, abanana oraz Viscale. więcej
|
Żabka rozwija biznes w Rumunii. Otwarto flagowy sklep
Froo Romania Retail, spółka należąca do Grupy Żabka, otworzyła w sierpniu br. w Bukareszcie 20. sklep Froo na rynku rumuńskim. Wszystkie placówki sieci działają w formule partnerstw biznesowych z lokalnymi przedsiębiorcami. więcej
|
ASICS ubierze paraolimpijską reprezentację uchodźców
Marka ASICS dostarczy oficjalną odzież sportową i obuwie dla ośmiu sportowców oraz dwóch biegaczy-przewodników wybranych do paraolimpijskiej reprezentacji uchodźców. Impreza w Paryżu rozpocznie się 28 sierpnia br. więcej
|
Szwedzka marka wykorzystała rekord świata rodaka w skoku o tyczce
Pochodząca ze Szwecji marka restauracyjna MAX Premium Burgers postanowiła uczcić sukces swojego rodaka Armanda Duplantisa , który ustanowił w Polsce nowy rekord świata w koku o tyczce. Cenę jednego z burgerów ustalono na równi z wynikiem szwedzkiego lekkoatlety. więcej
|
Kolejne grzywny za nieuczciwe pokazy handlowe. UOKiK zawiadomił prokuraturę
Prezes UOKiK ukarał trzy spółki, w tym członków ich zarządów, za nieprawidłowości przy organizacji pokazów handlowych. Łącznie mają zapłacić ponad 3,6 mln zł. więcej
|
Nowy szef sieci sklepów budowlanych
Stanowisko prezesa sieci Bricomarché w Polsce (Grupa Muszkieterów) objął Marek Sawa. Z firmą jest związany od półtorej dekady. więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
Były korespondent Telewizji Polskiej dołączył do PAP
Tomasz Jędruchów po rozstaniu z Telewizją Polską nawiązał współpracę z Polską Agencją Prasową. Redaktor naczelny Wojciech Tumidajski mówi nam, czym dziennikarz zajmuje się w Agencji. więcej
|
Tak maleje sprzedaż miesięczników. Na czele ,,Kobieta i Życie", ,,Glamour" mocno w górę (top44)
W drugim kwartale 2024 roku średnia sprzedaż 44 miesięczników audytowana przez PBC zmalała r/r o ponad 10 proc. Na czele jest ,,Kobieta i Życie" przez ,,Poradnikiem 50+", to jedynie pisma sprzedające się średnio w ponad 100 tys. egz. Kilka tytułów, m.in. ,,Glamour", ,,Świat Nauki" i ,,Newsweek Polska Historia" zanotowało jednak spore wzrosty. więcej
|
Nowy redaktor naczelny Moto.pl
Od września br. nowym redaktorem naczelnym serwisu Moto.pl będzie Łukasz Kifer - potwierdza nam biuro prasowe Grupy Agora. więcej
|
|
|
Wirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy
W ofercie Wirtualnej Polski pojawiają się nowe narzędzia dla reklamodawców oparte na sztucznej inteligencji. Ma to pomóc wydawcy zwiększać przychody mimo słabej koniunktury na rynku reklamowym. - Nie mamy wątpliwości, że ta koniunktura kiedyś wróci, to kwestia czasu - podkreśla prezes spółki Jacek Świderski. więcej
|
Tyle Wirtualna Polska oszczędzi po zwolnieniach. Na razie to koszty
Zwolnienie 120 osób ze spółki mediowej kosztowało Wirtualną Polskę Holding prawie 9 mln zł. W pierwszej połowie 2024 roku koszty pracownicze i usług obcych rosły dużo mocniej od przychodów. Redukcja zatrudnienia i inne oszczędności mają obniżyć wydatki firmy o ok. 20 mln zł rocznie. więcej
|
,,Wypadek" to nowy hit Netfliksa. Widzowie kochają, krytycy nie znoszą
Nowy hit Netfliksa to meksykański serial ,,Wypadek". W Polsce tytuł również znajduje się na pierwszym miejscu najpopularniejszych produkcji platformy. Zadebiutował zaledwie kilka dni temu, a już wzbudził spore emocje zarówno wśród widzów, jak i krytyków. więcej
|
Branża cyfrowa pisze do polskiego rządu. Chce usunięcia barier na rynku
Europa pozostaje w tyle pod względem technologicznym - twierdzi CEE Digital Coalition, koalicja 19 organizacji branży cyfrowej z 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W piśmie wysłanym do polskiego rządu podkreśla, że zbliżająca się polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej to według przedstawicieli sektora nowych technologii wielka szansa, aby nadrobić technologiczne zaległości względem Stanów Zjednoczonych czy Azji. Żeby to jednak osiągnąć, trzeba spełnić kilka warunków. więcej
|
Szef Mety: administracja Bidena naciskała na cenzurowanie Facebooka w czasie pandemii
Mark Zuckerberg, szef Meta Platforms w ujawnionym liście stwierdził, że urzędnicy administracji prezydenta USA Joego Bidena w czasie globalnej pandemii koronawirusa wywierali presję na jego firmę, aby cenzurowała treści związane z Covid-19 - podała we wtorek agencja Reutera. więcej
|
Biznesmen z branży gier w Kanale Zero. To znany użytkownik X
Szymon Janus, szef produkującej gry wideo spółki Intermarum, zaczął współpracę z Kanałem Zero. Janus jest od dawna aktywny na portalu X, gdzie komentuje bieżącą politykę krajową oraz zagraniczną. więcej
|
Komentator sportowy Viaplay rozstał się z Interią
Dziennikarz sportowy Wojciech Górski poinformował na portalu X, że rozstaje się z portalem Interią. Górski na co dzień komentuje także Bundesligę w Viaplay. więcej
|
Snapchat ma nowy format reklamowy
Snapchat wprowadza do oferty nowy format reklamowy: First Lens Unlimited. Będzie on od teraz dostępny na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie, w tym również w Polsce, gdzie Snapchat jest reprezentowany przez Aleph jako partnera sprzedażowego. więcej
|
,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej |
|
|