|
|
|
|
|
|
|
TVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze odbudowy
- Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzągnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma - mówił podczas prezentacji jesiennej ramówki Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej. więcej
|
W TV Republika kolejne osoby z TVP. Była prowadząca ,,Wiadomości" na zmianę z Holecką
Na początku września do zespołu Telewizji Republika dołączą kolejne osoby związane poprzednio z Telewizją Polską. To m.in. była gospodyni ,,Wiadomości" Edyta Lewandowska, która na zmianę z Danutą Holecką będzie prowadziła program ,,Dzisiaj" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Wysyp nowości w TVP1 i TVP2. Będą roszady w ramówce i nowe twarze
Liczne nowe seriale na czele z ,,Grą z cieniem" i ,,Profilerką", premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Niektóre pozycje zmienią pasma emisji, a ,,Jeden z dziesięciu" i ,,Akacjowa 38" zamienią się antenami. Sporo programów zmieni prowadzących. więcej
|
Netflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych
Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc. więcej
|
Nowa stacja odkrywa karty. Ogórek i Łęski rano przez trzy godziny
Telewizja wPolsce24, która w najbliższy poniedziałek zacznie emisję naziemną, zaczęła zapowiadać swoje najważniejsze programy. Poranne pasmo publicystyczne, prowadzone m.in. przez Magdalenę Ogórek, Jacka Łęskiego i Małgorzatę Opczowską, będzie trwać trzy godziny. więcej
|
Nowa szefowa Fundacji Telewizji Polskiej
Katarzyna Dowbor, która od stycznia br. prowadzi ,,Pytanie na śniadanie" w TVP2, zostanie nową szefową Fundacji TVP. Zapowiedział to podczas jesiennej konferencji ramówkowej Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP. więcej
|
TVP Info stawia na nowe pasma. "Kwiatki polskie" główną nowością wieczoru
Kanał TVP Info jesienią pokaże nowe programy. Od 9 września br. rano, w dzień i wieczorem pojawią się nowe pasma informacyjne. Wieczorny program komentatorski Grzegorza Markowskiego i Katarzyny Kasi nazywać się będzie ,,Kwiatki polskie". Kanał zyska też nową oprawę graficzną i nowe studio. więcej
|
Dziennikarz TVP Info rozstaje się z wydawcą ,,Super Expressu"
Michał Kozłowski żegna się z Grupa ZPR Media, gdzie pracował jako wydawca. Pozostaje natomiast w zespole TVP Info. więcej
|
Nowy program TVP w streamingu
Platforma streamingowa Telewizji Polskiej zaoferuje nowy program ,,Rozmowy TVP VOD". W pierwszym odcinku pojawi się Robert Janowski. więcej
|
Nowa stacja także w kablówkach. Zastąpi wPolsce.pl
Kanał wPolsce24 (Fratria) wraz ze startem 2 września w naziemnej telewizji cyfrowej pojawi się także w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Zastąpi tam nadawaną od kilku lat Telewizję wPolsce.pl. więcej
|
Zmiana u producenta ,,Familiady". Założyciel nie ma już większości akcji
Ryszard Krajewski, założyciel i wieloletni szef spółki Astro, produkującej teleturniej ,,Familiada" oraz nadającej stacje E-Sport TV i News24, nie jest już w niej większościowym inwestorem. Sprzedał podmiot, za pośrednictwem którego miał 29 proc. jej akcji. więcej
|
Seriale TV4 jesienią o nowych porach. Zmiana w wieczornym paśmie
Jesienią na widzów telewizyjnej Czwórki czekają drobne zmiany w ramówce. Wracające na antenę z nowymi odcinkami seriale ,,Uroczysko" i ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny" będą emitowane o nowej porze. więcej
|
CEO Smartbees o słodko-gorzkim procesie rebrandingu swojego software house'u Minął ponad miesiąc od rebrandingu jednego z najbardziej rozpoznawalnych software house'ów Drupala i Magento w Polsce. O procesie, zmianach i planach na kolejne miesiące opowiedział nam założyciel i CEO Smartbees - Piotr Kujawa. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 będzie grać dłużej. Nowe audycje, zostają hity z wakacji
Jesienią na antenie Radia 357 pozostaje kilka audycji z wakacyjnej ramówki, m.in. ,,Niewidzialne Światy" i ,,Nocna Grupa Wsparcia", pojawią się też premiery. Współpracę z rozgłośnią zaczyna Marcin Makowski. Stacja będzie emitować premierowe treści dłużej, minimum do godz. 1:00 w nocy. więcej
|
|
Obniżone ceny reklam w Trójce do końca roku
Po tym jak wiosną br. Agencja Reklamy Polskiego Radia obniżyła ceny reklam o ok. 60 proc., oferta nie ulegnie zmianie. Aktualne stawki będą obowiązywać do grudnia tego roku. - Mamy wzrost przychodów z rynku komercyjnego o 16 proc. w pierwszym półroczu i wrócili do nas klienci, którzy nie reklamowali się w publicznym radiu przez ostatnie lata - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcej
|
|
Dziennikarka po 20 latach odchodzi z TOK FM
Elżbieta Mazur-Bielat po 20 latach pracy w Radiu TOK FM żegna się ze stacją, ale zostaje w Radiu Złote Przeboje w Bieszczadach (także Grupa Eurozet). więcej
|
|
|
|
|
Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
Widzowie Kanału Zero mogli we wtorek obejrzeć wywiad Krzysztofa Stanowskiego z legendą koszykówki, Shaquille'm O'Nealem, który przyjechał do Polski w związku z tym, że marka jego butów pojawi się w sieci sklepów CCC. Rozmowa ta została mocno skrytykowana, bo koszykarz w odpowiedzi na każde pytanie mówił o "przystępnych cenowo butach". "Absolutnie wszystko tam było inaczej niż ustalono i moim zdaniem CCC dostaje rykoszetem" - skomentował Krzysztof Stanowski. więcej
|
Sklepy najmocniej reklamowane. Temu przed Media Expert
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży handlowej, natomiast w telewizji dominują koncerny farmaceutyczne - wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2024. Chińska platforma Temu wyprzedza reklamowo w digitalu Media Expert, w telewizji liderem jest Lidl. Z kolei Media Expert dominuje w radiu. więcej
|
NCBR szuka agencji do obsługi w internecie
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących je w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Fundacja onkologiczna podpięła się pod viralowy trend. Film wyciska łzy
Od kilku dni w internecie niemal wszędzie widać tiktokowe reklamy w stylu ,,cringe marketing". W trend oryginalnie wpisała się Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. W swojej wersji filmiki pokazuje codzienność małych pacjentów onkologicznych. więcej
|
Oshee Sparkling z reklamą na Times Square w Nowym Jorku
Nowy napój Oshee Sparkling debiutuje właśnie z reklamą na Times Square w Nowym Jorku. więcej
|
GLS klientem agencji Insignia, Qczaj w kampanii
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię ,,Zrób Dobry Ruch" dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj - trener i influencer). więcej
|
Kerris kontynuuje kampanię promującą bursztyn bałtycki
Agencja Kerris, w ramach dalszej realizacji kampanii ,,Potencjał ukryty w bursztynie", zaprezentowała serwis contentowy Amber Stories, zainaugurowała działania związane z wystawą ,,Kapsuła Przyszłości" oraz nawiązała współpracę z influencerami. Celem tych aktywności jest odkrycie potencjału bursztynu na nowo oraz zachęcenie młodych ludzi do zgłębiania jego wszechstronnych zastosowań. więcej
|
,,Muzyka Napędza Biznes" hasłem kampanii ZAiKS
Nowa kampania ZAiKS-u ,,Muzyka Napędza Biznes" nie tylko podkreśla znaczenie odpowiedniej oprawy dźwiękowej, ale także dostarcza przedsiębiorcom konkretnych narzędzi i danych, które mogą przekształcić ich strategie marketingowe. więcej
|
Lavazza reklamuje się z gwiazdami ,,The Office"
Pod hasłem ,,Przyjemność to ludzka sprawa" rusza kampania marki kawy Lavazza z udziałem Steve'a Carella i Johna Krasinskiego, znanych z kultowego amerykańskiego serialu ,,The Office". więcej
|
NuOrder wzmacnia dział strategii
Do działu strategy & new business agencji NuOrder dołączyła Martyna Mleczak, która wcześniej pracowała m.in. w GroupM. więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórcza w lipcu. W internetowej czołówce Wirtualnemedia.pl
Według najnowszego rankingu ,,Najbardziej opiniotwórcze media" Instytutu Monitorowania Mediów, w lipcu najczęściej cytowana przez inne redakcje była ,,Gazeta Wyborcza". W pierwszej piątce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Krzyk rozpaczy rosyjskiej dziennikarki. Publicznie grozi podcięciem sobie żył
Rosyjska dziennikarka Maria Ponomarienko, skazana za rozpowszechnianie "fejk newsów" o armii rosyjskiej, oznajmiła, że zamierza podciąć sobie żyły. To protest przeciw torturom w kolonii karnej - podał w środę niezależny portal rosyjski Meduza. więcej
|
|
|
Netflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych
Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc. więcej
|
Frisco dalej zyskuje, chociaż klienci trzymają się za portfele
W drugim kwartale 2024 przychody supermarketu internetowego Frisco (należącego do Eurocashu) zwiększyły się o 21 proc., dzięki większej liczbie klientów i zamówień. Wzrosty zanotowała też sieć sklepów alkoholowych Duży Ben. więcej
|
Poznajmy obsadę serialu ,,Potwory". Nowy sezon hitu Netfliksa
Serial ,,Potwory: Historia Lyle'a i Erika Menendezów" pojawi się na Netfliksie po sukcesie produkcji ,,Potwór: Historia Jeffreya Dahmera", który znalazł się na szczycie amerykańskiego rankingu Nielsena pokazującego wyniki oglądalności seriali w serwisach streamingowych w tygodniu, w którym miał swoją premierę (we wrześniu 2022 r.) i zgromadził prawie 4,4 mld obejrzanych minut do drugiego tygodnia od premiery. więcej
|
Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski
Z końcem sierpnia z Wirtualnej Polski odchodzi Przemysław Mańkowski, szef biura sprzedaży. Biuro reklamy WP od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Odpowiadają za nie Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński. więcej
|
X chce konkurować z LinkedIn i Microsoft Teams. Testuje nowe narzędzie
Platforma X rozwija swoją strategię ,,video-first". Aby konkurować na rynku business-to-business i rywalizować z innymi platformami wideokonferencyjnymi, testuje narzędzie do wideokonferencji, które umożliwi użytkownikom rozpoczynanie konferencji bezpośrednio z aplikacji. więcej
|
Fundacja onkologiczna podpięła się pod viralowy trend. Film wyciska łzy
Od kilku dni w internecie niemal wszędzie widać tiktokowe reklamy w stylu ,,cringe marketing". W trend oryginalnie wpisała się Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. W swojej wersji filmiki pokazuje codzienność małych pacjentów onkologicznych. więcej
|
Zmiany w portalu parentingowym MjakMama
Portal parentingowy MjakMama.pl (Grupa ZPR Media) zmienił logo, layout, pojawił się też nowy układ treści. Serwis uruchomił również profil na Tik Toku. więcej
|
Grupa Pracuj mniej zyskowna w Polsce. Rekord na Ukrainie
W drugim kwartale 2024 roku Grupa Pracuj zwiększyła przychody r/r/ o 5 proc., m.in. dzięki wzrostowi o jedną piątą na Ukrainie. Zmalał natomiast jej zysk, bo pogorszyła się rentowność działalności w Polsce. więcej
|
,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej |
|
|