Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 29 Sierpnia 2024
 
 
 
TVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze odbudowy
 
- Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzągnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma - mówił podczas prezentacji jesiennej ramówki Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej. więcej
 
 
W TV Republika kolejne osoby z TVP. Była prowadząca ,,Wiadomości" na zmianę z Holecką
 
Na początku września do zespołu Telewizji Republika dołączą kolejne osoby związane poprzednio z Telewizją Polską. To m.in. była gospodyni ,,Wiadomości" Edyta Lewandowska, która na zmianę z Danutą Holecką będzie prowadziła program ,,Dzisiaj" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wysyp nowości w TVP1 i TVP2. Będą roszady w ramówce i nowe twarze
 
Liczne nowe seriale na czele z ,,Grą z cieniem" i ,,Profilerką", premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Niektóre pozycje zmienią pasma emisji, a ,,Jeden z dziesięciu" i ,,Akacjowa 38" zamienią się antenami. Sporo programów zmieni prowadzących. więcej
 
 
Netflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych
 
Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc.  więcej
 
 
Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
 
Widzowie Kanału Zero mogli we wtorek obejrzeć wywiad Krzysztofa Stanowskiego z legendą koszykówki, Shaquille'm O'Nealem, który przyjechał do Polski w związku z tym, że marka jego butów pojawi się w sieci sklepów CCC. Rozmowa ta została mocno skrytykowana, bo koszykarz w odpowiedzi na każde pytanie mówił o "przystępnych cenowo butach". "Absolutnie wszystko tam było inaczej niż ustalono i moim zdaniem CCC dostaje rykoszetem" - skomentował Krzysztof Stanowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowa agencja będzie monitorować polskie media. Szefem Marcin Szczupak więcej
 
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien? więcej
 
Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP więcej
 
Cyberbezpieczeństwo firm zależy od ich pracowników. Ekspertki wskazują, co jest najważniejsze więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Event Manager/ Senior Event Manager El Padre
Technik ENG TVN Warner Bros. Discovery
Inżynier SNG TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka News- TVN24 BiS A TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Technik emisji Eleven Sports Network
Grafik Eleven Sports Network
Dziennikarz/Dziennikarka w dziale Lifestyle (Fakt) Ringier Axel Springer
Dokumentalista/ Dokumentalistka News - TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Wydawca / Wydawczyni Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Redaktor/Redaktorka Działu Tłumaczeń Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Wydawca/ Wydawczyni (Fakt.pl) Ringier Axel Springer
Agency Sales Director SALESWAY
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP pokazała nową ramówkę. Sygut: pierwszy krok na długiej drodze odbudowy

- Ta firma miała różne koleje losu i różnych prezesów - lepszych, gorszych, mądrzejszych i głupszych, ale nigdy w tak okrutny sposób nie została zaprzągnięta do hejtu, do niszczenia ludzi, propagandy. Tego już nie ma - mówił podczas prezentacji jesiennej ramówki Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej. więcej

W TV Republika kolejne osoby z TVP. Była prowadząca ,,Wiadomości" na zmianę z Holecką

Na początku września do zespołu Telewizji Republika dołączą kolejne osoby związane poprzednio z Telewizją Polską. To m.in. była gospodyni ,,Wiadomości" Edyta Lewandowska, która na zmianę z Danutą Holecką będzie prowadziła program ,,Dzisiaj" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wysyp nowości w TVP1 i TVP2. Będą roszady w ramówce i nowe twarze

Liczne nowe seriale na czele z ,,Grą z cieniem" i ,,Profilerką", premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Niektóre pozycje zmienią pasma emisji, a ,,Jeden z dziesięciu" i ,,Akacjowa 38" zamienią się antenami. Sporo programów zmieni prowadzących. więcej

Netflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych

Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc.  więcej

Nowa stacja odkrywa karty. Ogórek i Łęski rano przez trzy godziny

Telewizja wPolsce24, która w najbliższy poniedziałek zacznie emisję naziemną, zaczęła zapowiadać swoje najważniejsze programy. Poranne pasmo publicystyczne, prowadzone m.in. przez Magdalenę Ogórek, Jacka Łęskiego i Małgorzatę Opczowską, będzie trwać trzy godziny. więcej

Nowa szefowa Fundacji Telewizji Polskiej

Katarzyna Dowbor, która od stycznia br. prowadzi ,,Pytanie na śniadanie" w TVP2, zostanie nową szefową Fundacji TVP. Zapowiedział to podczas jesiennej konferencji ramówkowej Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP. więcej

TVP Info stawia na nowe pasma. "Kwiatki polskie" główną nowością wieczoru

Kanał TVP Info jesienią pokaże nowe programy. Od 9 września br. rano, w dzień i wieczorem pojawią się nowe pasma informacyjne. Wieczorny program komentatorski Grzegorza Markowskiego i Katarzyny Kasi nazywać się będzie ,,Kwiatki polskie". Kanał zyska też nową oprawę graficzną i nowe studio. więcej

Dziennikarz TVP Info rozstaje się z wydawcą ,,Super Expressu"

Michał Kozłowski żegna się z Grupa ZPR Media, gdzie pracował jako wydawca. Pozostaje natomiast w zespole TVP Info.   więcej

Nowy program TVP w streamingu

Platforma streamingowa Telewizji Polskiej zaoferuje nowy program ,,Rozmowy TVP VOD". W pierwszym odcinku pojawi się Robert Janowski.   więcej

Nowa stacja także w kablówkach. Zastąpi wPolsce.pl

Kanał wPolsce24 (Fratria) wraz ze startem 2 września w naziemnej telewizji cyfrowej pojawi się także w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Zastąpi tam nadawaną od kilku lat Telewizję wPolsce.pl. więcej

Zmiana u producenta ,,Familiady". Założyciel nie ma już większości akcji

Ryszard Krajewski, założyciel i wieloletni szef spółki Astro, produkującej teleturniej ,,Familiada" oraz nadającej stacje E-Sport TV i News24, nie jest już w niej większościowym inwestorem. Sprzedał podmiot, za pośrednictwem którego miał 29 proc. jej akcji. więcej

Seriale TV4 jesienią o nowych porach. Zmiana w wieczornym paśmie

Jesienią na widzów telewizyjnej Czwórki czekają drobne zmiany w ramówce. Wracające na antenę z nowymi odcinkami seriale ,,Uroczysko" i ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny" będą emitowane o nowej porze.  więcej

CEO Smartbees o słodko-gorzkim procesie rebrandingu swojego software house'u

Minął ponad miesiąc od rebrandingu jednego z najbardziej rozpoznawalnych software house'ów Drupala i Magento w Polsce. O procesie, zmianach i planach na kolejne miesiące opowiedział nam założyciel i CEO Smartbees - Piotr Kujawa. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio 357 będzie grać dłużej. Nowe audycje, zostają hity z wakacji

Jesienią na antenie Radia 357 pozostaje kilka audycji z wakacyjnej ramówki, m.in. ,,Niewidzialne Światy" i ,,Nocna Grupa Wsparcia", pojawią się też premiery. Współpracę z rozgłośnią zaczyna Marcin Makowski. Stacja będzie emitować premierowe treści dłużej, minimum do godz. 1:00 w nocy. więcej

 
Obniżone ceny reklam w Trójce do końca roku

Po tym jak wiosną br. Agencja Reklamy Polskiego Radia obniżyła ceny reklam o ok. 60 proc., oferta nie ulegnie zmianie. Aktualne stawki będą obowiązywać do grudnia tego roku. - Mamy wzrost przychodów z rynku komercyjnego o 16 proc. w pierwszym półroczu i wrócili do nas klienci, którzy nie reklamowali się w publicznym radiu przez ostatnie lata - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. więcej

 
Dziennikarka po 20 latach odchodzi z TOK FM

Elżbieta Mazur-Bielat po 20 latach pracy w Radiu TOK FM żegna się ze stacją, ale zostaje w Radiu Złote Przeboje w Bieszczadach (także Grupa Eurozet).   więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"

Widzowie Kanału Zero mogli we wtorek obejrzeć wywiad Krzysztofa Stanowskiego z legendą koszykówki, Shaquille'm O'Nealem, który przyjechał do Polski w związku z tym, że marka jego butów pojawi się w sieci sklepów CCC. Rozmowa ta została mocno skrytykowana, bo koszykarz w odpowiedzi na każde pytanie mówił o "przystępnych cenowo butach". "Absolutnie wszystko tam było inaczej niż ustalono i moim zdaniem CCC dostaje rykoszetem" - skomentował Krzysztof Stanowski. więcej

Sklepy najmocniej reklamowane. Temu przed Media Expert

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży handlowej, natomiast w telewizji dominują koncerny farmaceutyczne - wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2024. Chińska platforma Temu wyprzedza reklamowo w digitalu Media Expert, w telewizji liderem jest Lidl. Z kolei Media Expert dominuje w radiu. więcej

NCBR szuka agencji do obsługi w internecie

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących je w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Fundacja onkologiczna podpięła się pod viralowy trend. Film wyciska łzy

Od kilku dni w internecie niemal wszędzie widać tiktokowe reklamy w stylu ,,cringe marketing". W trend oryginalnie wpisała się Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. W swojej wersji filmiki pokazuje codzienność małych pacjentów onkologicznych.  więcej

Oshee Sparkling z reklamą na Times Square w Nowym Jorku

Nowy napój Oshee Sparkling debiutuje właśnie z reklamą na Times Square w Nowym Jorku.  więcej

GLS klientem agencji Insignia, Qczaj w kampanii

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię ,,Zrób Dobry Ruch" dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj - trener i influencer).  więcej

Kerris kontynuuje kampanię promującą bursztyn bałtycki

Agencja Kerris, w ramach dalszej realizacji kampanii ,,Potencjał ukryty w bursztynie", zaprezentowała serwis contentowy Amber Stories, zainaugurowała działania związane z wystawą ,,Kapsuła Przyszłości" oraz nawiązała współpracę z influencerami. Celem tych aktywności jest odkrycie potencjału bursztynu na nowo oraz zachęcenie młodych ludzi do zgłębiania jego wszechstronnych zastosowań. więcej

,,Muzyka Napędza Biznes" hasłem kampanii ZAiKS

Nowa kampania ZAiKS-u ,,Muzyka Napędza Biznes" nie tylko podkreśla znaczenie odpowiedniej oprawy dźwiękowej, ale także dostarcza przedsiębiorcom konkretnych narzędzi i danych, które mogą przekształcić ich strategie marketingowe. więcej

Lavazza reklamuje się z gwiazdami ,,The Office"

Pod hasłem ,,Przyjemność to ludzka sprawa" rusza kampania marki kawy Lavazza z udziałem Steve'a Carella i Johna Krasinskiego, znanych z kultowego amerykańskiego serialu ,,The Office".  więcej

NuOrder wzmacnia dział strategii

Do działu strategy & new business agencji NuOrder dołączyła Martyna Mleczak, która wcześniej pracowała m.in. w GroupM.  więcej

"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media

iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórcza w lipcu. W internetowej czołówce Wirtualnemedia.pl

Według najnowszego rankingu ,,Najbardziej opiniotwórcze media" Instytutu Monitorowania Mediów, w lipcu najczęściej cytowana przez inne redakcje była ,,Gazeta Wyborcza". W pierwszej piątce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl.  więcej

Krzyk rozpaczy rosyjskiej dziennikarki. Publicznie grozi podcięciem sobie żył

Rosyjska dziennikarka Maria Ponomarienko, skazana za rozpowszechnianie "fejk newsów" o armii rosyjskiej, oznajmiła, że zamierza podciąć sobie żyły. To protest przeciw torturom w kolonii karnej - podał w środę niezależny portal rosyjski Meduza. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix podnosi ceny w Polsce. Pakiet podstawowy za ponad 30 złotych

Netflix po raz pierwszy od ponad trzech lat podnosi ceny abonamentów dla polskich klientów. W nowym cenniku najtańszy plan kosztuje 33 złote za miesiąc.  więcej

Frisco dalej zyskuje, chociaż klienci trzymają się za portfele

W drugim kwartale 2024 przychody supermarketu internetowego Frisco (należącego do Eurocashu) zwiększyły się o 21 proc., dzięki większej liczbie klientów i zamówień. Wzrosty zanotowała też sieć sklepów alkoholowych Duży Ben. więcej

Poznajmy obsadę serialu ,,Potwory". Nowy sezon hitu Netfliksa

Serial ,,Potwory: Historia Lyle'a i Erika Menendezów" pojawi się na Netfliksie po sukcesie produkcji ,,Potwór: Historia Jeffreya Dahmera", który znalazł się na szczycie amerykańskiego rankingu Nielsena pokazującego wyniki oglądalności seriali w serwisach streamingowych w tygodniu, w którym miał swoją premierę (we wrześniu 2022 r.) i zgromadził prawie 4,4 mld obejrzanych minut do drugiego tygodnia od premiery. więcej

Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski

Z końcem sierpnia z Wirtualnej Polski odchodzi Przemysław Mańkowski, szef biura sprzedaży. Biuro reklamy WP od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Odpowiadają za nie Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński.  więcej

X chce konkurować z LinkedIn i Microsoft Teams. Testuje nowe narzędzie

Platforma X rozwija swoją strategię ,,video-first". Aby konkurować na rynku business-to-business i rywalizować z innymi platformami wideokonferencyjnymi, testuje narzędzie do wideokonferencji, które umożliwi użytkownikom rozpoczynanie konferencji bezpośrednio z aplikacji. więcej

Fundacja onkologiczna podpięła się pod viralowy trend. Film wyciska łzy

Od kilku dni w internecie niemal wszędzie widać tiktokowe reklamy w stylu ,,cringe marketing". W trend oryginalnie wpisała się Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. W swojej wersji filmiki pokazuje codzienność małych pacjentów onkologicznych.  więcej

Zmiany w portalu parentingowym MjakMama

Portal parentingowy MjakMama.pl (Grupa ZPR Media) zmienił logo, layout, pojawił się też nowy układ treści. Serwis uruchomił również profil na Tik Toku.  więcej

Grupa Pracuj mniej zyskowna w Polsce. Rekord na Ukrainie

W drugim kwartale 2024 roku Grupa Pracuj zwiększyła przychody r/r/ o 5 proc., m.in. dzięki wzrostowi o jedną piątą na Ukrainie. Zmalał natomiast jej zysk, bo pogorszyła się rentowność działalności w Polsce. więcej

,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie

W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy nie chcą Donalda Tuska w wyborach na prezydenta

Ponad dwie trzecie Polaków nie chce, żeby Donald Tusk kandydował na prezydenta. Odmiennego zdania jest tylko 16,5 proc. ankietowanych - wynika z sondażu IBRiS dla Radia ZET. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
LoveBrands Group wzmacnia zespół medical

Emilia Jędrzejczyk dołączyła do LoveBrands Group jako communications consutlant w zespole LoveBrands Medical. Na jego czele stoi Katarzyna Puchacz.  więcej

Polacy nie chcą Donalda Tuska w wyborach na prezydenta

Ponad dwie trzecie Polaków nie chce, żeby Donald Tusk kandydował na prezydenta. Odmiennego zdania jest tylko 16,5 proc. ankietowanych - wynika z sondażu IBRiS dla Radia ZET. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt śpi na pieniądzach. ,,Widmo wolności" ożywiło sprzedaż ,,Cyberpunka"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj