|
|
|
|
|
|
|
Pierwszy miesiąc telewizji Polsce24. Adamczyk: wyraźna tendencja wzrostowa
W pierwszym miesiącu emisji naziemnej telewizja wPolsce24 (Fratria) osiągnęła 0,8 proc. udziału w rynku oglądalności. Dyrektor programowy stacji Michał Adamczyk cieszy się, że jej niektóre programy zbliżają się do 300 tys. widzów. więcej
|
Ilu widzów ogląda ,,Kwiatki polskie" w TVP Info?
Po trzech tygodniach od premiery program ,,Kwiatki polskie" ogląda w TVP Info średnio 147 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów miała premiera programu. więcej
|
Kolejny niekodowany kanał po polsku na satelicie. Znamy parametry
1 listopada ViDoc TV ma rozpocząć emisję na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja będzie prowadzić niekodowaną emisję na transponderze 11, dzierżawionym przez Canal+ Polska. więcej
|
W holdingu Zygmunta Solorza już ponad 8 tys. pracowników. Ile zarabiają?
W grupie kapitałowej Cyfrowy Polsat jest już ponad 8 tys. pracowników. W ciągu roku ich liczba wzrosła o prawie 4 tys., zaś koszty pracownicze poszły w górę dwukrotnie mocniej. Holding Zygmunta Solorza uzasadnia to ,,utrzymującą się presją inflacyjną". więcej
|
TV Republika zyskała 4,1 tys. proc. w górę. TVP Info nad Polsat News
Większość kanałów informacyjnych zanotowała we wrześniu br. wzrosty widowni. Liderem rankingu był kanał TVN24, a za nim znalazła się TV Republika notująca ogromny wzrost. Trzeci był kanał TVP Info, który miał lepszy wynik niż Polsat News. więcej
|
,,Wielkie Oglądanie" w kampanii Polsat Box Go
Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media - to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. więcej
|
U Zygmunta Solorza nie tylko zyski i przejęcia. Do spłaty ponad 10 mld zł
Kontrolowana przez Zygmunta Solorza grupa Cyfrowy Polsat od ponad dekady obsługuje wielomiliardowe zadłużenie, na które składają się kredyty i obligacje. W ub.r. na same odsetki musiała wyłożyć ponad miliard zł, przy czym dzięki nowej umowie przesunęła o cztery lata spłatę większości kredytów. więcej
|
Ruszył ,,Unboxing - Wielkie Otwarcie". W jednym przypomina dawny teleturniej [Opinia]
TVN odkrył kolejną nowość jesiennej ramówki. W sobotę 5 października na antenie zadebiutował program ,,Unboxing - Wielkie Otwarcie", który jest sobotnią propozycją dla familijnego widza. Format, który powstał wraz z polskim oddziałem firmy Amazon, głównym sponsorem nagród i dostawcą zagadkowych gadżetów, które muszą rozpoznać uczestnicy, to pierwsza taka współpraca na świecie. Czy udana? Zróbmy unboxing i zajrzyjmy do środka! więcej
|
Aleksandra Popławska o ,,Szadzi": Praca nad postacią przez cztery sezony to rodzaj medytacji
,,Szadź" wróciła z czwartym i ostatnim sezonem na platformę Max. Wcześniej serial emitowany był w ofercie Playera. W finałowym sezonie oglądać będziemy decydujące starcie policjantki Agnieszki Polkowskiej, z seryjnym mordercą, w którego rolę wciela się Maciej Stuhr. Całość liczy siedem odcinków. W rozmowie z Aleksandrą Popławską grającą Polkowską pytamy aktorkę o to, jak skończy się jej starcie z Wolnickim i jak widzi swoją bohaterkę na tle współczesnych problemów społecznych. więcej
|
Sukcesja po włosku, czyli symboliczny ślub Berlusconiego przed śmiercią
Choć Silvio Berlusconi nie żyje od czerwca 2023 roku, to jego dzieci zachowały kontrolę nad imperium medialnym. Dyrektorem generalnym MFE-Mediaforeurope, czyli dawnego Mediasetu, jest syn byłego premiera Włoch Pier Silvio Berlusconi. Snuje wizje o europejskiej ekspansji firmy, a ostatnio włoskie media spekulowały o tym, że pójdzie w ślady ojca i wejdzie do polityki. więcej
|
Netflix stracił subskrybentów przez politykę i likwidację pakietu
Netflix odnotował gwałtowny wzrost liczby anulowań subskrypcji w Stanach Zjednoczonych po tym jak prezes platformy wsparł ubiegającą się o prezydenturę Kamalę Harris i zlikwidowano plan podstawowy. Bloomberg podał, powołując się na dane firmy Antenna, że w lipcu wskaźnik rezygnacji z serwisu w USA wyniósł 2,8 proc. więcej
|
Rakuten TV z darmowym kanałem dla dzieci. Emisja w języku polskim
Serwis streamingowy Rakuten TV oferuje już 8 kanałów w języku polskim. Kolejną nowością platformy jest Car City Adventures. To stacja dla dzieci w wielu przedszkolnym, która emituje seriale animowane o samochodach. Nowy kanał nadaje już spoty promujące m.in. zabawki po polsku. więcej
|
W ,,Poranku" telewizji wPolsce24 nowa prowadząca
Do grona gospodarzy porannego pasma telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyła Marta Kosik. Ze stacją jest związana od jej startu, poprzednio pracowała w TVP Info. więcej
|
Eksperci podzieleni ws. oprawy TVP Info. ,,Spójna zmiana" vs. ,,Brak szerszej wizji"
Stacja TVP Info zmieniła studio, logo i oprawę graficzną. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl oceniają nową identyfikację wizualną kanału. - Jest uproszczona i bardziej nowoczesna - mówi Krzysztof Przykorski z agencji SiebertHead. - Niestety nie widzę szerszej wizji - uważa zaś Bohdan Pawłowicz, który współpracował wcześniej z TVP Info. więcej
|
Czy powstanie trzeci sezon ,,Odwilży"? Pytamy aktorów
Pod koniec sierpnia, po ponad dwóch latach, które minęły od premiery pierwszego sezonu ,,Odwilży", na platformie Max zadebiutował nowy odcinek przygód komisarz Katarzyny Zawiei, szczecińskiej policjantki niepotrafiącej znaleźć równowagi między pracą a życiem prywatnym. W miniony piątek platforma Max udostępniła odcinek finałowy drugiego sezonu. Portal Wirtualnemedia.pl zapytał obsadę o to, czy jest szansa na trzeci. więcej
|
Ruszył kulinarno-detektywistyczny program TVP2. Powódź przesunęła jego premierę
W niedzielę 6 października TVP2 pokazała nowy format ,,Górna półka smaku", który łączy w sobie elementy programu kulinarnego i powieści detektywistycznej. Nową produkcję Dwójki, promującą Dolny Śląsk, współtworzą szef kuchni Orson Hejnowicz oraz pisarz Marek Krajewski. więcej
|
TVN24 GO z rozmowami z Ukrainkami, które przetrwały rosyjską niewolę
Ukrainki Julia, Ludmiła, Swietłana i Larisa opowiedziały dziennikarzowi tvn24.pl Tomaszowi Słomczyńskiemu o koszmarze rosyjskiej niewoli. Cykl rozmów z "Ocalałymi" można oglądać od soboty w serwisie TVN24 GO. więcej
|
Canal+ wygrał w sądzie w sprawie ważnych praw sportowych
Sąd Kasacyjny we Francji uchylił decyzję Sądu Apelacyjnego z lutego ub.r. w sprawie praw telewizyjnych do Ligue 1 na lata 2021-2024. Canal+ płacił 332 mln euro rocznie za prawa do 20 proc. meczów, podczas gdy licencja Amazon Prime Video obejmująca 80 proc. spotkań, kosztowała 250 mln euro. więcej
|
Jacek Łęski w kolejnym programie telewizji wPolsce24
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) Jacek Łęski dołączył do prowadzących kolejny program - popołudniowy cykl publicystyczny ,,Bez cenzury". więcej
|
Tym dziennikarzom ufamy najbardziej. Antyliderem Michał Rachoń
Wśród dziennikarzy zajmujących się tematyką polityczną najpopularniejsi są Monika Olejnik i Piotr Kraśko, zaś największym zaufaniem cieszą się Bogdan Rymanowski i Konrad Piasecki. Zdecydowanie najmniej wiarygodny jest natomiast Michał Rachoń. więcej
|
TVP ma zwolnić miejsca na multipleksach naziemnych. Co się z nimi stanie?
Jeśli Telewizja Polska wdroży zmiany z projektu Karty Powinności, to w 2025 roku będzie pięć wolnych slotów na MUX-3 i MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Byli prezesi TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uważają, że nie powinny i nie mogą one zostać wynajęte innym nadawcom. Likwidowane stacje mogłyby jednak zastąpić kanały TVP 4K, TVP HD czy TVP Seriale. więcej
|
Nowa pogodynka w stacji informacyjnej Polsatu
Do grona prezenterek prognozy pogody w kanale Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) dołączyła Zuzanna Wirtek-Lewandowska. Wcześniej współpracowała m.in. z 4fun Dance i E-Sport TV. więcej
|
Meta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: ,,W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców" - Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI - podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karolina Hytrek-Prosiecka odchodzi z Ministerstwa Aktywów Państwowych
Karolina Hytrek-Prosiecka po ponad pół roku pracy w Ministerstwie Aktywów Państwowych odchodzi z resortu - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Kierowała tam komunikacją i doradzała ws. sponsoringu. więcej
|
mBank rusza z drugą serią serialu "Jazgot historie"
Premiera drugiego sezonu ,,Jazgot Historie" mBanku zaplanowana jest na 8 października. Słuchacze poznają nowe historie o oszustwach, z którymi można spotkać się na co dzień. W roli narratora ponownie usłyszymy Jarosława Kuźniara. więcej
|
Fielmann w kampanii świętuje jubileusz
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Z tej okazji zaprosiła do współpracy ilustratorkę, Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie. Dodatkowo trwa aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1. więcej
|
Lidl jeszcze nigdy nie zarabiał tyle w Polsce. Nazbierało się 6,6 mld zł zysków
Sklepom Lidl finansowo nie zaszkodził początek ostrej wojny cenowej z Biedronką W minionym roku obrotowym sieć wyznaczyła w Polsce swoje kolejne rekordy biznesowe: przychody wzrosły o 14 proc., a zysk netto sięgnął 1,8 mld zł. Od paru lat przy miliardowych zyskach firma wypłacała niewielkie dywidendy, dzięki czemu zakumulowała 6,6 mld zł zysków. więcej
|
Jak dziecko może pożytecznie korzystać z komputera? W dobie technologii komputery i tablety stają się integralną częścią życia dzieci. Nie musisz się jednak tego obawiać. Warto wykorzystać te narzędzia w sposób, który wspiera rozwój i edukację najmłodszych. W tym artykule dowiesz się, jak sprawić, by czas spędzony przed komputerem był nie tylko zabawą, ale również okazją do nauki. materiał reklamowywięcej |
|
|
Poczta Polska podnosi opłaty. Wydawcy lokalni: to cios w plecy
Poczta Polska zdecydowała się podnieść opłaty za kolportaż prasy, tłumacząc, że sama ma wyższe koszty działalności. Przeciwko zmianom cen protestuje jednak Stowarzyszenie Mediów Lokalnych. - Tak drastyczna podwyżka stanowi wręcz nieproporcjonalne uderzenie w najmniejsze redakcje, które już teraz balansują na granicy rentowności - czytamy w jego oświadczeniu. więcej
|
Tym dziennikarzom ufamy najbardziej. Antyliderem Michał Rachoń
Wśród dziennikarzy zajmujących się tematyką polityczną najpopularniejsi są Monika Olejnik i Piotr Kraśko, zaś największym zaufaniem cieszą się Bogdan Rymanowski i Konrad Piasecki. Zdecydowanie najmniej wiarygodny jest natomiast Michał Rachoń. więcej
|
|
|
Wykop w dołku finansowym, przygniotły go koszty
Spółka zarządzająca serwisem społecznościowym Wykop w zeszłym roku obrotowym zanotowała spadek przychodów o 9 proc., a przy wzroście kosztów operacyjnych o 12 proc. jej strata netto pogłębiła się prawie 10-krotnie. więcej
|
Transfer z Polityki Insight do nowego serwisu XYZ
Piotr Sobolewski, dotąd związany z Polityką Insight, to kolejny dziennikarz, który dołącza do projektu XYZ, kierowanego przez Grzegorza Nawackiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie pisał o bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych i całym sektorze finansowym. więcej
|
Sprawa Menendezów może wrócić do sądu. Twórca serialu Netfliksa reaguje
Ryan Murphy nie wyklucza kontynuacji serialu ,,Potwory: Historia Lyle'a i Erika Menendezów", w którym w rolach tytułowych wystąpili Nicholas Alexander Chavez i Cooper Koch. Ma to związek z konferencją prasową prokuratora okręgowego hrabstwa Los Angeles, George'a Gascóna, który potwierdził, że prokuratorzy analizują nowe dowody w sprawie Erika i Lyle'a Menendezów, aby ustalić, czy powinni oni nadal odbywać wyroki dożywocia za zamordowanie swoich rodziców w sierpniu 1989 roku. więcej
|
PTWP sprzedało e-sklepy rolnicze
Spółka zależna Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) sprzedała większościowy pakiet udziałów spółki zarządzającej platformami e-commerce Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw. - Skupiamy się na dalszym dynamicznym rozwoju kluczowych segmentów naszej działalności - podkreśla Wojciech Kuśpik, prezes PTWP. więcej
|
Te platformy społecznościowe rządzą w Polsce. Facebook z większą przewagą nad Instagramem i TikTokiem
Z Facebooka korzysta ponad 80 proc. polskich internautów, a z Instagram i TikToka - prawie połowa. W sierpniu 2024 roku spore spadki odwiedzalność zanotowały Pinterest i Linkedin, zaś w górę poszły wyniki Reddita. więcej
|
Nowy program w Kanale Zero. Prowadzi go czołowy dziennikarz kanału
Kanał Zero zaczął emitować nowy program piłkarski ,,Noc futbolu". Prowadzącym formatu został dziennikarz Przemysław Rudzki, związany z Kanałem Zero od początku. więcej
|
Netflix kończy serial komediowy po drugim sezonie
Netflix nie zamówił trzeciego sezonu serialu komediowego ,,Różowe lata 90.". Informacja pojawiła się dwa miesiące po premierze drugiej części drugiego sezonu spin-offu ,,Różowych lat 70.", który w zamierzeniu platformy miał powtórzyć sukces oryginalnej produkcji stacji Fox. więcej
|
Dominika Lankosz dyrektorką w Wirtualnej Polsce. Przeszła z Inforu
Dominika Lankosz objęła stanowisko dyrektorki analiz produktu reklamowego w Wirtualnej Polsce. To nowe stanowisko w firmie. więcej
|
Russell Hobbs zwiększa sprzedaż z adQuery (case study)
Czajnik to jedno z najtrudniej sprzedających się urządzeń w kategorii małego AGD - aż 72 proc.1 konsumentów długo namyśla się i porównuje produkty przed podjęciem decyzji zakupowej. By odwrócić ten trend, Russell Hobbs, producent małego AGD, zaprosił firmę technologiczną adQuery do przeprowadzenia wspólnej kampanii reklamowej. Przy wsparciu jej autorskich narzędzi, takich jak: SEMTEQ, identyfikator QID oraz Q-DESIGN HUB - kampania osiągnęła CTR na poziomie 4 proc., a sprzedaż jednego z dostępnych produktów wzrosła aż o 128 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. więcej
|
Debata "Tak dla klimatu i społeczeństwa! - zrównoważony rozwój w biznesie"
Gośćmi Dominika Senkowskiego, dziennikarza Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: dr Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Piotr Bober, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Castorama Polska; Łukasz Niesłuchowski, Członek Zarządu, Country Director, Rockwell Automation Polska oraz Łukasz Wroński, Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKiK. Zapis z debaty obejrzysz tutaj. więcej
|
Reklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowywięcej |
|
|