|
|
|
|
|
|
|
Player przywrócił roczne pakiety. Przed startem Max zniknęły
Przed rokiem Player zrezygnował ze sprzedaży pakietów na dwanaście miesięcy. Przygotowywano wówczas debiut platformy Max na naszym rynku. Kilka miesięcy po jej starcie, pakiety roczne wróciły do Playera, który miał skupić się na bezpłatnych treściach. Plan bez reklam na 365 dni kosztuje 225 zł, a z reklamami 135 zł. więcej
|
Serial ,,Wycieczkowiec" zastąpi ,,Hotel Paradise" w TVN7. O czym opowiada?
Nowy codzienny serial paradokumentalny ,,Wycieczkowiec" zajmie od 4 listopada br. miejsce ,,Hotelu Paradise" w ramówce TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego akcja rozgrywa się na ekskluzywnym statku pływającym po Morzu Śródziemnym. więcej
|
Disney+ zmienia cennik. Co z abonentami Polsat Box?
Od połowy października Disney+ zamiast jednego będzie oferował dwa pakiety. Droższy pozwoli na oglądanie treści 4K. Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że obecni klienci Polsat Box niezależnie od rodzaju umowy, będą mogli jeszcze przez jakiś czas oglądać produkcje Ultra HD bez dodatkowych kosztów. więcej
|
Mniej widzów serialu ,,Przyjaciółki" w Polsacie
Najnowszy sezon serialu ,,Przyjaciółki", po miesiącu od emisji, ogląda średnio 691 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To mniej niż jesienią ubiegłego roku. więcej
|
TVN mogą kupić Czesi lub Węgrzy? ,,Newsweek" o zakusach polityków PiS
Przejęciem grupy TVN od Warner Bros. Discovery są zainteresowane czeski koncern PPF oraz holding węgierskiego miliardera Józsefa Vidy - podał ,,Newsweek". - Jaki Polsat? Nas interesuje tylko TVN - powiedział tygodnikowi ważny polityk PiS. więcej
|
Firma Michała Winnickiego bez udziałów w TV Content
Grupa MWE Networks nie ma już 50 proc. udziałów w spółce TV Content, która zajmuje się dystrybucją kanałów telewizyjnych. Z danych dostępnych w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jedynymi akcjonariuszami są obecnie Krzysztof Artur Kołodziej i Magdalena Izabela Kubalewska-Kołodziej. więcej
|
Meta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: ,,W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców" - Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI - podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicis Poland urósł o 10 proc. Dalej z zyskiem
Agencja reklamowa Publicis Poland (należy do koncernu Publicis Groupe) w 2023 roku zwiększyła przychody o prawie jedną dziesiątą, tak jak rok wcześniej zarabiając na czysto ponad 1,8 mln zł. więcej
|
Kolejna piosenkarka w kampanii Play na Kartę
W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Kaśka Sochacka. To kolejna gwiazda muzyki promująca tę ofertę. więcej
|
Menedżer z Kanału Sportowego przechodzi do PZPN
Kacper Milczarek przechodzi z Kanału Sportowego do Polskiego Związku Piłki Nożnej. Będzie pracował w dziale marketingu i sponsoringu związku. więcej
|
Nowa przestrzeń na kampanie społeczne w Warszawie. Rusza akcja ,,Filary Tolerancji"
W ścisłym centrum Warszawy powstała specjalna instalacja artystyczna, wykonana w ramach kampanii społecznej ,,Filary Tolerancji". Jest to pierwsza kampania realizowana w ramach nowej przestrzeni miejskiej ,,Przestrzeń 360°" przeznaczonej na komunikację społeczną. więcej
|
Siła. Elegancja. Wydajność. I.N.O.X. kontynuuje swoją podróż Po niedawnej premierze I.N.O.X. Chrono Victorinox rozszerza swoją popularną kolekcję zegarków o modele o mniejszym rozmiarze i z naciągiem automatycznym. Wszystkie modele charakteryzują wyraziste i geometryczne kształty, innowacyjne materiały, szwajcarska precyzja oraz nawiązujące do industrialnych korzeni firmy wygrawerowane kody przemysłowe. Wszystko to pozwala zapanować nad czasem - w każdej chwili. materiał reklamowywięcej |
|
|