|
|
|
|
|
|
|
Roman Młodkowski nie jest już prezesem Biznes24
Roman Młodkowski nie jest już prezesem kanału telewizyjnego Biznes24, a Radosław Wróblewski jego wiceprezesem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany czekają na wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Nowy szef stacji Kamil Bilecki zapewnia, że Młodkowski będzie kontynuował pracę w firmie jako redaktor naczelny i dyrektor programowy. więcej
|
Play wyłączy usługę UPC TV GO
Play, który przejął sieć kablową UPC Polska, przygotowuje się do wyłączenia kolejnej związanej z nią usługi. - Usługa UPC TV GO będzie aktywna do końca lutego 2025 roku. O dalszych planach i decyzjach będziemy informować klientów z wyprzedzeniem - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play. więcej
|
Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie? Prośba od związkowców
Dwa działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe zwróciły się do władz nadawcy o przyznanie pracownikom dodatkowego świadczenia przed Bożym Narodzeniem. Chcą, żeby każda zatrudniona osoba dostała 2 tys. zł brutto. więcej
|
Zmiany na liście kanałów Vectry. Usunięto niepotrzebne stacje
Sieć kablowa Vectra usunęła z listy kanałów duble stacji TTV, TV4, TVP Kultura, Polsat, TVN, Discovery, Disney Channel, TVP Seriale, TVP ABC, TVP Historia, TVP Polonia i TVP Rozrywka w standardowej rozdzielczości. Wszystkie wymienione kanały są dostępne w ofercie operatora dalej, ale tylko w wysokiej rozdzielczości. więcej
|
Nowe odcinki ,,Ukrytej prawdy" dłużej w TVN
Stacja TVN zaczęła nadawać kolejne premierowe odcinki ,,Ukrytej prawdy". To przedłużenie sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Nowy prowadzący ,,Czarno na białym" w TVN24
Tomasz Jaworski zadebiutował w roli prowadzącego program ,,Czarno na białym" w TVN24. więcej
|
,,Dobry wieczór" znika z TVN Style
Z ramówki TVN Style znika program ,,Dobry wieczór". Wieczorny talk-show będzie nadawany do końca listopada, czyli krócej niż pierwotnie zakładano. więcej
|
Zagraniczna gwiazda w finale ,,Top Model". Afterparty w TVN7
Finał 13. edycji "Top Model" będzie poprzedzony dwiema relacjami zza kulis oraz rozszerzony o afterparty w TVN7. Gospodarzem imprezy będzie Mateusz Hładki, a główną muzyczną gwiazdą wieczoru zwycięzca ubiegłorocznej Eurowizji. więcej
|
Zwrot w sprawie współpracy Eurosportu z Canal+
Canal+ jednak dogadał się w sprawie dalszej współpracy z kanałami Eurosportu 1 i 2 we Francji. Odbiorcom płatnej telewizji groziło usunięcie obu stacji z oferty. więcej
|
TVN7 wydłuża emisję talk-show Mateusza Hładkiego
Nowe wydania talk-show ,,Mówię Wam" Mateusza Hładkiego będą się pojawiać na antenie TVN7 aż do połowy grudnia. Stacja podjęła decyzję o wydłużeniu serii w związku z zadowalającymi wynikami oglądalności. więcej
|
,,Wiadomości" w telewizji wPolsce24 także rano
Telewizja wPolsce24 (Fratria) do ramówki wprowadziła ,,Wiadomości poranne". W efekcie jej pasmo informacyjno-publicystyczne startuje godzinę wcześniej niż dotychczas. więcej
|
Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień? Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cztery agencje chcą pracować dla Polskiego Radia
Do przetargu Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie, w tym w social mediach zgłosiły się cztery agencje. więcej
|
Z Wawelu odszedł dyrektor marketingu
Dyrektorem marketingu Wawelu, firmy produkującej słodycze nie jest już Dariusz Chwierut. Funkcję tę sprawował nieco ponad 2 lata. więcej
|
Mężczyźni w reklamach zwiększają wartość marki i sprzedaż (raport)
Jaki jest wizerunek mężczyzn w reklamach? Dlaczego marki i reklamodawcy muszą na nowo przemyśleć sposób kontaktowania się z odbiorcami płci męskiej w obliczu zmian zachodzących we współczesnym świecie? - Kantar w raporcie "Connecting with men: How brands can decode modern masculinity" przedstawia kluczowe wnioski na temat wyzwań związanych z tożsamością mężczyzn. więcej
|
John Lewis zaskakuje świąteczną reklamą. Tym razem bez chwytających serce scen
Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis rozpoczęła, jak co roku, świąteczną kampanię reklamową. Tym razem pod hasłem "The Gifting Hour". Reklama jest dla wielu ogromnym zaskoczeniem, bo w przeciwieństwie do bożonarodzeniowych reklam z poprzednich lat, brakuje w niej chwytających serca scen, a mowa jest wprost o samym sklepie tej sieci. "Tegoroczna reklama Johna Lewisa jest pełna niewybaczalnych grzechów" - skomentował "The Guardian". więcej
|
PromoTraffic powołuje spółkę Marktetplace.pro, Kamil Bobka na czele
Agencja PromoTraffic powołała spółkę Marketplace.pro - działającą w obszarze marketplace. Na jej czele stanął Kamil Bobka, ekspert w branży e-commerce i marketplace, obejmując stanowisko head of Marketplace & export. więcej
|
Polscy parlamentarzyści z pomocą AI edukują o nowotworach męskich
Kilkunastu parlamentarzystów angażujących się na rzecz diagnostyki onkologicznej i zdrowia mężczyzn, eksperci kliniczni oraz pacjent chorujący na raka prostaty użyczyli swojego wizerunku na potrzeby stworzonej przy pomocy narzędzi sztucznej inteligencji wystawy edukacyjnej "Nie czekaj aż poczujesz. Sprawdź TO" zorganizowanej przez Fundację Zdrowego Postępu na terenie Sejmu. więcej
|
Superbet przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim
Bukmacher Superbet przedłużył o kolejne dwa lata umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim. więcej
|
PHD i Media Direction OMD łączą zespoły eksperckie
Agencje mediowe PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) wdrażają nową strukturę organizacyjną, wzmacniając ofertę digitalową i integrując zespoły eksperckie. Celem reorganizacji jest podniesienie efektywności oraz rozwoju kompetencji zespołów w odpowiedzi na dynamiczne potrzeby rynku i zmieniające się oczekiwania klientów. więcej
|
JBB Bałdyga zmienia logo i opakowania
JBB Bałdyga, producent mięsa, przechodzi obecnie pierwszy od kilku lat rebranding marki. Działania te obejmują subtelne zmiany w logo oraz opakowaniach, jednak jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest to ewolucja, a nie radykalna rewolucja. Proces ten potrwa do wiosny 2025 roku. więcej
|
,,Plany nie lubią czekać na realizację" w kampanii Banku Pocztowego
Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb - codziennych i od święta. więcej
|
Uniqa promuje ubezpieczenia korporacyjne
Wystartowała nowa kampania online Uniqa dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawiono w niej historie czterech firm, które prężnie działają w różnych branżach i korzystają z oferty ubezpieczyciela. więcej
|
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci edukuje o zagrożeniach cyfrowych dla dzieci
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci rozpoczyna ogólnopolską kampanię #wiemcorobić, której celem jest zwiększenie świadomości na temat zagrożeń, takich jak child grooming i sextortion. Kampania obejmie działania edukacyjne i prewencyjne skierowane do dzieci, rodziców oraz nauczycieli i ma pomóc rozpoznawać i przeciwdziałać niebezpieczeństwom kryjącym się w internecie. więcej
|
Oranżada Hellena wyrusza w świąteczną trasę pociągiem
Należąca do firmy Colian marka Oranżada Hellena w ramach świątecznej kampanii pod hasłem "Święta razem są wybitne" wyruszyła w trasę specjalną lokomotywą, która kursuje nie tylko po Polsce, ale też do Berlina i Wiednia. więcej
|
Neo-angin reklamowany jako tabletki cytrynowe z benzydaminą
Firma M.C.M. Klosterfrau Healthcare ruszyła z kampania marki neo-angin, w której promuje pastylki cytrynowe z benzydaminą. więcej
|
IPG Mediabrands tworzy nowe zespoły
W grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i Kinesso, powstały nowe zespoły: Growth - pod kierownictwem Magdaleny Sołtan-Zabielskiej, i Center of Excellence zarządzany przez Michała Tarantę. Stanowisko dyrektora zarządzającego Kinessoobjęła Agata Sądel, która jednocześnie jako chief activation officer odpowiada w grupie za aktywację w kanałach online. więcej
|
Czołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany. materiał reklamowywięcej |
|
|
Kolejna dziennikarka zniknęła z Kanału Zero
W Kanale Zero przestała pojawiać się Weronika Woszczek. Nagrywała tam odcinki cyklu ,,Commentary" oraz występowała w programie ,,7:00". Teraz tworzy własny kanał youtube'owy. więcej
|
Meta pozwoli użytkownikom na reset Instagrama
Meta prowadzi testy na Instagramie, w ramach których użytkownicy aplikacji, w tym nastolatkowie, mogą zresetować rekomendacje dotyczące treści w sekcji eksploruj, rolkach i w swoich aktualnościach. więcej
|
Kogo w serialu ,,Wednesday" zagra Lady Gaga?
Na początku listopada amerykańskie media ujawniły, że Lady Gaga wystąpi gościnnie w drugim sezonie serialu ,,Wednesday" Netfliksa. Obecnie artystka kręci sceny ze swoim udziałem na irlandzkim planie zdjęciowym hitu giganta streamingu. Fani analizują, w jaką rolę wcieli się wokalistka. więcej
|
Ruszył plebiscyt Interii na najlepszego sportowca roku
Wystartowała 4. edycja Plebiscytu Interii, w którym internauci wybiorą polskiego sportowca roku. W gronie nominowanych do tytułu Asa Sportu są wszyscy medaliści z Paryża, w tym m.in. Aleksandra Mirosław, Iga Świątek, Julia Szeremeta oraz wicemistrzowie olimpijscy w siatkówce na czele z Tomaszem Fornalem i Wilfredo Leonem. Redakcja Interii wybierze także paralimpijczyka roku. więcej
|
Raperzy z poranka w nowym programie Kanału Zero
Z początkiem grudnia na Kanale Zero zadebiutuje cotygodniowy program ,,Absolutne Zero". Będą go prowadzili raperzy Tede i Wuwunio, jedni z gospodarzy porannego pasma kanału. więcej
|
Znana agencja prasowa zwolni niemal 10 proc. załogi
Agencja Associated Press poinformowała, że zamierza zwolnić około 8 proc. pracowników w ramach ,,modernizacji swoich działań i produktów". więcej
|
Tomasz Michalski wraca do Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem grudnia Tomasz Michalski obejmie w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko zastępcy digital publishing directora. Do firmy wraca po sześciu latach pracy w Grupie Wirtualna Polska. więcej
|
Google będzie musiało sprzedać wyszukiwarkę Chrome?
Amerykański departament sprawiedliwości planuje zmusić Google do sprzedaży przeglądarki Chrome, w ten sposób rozbijając monopol koncernu na rynku wyszukiwarek. Wedle doniesień agencji Bloomberg, władze chcą podjąć działania związane także z innymi obszarami aktywności bigtechu - sztuczną inteligencją i systemem operacyjnym Android. więcej
|
Cinkciarz ma propozycję ugody dla klientów
Internetowy kantor Cinkciarz przedstawi klientom propozycje ugód,w ramach których zagwarantuje zwrot 100 proc. powierzonych środków w uzgodnionym terminie wraz z ustawowymi odsetkami. W komunikacie dodano, że jest to propozycja dla osób "poszukujących dodatkowego zabezpieczenia". więcej
|
Faktoring jako wsparcie dla małych i średnich firm - czy warto? Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią podstawę polskiej gospodarki, generując blisko połowę PKB. Jednak w warunkach dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej, pełnej wyzwań takich jak inflacja, rosnące koszty prowadzenia działalności czy trudności w utrzymaniu płynności finansowej, wiele firm zmaga się z codziennymi problemami finansowymi. Faktoring, coraz popularniejsze narzędzie finansowe, może być odpowiedzią na część tych kłopotów. Ale czym dokładnie jest faktoring i jakie korzyści przynosi przedsiębiorcom? Czy to narzędzie finansowe rzeczywiście wspiera rozwój małych i średnich firm? materiał reklamowywięcej |
|
|
Mężczyźni w reklamach zwiększają wartość marki i sprzedaż (raport)
Jaki jest wizerunek mężczyzn w reklamach? Dlaczego marki i reklamodawcy muszą na nowo przemyśleć sposób kontaktowania się z odbiorcami płci męskiej w obliczu zmian zachodzących we współczesnym świecie? - Kantar w raporcie "Connecting with men: How brands can decode modern masculinity" przedstawia kluczowe wnioski na temat wyzwań związanych z tożsamością mężczyzn. więcej
|
2/3 Polaków będzie polować na okazje Black Friday
W tym roku 64,2 proc. Polaków zamierza skorzystać z okazji zakupowych w ramach Black Friday. W zeszłym roku tak deklarowało 63,2 proc. rodaków - wynika wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista. więcej
|
Jakie produkty najmocniej zdrożały? Najtaniej w Lidlu, najdrożej w Netto
Po wrześniowych podwyżkach październik przyniósł niewielką obniżkę cen podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych - wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency. Średnia cena koszyka zakupowego spadła o 20 zł w skali miesiąca. Dodatkowo w 8 na 13 sieci objętych badaniem, ceny badanych produktów były niższe niż przed miesiącem. Najtańsze zakupy oferował Lidl, a najdroższe Netto. więcej
|
|
|