jeden z instrumentów marketing-miksu. Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta / dystrybutora sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Odpowiednia dystrybucja nie tylko trafia do właściwego klienta docelowego ale i może generować wartość dodaną produktu.
Najistotniejsze marketingowe kwestie dotyczące dystrybucji to
miejsce i charakter dystrybucji w polityce przedsiębiorstwa,
wybór kanałów dystrybucji,
określenie stopnia intensywności dystrybucji,
wybór pośredników.
Insrumentami dystrybucji w marketing-miksie w koncepcji 4P (Product, Pricing, Promotion, Placement) są:
kanały
zasięg
asortyment
lokalizacja
zapasy
transport
wikipedia
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl