WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Marketing w wyszukiwarkach internetowych

SEM - Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych to ogół działań promocyjnych, które wykorzystują potencjał wyszukiwarek w dotarciu, zainteresowaniu i pozyskaniu internautów potencjalnych klientów.

Wyszukiwarka jest w tym przypadku kanałem komunikacji emisja przekazu reklamowego odbywa się na stronach wyników wyszukiwania dla konkretnych słów / fraz kluczowych.

Promocja w wyszukiwarkach może być realizowana poprzez pozycjonowanie stron WWW (SEO Search Engine Optimization obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania) lub poprzez kampanie płatnych odnośników (Paid search, Paid listings), czyli różnego rodzaju linki i boksy sponsorowane, które emitowane są na czołowych / wyróżnionych miejscach stron wynikowych dla zapytania o dane słowa czy frazę.
Wikipedia

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ