1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem
Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 1,10 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej stracił 160 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 21 września 2020 roku wyniosła 1,10 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,05 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,03 proc. w grupie 16-49 i 6,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września. Śledziło go średnio 1,40 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” na początku poprzedniego sezonu (tj. od 7 do 28 września 2019 roku) wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 13,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,28 proc. w grupie 16-59. Teleturniej w tym ujęciu stracił 160 tys. widzów.
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, który ma 13,45 proc. udziału. Trzeci jest TVN (8,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (8,95 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem