1,3 mln widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją
Drugi sezon „Na ratunek 112” gromadzi średnio 1,29 mln widzów, o 290 tys. osób więcej niż początek pierwszego pokazywanego jesienią ub.r. Polsat w czasie emisji docu-soap jest liderem rynku telewizyjnego.
Wiosenny sezon „Na ratunek 112” na antenie Polsatu pokazywany jest w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia odcinków produkcji, pokazanych do 23 marca br., wyniosła 1,29 mln osób, co przełożyło się na 13,97 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,43 mln oglądających, zgromadził odcinek serialu z 9 marca br.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej paradokument obniża widownię swojego pasma o 150 tys. widzów. Wówczas stacja pokazywała w tym czasie produkcję „Malanowski & partnerzy”, którą w okresie od 1 marca do 20 kwietnia ub.r. śledziło średnio 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 15,86 proc. udziału w 4+.
Z kolei początek pierwszego sezonu „Na ratunek 112”, pokazywany jesienią ub.r., śledziło średnio 1 mln osób, co przełożyło się na 13,91 proc. udziału w 4+, 14,15 proc. w 16-49 oraz 14,17 proc. w 16-59. Oznacza to, że paradokument zyskał 290 tys. widzów, ale jego udziały niemal się nie zmieniły.
Polsat w paśmie nadawania nowego paradokumentu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 11,83 proc., nadająca w tym czasie serial „Złote serce” i „Przepis dnia”. Dalej plasują się: TVN (10,36 proc.; „19+”) i TVP2 (5,04 proc.; „O mnie się nie martw”, „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz kabarety).
Wśród widzów w grupie 16-49 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka. W grupie 16-59 lat pierwszy jest TVN, drugi - Polsat, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.
„Na ratunek 112” to docu-soap, opowiadający o pracy dyspozytorów Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Producentem paradokumentu jest Tako Media.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,3 mln widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją