1,37 mln euro na dwuletnią kampanię promującą mięso indycze
Krajowa Rada Drobiarstwa planuje dwuletnią kampanię informacyjno-promocyjną mięsa indyczego -wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na działania, które mają być prowadzone pod hasłem „ Indyk z Europy - pod skrzydłami jakości” w Polsce, Niemczech i Czechach przeznaczy 1,37 mln euro.
Kampania ma edukować konsumentów na temat wartości odżywczych i wysokiej jakości mięsa indyczego wynikającej z restrykcyjnych europejskich przepisów i procedur dotyczących produkcji. W efekcie pochodzące z Europy mięso z indyka powinno być postrzegane w coraz większym stopniu jako wartościowy element właściwej diety i zdrowego stylu życia.
Kampania ma obejmować reklamę bezpośrednio,w placówkach zdrowia oraz w internecie. Ich wsparciem ma być komunikacja PR.
KRD oczekuje, że działania te zapewnią bezstronny charakter komunikacji,a przez to uda się poprawić wizerunek i świadomość konsumentów dotyczącą zalet mięsa indyczego, polepszyć kondycję europejskiego przemysłu indyczego, wzrost wartości sprzedaży mięsa z indyka, a także poprawę nawyków żywieniowych konsumentów.
Kampania ma być realizowana przez dwa lata od momentu zawarcia umowy z wybraną do jej przeprowadzenia agencją.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 lutego br.
Dołącz do dyskusji: 1,37 mln euro na dwuletnią kampanię promującą mięso indycze