SMEO stawia na PR Calling
Klientem agencji PR Calling została SMEO – firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. Zadaniem PR Calling jest wzmocnienie wizerunku SMEO jako eksperta w sektorze finansowym, z naciskiem na faktoring online.
PR Calling, agencja mająca bogate doświadczenie w budowaniu wizerunku eksperckiego dla fintechów, wykorzysta swoje kompetencje, aby umocnić pozycję SMEO jako lidera faktoringu online. Agencja zapewni kompleksowe wsparcie PR, które pozwoli firmie efektywnie komunikować swoje wartości i przewagi konkurencyjne.
Działania dla SMEO realizowane są przez wyspecjalizowany hub finansowy PR Calling, który współpracuje m.in. z PayU, PayPo, PayTel i Lendi.
– Stworzyliśmy SMEO z myślą o wsparciu małych i średnich przedsiębiorców, oferując im dodatkowe źródło finansowania w postaci faktoringu, a w tym roku pożyczki – mówi Monika Woźniak, współzałożycielka i prezes Zarządu SMEO. – Naszą misją jest zapewnienie stabilności finansowej, aby nasi klienci mogli w pełni skoncentrować się na rozwoju swoich biznesów. Cieszymy się na współpracę z zespołem PR Calling, który doskonale rozumie specyfikę naszej branży i potrzeby przedsiębiorców.
Dołącz do dyskusji: SMEO stawia na PR Calling