Książka o spotach reklamowych na YouTube z Nagrodą KRRiT
W siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, odbyła się uroczystość wręczenia nagród laureatom dziesiątej edycji konkursu o Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki. Laureatka napisała książkę o spotach reklamowych na YouTube.
W wydarzeniu uczestniczyli Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski, Przewodniczący Kapituły Nagrody KRRiT im. dr. Pawła Stępki prof. Janusz Kawecki, dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW prof. dr. hab. Janusz Adamowski , przedstawiciele rodziny patrona nagrody oraz pozostali członkowie KRRiT.
Zobacz także: KRRiT ukarała TVP za "ukryte przekazy handlowe" w "Wiadomościach"
W tegorocznej edycji konkursu Kapituła wyłoniła tylko jednego Laureata, w kategorii „najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe w dziedzinie mediów elektronicznych”.
Narracja reklamowa na popularnym serwisie streamingowym
Nagroda została przyznana dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin za książkę ”Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube”, wydaną przez Wydawnictwo Adam Marszałek w Toruniu.
Zobacz także: YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu
- Autorka podjęła aktualny, ciekawy, wymagający rozpoznania, a przez to ważny temat. Coraz bardziej odczuwana jest bowiem potrzeba badań nad dynamiką zmian w obszarze przekazu reklamowego. Publikacja stara się odpowiedzieć na pytanie czy i w jaki sposób reklamodawcy stosują narrację reklamową w odniesieniu do sfery wartości - informuje KRRiT.
Zobacz także: YouTube z 26 mln polskich użytkowników, mocno w górę Vimeo (TOP serwisów wideo)
Na ponad 370 stronach autorka przedstawiła wyniki swoich dociekań teoretycznych oraz rezultaty własnych badań na przykładzie spotów reklamowych z lat 2015-2019 występujących w polskiej wersji serwisu YouTube.
Dołącz do dyskusji: Książka o spotach reklamowych na YouTube z Nagrodą KRRiT