SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

10 najpopularniejszych reklam na Youtube w 2016 roku (wideo)

Wśród najczęściej oglądanych w 2016 roku reklam na YouTube znalazły się m.in. spoty promujące takie marki, jak Always, Nike, Mountain Dew, Skittles, Samsung czy Hyundai. Najchętniej oglądany film reklamowy miał ponad 101 mln odsłon.

Poniżej prezentujemy zestawienie 10 najchętniej oglądanych w 2016 roku na YouTube reklam wideo. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard obejmuje tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy, ale z drugiej strony mające znaczący odsetek bezpłatnych, organicznych wyświetleń.

10. Skittles „The Portrait”
Agencja kreatywna: DDB Chicago
Dom mediowy: Mediacom/ Starcom
Liczba odsłon: 24,2 mln

9. Pokemon „#Pokemon20”
Agencja kreatywna: Omelet
Dom mediowy: MediaCom
Liczba odsłon: 25,3 mln

8. Hyundai „The Chase”
Agencja kreatywna: Innocean USA
Dom mediowy: Canvas Worldwide
Liczba odsłon: 26,1 mln

7. Always „#LikeaGirl – KeepPlaying”
Agencja kreatywna: Leo Burnett
Dom mediowy: Starcom
Liczba odsłon: 27,8 mln

6. Mountain Dew „Puppymonkeybaby”
Agencja kreatywna: BBDO
Dom mediowy: OMD
Liczba odsłon: 27,8 mln

5. Clash Royale „ Theme Song”
Agencja kreatywna: Barton F. Graf
Liczba odsłon: 37 mln

4. Samsung Galaxy S7 i S7 Edge
Liczba odsłon: 45,8 mln

3. Nike „The Switch”
Agencja kreatywna: Wieden+Kennedy
Dom mediowy: Mindshare
Liczba odsłon: 56,4 mln

2. Knorr „#LoveAtFirstTaste”
Agencja kreatywna: MullenLowe
Dom mediowy: PHD, Mindshare
Liczba odsłon: 60,4 mln


1. Mobile Strike „Arnold's Fight”
Agencja kreatywna: 215mccann
Dom mediowy: 215mccann
Liczba odsłon: 101,1 mln

Dołącz do dyskusji: 10 najpopularniejszych reklam na Youtube w 2016 roku (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andy 86
Z TYCH REKLAM MOŻE GÓRA 2 MAJĄ JAKIŚ POMYSŁ I KONCEPCJĘ . RESZTA TO EFEKCIARSKI "CYBER MISZ-MASZ" NICZYM WYCIĘTE FRAGMENTY GRY KOMPUTEROWEJ. ZERO POLOTU, ZERO KONCEPCJI , ZERO INWENCJI TWÓRCZEJ . ALE SMARTFONOWA BEZMYŚLNA PAPKA NA PEWNO TO ŁYKNIE
0 0
odpowiedź