100 tysięcy abonentów chello w Polsce
UPC Polska, dostawca stałego, szerokopasmowego dostępu do Internetu chello ma już ponad 100 tys. klientów usługi internetowej.
Tym samym UPC jest największym dostawcą szerokopasmowego dostępu do Internetu poprzez sieć telewizji kablowej w Polsce.
Przekroczenie liczby 100 000 użytkowników usługi internetowej plasuje UPC Polska na czele operatorów telewizji kablowej oferujących dostęp do Internetu. Ponadto, dzięki zaoferowanej we wrześniu br. usłudze chello ultra o rekordowej prędkości do 12 Mb/s, firma jest dostawcą najszybszego dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych.
„To dla nas bardzo ważny moment” - powiedział Simon Boyd, dyrektor generalny UPC Polska. „Cieszymy się, że tak wielu użytkowników Internetu nam zaufało. To, że przekroczyliśmy magiczną liczbę 100 000 abonentów, jest powodem do dumy, ale i olbrzymim zobowiązaniem wobec naszych klientów”.
UPC Polska wprowadziła usługę internetową w grudniu 2000 roku, początkowo w Warszawie i Krakowie, stopniowo rozszerzając dostęp do usługi na inne miasta. Obecnie chello jest dostępne w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Szczecinie, Lublinie, Wrocławiu, Opolu i Bydgoszczy.
Oprócz rozszerzenia dostępności usługi UPC Polska systematycznie zwiększała jej jakość. Pięć lat temu klienci UPC mieli do wyboru tylko jedną usługę internetową, obecnie mogą wybierać spośród pięciu (chello easy, light, classic, plus i ultra) o różnych parametrach, odpowiadających na różne potrzeby użytkowników. W szybkim tempie rosły też prędkości poszczególnych usług (3 przyspieszenia w 2004-2005 r., wprowadzenie rekordowej prędkości we wrześniu br.), pojawiały się również nowe funkcjonalności (np. ochrona kont pocztowych klientów bezpłatnym filtrem antyspamowym BrightMail i skanerem antywirusowym McAfee) - czytamy w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: 100 tysięcy abonentów chello w Polsce